Service Audio Spectrum

Μηνύματα
5.775
Reaction score
1.186
Είχε πάρει την 10ετία του '90 ένα ζευγάρι TDL ένας φίλος μου, δεν θυμάμαι μοντέλο, είναι όμως transmission line, και τα έχει και τα χρησιμοποιεί ακόμα.
 


Y

Yiannis_B

Guest
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Το παράδειγμα που ανέφερα πιο πάνω δηλ. Ερμής με ASR Emitter2, Exclusive, είναι 5.500 το ηχείο και 12.500 ο ενισχυτής.
Δε μιλάμε για διαφορά τιμής στα 1-2 χιλιάρικα.
Θυμίζει τις μετατροπές στα SL-1200mkii που τους έβαζαν βραχίονες SME IV. Έλεος δηλ.
Από πότε τα κομμάτια ενός Hi-Fi , πρέπει να έχουν παρόμοιες τιμές?

Αν οδηγήσεις ένα 801 ή ATC με hypex, θα σε παρεξηγήσουν?

Αν έχεις ταβάνι για ενισχυτή και ηχεία τα Χ χιλιάρικα, ποιος άγραφος κανόνας ορίζει το 50/50 ή 40/60?
 
Last edited by a moderator:

nima

Banned
Μηνύματα
1.015
Reaction score
618
Η κάθε συσκευή έχει κάποιο όριο στις μετατροπές που μπορεί να δεχτεί και να λειτουργεί σωστά και με ασφάλεια όπως και το αυτοκίνητο, από ένα σημείο και μετά καλύτερα να αντικατασταθεί με ανώτερη (μαμίσια) κατασκευαστικά αν αυτός είναι ο στόχος.
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Η κάθε συσκευή έχει κάποιο όριο στις μετατροπές που μπορεί να δεχτεί και να λειτουργεί σωστά και με ασφάλεια όπως και το αυτοκίνητο, από ένα σημείο και μετά καλύτερα να αντικατασταθεί με ανώτερη (μαμίσια) κατασκευαστικά αν αυτός είναι ο στόχος.
Ακριβώς.

Ούτε τον ενισχυτή να "πνίγεις" με κατώτερο ηχείο, ούτε να υπολειτουργεί το ηχείο και να μην έχει χαμηλό π.χ. λόγω αδύναμου ενισχυτή ή να τσιρίζει στα πρίμα.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Ξαναρωτώ. Από ποια λογική σκέψη πηγάζει η αναλογία 50/50 ανάμεσα σε ενισχυτή και ηχεία?
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Από τότε που αποδεδειγμένα έχουμε καλύτερη απόδοση και το ένα δεν αποτελεί τροχοπέδη για το άλλο.
Είχα τα ηχεία triangle scalene e κάποτε, και πήγα σε κατάστημα που έχει κλείσει εδώ και χρόνια και μου πρότεινε ο μαγαζάτορας ενισχυτικά YBA integré ή Symphonic Line RG9. Εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Και να σκεφτείτε το πρώτο πράγμα που του είπα ήταν ότι ήθελα να αλλάξω τα ηχεία και το πικάπ.
 


Μηνύματα
361
Reaction score
221
Ξαναρωτώ. Από ποια λογική σκέψη πηγάζει η αναλογία 50/50 ανάμεσα σε ενισχυτή και ηχεία?
φυσικα και πρεπει να υπαρχει ισσοροπια στην ποιοτητα μεταξυ των συσκευων και αυτο εχει να κανει οχι μονο με το αυτι αλα και με τις μετρησεις στο εργαστηριο,το θεμα τιμης και ποσο κοστολογει καποιος ομως δεν ειναι παντα αναλογο με την ποιοτητα μια και το marketing εχει τον πρωτο λογο....
εγω πιστευω οτι περισσοτερα ξοδευουν οι κατασκευαστες σε μιζες στον ειδικο τυπο παρα σε ερευνα γι'αυτο και δεν ψαρωνω με εξωπραγματικες τιμες
 

nima

Banned
Μηνύματα
1.015
Reaction score
618
Δεν υπάρχει απαραίτητα αυτή η αναλογία σε όλα τα συστήματα και δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει.
 

Μηνύματα
82
Reaction score
29
Έστω ότι έχουμε ήδη στην κατοχή μας τα Χ ηχεία.
Εφόσον προβούμε ύστερα στην αγορά ενισχυτών θεωρώ πως είναι ορθό να πάρουμε ότι καλύτερο στο μπάτζετ που μπορούμε να διαθέσουμε ακόμα και αν τα ήδη υπάρχων ηχεία απέχουν πολύ απ την κατηγορία τιμής των ενισχυτών.
Πρώτων γιατί η διαφορά τιμής δεν συνεπάγεται αυτόματα και την διαφορά ποιότητας (ειδικά στην αγορά του hiend) και δεύτερον το μόνο που μπορεί να συμβεί αν οι ενισχυτέςείναι είναι ανώτεροι των ηχείων είναι να πάρουμε ότι πραγματικά έχει να μας δώσει το ηχείο φτάνοντας το στα όρια του.
Σορυ για το off topic!
 


Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Έστω ότι έχουμε ήδη στην κατοχή μας τα Χ ηχεία.
Εφόσον προβούμε ύστερα στην αγορά ενισχυτών θεωρώ πως είναι ορθό να πάρουμε ότι καλύτερο στο μπάτζετ που μπορούμε να διαθέσουμε ακόμα και αν τα ήδη υπάρχων ηχεία απέχουν πολύ απ την κατηγορία τιμής των ενισχυτών.
Πρώτων γιατί η διαφορά τιμής δεν συνεπάγεται αυτόματα και την διαφορά ποιότητας (ειδικά στην αγορά του hiend) και δεύτερον το μόνο που μπορεί να συμβεί αν οι ενισχυτέςείναι είναι ανώτεροι των ηχείων είναι να πάρουμε ότι πραγματικά έχει να μας δώσει το ηχείο φτάνοντας το στα όρια του.
Σορυ για το off topic!
Γιατί να μην συμβεί και το αντίστροφο τότε? Να αγοράσουμε το Χ ενισχυτικό και να πάρουμε το καλύτερο και ακριβότερο ηχείο που μπορούμε.
Έτσι τα ενισχυτικά θα παίξουν στο μέγιστο βαθμό και θα πάρουμε ό,τι πραγματικά μπορούν να αποδώσουν.

Όταν όμως δεν έχουμε ούτε ηχείο, ούτε ενισχυτικό, και ξεκινάμε από το μηδέν, τι κάνουμε?
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Τελικά με μπερδεύετε παιδιά, είμαι και γέρος άνθρωπος :help:
Αν όλοι παραδεχόμαστε ότι τα ηχεία είναι το κομμάτι με τις μεγαλύτερες παραμορφώσεις στην αλυσίδα του συστήματος και συναρτήσει του χώρου αυξάνονται, συνοδεύοντας τα με ότι καλύτερο μπορούμε να επενδύσουμε σε πηγές, ενισχυτές, δε περιορίζουμε το φαινόμενο;

Γιατί να δώσουμε 50/50 σε ηχεία και ενισχυτή, αν μπορούσαμε να έχουμε ένα καλό ηχείο στο 35-40 και η απαίτηση του θα ήταν 60-65 για να ακουστεί το πόσο καλό είναι;
Μήπως επειδή το "κόλλημα" των περισσοτέρων από εμάς είναι το ηχείο που φαίνεται στο χώρο σε σχέση με τα υπόλοιπα του συστήματος;

Ακόμα θυμάμαι το S-37, μετά τόσα χρόνια, στις 135 χιλιάδες δραχμές δεν υπήρχε ηχείο που να ταίριαζε τόσο καλά στα ελληνικά σαλόνια αλλά… αν ήθελες να το συνοδέψεις με κάποιον Ε-10 ή 8000Α που ήταν τα «χιτάκια» της εποχής έβγαινε μούφα το αποτέλεσμα, το ίδιο αν προσπαθούσες με Sansui 417 ή Pioneer 400x, εξαιρετικοί γιαπωνέζοι ολοκληρωμένοι της εποχής, όλοι παρόμοιας ή κοντινής τιμής με τα ηχεία. Το ίδιο και με το S-20, με την Άρτεμις (πρώτη φορά συνδυαζόταν bass reflex με transimission line, όλοι έλεγαν πως ο σχεδιαστής έπεσε από τον 3ο όροφο και στάθηκε όρθιος), με τον Ορφέα (Ερμής δεν υπήρχε στα χρόνια μου, ήρθε αργότερα).
Όλη η σειρά ήταν προσφορά στους ανθρώπους που ασχολούνταν με τον ήχο, εξαιρετικές τιμές στα ηχεία αλλά με παραπάνω απαιτήσεις στα περιφερειακά τους. Μήπως, και αν αγοράζαμε ακριβότερο ηχείο με φθηνότερο ενισχυτή σε απαιτήσεις το τελικό κόστος στα ίδια δε θα ήταν; Μόνο που στη 2η περίπτωση θα είχαμε ν' αντιμετωπίσουμε και τις παραμορφώσεις του ενισχυτή που έφτανε εύκολα στα όρια και αντιδρούσε άτσαλα :thumbsdown:

Αναφερθηκαν τα TDL, ποιος δε θυμάται τα 2 ή τα 3, transimission line, το 2 μικρούλι σε μέγεθος, δεν έφτανε μεγάλες στάθμες, πανέμορφο ως σχήμα, γλυκόηχο ως ηχείο, οι απαιτήσεις ρεύματος ουκ ολίγες αλλά έστω και με έναν 8000Α άκουγες το τι μπορεί να σου προσφέρει, το RTL 3 όμως, μεγαλύτερη καμπίνα, μεγαλύτερος αριθμός μεγαφώνων, απαιτούσε στιβαρό ενισχυτή για να καταλάβεις την αξία του αλλιώς γινόσουν ο καλύτερος φίλος με το κέντρο μεγαφώνου :(
Γιατί να μην έπερνες το S20 που ήταν αρκετά φθηνότερο και τα επιπλέον χρήματα του RTL 2 να τα έδινες σε ενισχυτή; Ίδιο κόστος, καλύτερο αποτελέσμα συνολικά ;)
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Τελικά με μπερδεύετε παιδιά, είμαι και γέρος άνθρωπος :help:
Αν όλοι παραδεχόμαστε ότι τα ηχεία είναι το κομμάτι με τις μεγαλύτερες παραμορφώσεις στην αλυσίδα του συστήματος και συναρτήσει του χώρου αυξάνονται, συνοδεύοντας τα με ότι καλύτερο μπορούμε να επενδύσουμε σε πηγές, ενισχυτές, δε περιορίζουμε το φαινόμενο;
Όχι! Γιατί ελλοχεύει ο κίνδυνος να περιορίσουμε τις δυνατότητες των ενισχυτικών.
Έχω αναφέρει παραπάνω (post 67) το παράδειγμα με τα ηχεία Triangle scalene e, που είχα. Αν άκουγα τον μαγαζάτορα και έπαιρνα π.χ. τον YBA Integré θα τον χαντάκωνα τον καημένο. Κόστιζαν τότε 160.000 τα ηχεία και 700.000 ο YBA.

Η συνέργεια είναι πιο σημαντικός παράγοντας κι αυτόν πρέπει να εξασφαλίζουμε πρώτα.
 
Last edited:

Μηνύματα
411
Reaction score
648
Καλησπέρα παιδιά, χρειάζομαι την βοήθεια σας.Το ξαδερφακι μου έκαψε τα τις πλακέτες των crossover στα Audio Spectrum Αρτεμης tlc και έχει πελαγωσει.

Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν κάποιος γνωρίζει πού θα πρέπει να απευθυνθεί για την επισκευή ή αντικατάσταση των crossover

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 


Μηνύματα
411
Reaction score
648
Απορία: Πώς το έκανε αυτό;:idk:

Ούτε ο ίδιος δεν έχει καταλάβει πως συνέβει και πότε έγινε :idk:.Εχθες πήγε να ακούσει μουσικουλα ...... αλλά δεν.Τα άνοιξε και διαπίστωσε πως τα crossover είχαν γίνει κάρβουνο.

Μία βοήθεια παιδιά πως και που θα μπορούσε να τα επισκευάσει :help:
 

Μηνύματα
5.775
Reaction score
1.186
Ούτε ο ίδιος δεν έχει καταλάβει πως συνέβει και πότε έγινε :idk:.Εχθες πήγε να ακούσει μουσικουλα ...... αλλά δεν.Τα άνοιξε και διαπίστωσε πως τα crossover είχαν γίνει κάρβουνο.

Μία βοήθεια παιδιά πως και που θα μπορούσε να τα επισκευάσει :help:
Τώρα που δεν υπάρχει πια η Audio Spectum αυτός που μπορεί να σε βοηθήσει είναι ο Μανώλης Τζωρτζάκης ο αντιπρόσωπος των μεγαφώνων της SEAS στην Ελλάδα ο οποίος είναι πολύ καλός γνώστης, ξέρει απ'έξω και ανακατωτά όλα τα μοντέλα της Audio Spectum και είναι και καλό παιδί! :thumbsup:

Σού παραθέτω το link από το site του, πάρε τον ένα τηλέφωνο και σίγουρα θα δώσει λύση στο πρόβλημα:

http://www.diyaudio.gr/contact.html

Πες μας όμως και εμάς μετά τι θα σού πει ο Μανώλης και πώς εκτιμάει εκείνος πώς το κατάφερε να το κάνει ο ξάδερφός σου αυτό το πράγμα!!!!
 

Μηνύματα
411
Reaction score
648
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.Την ίδια απορία έχω και εγώ.Οταν μάθω πως έγινε και τι ακριβώς εγινε θα ενημερωσω.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.323
Μηνύματα
2.858.556
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top