Αγορά ενισχυτή για ηχεία focal chorus 807 v


Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Για το χώρο που έχει και τις μουσικές που ακούει ο φίλος, ο advance δεν διαθέτει επαρκή ισχύ. Στη θέση του θα έπαιρνα ηχείο δαπέδου με 2 6,5άρια woofers το καθένα κι ένα ενισχυτή τουλάχιστον 2x100 W. Τώρα το ποσό που μπορεί να διαθέσει έιναι ένα θέμα.
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.250
Reaction score
8.149
αντε αφου δεν θες ενεργα, παρε τα kef-ls 50 και ακουγε σε μικροτερη αποσταση...

τα κεφ ειναι εξαιρετικά ηχεία, με τρομερό λόγο απόδοσης/τιμής.
το μεγαλο τους σχεδιαστικό πλεονέκτημα είναι η ομόκεντρη μονάδα.
η ομοιόμορφη διασπορά των μονάδων με το σταδιακο "βύθισμα" off axis δημιουργούν εξαιρετική εικόνα, ενώ σε near field ακροάσεις η σκηνή είναι απίστευτα σταθερή.
σε κανονικές αποστάσεις, 2-2,5 μετρα, η εικονα παραμένει εξαιρετική, αλλά οι πρώτες αντανακλάσεις πρέπει να ελεχθούν.
το ηχειο ειναι φτιαγμενο να παιζει χωρις σαμπ. το πορτ του σε συνδυασμο με μικρη αποσταση απο τον πισω τοιχο μπορει να δωσει αρκετο και καλα ελεγχομενο χαμηλο. κατεβαινει ανετα ποιο χαμηλα απο τα quad! αλλα το σφιχτό χαμηλο των quad ειναι ... αλλού...
δεν τα έχω παλέψει πολυ με σαμπ, αλλα πιστεύω πως δύσκολα θα επιτευχθει σωστό "δέσιμο".
μου αρεσουν πολυ σκέτα.
είναι το μονο μικρό ηχείο που θα επαιρνα, αν δεν έπαιρνα κάποιο απο τα νέα εξαιρετικά μικρά ενεργά.
το επόμενο σκαλί σε δίδρομα παθητικά είναι τα joseph audio pulsar και τα lipinski l707a, και τα δυο γυρω στα 8000.

(οσο για μενα...
από εδώ και πέρα θα αγοράζω μόνο ενεργά....
τρίδρομα τουλάχιστον...
με ψηφιακό x-over και dsp...)
http://www.avsite.gr/forum/threads/kef-ls50.120591/
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.250
Reaction score
8.149
"(οσο για μενα...
από εδώ και πέρα θα αγοράζω μόνο ενεργά....
τρίδρομα τουλάχιστον...
με ψηφιακό x-over και dsp...)¨"

παντως δεν μπορειτε να πειτε ειμαι σταθερος στις αποψεις μου.
πηρα 4δρομα ενεργα με dsp και ψηφιακο κροσσ και εχω τα κεφ λσ-50 στο δευτερο συστημα...
οχι αλλα να λεμε και αλλα να κανουμε...
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.100
Reaction score
20.576
Αν είχα στην τσέπη μου 1500€ και δεν ήθελα με κανέναν τρόπο ενεργά ηχεία, τα 807V θα ήταν για μένα μια πολύ καλή λύση, διότι μετράνε καλά. Θα μου πείτε, σε ισχύ 1W, εντάξει, μιας και σε υψηλότερη ισχύ, οι μετρήσεις επιδεινώνονται ραγδαία στα μικρά ηχεία, τα οποία, ούτως ή άλλως, δεν μπορούν να παίξουν τόσο δυνατά πια – τι να σου κάνει ένα γούφερ 6,5 ιντσών.

Παρά τα κολακευτικά σχόλια του Stereophile, τον Arcam δεν θα τον εξέταζα καθόλου. Για μένα προσωπικά, ο όρος «αγγλική σχολή» είναι μειονέκτημα, η δε Naim δεν αποτελεί εξαίρεση – και όχι, τα μεγάλα B&W δεν είναι αγγλική σχολή. Αντιθέτως, θα επέλεγα έναν Yamaha εντός του προϋπολογισμού μου, που έχει ποιότητα κατασκευής άσχετη με την αγγλική κακομοιριά, και ευκολίες τις οποίες οι άγγλοι τις κοιτούν με το κυάλι, (4 τρανζίστορ ανά κανάλι, ισχυρή ανόρθωση, μεγαλύτερα ψυγεία, ρυθμιστικά τονικότητας κλπ.). Πριν προβάλει κανείς αντίρρηση περί «αναιμικού» τροφοδοτικού, μιας που η ισχύς που ανακοινώνει η Yamaha δεν διπλασιάζεται στα 4Ω και άλλα τέτοια που λένε διάφοροι ρηβιουεραίοι, ο A-S700 μπορεί να δώσει 50W στα 8Ω και 100 στα 4Ω.

Συμφωνώ με το Σπύρο για τα Adam, που είναι πάρα πολύ καλά ηχεία – και με 9άρι γούφερ - αλλά, όπως και να το κάνουμε, αυτά τα ηχεία είναι υποκειμενικά άσχημα, και έχουν «σκληρή» εμφάνιση, η οποία «δεν δένει» στο οικιακό περιβάλλον. Αυτό βέβαια, για όσους δεν μπορούν να αγνοήσουν αυτό το θέμα. Αντιθέτως, αυτά τα M-Audio είναι μεν γύρω – γύρω σε μαύρο ματ χρώμα, αλλά έχουν πολύ όμορφη ξύλινη μπάφλα, και είναι τρίδρομα.

Όμως, τα ενεργά ηχεία απαιτούν προενισχυτή, ή έστω κάποιον ολοκληρωμένο με έξοδο pre-out. Ο TPR-2 που προτείνει ο Σπύρος είναι μια πανέξυπνη λύση, (phono με πάρα πολύ καλούς τελεστικούς και λάμπα στο τμήμα line), αλλά έχει μια σχεδιαστική ιδιομορφία. Βλέποντάς τον ανοικτό, παρατήρησα πως έχει μόνο μια λάμπα για αμφότερα τα κανάλια, και επομένως χρησιμοποιεί τη μισή για καθένα απ’ αυτά – κι αμέσως σούφρωσα τα φρύδια. Για να έχει μισή διπλοτρίοδο ανά κανάλι, σημαίνει πως θα έχει πολύ υψηλή αντίσταση εξόδου, κάτι αρνητικό για την ποιότητα ήχου, εκτός αν δουλεύουν τη λάμπα χωρίς κέρδος τάσης, ως ακόλουθο καθόδου. Ψάχνοντας, βρήκα αυτό το ρηβιού (αγγλική μετάφραση εδώ), που αναφέρει ρητά αντίσταση εξόδου 6.75ΚΩ, ενώ τι-μι-ό-τα-τα, οι γερμανοί αναφέρουν στις προδιαγραφές αντίσταση εξόδου 7ΚΩ, και άρα η λάμπα δουλεύει σε σύνδεση κοινής καθόδου – εξ ου και το κέρδος των 12dB. Αντ’ αυτού, προτείνω τον TPR-3, που έχει δύο διπλοτριόδους στο κύκλωμα line, και επομένως, το πιθανότερον είναι πως το δεύτερο τμήμα καθεμιάς δουλεύει ως ακόλουθος καθόδου, δίνοντας χαμηλή αντίσταση εξόδου, που είναι και το ζητούμενο. Και δεν είναι δα και πανάκριβος, μόλις 100€ ακριβότερος του TPR-2. Έτσι, ο TPR-3 μπορεί να οδηγήσει μακρύ interconnect, πράγμα αναπόφευκτο σε εφαρμογή με ενεργά ηχεία.

Προσωπικά, αντί του TPR-3, μάλλον θα επέλεγα ένα καλό audio interface (ελληνιστί, εξωτερική κάρτα ήχου), προφανώς με ρυθμιστικό volume, και θα συνέδεα επάνω του ένα χωριστό phono, αναλόγως των χρημάτων. Θα μου πείτε, ναι, αλλά για να πάρει η κάρτα σήμα από αναλογική είσοδο, θα το μετατρέψει σε ψηφιακό και μετά πάλι σε αναλογικό για να το δώσει στην έξοδο, οπότε θα το αλλοιώνει. Σιγά και τι έγινε! Εδώ υπάρχουν χαϊεντάδες που κατεβάζουν με τον τόνο από τους ρώσσους βινύλια ριπαρισμένα με καρτούλες των 200€ και απολαμβάνουν αρχεία υψηλής ανάλυσης (τς!), αυτό μας πείραξε τώρα; Και όχι ότι μια τέτοια μετατροπή έχει προβλήματα, μια χαρά παίζει, και σε τυφλές δοκιμές έχω κάνει χοντρές πλάκες στον εαυτό μου. Αυτές δε οι πλάκες είναι ακόμα πιο χοντρές στο DAT, μέχρι και σε αντίγραφο 4ης ή 5ης γενιάς έφτασα (από την αναλογική έξοδο πολύ ακριβού CDplayer), και έξυνα το κεφάλι μου, πολύ γέλιο…

Βέβαια, μια τέτοια καρτούλα πιθανότατα θα έχει μόνο μια αναλογική είσοδο. Αν υπάρχει ανάγκη να συνδεθούν περισσότερες αναλογικές πηγές, (ραδιόφωνο, κασσετόφωνο ή όποιο άλλο –όφωνο), τότε πάμε σε προενισχυτή, αλλ’ απαραιτήτως με χαμηλή αντίσταση εξόδου, όσο πιο χαμηλή γίνεται - το πολύ 500Ω, όχι υψηλότερη. Προενισχυτής με υψηλή αντίσταση εξόδου, άντε βαριά – βαριά να οδηγήσει 20 εκατοστά καλώδιο. Μετά αρχίζουν οι «διαφορές», οι «λαμπάτες χροιές» και τα «πιο laid back πρίμα»...
 
Last edited:

I

iason

Guest
Αν είχα στην τσέπη μου 1500€ και δεν ήθελα με κανέναν τρόπο ενεργά ηχεία, τα 807V θα ήταν για μένα μια πολύ καλή λύση, διότι μετράνε καλά. Θα μου πείτε, σε ισχύ 1W, εντάξει, μιας και σε υψηλότερη ισχύ, οι μετρήσεις επιδεινώνονται ραγδαία στα μικρά ηχεία, τα οποία, ούτως ή άλλως, δεν μπορούν να παίξουν τόσο δυνατά πια – τι να σου κάνει ένα γούφερ 6,5 ιντσών.

Παρά τα κολακευτικά σχόλια του Stereophile, τον Arcam δεν θα τον εξέταζα καθόλου. Για μένα προσωπικά, ο όρος «αγγλική σχολή» είναι μειονέκτημα, η δε Naim δεν αποτελεί εξαίρεση – και όχι, τα μεγάλα B&W δεν είναι αγγλική σχολή. Αντιθέτως, θα επέλεγα έναν Yamaha εντός του προϋπολογισμού μου, που έχει ποιότητα κατασκευής άσχετη με την αγγλική κακομοιριά, και ευκολίες τις οποίες οι άγγλοι τις κοιτούν με το κυάλι, (4 τρανζίστορ ανά κανάλι, ισχυρή ανόρθωση, μεγαλύτερα ψυγεία, ρυθμιστικά τονικότητας κλπ.). Πριν προβάλει κανείς αντίρρηση περί «αναιμικού» τροφοδοτικού, μιας που η ισχύς που ανακοινώνει η Yamaha δεν διπλασιάζεται στα 4Ω και άλλα τέτοια που λένε διάφοροι ρηβιουεραίοι, ο A-S700 μπορεί να δώσει 50W στα 8Ω και 100 στα 4Ω.

Συμφωνώ με το Σπύρο για τα Adam, που είναι πάρα πολύ καλά ηχεία – και με 9άρι γούφερ - αλλά, όπως και να το κάνουμε, αυτά τα ηχεία είναι υποκειμενικά άσχημα, και έχουν «σκληρή» εμφάνιση, η οποία «δεν δένει» στο οικιακό περιβάλλον. Αυτό βέβαια, για όσους δεν μπορούν να αγνοήσουν αυτό το θέμα. Αντιθέτως, αυτά τα M-Audio είναι μεν γύρω – γύρω σε μαύρο ματ χρώμα, αλλά έχουν πολύ όμορφη ξύλινη μπάφλα, και είναι τρίδρομα.

Όμως, τα ενεργά ηχεία απαιτούν προενισχυτή, ή έστω κάποιον ολοκληρωμένο με έξοδο pre-out. Ο TPR-2 που προτείνει ο Σπύρος είναι μια πανέξυπνη λύση, (phono με πάρα πολύ καλούς τελεστικούς και λάμπα στο τμήμα line), αλλά έχει μια σχεδιαστική ιδιομορφία. Βλέποντάς τον ανοικτό, παρατήρησα πως έχει μόνο μια λάμπα για αμφότερα τα κανάλια, και επομένως χρησιμοποιεί τη μισή για καθένα απ’ αυτά – κι αμέσως σούφρωσα τα φρύδια. Για να έχει μισή διπλοτρίοδο ανά κανάλι, σημαίνει πως θα έχει πολύ υψηλή αντίσταση εξόδου, κάτι αρνητικό για την ποιότητα ήχου, εκτός αν δουλεύουν τη λάμπα χωρίς κέρδος τάσης, ως ακόλουθο καθόδου. Ψάχνοντας, βρήκα αυτό το ρηβιού (αγγλική μετάφραση εδώ), που αναφέρει ρητά αντίσταση εξόδου 6.75ΚΩ, ενώ τι-μι-ό-τα-τα, οι γερμανοί αναφέρουν στις προδιαγραφές αντίσταση εξόδου 7ΚΩ, και άρα η λάμπα δουλεύει σε σύνδεση κοινής καθόδου – εξ ου και το κέρδος των 12dB. Αντ’ αυτού, προτείνω τον TPR-3, που έχει δύο διπλοτριόδους στο κύκλωμα line, και επομένως, το πιθανότερον είναι πως το δεύτερο τμήμα καθεμιάς δουλεύει ως ακόλουθος καθόδου, δίνοντας χαμηλή αντίσταση εξόδου, που είναι και το ζητούμενο. Και δεν είναι δα και πανάκριβος, μόλις 100€ ακριβότερος του TPR-2. Έτσι, ο TPR-3 μπορεί να οδηγήσει μακρύ interconnect, πράγμα αναπόφευκτο σε εφαρμογή με ενεργά ηχεία.

Προσωπικά, αντί του TPR-3, μάλλον θα επέλεγα ένα καλό audio interface (ελληνιστί, εξωτερική κάρτα ήχου), προφανώς με ρυθμιστικό volume, και θα συνέδεα επάνω του ένα χωριστό phono, αναλόγως των χρημάτων. Θα μου πείτε, ναι, αλλά για να πάρει η κάρτα σήμα από αναλογική είσοδο, θα το μετατρέψει σε ψηφιακό και μετά πάλι σε αναλογικό για να το δώσει στην έξοδο, οπότε θα το αλλοιώνει. Σιγά και τι έγινε! Εδώ υπάρχουν χαϊεντάδες που κατεβάζουν με τον τόνο από τους ρώσσους βινύλια ριπαρισμένα με καρτούλες των 200€ και απολαμβάνουν αρχεία υψηλής ανάλυσης (τς!), αυτό μας πείραξε τώρα; Και όχι ότι μια τέτοια μετατροπή έχει προβλήματα, μια χαρά παίζει, και σε τυφλές δοκιμές έχω κάνει χοντρές πλάκες στον εαυτό μου. Αυτές δε οι πλάκες είναι ακόμα πιο χοντρές στο DAT, μέχρι και σε αντίγραφο 4ης ή 5ης γενιάς έφτασα (από την αναλογική έξοδο πολύ ακριβού CDplayer), και έξυνα το κεφάλι μου, πολύ γέλιο…

Βέβαια, μια τέτοια καρτούλα πιθανότατα θα έχει μόνο μια αναλογική είσοδο. Αν υπάρχει ανάγκη να συνδεθούν περισσότερες αναλογικές πηγές, (ραδιόφωνο, κασσετόφωνο ή όποιο άλλο –όφωνο), τότε πάμε σε προενισχυτή, αλλ’ απαραιτήτως με χαμηλή αντίσταση εξόδου, όσο πιο χαμηλή γίνεται - το πολύ 500Ω, όχι υψηλότερη. Προενισχυτής με υψηλή αντίσταση εξόδου, άντε βαριά – βαριά να οδηγήσει 20 εκατοστά καλώδιο. Μετά αρχίζουν οι «διαφορές», οι «λαμπάτες χροιές» και τα «πιο laid back πρίμα»...
 


Μηνύματα
705
Reaction score
995
Τα Yamaha είναι value for money μηχανάκια.
Η μόνη μου ένσταση μου είναι αν θα ταιριάζουν Yamaha και Focal στις υψηλές ή αν το άκουσμα θα κουράζει.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.100
Reaction score
20.576
Τα Yamaha είναι value for money μηχανάκια.
Η μόνη μου ένσταση μου είναι αν θα ταιριάζουν Yamaha και Focal στις υψηλές ή αν το άκουσμα θα κουράζει.
Φυσικά και είναι βου-φου-μου μηχανάκια, αφού είναι φθηνά. Αν τους βγάλουν τον επιλογέα προς εγγραφή, τα μπασόπριμα και το balance και τους κοτσάρουν πρόσοψη ενάμισυ πόντο πάχος, άντε και να τους βάλουν και ένα μουράτο τοροειδή με τη φίρμα στο καπάκι του, χωρίς να πειράξουν τίποτε άλλο, και τα προωθήσουν με τιμή τέσσερα χιλιάρικα, θα είναι entry level high end. (Διότι, ως γνωστόν, το γνωστόν, το high end, ξεκινάει από τα πέντε χιλιάρικα)... :tongue:
 

Μηνύματα
203
Reaction score
117
Η πείρα δεν είναι άλλο παρά μια τσατσάρα, μόνο που την αποκτά κανείς όταν δεν έχει πια αρκετά μαλλιά...

Φίλε απόλαυσε το ταξίδι της αναζήτησης ενισχυτή, άκουσε όσα περισσότερα μηχανήματα μπορείς ακόμη και εάν δεν είναι δυνατόν να κάνεις άμεσες συγκρίσεις. Εγώ κάποτε που έψαχνα, έβαζα κάποια συγκεκριμένα κομμάτια από cd που γνώριζα καλά σε όλα τα συστήματα που άκουγα και κρατούσα σημειώσεις σχετικά με το τελικό αποτέλεσμα. Υποκειμενικό καθαρά θα μου πείτε, συμφωνώ. Όμως έβλεπα εάν το τελικό προϊόν που ήθελε να μου πουλήσει το κάθε κατάστημα με ικανοποιούσε και ποιά διαφορά είχε από κάποιο άλλο αντίστοιχης αξίας. Όλα αυτά με την παραδοχή ότι οι χώροι των καταστημάτων τηρούν κάποιες στοιχειώδεις προδιαγραφές ακουστικής, οπότε και τα συστήματα που δοκιμάζονται πιάνουν τη βάση απόδοσής τους. Στον κάθε χώρο εάν με ενδιέφερε να ακούσω το ηχείο ζητούσα να το ακούσω με διαφορετικούς ενισχυτές ή το αντίστροφο. Έτσι έβγαζα κάποια συμπεράσματα αλλά εκπαιδευόταν και το αυτί μου. Αυτό το γράφω διότι όταν μετά από ένα έτος και μερικές δοκιμές συστημάτων άκουσα ξανά το ίδιο πρώτο σύστημα από το οποίο ξεκίνησα την αναζήτησή μου. Εννοώ εντελώς τα ίδια μηχανήματα στη σειρά. Λέτε και άκουγα άλλο πράγμα από αυτό που είχα στο μυαλό μου καταγεγραμμένο.
Επειδή πέρα από τις προδιαγραφές και τις αδιαμφισβήτητες δυνατότητες των μηχανημάτων που πρέπει να έχουμε ως σημείο εκκίνησης υπάρχει και ο υποκειμενικός παράγοντας, το αυτί μας δηλαδή ή το γούστο μας τέλος πάντων, προτείνω να ακούσεις πολλά για να καταλήξεις εσύ σε αυτό που θέλεις. Τότε θα απολαύσεις τη μουσική σου.

Τώρα στο χόμπυ αυτό τα "μαλλιά" είναι τα χρήματα που ξοδεύουμε... :D
 

Μηνύματα
54
Reaction score
18
Μια ερωτηση. Αν στις προδιαγραφες ενος ηχειου δεν αναφερεται η ισχυς του, αλλά η μεγιστη ή ελαχιστη ισχυς του ενισχυτή που απαιτει το ηχειο, πως μπορω να υπολογισω την ισχυ του ηχειου;
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Μια ερωτηση. Αν στις προδιαγραφες ενος ηχειου δεν αναφερεται η ισχυς του, αλλά η μεγιστη ή ελαχιστη ισχυς του ενισχυτή που απαιτει το ηχειο, πως μπορω να υπολογισω την ισχυ του ηχειου;
Ξέρεις κανα ηχείο να παράγει ισχύ?
Αυτό που ενδιαφέρει συνήθως είναι η ελάχιστη και η μέγιστη ισχύς (του ενισχυτή) που μπορεί να δεχτεί το ηχείο, έτσι ώστε να αποδίδει χωρίς προβλήματα και εντός των προδιαγραφών του. Αυτό είναι και το σωστό να γίνεται από πλευράς κατασκευαστή.
 
Last edited:


dcure

Επαγγελματίας
Μηνύματα
763
Reaction score
349
Exposure 2010s2 στα υπόψιν σου, εάν θέλεις.Ταχύτατος, πεντακάθαρος, χωρίς γρέζι και ξεκούραστος.Αυτά απο δικά συμπεράσματα αφού τον είχα για κάποιο διάσυημα στον χώρο μου.
http://www.stereophile.com/integratedamps/1105exposure/
http://www.digitalaudioreview.net/2011/08/exposure-2010s2-integrated-amplifier/
και ενα συγκριτικό με μεγαλύτερο μοντέλο αλλά θα βγάλεις κάποια συμπεράσματα
http://www.exposurehifi.com/pdf/3010s2_hifi_news_April2014.pdf
 

Μηνύματα
54
Reaction score
18
Προς το παρόν βρίσκομαι στην αναζήτηση της αντικειμενικής αλήθειας, μελετώντας τα άρθρα του κυρίου Κόγια για τα ηχεία και τους ενισχυτές (respect :hi:!!!!!), οπότε θεωρώ ότι σίγουρα θα αναπροσαρμόσω τις απόψεις μου για το θέμα. Σύντομα θα επανέλθω με νέο topic...
 
Last edited:

Μηνύματα
61
Reaction score
11
φιλε dcure,
πιστευεις πως ο 20102 θα αναδειξει καλυτερα τα heavy ακουσματα?
σε σχεση με ποιους αλλους τον προτιμησες?
 

dcure

Επαγγελματίας
Μηνύματα
763
Reaction score
349
Είμαι σίγουρος με αυτά που άκουσα , με ροκ τα πάει περίφημα! To γέμισμα ο ρυθμός και η δύναμη του Exposure είναι απο τα ατού του. Στο σύστημά μου πέρασαν NAD,Sony,Luxman
 

Μηνύματα
61
Reaction score
11
θα προσπαθησω να κανω ακροαση.τον εχει ο κοσμας αποτι εχω δει.Να το συγκρινω ισως και με τον naim 5i που εχει και αυτον.αν και ιδια σχολη να δω τι διαφορες μπορει να εχουν
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.607
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top