- Μηνύματα
- 1.985
- Reaction score
- 765
θελω να ρωτησω οσους εχουν επιχειρησει ή οσους ασχολουνται με θεματα αναβαθμισης, DIY κλπ, κατι που σκεφτομαι καιρο τωρα...
εχουμε ενα δεδομενο σεταπ, με pro, τελικο και ηχεια, σε ενα δεδομενο χωρο...στο σαλονι ας πουμε (πλειοψηφια απο εμας εκει παιζει)...ο χωρος αυτος δεν εχει καποια ακουστικη φροντιδα...
ας παρουμε τον "τελικο" μας....εχουμε λοιπον ενα "μηχανακι" στο συστημα μας, που σε γενικες γραμμες ειμαστε ευχαριστημενοι απο την αποδοση του...παιζει δυνατα και "ισορροπημενα" τα ηχεια μας, ειναι αρκετα "ησυχος" και γενικα ουδετερος...δλδ με αλλα λογια ειμαστε "απλα τυχεροι", που σε ενα αφροντιστο χωρο, "το πραγμα εχει δεσει"...παρολαυτα και αφου δεν υπαρχει το "τελειο μηχανακι" εκει εξω, κατα την αναπαραγωγη, ισως να νοιωθουμε οτι υστερει σε καποιο τομεα ή να νομιζουμε οτι μπορει και καλυτερα...
ψαχνωντας λοιπον αυτο το "λιγο καλυτερα" και οταν το ψαξιμο γινεται σε μηχανακια με "γηινες τιμες", αξιζει να προχωρησουμε σε αντικατασταση του τελικου, με καποιον αλλο καινουργιο ή να εμπιστευθουμε καποιον και να επεμβουμε στα "σωθικα" της συσκευης, αλλαζοντας καποια εξαρτηματα με αλλα καλυτερης ποιοτητας (πυκνωτες-καλωδιωσεις κλπ), ωστε πατωντας σε μια σωστη "βαση" και σχεδιαση τελικου, να παρουμε "εξτρα ποντους αποδοσης"?
ανακατευοντας τα "σωθικα" του τελικου μας, μηπως πειραζουμε το αρχικο σχεδιο του κατασκευαστη και αρα το "κουρδισμα" που εχει κανει στο μηχανακι?...δλδ αν ο σχεδιαστης εχει επιλεξει συγκεκριμενα εξαρτηματα, ωστε να υπαρχει μια συνεργεια-ισορροπια μεταξυ των υποσυστηματων ενος τελικου, βαζοντας χερι εμεις, μηπως χαλαμε αυτη την ισορροπια?... ακομα και αν βαζουμε καλυτερα υλικα?...αν σε ολη την "διαδρομη-πλακετα", δεν βαλουμε το ιδιο ποιοτικα υλικα, αλλα επιλεξουμε μονο καποιους τομεις να αναβαθμισουμε και καποιους οχι (για να μας βγει και φθηνα σχετικα), μηπως τα μη αναβαθμισμενα και "μαμα" υλικα, δεν αφηνουν τελικα και τα "νεα-καλυτερα", να αποδωσουν?
να υποθεσω οτι λογικα, θα πρεπει να υπαρχει μια γενικη ισορροπια μεταξυ επιπεδου υλικων και αυτος ειναι και ενας απο τους λογους, που ενας ακριβος ενισχυτης, ζηταει τα εξτρα φραγκα για να τον αποκτησεις...ποιοτικοτερα υλικα παντου σε ενα νεο ενισχυτη και οχι απλες εξαρσεις εδω και εκει, σημαινει (λογικα) και καλυτερο (σχετικο) αποτελεσμα...ετσι δεν ειναι?
εμεις λοιπον, επεμβαινοντας στα σημεια, μπορουμε να παρουμε , καποιο καλυτερο αποτελεσμα απο τον ηδη υπαρχον τελικο μας, που να μην μας στοιχισει φυσικα οσο ενα νεο μηχανακη, αλλα ταυτοχρονα αυτη η κινηση να αποδωσει και να "ακουγεται" που λενε?
μηπως πριν απ ολα αυτα, πρεπει τελικα, να επεμβουμε πρωτα στο χωρο και μετα να ψαχτουμε για βελτιωσεις στα σημεια του ηχου του τελικου μας που δεν μας αρεσουν και που ενκατακλειδι, ισως οφειλονται στο χωρο?...ντακσι...αυτο το τελευταιο, σιγουρα θα μου πειτε οτι οχι απλα χρειαζεται, αλλα επιβαλλεται...οκ...αλλα καποιες φορες απλα δε γινεται (σαλονι)...
τοτε τι κανουμε?...μενουμε ως εχει και ουτε νεες αγορες κανουμε, ουτε χερι στο ηδη υπαρχον βαζουμε, αν ο χωρος δεν ειναι φροντισμενος?
πχ σκεφτομουν αντι να αλλαζα τον τελικο, να εβαζα χερι στι σωθικα του σε καποια σημεια (με πολυ σφιξιμο δοντιων)...και παντα οχι εγω, αλλα καποιος που να ηξερε...τωρα ποιος θα ηταν αυτος, σηκωνει κουβεντα
εχουμε ενα δεδομενο σεταπ, με pro, τελικο και ηχεια, σε ενα δεδομενο χωρο...στο σαλονι ας πουμε (πλειοψηφια απο εμας εκει παιζει)...ο χωρος αυτος δεν εχει καποια ακουστικη φροντιδα...
ας παρουμε τον "τελικο" μας....εχουμε λοιπον ενα "μηχανακι" στο συστημα μας, που σε γενικες γραμμες ειμαστε ευχαριστημενοι απο την αποδοση του...παιζει δυνατα και "ισορροπημενα" τα ηχεια μας, ειναι αρκετα "ησυχος" και γενικα ουδετερος...δλδ με αλλα λογια ειμαστε "απλα τυχεροι", που σε ενα αφροντιστο χωρο, "το πραγμα εχει δεσει"...παρολαυτα και αφου δεν υπαρχει το "τελειο μηχανακι" εκει εξω, κατα την αναπαραγωγη, ισως να νοιωθουμε οτι υστερει σε καποιο τομεα ή να νομιζουμε οτι μπορει και καλυτερα...
ψαχνωντας λοιπον αυτο το "λιγο καλυτερα" και οταν το ψαξιμο γινεται σε μηχανακια με "γηινες τιμες", αξιζει να προχωρησουμε σε αντικατασταση του τελικου, με καποιον αλλο καινουργιο ή να εμπιστευθουμε καποιον και να επεμβουμε στα "σωθικα" της συσκευης, αλλαζοντας καποια εξαρτηματα με αλλα καλυτερης ποιοτητας (πυκνωτες-καλωδιωσεις κλπ), ωστε πατωντας σε μια σωστη "βαση" και σχεδιαση τελικου, να παρουμε "εξτρα ποντους αποδοσης"?
ανακατευοντας τα "σωθικα" του τελικου μας, μηπως πειραζουμε το αρχικο σχεδιο του κατασκευαστη και αρα το "κουρδισμα" που εχει κανει στο μηχανακι?...δλδ αν ο σχεδιαστης εχει επιλεξει συγκεκριμενα εξαρτηματα, ωστε να υπαρχει μια συνεργεια-ισορροπια μεταξυ των υποσυστηματων ενος τελικου, βαζοντας χερι εμεις, μηπως χαλαμε αυτη την ισορροπια?... ακομα και αν βαζουμε καλυτερα υλικα?...αν σε ολη την "διαδρομη-πλακετα", δεν βαλουμε το ιδιο ποιοτικα υλικα, αλλα επιλεξουμε μονο καποιους τομεις να αναβαθμισουμε και καποιους οχι (για να μας βγει και φθηνα σχετικα), μηπως τα μη αναβαθμισμενα και "μαμα" υλικα, δεν αφηνουν τελικα και τα "νεα-καλυτερα", να αποδωσουν?
να υποθεσω οτι λογικα, θα πρεπει να υπαρχει μια γενικη ισορροπια μεταξυ επιπεδου υλικων και αυτος ειναι και ενας απο τους λογους, που ενας ακριβος ενισχυτης, ζηταει τα εξτρα φραγκα για να τον αποκτησεις...ποιοτικοτερα υλικα παντου σε ενα νεο ενισχυτη και οχι απλες εξαρσεις εδω και εκει, σημαινει (λογικα) και καλυτερο (σχετικο) αποτελεσμα...ετσι δεν ειναι?
εμεις λοιπον, επεμβαινοντας στα σημεια, μπορουμε να παρουμε , καποιο καλυτερο αποτελεσμα απο τον ηδη υπαρχον τελικο μας, που να μην μας στοιχισει φυσικα οσο ενα νεο μηχανακη, αλλα ταυτοχρονα αυτη η κινηση να αποδωσει και να "ακουγεται" που λενε?
μηπως πριν απ ολα αυτα, πρεπει τελικα, να επεμβουμε πρωτα στο χωρο και μετα να ψαχτουμε για βελτιωσεις στα σημεια του ηχου του τελικου μας που δεν μας αρεσουν και που ενκατακλειδι, ισως οφειλονται στο χωρο?...ντακσι...αυτο το τελευταιο, σιγουρα θα μου πειτε οτι οχι απλα χρειαζεται, αλλα επιβαλλεται...οκ...αλλα καποιες φορες απλα δε γινεται (σαλονι)...
τοτε τι κανουμε?...μενουμε ως εχει και ουτε νεες αγορες κανουμε, ουτε χερι στο ηδη υπαρχον βαζουμε, αν ο χωρος δεν ειναι φροντισμενος?
πχ σκεφτομουν αντι να αλλαζα τον τελικο, να εβαζα χερι στι σωθικα του σε καποια σημεια (με πολυ σφιξιμο δοντιων)...και παντα οχι εγω, αλλα καποιος που να ηξερε...τωρα ποιος θα ηταν αυτος, σηκωνει κουβεντα