Το Dac δεν παίζει ρόλο?




Μηνύματα
14.213
Reaction score
1.842
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Τα βλέπεις ρε Νεοσμυρνιώτη, ο άνθρωπος είναι ευγενής, όχι σαν εσένα που θα με γκάστρωνες! :p
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Τα βλέπεις ρε Νεοσμυρνιώτη, ο άνθρωπος είναι ευγενής, όχι σαν εσένα που θα με γκάστρωνες! :p
Εγώ το κάνω γιατί σε αγαπάω....:D

Edit: Άντε ρώτα τον τώρα και τι καλώδια έχει... :tongue: :laugh:
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Φίλε μου με αυτούς τους Floyd, τί συμπεράσματα να βγάλεις? :p
 

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
λιγο ασχετο...αλλα αυτο το μαρκλεβινσον πρεπει να ειναι καλο φονο....

εγω παντως 1ον ακουω διαφορες απο τακ σε ντακ στο σύστημα μου...
και 2ον ακουω διαφορες μεταξυ 192 και 44,1
 




Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
παντως σε blind test πολυ θα ηθελα να δω ακροατες και των δυο ''σχολων" σε φροντισμενα συστηματα- ιδιας τιμης .. να δουμε ποιοι θα πεσουν μεσα .... :D:D
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.250
Reaction score
8.149
Το νημα εγινε παλι analog vs digital.

Αυτη η συζητηση κουραζει πλεον...

Παραθετω μια τοποθετηση του Χρηστου Χατζησταμου απο το ACA
Μετα τα παρακατω, ελπιζω να καταλαβετε γιατι σας "αρεσει" το μεν ή το δε.

"Το mastering για βινύλιο και άλλα μέσα είναι πάντα διαφορετικό για πολλούς λόγους θα αναφέρω μόνο έναν χαρακτηριστικά. Στο βινύλιο το μπάσσο πρέπει να είναι μονοφωνικό κάτω απο μια συχνότητα ενώ στο ψηφιακό φορμά δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με το θέμα.

Ακουστικά (πέρα απο άλλες διαφορές), αυτό μεταφράζεται σε πιο "συγκεκριμένο" χαμηλό αφού δεν έχεις διαφορές φάσεις στις χαμηλές συχνότητες στο payback του βινυλίου. Στην πραγματικότητα στο ψηφιακό μέσο έχεις ΚΑΙ στέρεο χαμηλό όσο επιτρέπει η διασπορά των χαμηλών που όπως ξέρετε ελλατώνεται όσο χαμηλώνει η συχνότητα

Δεν υπάρχει ΠΟΤΕ περίπτωση με ίδιες συνθήκες (ίδια ταινία, ίδιο μαγνητόφωνο κλπ) κοπή βινυλίου να ακουστεί καλύτερα (ποιό σωστά) απο την ψηφιοποίηση της με το archival quality A/D της Metric σε υψηλή ανάλυση

Παρά τα θεωρητικά του Stuart (σε άλλο post) οι διαφορές σε υψηλή ανάλυση είναι εύκολα ακουστές ανεβαίνοντας συχνότητα και με οποιοδήποτε ABX τέστ

Το αν σε κάποιον αρέσει το playback του βινυλίου γιατί ο χρωματισμός που προκύπτει TYXAIA ευνοεί συχνοτικά μια ηχογράφηση είναι άλλο θέμα πρός συζήτηση που πάντα ξεχνάτε, όπως έδειξα στο πρόσφατο Event στο Athens Mastering

Με άλλα λόγια το βινύλιο μπορεί να ακουστεί μερικές φορές "καλύτερα", το master όμως ειναι ΠΑΝΤΑ όπως το ψηφιοποιεί η Metric η λίγα ακόμα κορυφαία A/D

Αυτό σημαίνει πως ένας σοβαρός mastering engineer επεμβαίνοντας και κάνοντας sweetening στο ψηφιακό format μπορεί ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ να το κάνει να ακούγεται καλύτερα απο οποιοδήποτε βινύλιο EVER

Αυτά είναι γνωστά πράγματα τα τελευταία 5-6 χρόνια όπου οι μετατροπείς τελευταίας γενιάς έχουν ξεπεράσει πλέον σε ανάλυση την ανάλυση της ταινίας για να το πώ λαικά.

Για να το πω ακόμα ποιό απλά, το τι αρέσει σε κάποιον που μπορεί να ακούει με ένα Χ ομοιογενές, χρωματισμένο η όχι audio σύστημα , με ένα Υ ομοιογενές, χρωματισμένο η όχι πικάπ ένα Ζ καλογραμμένο η όχι και τόσο, δίσκο βινυλίου πιστέψτε με δεν έχει καμμία σημασία.

Ακούτε ότι σας αρέσει και η παραφιλολογία ειδικά αν δεν καταλάβαίνετε τις λεπτές αποχρώσεις των πραγμάτων δεν έχουν και τόση σημασία

Enjoy the music !"


Αυτα απο τον Chrishat, μελος και του εδω φορουμ και εμπορου pro και μη audio και γνωστου μηχανικου mastering με διεθνη αναγνωριση.
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.250
Reaction score
8.149
καλα ρε παιδια, σας λεω οτι ολα τα dac παιζουν το ιδιο, το βινυλιο παλι σκεφτεστε?

ας παμε σε μια αλλη κοντρα με 6 dac που μου εστειλε συμφορουμιστας....

http://stereomojo.com/Stereomojo Six DAC Shootout.htm/StereomojoSixDACShootout.htm

εδω η κοντρα ειναι παλι τυφλή. αλλα με άλλη διαδικασία.

(εχει παρει μερος και ο τσαντουλης?)



μιλάμε για ΚΟΝΤΡΑ

 


zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Μερικά χρόνια πριν, θέλοντας να επιλέξω πυκνωτές εισόδου σε ένα προ-ενισχυτή που είχα φτιάξει και για λόγους ευκολίας είχα συνδέσει ένα ζευγάρι ακουστικά (της σειράς, όχι τίποτα hi-end) και προσπαθούσα να ακούσω τις όποιες διαφορές, αλλάζοντας τους πυκνωτές.

Οι διαφορές που άκουσα ήταν ελάχιστες έως και καθόλου, σε αντίθεση όταν έκανα το ίδιο τεστ με τους ίδιους πυκνωτές με τον προ-ενισχυτή συνδεδεμένο στα ηχεία, οι διαφορές ήταν άμεσα αντιληπτές και αδιαμφισβήτητες.

Θέλω να καταλήξω στο ότι ίσως τα ακουστικά να μην είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος σύγκρισης συσκευών γιατί δεν περιλαμβάνουν τον παράγοντα χώρο.

Ο χώρος βάζει πάντα την τελική υπογραφή στο ηχητικό αποτέλεσμα και μπορεί μια μικρή διαφορά μεταξύ δύο συσκευών να την αμβλύνει ή και να την συρρικνώσει (εξαρτάται από τον χώρο) κάτι που δεν συμβαίνει με ακουστικά.

Αν δεν υπήρχε ο παράγοντας χώρος τα πράγματα θα ήταν απλά, θα επιλέγαμε συσκευές μόνο από τα pdf και τις εργαστηριακές τους μετρήσεις και πολύ απλά αυτό που έχει τις καλύτερες μετρήσεις θα έπαιζε και καλύτερα, τέλος.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Όσον αφορά την κόντρα μεταξύ πικάπ και ψηφιακών, θα πω πως το πικάπ έχει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των ψηφιακών.

Α) Είναι σε μεγάλο βαθμό παραμετροποιήσημο. Που σημαίνει ότι μπορείς αλλάζοντας ρυθμίσεις, κεφαλές, στήριξη, κλαμπ και ένα κάρο άλλα μπλιμπλίκια να το ρυθμίσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του συστήματός σου και του χώρου σου και να το κάνεις να ακούγεται καλύτερα από ένα ψηφιακό που είναι fixed.

Ουσιαστικά τo πικάπ εν μέρη εκτελεί και χρέη “Equalizer” (με την ευρεία έννοια).


Β) Το πικάπ είναι η πιο Ερωτεύσιμη συσκευή σε όλη την αλυσίδα ενός ηχο-συστήματος γιατί σε αφήνει να τις βάλεις χέρι :D.
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.725
Reaction score
7.505
Δεν θα εκρινα ποτε εναν κονβερτορα δια μεσω ακουστικων......για μενα ειναι κομματακι κουτο να γινεται.......και εξηγω τους λογους..


Εδω και χρονια φωναζουμε για τον φροντισμενο χωρο,για τα χωροταξικα προβληματα που παντα χαλανε το ηχητικο αποτελεσμα,μιλαμε για το μπουμαρισμα στις πισω γωνιες που σε μονιμη βαση προβληματιζουν τον ακροατη ,μιλαμε για την διαφορα ενος τετραγωνισμενου δωματιου και ενος παραλληλογραμμου,τις διαφορες που προκυπτουν απο ενα σπιτι με χαλια και παχιες κουρτινες σε σχεση με αυτο που ειναι γυμνο, συζηταμε για δωματια με μεγαλο υψος και γιαυτα που ειναι σχετικα χαμηλοταβανα,παιζουμε με την κλιση που θα δωσουμε σε ενα ηχειο και την διαφοροποιηση που προκυπτει στο sweet spot με μας απεναντι........που ειναι αληθεια η μαλλον πως ειναι δυνατον μεσω ακουστικων να ακουσεις αυτα που δυστυχως παρεμβαλλονται στον χωρο ακροασης που εχουμε?

Σαφως και θεωρω ουσιαστικοτερο και ακουστο το αποτελεσμα απο το δευτερο τεστ που εγινε με τους κονβερτορες σε εναν απλο αφροντιστο απο οτι ειδα στις φωτος χωρο μιας και εκει ακους και κρινεις μηχανες με τον χωρο τον αναλογο που δεν συγχωρει τα οποια λαθη και πορευεσαι φυσικα με το τελικο ηχητικο αποτελεσμα που εισπραττει ο ακροατης!

10 dacs να στησεις....10 διαφορετικες μηχανες θα ακουσεις......ειτε burr brown ειτε wolfson ειτε σαβριδι......ετσι νομιζω εχοντας ακουσει ειλικρινα πολλους πολλους κοβερτορες εδω και χρονια!!!!
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.725
Reaction score
7.505
Όσον αφορά την κόντρα μεταξύ πικάπ και ψηφιακών, θα πω πως το πικάπ έχει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των ψηφιακών.

Α) Είναι σε μεγάλο βαθμό παραμετροποιήσημο. Που σημαίνει ότι μπορείς αλλάζοντας ρυθμίσεις, κεφαλές, στήριξη, κλαμπ και ένα κάρο άλλα μπλιμπλίκια να το ρυθμίσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του συστήματός σου και του χώρου σου και να το κάνεις να ακούγεται καλύτερα από ένα ψηφιακό που είναι fixed.

Ουσιαστικά τo πικάπ εν μέρη εκτελεί και χρέη “Equalizer” (με την ευρεία έννοια).


Β) Το πικάπ είναι η πιο Ερωτεύσιμη συσκευή σε όλη την αλυσίδα ενός ηχο-συστήματος γιατί σε αφήνει να τις βάλεις χέρι :D.
αμ δεν το ειπα εγω οτι το πικαπι ειναι εν μερη ενα EQ????????:D:D:drinks:
 

Μηνύματα
14.213
Reaction score
1.842
... Παραθετω μια τοποθετηση του Χρηστου Χατζησταμου απο το ACA. Μετα τα παρακατω, ελπιζω να καταλαβετε γιατι σας "αρεσει" το μεν ή το δε ...
Το έχω διαβάσει πριν λίγο καιρό και συμφωνώ απόλυτα. Πρόσθετα έχω να πω πως όταν μιλάει επαγγελματίας ενός χώρου, που χαίρει εκτίμησης, οι ερασιτέχνες "ειδήμονες" που διαφωνούν σοφό είναι να κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο!

Εκτός αν διαθέτουν επιχειρήματα να αντικρούσουν. Και επιχείρημα δεν είναι το "εγώ στο χώρο μου ή στο χώρο του Βάγγου ακούω αυτό". Γιατί δεν συνοδεύεται από μετρήσεις του χώρου ούτε από μετρήσεις του ακροατή (ακουόγραμμα). Επομένως είναι μη επιχείρημα, μια δοξασία, ανεπαρκέστατη πρόταση.

Λέει και κάτι άλλο πολύ σημαντικό παρακάτω ο Χατζηστάμου:
Δεν πρέπει να ξεχνάς πως το mastering είναι service. Πίστεψέ με αν οι mastering engineers ήταν "ελεύθεροι" να κάνουν "αυτό που πρέπει" οι περισσότεροι δίσκοι θα ήταν πολύ καλύτεροι σε ήχο. Όμως το αποτέλεσμα είναι η τέχνη του συμβιβασμού ανάμεσα σε ηχολήπτη - καλλιτέχνη - παραγωγό - εταιρεία με ισχυρά opinions, ανασφάλειες και άλλες ιστορίες.
Και όποιος δεν αντιλαμβάνεται τι λέει μπορεί να ρωτήσει και να πάρει μια τρίτη γνώμη. Δεν είναι ντροπή.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Ο τσακωμός του Τοτού με τον Μπόμπο για το ποιά μαμά φτιάχνει καλύτερα κουλουράκια
:lazy:
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.617
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top