Η χλαμύδα του αυτοκράτορα

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.718
Reaction score
7.496
Ρε λεβεντες μου......τρελλαρες μου ...να πω την αληθεια.....η το πικαπιον του Γιανναρου (Σανγιουγι ντε) ειτε του Μανου....ευχαριστως το εριχνα στο ραφι.....αληθεια λεω βρε......αλλα θελω και πρι -πρι θελω και δισκοι.....γαμωτο!!!!!!

Ακουω τωρα και Tindersticks το All the love μετα κοκας κολας ανα χειρας(on the rocks πληζ)και ποιος την γ@μει την Μερκελ......ρε τι ωραια που περναμε!!!!!!!:dance2:

Κατω τα Audiophile Reference RECORDINGS!!!!!!!!!!!!!!

Ρε μουζικα ρε......αστα διαλα......


ΝΑΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!:geek::D:D:D:D:D:D:D:D:D
 




Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Ωραία και αγαπημένοι όλοι... :cautious: αλλά θα απαντήσει κάποιος στον προβληματισμό του Κόγια....:laugh:
 

nima

Banned
Μηνύματα
1.015
Reaction score
618
Η τεχνολογία του βινυλιακού μέσου ως αρχαιότερη,έχει αρκετές δεκαετίες προπορείας στη συλλογική συνείδηση των ακροαματικόφιλων.Η διαφορά στο διαθέσιμο χρόνο συνηθείας μεταφράζεται και σε διαφορετικό βαθμό εγκλιματισμού από τις γενεές των μουσικόφιλων.
Υπολογίζεται ότι η τεχνολογία των ψηφιακών μέσων αναπαραγωγής θα ενταχθεί σε προπορεία...ανάφλεξης με τη συμπλήρωση πεντηκονταετίας (2 γενεές) από τη δική της εισαγωγή.
Το ρίξαμε στην θεωριτκή προσέγγιση; :roflmao: δεν μας πείθετε κύριοι. :banned:

..άσε που δεν είναι έτσι, η τεχνολογική ανάπτυξη και η συλλογική συνείδηση μετά το 1980 τρέχουν με 2 πλάσιους τουλάχιστον ρυθμούς από ότι παλιά οπότε η συμπλήρωση πεντηκονταετίας από τη δική της εισαγωγή είναι τώρα. :wink:
 

Μηνύματα
1.908
Reaction score
1.659
Ρε λεβεντες μου......τρελλαρες μου ...να πω την αληθεια.....η το πικαπιον του Γιανναρου (Σανγιουγι ντε) ειτε του Μανου....ευχαριστως το εριχνα στο ραφι.....αληθεια λεω βρε......αλλα θελω και πρι -πρι θελω και δισκοι.....γαμωτο!!!!!!

Ακουω τωρα και Tindersticks το All the love μετα κοκας κολας ανα χειρας(on the rocks πληζ)και ποιος την γ@μει την Μερκελ......ρε τι ωραια που περναμε!!!!!!!:dance2:

Κατω τα Audiophile Reference RECORDINGS!!!!!!!!!!!!!!

Ρε μουζικα ρε......αστα διαλα......


ΝΑΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!:geek::D:D:D:D:D:D:D:D:D
Πάρε εσύ ένα καλό vintage πικάπ που θα γουστάρεις και θα σε φτιάξω από δίσκους!! Πλέον υπάρχει πολύ μεγάλη προσφορά και σε πολύ καλές τιμές που μπορείς να ψωνίσεις μαζικά! Ποτέ δεν είναι αργά να ζαναγυρίσεις στο συναίσθημα!
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
Τα σανσούγια είναι χάρμα οφθαλμών .Αναντίρρητα .
:D το βασικο ειναι ειτε αναλογικα ειτε ψηφιακα να ειναι
χαρμα οφθαλμων τα μηχανηματα αναπαρωγης ηχου:roflmao:
 

Μηνύματα
1.908
Reaction score
1.659
Ωραία και αγαπημένοι όλοι... :cautious: αλλά θα απαντήσει κάποιος στον προβληματισμό του Κόγια....:laugh:
Βασίλη, ο Βελζεβούλης Ημίθεος δεν έχει κανένα προβληματισμό...άλλωστε τις επιλογές του τις έχει κάνει! Απλά είπε να γελάσει λίγο εκεί που λιάζει το κορμί του στην παραλία...
Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει διχογνωμία...Όποιος θέλει να παίζει ΚΑΙ με συναίσθημα, παίζει ΚΑΙ πικάπ! Όποιος όχι, παίζει πλέον μόνο ψηφιακά. Είναι σαν να λέμε ότι ξαναγυρίζουμε στην αναλογική φωτογραφική μηχανή γιατί είναι καλύτερη...Ένα φιλμάκι όμως πάντα θα το τραβήξει αυτός που έχει την παλιά Hazelblad!
Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι που ασχολούνται με το άθλημά μας παίζουν και πικάπ και Αρχεία. Αυτό που πραγματικά φαίνεται να εξαφανίζεται σιγά σιγά είναι το cd , γιατί δεν έχει ούτε συναίσθημα ούτε τις δυνατότητες της υψηλής ανάλυσης.
Εγώ πάντως παρ'όλο που έχω 7ΤΒ αρχεία καταπληκτικά, δηλώνω ότι ακούω περισσότερο πικάπ, γιατί μετά μιά κουραστική μέρα, θέλω να το βάλω και να χαλαρώσω και όχι να πάρω το καλύτερο σούπερ ουάου αποτέλεσμα! Άλλωστε τις παλιές αξεπέραστες εγγραφές της RCA living Stereo, της Decca και London 4phace και της Αμερικάνικης Command, τις βρίσκεις μόνο σε βινύλιο και σε τιμές χώμα απο τους μακαρίτες...Αυτός είναι και ο λόγος που παρ'όλες τις παροτρύνσεις φίλων να βάλω μια καλύτερη κεφάλα, δεν αλλάζω με τίποτα την Stanton 881S!!
Μου αρέσει να είμαι ΝΤΕΜΟΝΤΕ!!!
 

Μηνύματα
14.213
Reaction score
1.842
Έμαθα κάτι σήμερα, πραγματικά ενδιαφέρον. Μιλάω πολύ σοβαρά. Το πικάπ είναι συναίσθημα ενώ το cd είναι ξεπέτω. :p Για το παίξιμο από κουμπιούτερ με μίντια πλέγιερ ούτε λόγος, μόνο μετά από μισό - και τον ανήφορο - μπουκάλι. Με ενοχές το επόμενο πρωί, "που βρέθηκε αυτή εδώ και πως τη διώχνω". :roflmao:

Γι' αυτό το πικάπ πρέπει να είναι σε εμφανές σημείο, στην κορυφή του ρακ, όπως ανεβάζεις το "χέλι" που συνοδεύεις στη μπάρα για belly dance! "Κοιτάτε λιγούρια τι πράμα έχω που σαλεύει". Και το πικάπ φέρνει τις στροφές του, κάνει τα κουνήματά του, όλα κομπλέ. :rolleyes:

Με λίγα λόγια το θέμα δεν είναι ποιο παίζει καλύτερα, αλλά ποιο γεμίζει τα συναισθηματικά κενά. Ποιο είναι η καλύτερη "γκόμενα". Ντάξ' είναι το πικάπ, συμφωνώ.

:hi:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Έχει ειπωθεί ότι γίνεται διαφορετικό mastering για το release σε βινύλιο. Τώρα κατά πόσον αυτό εφαρμόζεται σε όλες τις παραγωγές δεν μπορώ να απαντήσω.
To διαφοροποιημένο mastering-όπου τούτο ισχύει- υπαγορεύεται κυρίως από τις τεχνικές ανεπάρκειες του βινυλιακού μέσου,παρά από σεβασμό στο ακουστικό αισθητήριο των βινυλιοφάγων.
Ωραία και αγαπημένοι όλοι... :cautious: αλλά θα απαντήσει κάποιος στον προβληματισμό του Κόγια....:laugh:
Αυτός ο προβληματισμός δεν τέθηκε ούτως ώστε ν'απαντηθεί.Συναρτάται-όπως και τα βινυλιακά μέσα- με τα παροιμιώδη ρούχα του....αυτοκράτορα.;)
Το ρίξαμε στην θεωριτκή προσέγγιση; :roflmao: δεν μας πείθετε κύριοι. :banned:
..άσε που δεν είναι έτσι, η τεχνολογική ανάπτυξη και η συλλογική συνείδηση μετά το 1980 τρέχουν με 2 πλάσιους τουλάχιστον ρυθμούς από ότι παλιά οπότε η συμπλήρωση πεντηκονταετίας από τη δική της εισαγωγή είναι τώρα. :wink:
Xαίρομαι επειδή έστω και από σπόντα ενστερνίζεσαι τα επιχειρήματα του Ημίθεου...

Αναφέρομαι σε δεδομένα που άπτονται της πράξης.

Για να κατανοηθεί όμως η διαφορά ανάμεσα σ'εκείνα και μία θεωρητική προσέγγιση,μπορώ να επικαλεστώ το εξής επιχείρημα:

Η εξέλιξη της υψηλής πιστότητας αναστέλλεται με τις βινυλιακές και τις κάθε είδους χαϊενδικές εμμονές, διότι εκπαιδεύουν αυτές τους ακροαματικόφιλους να λογαριάζουν τις τεχνολογικές ανεπάρκειες ως προτερρήματα,την ασυναρτησία ως ελευθερία,την αμετροέπεια ως δικαίωμα,την αναίδεια Λόγου ως ισότητα και την παπαγαλία εμπειριών ως...ευδαιμονία.

 
Last edited:



gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.601
Reaction score
4.135
Ερώτηση αδαούς:
Το πικάπ ή το ψηφιακό παίζει καλύτερα όταν βλέπουμε ποιό εκ των 2 είναι;
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.247
Το σκίσατε το θέμα, απάντηση δεν δώσατε...
Αααα κε Κώστα θες να ξαπλώνεις στην παραλία με το αϊ φόνο σου (μεγάλη η χάρη του) και να διασκεδάζεις με εμάς τους αστούς :)

Λοιπόν για να πούμε κάτι αναλογικό πρέπει καταρχήν να είναι KAI ηχογραφημένο αναλογικά. (Ξέρεις αυτές τις διαμορφώσεις των μαγνητικών φορτίων μίας ταινίας) KAI αποθηκευμένο αναλογικά (ξέρεις δις περί διαμορφώσεων της του αυλακιού ενός δίσκου) ΚΑΙ αναπαραγόμενο αναλογικά (τρις :D)

Οταν κάπου στην αλυσίδα μπαίνει απρόσκλητο ή καλοδεχούμενο ή και αναγκαία ένα ADC τότε δεν είναι αναλογικό (ούτε ντεμί σαν να λέμε ολίγον έγκυος) και δεν είναι λόγο........ χμμμ της δειγματοληψίας.

O Nίκουιστ ρίχνει ξύλο από την μία και σου λέει "φίλε ότι γράφεις δεν ακούς" γιατί fέξω = fδείγμα - fμέσα και τρέχεις να βρεις δειγματοληψίες στα υπερηχητικά για να μην ακούς το κλαρίνο σαν πίπιζα και από την άλλη έχεις τον θόρυβο κβαντοποίησης που τον παντρέυεσαι σε κάθε ADC μετατροπή.
Μέχρι εδώ φτάνω στα ψηφιακά και στην θεωρία τους ότι "Οτι δεν ακούμε δεν υπάρχει" και στην άλλη που λέει ότι "Εαν δεν μπορείς ψηφιακά κάντο με τον αναλογικό τρόπο" και to ντιθεριάζεις για να μπορείς να ακούς με παραμόρφωση βρε αδελφέ γιατί ο κόσμος μας είναι γεμάτος. Και όπου είναι στεγνός του βάζεις και ένα λαμπάτο μπάφερ για να πάρεις την αναλογική ζεστασιά ή την δημιουργείς εικονικά με κάποιο ντι εσ πι εάν είσαι χαι τεκ :p.... γιατί ο τέλειος ψηφιακός ήχος θέλει βρώμα για να γίνει πραγματικός



Γιατί τα άχρηστα πράγματα κάνουν την σύνθεση της πραγματικότητας



Καλό καλοκαίρι

PS Ακολουθούμε την πορεία της ηχογράφησης έως το τέλος
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Ερώτηση αδαούς:
Το πικάπ ή το ψηφιακό παίζει καλύτερα όταν βλέπουμε ποιό εκ των 2 είναι;
Πόσο εμφανές είναι οτι εσύ είσαι του κινηματόγραφου :p
Το συναίσθημα ρε το βλέπεις με την ψυχή η οποία ως γνωστόν είναι αναλογική εξ απο ανέκαθεν .
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Η αλήθεια είναι ότι "ακουστικά" το κάθε μέσο έχει την χάρη του.... εκεί που υπερισχύει κατά κράτος το πικάπ/βινύλιο είναι στο "αισθητικό" μέρος! ;)
 


Μηνύματα
1.985
Reaction score
765
να πω και γω οτι την ακουω "ψηφιακα"....τη μουσικη μου...και μαλιστα τωρα τελευταια, με ενεργα ηχεια...και επεται και συνεχεια....ακομα χειροτερα δλδ:D

αλλα, δεν μπορω να καταλαβω διαφορες ιδιαιτερες ακουγοντας "μουσικη vs μουσικη"...δλδ ψηφιακα vs αναλογικα

δεν ειμαι χρυσαυτιας...μιλαμε υποτιθεται για συστηματα μεσου προς ανω επιπεδου, ετσι δεν ειναι?...ε, δεν μπορω να κατσω να βαλω κατω το "ξερο" μου, να εστιαση στην καλυτερη μεσαια και υψηλη του ενος ντακ απο ενα αλλο ντακ...ουτε του ενος βινυλιου απ του αλλου...δε το ψαχνω ισως....σε καλυτερες κοπιες-εκτελεσεις μουσκου περιεχομενου, ναι, υπαρχουν διαφορες...οποτε, νομιζω οτι απο ενα σημειο και μετα, και να το εψαχνα, οι διαφορες δεν ειναι η μερα με τη νυχτα για μενα...διαφορες που ακους με τη μια...και οταν λεω διαφορες που ν αξιζει κανεις να κανει το κοπο και ν ασχοληθει-δωσει φραγκα, εννοω πχ να προσπαθησεις να ακουσεις μπασα απο ενα ηχειο με 3αρακι μιντ-γουφερ vs ηχειο με 2πλα 8ιντσα...διαφορες τρελα ακουστες...τωρα αμα ψαχνεις να βγαλεις απ τη "μυγα ξυγκι", ντακσι...πασο

συμφωνω μονο με το αισθητικο-συναισθηματικο κομματι...δλδ θελω και γω να βαλω ενα πικακ στη κορυφη του ρακ μου και να το βλεπω να γυριζει...να σηκωνομαι και λιγο απ τη καρεκλα μου, να κανω και κατιτις και ας το πουμε, να υπαρχει μια μικρη "συμμετοχη"...ειναι λιγο πιο ρομαντικο το γ@μημενο το πικαπιον, που λεει και ο AriPetro...
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
521
Reaction score
671
Ο ήχος είτε το θέλουμε είτε όχι είναι υποκειμενικός. Εξαρτάται από το χρήστη, το κοινωνικό του περιβάλλον, το σκοπό που εξυπηρετεί.
Ποιος είσαι εσύ κύριε Auditory που θα μου πεις ποιος είναι καλός ήχος? Ο Karajan? μέχρι και αυτός αν δεν γούσταρε να σε π....ξει ή δεν του καθόσουν, όσο και καλή να ήσουν σε απέρριπτε. Αν τώρα ήσουν κανένας ομορφάντρας και του τρωγες τις κοπελιές, στο πάτο του πηγαδιού και εσύ...

Υπάρχουν άνθρωποι που αντιμετωπίζουν τον ήχο τους όπως τον καναπέ, το φωτιστικό, τις κουρτίνες, στο σαλόνι. Έβαλαν στερεοφωνικό γιατί όλοι οι φίλοι τους είχαν, μάλιστα με την έλευση των άυλων αρχείων ένοιωσαν ανακουφισμένοι που επιτέλους χωρίς καμία ενοχή μπορούν να πάρουν κάτι μικρό, βολικό, να του προσθέσουν ένα μπλε δόντι ως δέκτη, αν δεν έχει ήδη και να παίζουν από τον υπολογιστή συσωλήν και σκοτίστηκαν για το πως ακούγεται. Στέρεο έχουν πάντως όπως όλοι οι φίλοι τους... είναι και τρέντυ, ακολουθούν την εποχή τους, τις εξελίξεις. Άσε που με την έλλειψη των δίσκων, cd, κέρδισαν τον άχρηστο χώρο που καταλαμβαναν.

Υπάρχουν άνθρωποι που φτιάχνονται αποκλειστικά από αυτό που παίζει, δεν τους ενδιαφέρει αν δεν ακούν τη 2η, το θεμα, αντίθεμα και ότι άλλο σκαρφιστεί ή έχει συνηθίσει ν' ακούει κάποιος για να τους πείσει να πάρουν κάτι καλύτερο. Αυτοί βοηθηθηκαν αρχικά από τα πειρατικά cd, σήμερα από την ελεύθερη διακίνηση στο διαδίκτυο, βλέπεις κόστιζε πολλά η αγορά των γνήσιων.

Υπάρχουν οι άνθρωποι που είδαν τον ήχο ως προέκταση της ματαιοδοξίας τους, ακολουθούν κατά πόδας τις εξελίξεις, κοιτάζουν τεχνικά χαρακτηριστικά, αναλύσεις, διαγράμματα, διαβάζουν αναφορές, νοιώθουν άσχημα αν υπάρξει ερώτηση που δε θα μπορέσουν ν' απαντήσουν -το δεν ξέρω δεν υπάρχει γι' αυτούς, η μουσική τους αποτελείται από δίσκους αναφοράς και πολλά θέματα (ας μην τους αρέσουν, ας μην τους γεμίζουν, ας μην τα καταλαβαίνουν,φτάνει που είναι "αναφοράς") τα θυμούνται σε συγκεντρώσεις, γκρινιάζουν για τις ηχογραφήσεις, ανανεώνουν συνεχώς το έπιπλο με τα μηχανήματα για να βρίσκονται στην κορυφή της τεχνολογίας.
Γι' αυτούς τους ανθρώπους η έλευση των άυλων αρχείων ήταν λύτρωση γιατί τους επέτρεψε να ξοδεύουν τα χρήματα που τους "έτρωγε" το software σε ακόμα πιο σύγχρονες, ακριβές ή φθηνότερες συσκευές με άρτια τεχνικά χαρακτηριστικά, περιφανεύονται για τα terra που έχουν μουσική και ενας Θεός γνωρίζει αν έχουν ακούσει τα 50mb από αυτή.

Υπάρχουν οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν τον ήχο μόνο ως τεχνολογία, δυνατότητες, εξέλιξη, κυνηγούν και υπερασπίζονται τις συσκευές που κρίνουν ότι μόνο μέσα από αυτές εξελίσσεται ο ήχος και ότι υποδεέστερο ή προηγούμενο είναι βήματα προς τα πίσω.
Ρίχουν στην πυρά όλα τα μέσα που έως σήμερα εξυπηρετούσαν την ανάγκη τους, στην πυρά ότι είχαν μαζέψει σε υλικό, ξεχνόντας τα όσα τους προσέφερε σε διαφορετικές περιόδους της ζωής τους, το αντιμετωπίζουν στιγνά -ρεαλιστικά θα πουν κάποιοι, η ζωή πάει μπροστά, τεχνοκρατικά και δε δέχονται ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να κοιτάζουν πότε πότε το παρελθόν για να μαθαίνουν και ταυτόχρονα να μη ξεχνούν από που ξεκίνησαν.

Τέλος, υπάρχουν και οι άνθρωποι που αναφέρθηκαν, αυτοί που δε ξεχνούν, συμπληρώνουν και εκμεταλλεύονται την τεχνολογία χωρίς να ξεχνούν την προσφορά του "χθες" για να βρεθούμε στο "σήμερα", τη γνώση, την εμπειρία που αποκτήθηκε από την χρόνια ενασχόληση τους με το αντικείμενο "αναπαραγωγή ήχου μέσω συσκευών" και αυτοί είναι που συντηρούν και κρατούν το υλικό και τις συσκευές του εχθές συμπληρώνοντας το με το υλικό και τις συσκευές του σήμερα και αναπόφευκτα γίνονται οι συγκρίσεις βρίσκοντας θετικά και αρνητικά και στις δύο "εποχές".

Βινύλιο: Τί θέλαμε κάποτε; Ένα κομμάτι χαρτί που είχε ως οδηγό η κεφαλή στην συκευασία για την υπερκρέμαση, πέρα δώθε το βαρίδι ωσότου έρθουμε στο σημείο 0 και μετά προσθέταμε το βάρος της κεφαλής, βάζαμε τη δύναμη αντιολίσθησης στο ίδιο βάρος με την κεφαλή και απολαμβάναμε το βινύλιο μας.
Όλα τα υπόλοιπα τα μάθαμε στα χρόνια. Κάποιοι ούτε αυτά δε γνώριζαν!
Cd: Τι θέλαμε κάποτε; Να το συνδέσουμε στην πρίζα και να βάλουμε το δισκάκι να παίξει.
Όλα τα υπόλοιπα τα μάθαμε στα χρόνια.
dac:Τι θέλουμε; Να κατεβάσουμε ή φορτώσουμε το software που χρειάζεται με συνδεδεμένο το dac μας στον υπολογιστή ή όχι, ανάλογα τι έχει σκεφτεί ο κάθε κατασκευαστής, να το εγκαταστήσουμε στον υπολογιστή με συνδεδεμένο το dac μας ή όχι, ανάλογα τι έχει σκεφτεί ο κάθε κατασκευαστής, έπειτα πηγαίνουμε στις ρυθμίσεις -αν δεν το έχει "δει" ο υπολογιστής μας και να το επιλέξουμε... αλλά, τα windows δεν έχουν καλό πρόγραμμα για αναπαραγωγή, κατέβασε το foo(d)bar, κατέβασε τους Asio, wasapi, χασάπη drivers, κάνε add in στο plug και ξεκίνα αναπαραγωγή... Τώρα αν δεν παίζει κάνε restart στο πρόγραμμα, κάτι μπορεί να κόλλησε ή να μη συνεργάζεται σωστά με κάποιο άλλο πρόγραμμα ή plug που έχεις ήδη...
Αν είναι μέχρι 96/24 απλά επέλεξε το στις ρυθμίσεις ήχου αν δεν το έχει "δει" ο υπολογιστής. Μη ξεχάσεις να βάλεις και το αυτόματο στη δειγματοληψία, μη μπαίνεις κάθε φορά ν' αλλάζεις... Α! και βγάλε τις παραμέτρους από τα windows για dsp, κανάλια κλπ.
Όλα τα υπόλοιπα τα μαθαίνουμε με τα χρόνια.
Τι να σας πω, μέχρι και το βινύλιο ευκολότερο μου φάνηκε ως ξεκίνημα :)

Έχε χάρη που οι περισσότεροι μεγάλοι και μικροί έχουμε εξοικειωθεί με τον υπολογιστή, έστω σε αυτά τα βασικά, αλλιώς θα λέγαμε που θα πήγαινε το άυλο όσο και ανώτερο ηχητικά και αν ήταν ;)
 


Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.587
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top