Ακρόαση άψογων κατασκευαστικά ηχείων

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Eτσι ακριβως, κι απ τις 2 πλευρες ομως...

1) σε λιγο θα γινουμε τιποτα επιστημονικο σαιτ, η τιποτα παραρτημα ...του CERN , κατι τετοιο..

2) θ ακουμε με τα ματια....

3) ημουν κωφος και ειδα το φως μου κ τετοια πραγματα...

4) αλλαζει η φυσικη ροη των πραγματων..

5) μετανοειτε Χριστιανοιιιι!!!

:p:D
1) Αρκεί η ενασχόληση να μη μετατραπεί σε...CERNobyl

2)Οποία σύμπτωσις...Παρόμοια επίπτωση έχουν το διαιθυλαμίδιο του λυσεργικού οξέος,όπως και τα φούμαρα που πλασάρονται σε κάθε λογής εκστασιασμένους με τα μηχανήματα...

3)Ο μονόφθαλμος (όρα...pdf) βασιλεύει επί των τυφλών,έστω και αν έχουν αυτοί...τεφλόν.

4)Η ροή είναι ένα μόνιμο εννοιολογικό ταμπού του χαϊενδισμού.

5)Κάθε προσποιητή ευσέβεια βρίθει απονενοημένων...μετανοιών.



Συνδυασμοί που είχα κρίνει απωθητικούς:

Rehdeko με οποιαδήποτε ενισχυτική μονάδα και να ήταν συνδεδεμένα

Μεγάλα Zingali με Unison Research,
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
σε λιγο θα γινουμε τιποτα επιστημονικο σαιτ, η τιποτα παραρτημα ...του CERN , κατι τετοιο..
ρε μπας και το έγραφες για άλλο σάϊτ αυτό και κατά λάθος πάτησε το "υποβολή απάντησης" εδώ μέσα .
Η αρχική (προβοκατόρικη :sneaky:) ερώτησις ήταν σαφώς επιστημονικού ενδιαφέροντος .
Μην κοιτάς που είναι πρόσφατο το ξεκατίνιασμα και όλοι το παίζουν με το σεις και με το σας .

Γιατί άνθρωποι που δεν έχουν τίποτε να προσθέσουν σε μιά σύνθετη προσέγγιση του όρου "ορθή αναπαραγωγή" τριγυρνάνε ασκόπως και διανέμουν τα ίδια απίστευτα ανέκδοτα?
Αυτά .....από τον άλλο προβοκάτορα :sneaky:

Τα ανομολόγητα καντήλια που πέφτουν πίσω από τα πληκτρολόγια θα γέμιζαν τριαξονικό φορτηγό πιό γρήγορα και απο Κινέζους .
Προτείνω λοιπόν να ανοίξει ποστ περί έρωτος(κοινώς ελληνιστί :Γ@μήσια )ώστε όροι όπως η ευχή " σάλτα και Γ@μ@σου " να έχουν και ουσιαστικό εννοιολογικό περιεχόμενο :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
δεν είπα αυτό.. ούτε απαξίωσα τους ανθρώπους που σπουδάζουν και μελετούν τον ήχο..
δεν θα το συνεχίσω.. απλά να σου υπενθυμίσω-υπογραμμίσω πως αν δεν ήταν έτσι τα πράγματα δεν θα γινόταν συναυλίες σε μεγάλους κλειστούς χώρους (όπως το ΣΕΦ ας πούμε).. η φόρτιση του χώρου με 20-100 KW ισχύος δεν θα μας επέτρεπε ν' ακούμε καθόλου μουσική παρά μόνο τον χώρο και τις αντανακλάσεις(ανέφερα το ΣΕΦ που δεν είναι ηχητικά φροντισμένος χώρος)..
όμως δεν είναι έτσι.. μια χαρά ακούμε.. (αν έχουμε πάει σε συναυλία σε τέτοιο χώρο και έχουμε κάποια άποψη)
Φαινόμενο Προτεραιότητος (Haas Effect):
http://www.avsite.gr/forum/threads/Η-λειτουργία-της-ακοής.66469/page-7#post-934495

Aκουστική επιμέλεια σε χώρους για συναυλίες:
http://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-2#post-1064433
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.050
Reaction score
20.462
τι εννοείς?
Δεν ξέρω αν πρέπει να λέμε και τα αυτονόητα, αλλά τέλος πάντων. Ένα ηχείο αποτελεί τυποποιημένο προϊόν και ως εκ τούτου πρέπει να διέπεται από κάποιες προδιαγραφές, μεταξύ των οποίων και οι μετρήσεις, οι οποίες μπορεί να αναφέρονται ρητώς, μπορεί όμως και να συνοδεύονται και από κάποια διαγράμματα. Αυτό που μπορεί να κάνει ο κατασκευαστής είναι να αναφέρει τις προδιαγραφές και μετρήσεις που αφορούν το ηχείο αυτό καθ' εαυτό, δηλαδή κάποια στοιχεία που εκφράζουν τις επιδόσεις του ιδίου του ηχείου και μόνον. Αυτό μπορεί να γίνει μόνον με ανηχοϊκή μέτρηση, ή κάποια αντίστοιχη που προσομοιώνει την ανηχοϊκή. Από εκεί και μετά, αν το επιτρέπει και ο χώρος του ιδιοκτήτη, το ηχείο θα αποδώσει όπως λένε οι προδιαγραφές του. Είναι αδύνατο ένας προβληματικός χώρος να αναιρέσει τα ηχητικά προβλήματα ενός κακοσχεδιασμένου ηχείου. Αντιθέτως, είναι απολύτως σίγουρο, πως ένα σωστά σχεδιασμένο ηχείο θα αποδώσει σωστά σε έναν ας πούμε στοιχειωδώς επιμελημένο χώρο, πόσο μάλλον σε έναν επιμελώς μελετημένο τοιούτο.

Δηλαδή, είναι απαραίτητο, το ηχείο να είναι ήδη ισχυρός κρίκος, και μετά, αν και εφ' όσον είναι ισχυρός κρίκος και ο χώρος, το αποτέλεσμα θα είναι πάρα πολύ καλό. Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως, επειδή ο χώρος κάποιων ενδεχομένων πελατών είναι χάλια, το ηχείο πρέπει να είναι κακοσχεδιασμένο και να μη μετράει σωστά. Και όσοι πελάτες έχουν σωστό χώρο τί θα γίνουν;

Οι προδιαγραφές και οι μετρήσεις που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές και οι ρηβιούερς είναι ελλιπείς, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και άχρηστες.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Ε κι εσύ τώρα...μιλάς επιστημονικά και λογικά....τα παιδιά θέλουν συναίσθημα και μπρίο...άσε μη κοκομπλοκάρεις κάναν εγκέφαλο....βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, δεν πρόκειται να κοκομπλοκάρει τίποτα, διότι δεν πρόκειται φυσικά να διαβαστεί τίποτα...διότι αν ήτο να διαβαστεί, θα είχε διαβαστεί από πολύ παλιότερα και όλα αυτά τα "ωραία" δεν θα είχανε γραφτεί...
 

Μηνύματα
3.998
Reaction score
3.831


Συνδυασμοί που είχα κρίνει απωθητικούς:

Rehdeko με οποιαδήποτε ενισχυτική μονάδα και να ήταν συνδεδεμένα

,
...μη σκαλίζεις τη στάχτη....τι πες τώρα...δεν ξερς να εχτιμάς την αμεσότης σήμα-μεγάφωνο(ενισχυμένο με χατζαπλάστ μπλου για ακαμπσία) με άνευ κροσοβερίου..τσ τσ τσ..
 

TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως, επειδή ο χώρος κάποιων ενδεχομένων πελατών είναι χάλια, το ηχείο πρέπει να είναι κακοσχεδιασμένο και να μη μετράει σωστά. Και όσοι πελάτες έχουν σωστό χώρο τί θα γίνουν;
Και εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι οι συμβιβασμοί των κατασκευαστών και οι σχολές των ηχείων. Ο άγγλος ήξερε ότι το ηχείο του θα παίξει σε μικρό χώρο με βαριούς καναπέδες και μοκέτες. Αντίστοιχα, ο καλιφορνέζος ήξερε ότι το σπίτι θα ήταν πιθανότατα ξύλινο και ευρύχωρο. Ακόμα κι αν η on-axis συμπεριφορά να ήταν η ίδια, η off-axis θα μπορούσε να αλλάξει για να ταιριάζει καλύτερα στα ακουστικά χαρακτηριστικά του χώρου των τυπικών πελατών. Έτσι δημιουργήθηκαν οι "σχολές". Τώρα με την παγκοσμιοποίηση οι διαφορές τείνουν να λειανθούν, αφού μπορεί ο εγγλέζος να πουλάει περισσότερο στην Ιαπωνία απ' ότι στην Αγγλία. Άσε που μπορεί το προϊόν να σχεδιάζεται από έναν Ινδό στη Γερμανια και να κατασκευάζεται στην Κίνα.

Πάντως στην ερώτηση για τα ηχεία που μετράνε σωστά, δεν είναι μόνον τα Grimm. Όσα ηχεία μετράνε σωστά μου έχουν αρέσει: από τα Elac 330 Jet, τα ηλεκτροστατικά της Quad, τα B&W 801, τα ATC 70, τα B&O Beolab 5 (έλεγα χρόνια ότι είναι κορυφαία ηχεία κι ευτυχώς που βρέθηκαν και δυο-τρεις ακόμα να λένε τα ίδια γιατί οι υπόλοιποι με δούλευαν). Δεν σημαίνει ότι ακούγονται το ίδιο, αλλά αυτό δεν είναι το ζητούμενο, όπως δεν είναι το ζητούμενο να οδηγούνται με τον ίδιο τρόπο η Ferarri και η Aston Martin.

Πάντως πιστεύω ότι:
Ένα μηχάνημα που έχει καλές μετρήσεις μπορεί να παίζει και κακά. Αλλά ένα μηχάνημα που έχει κακές μετρήσεις αποκλείεται να παίζει καλά.

Γιατί υπάρχουν ηχεία δεν κατάφερα ποτέ να ευχαριστηθώ, όπως τα Focal Grande Utopia (σε καμιά έκθεση που τα άκουσα δεν κατάλαβα γιατί θεωρούνται κορυφαία). Οι μετρήσεις του είναι καλές, ή αυτή η τεράστια αύξηση της εμπέδησης είναι τελικά προβληματική ακουστικά;

Δηλαδή, έρχεται στην επιφάνει το ερώτημα, ποιές μετρήσεις είναι οι πιο κρίσιμες για την ποιότητα του ήχου;
 


Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
απλά να σου υπενθυμίσω-υπογραμμίσω πως αν δεν ήταν έτσι τα πράγματα δεν θα γινόταν συναυλίες σε μεγάλους κλειστούς χώρους (όπως το ΣΕΦ ας πούμε).. η φόρτιση του χώρου με 20-100 KW ισχύος δεν θα μας επέτρεπε ν' ακούμε καθόλου μουσική παρά μόνο τον χώρο και τις αντανακλάσεις...
maxresdefault.jpg
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
13.842
Reaction score
34.081
πωπωω...ειναι κ πρωι ακομα...

Αντε, ελατε ρε λιγο να μαλωσουμε να ξυπνησουμε!

Καλημερα!
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Δεν ξέρω αν πρέπει να λέμε και τα αυτονόητα, αλλά τέλος πάντων. Ένα ηχείο αποτελεί τυποποιημένο προϊόν και ως εκ τούτου πρέπει να διέπεται από κάποιες προδιαγραφές, μεταξύ των οποίων και οι μετρήσεις, οι οποίες μπορεί να αναφέρονται ρητώς, μπορεί όμως και να συνοδεύονται και από κάποια διαγράμματα. Αυτό που μπορεί να κάνει ο κατασκευαστής είναι να αναφέρει τις προδιαγραφές και μετρήσεις που αφορούν το ηχείο αυτό καθ' εαυτό, δηλαδή κάποια στοιχεία που εκφράζουν τις επιδόσεις του ιδίου του ηχείου και μόνον. Αυτό μπορεί να γίνει μόνον με ανηχοϊκή μέτρηση, ή κάποια αντίστοιχη που προσομοιώνει την ανηχοϊκή. Από εκεί και μετά, αν το επιτρέπει και ο χώρος του ιδιοκτήτη, το ηχείο θα αποδώσει όπως λένε οι προδιαγραφές του. Είναι αδύνατο ένας προβληματικός χώρος να αναιρέσει τα ηχητικά προβλήματα ενός κακοσχεδιασμένου ηχείου. Αντιθέτως, είναι απολύτως σίγουρο, πως ένα σωστά σχεδιασμένο ηχείο θα αποδώσει σωστά σε έναν ας πούμε στοιχειωδώς επιμελημένο χώρο, πόσο μάλλον σε έναν επιμελώς μελετημένο τοιούτο.

Δηλαδή, είναι απαραίτητο, το ηχείο να είναι ήδη ισχυρός κρίκος, και μετά, αν και εφ' όσον είναι ισχυρός κρίκος και ο χώρος, το αποτέλεσμα θα είναι πάρα πολύ καλό. Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως, επειδή ο χώρος κάποιων ενδεχομένων πελατών είναι χάλια, το ηχείο πρέπει να είναι κακοσχεδιασμένο και να μη μετράει σωστά. Και όσοι πελάτες έχουν σωστό χώρο τί θα γίνουν;

Οι προδιαγραφές και οι μετρήσεις που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές και οι ρηβιούερς είναι ελλιπείς, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι και άχρηστες.

Οι αξία των ανηχοϊκών μετρήσεων περιορίζεται στο γεγονός ότι αποτελούν μέτρο σύγκρισης μεταξύ των διαφόρων υλοποιήσεων και σου δίνουν και μια εικόνα της δουλειάς που έχει κάνει ο κάθε κατασκευαστής.

Σε καμία περίπτωση όμως η ανηχοϊκή εικόνα ενός ηχείου δεν σου εξασφαλίζει ότι το ηχείο θα παίζει καλά στον χώρο σου, άπειρα τα παραδείγματα σε όλα τα φόρα και εδώ βέβαια, επώνυμα ηχεία με πολύ καλές ανηχοϊκές μετρήσεις, αποτυγχάνουν να παίξουνε σωστά σε οικιακό περιβάλλον (πρίμα που τσιρίζουν, μπουμάρισα κτλ).

Τι φταίει λοιπόν?

Φταίει ο χώρος.

Μήπως όμως φταίει και το γεγονός ότι τα ηχεία αυτά φτιάχτηκαν σε ανηχοϊκές συνθήκες και όχι σε συνθήκες δωματίου?

Αναρωτήθηκες ποτέ ηχεία που άκουσες και σου άρεσαν, πως μέτραγαν στον χώρο ακρόασης και πόσο «κοντά» ήταν στις ανηχοϊκές τους μετρήσεις?

Το πρόβλημα είναι ότι οι ανηχοϊκές συνθήκες, είναι ένα ουτοπικό περιβάλλον που δεν θα συναντήσεις ποτέ. Ακόμα και σε περιβάλλον στούντιο υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, πόσο μάλλον σε οικιακό περιβάλλον.





Η γνώμη μου είναι ότι, σε ένα ιδανικό κόσμο τα ηχεία θα έπρεπε να ισοσταθμίζονται στον χώρο που θα παίξουν, από την στιγμή που αυτό δεν γίνεται, θα έπρεπε οι κατασκευαστές να λαμβάνουν πολύ περισσότερο υπόψη τους τον παράγοντα χώρο και λιγότερο τις ευθείες γραμμές.

Γιατί η WilsonAudio (πιθανόν και άλλοι), ισοσταθμίζει τα ηχεία της σε 3 διαδοχικά δωμάτια διαφορετικού εμβαδού προσπαθώντας να προσημειώσει το πραγματικό περιβάλλον που θα κλιθούν να παίξουν? Είναι λάθος αυτό?

Γιατί η B&O προσφέρει αυτόματη ισοστάθμιση στα χαμηλά?

Γιατί στις συναυλίες οι τεχνικοί ήχου ισοσταθμίζουν τα ηχεία σύμφωνα με τον χώρο? Μήπως τα ηχεία τους δεν έχουν καλές ανηχοϊκές μετρήσεις?


Γιατί μαμά?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
πωπωω...ειναι κ πρωι ακομα...
Αντε, ελατε ρε λιγο να μαλωσουμε να ξυπνησουμε!
Καλημερα!
Ή...καλησφαίρα - εφόσον απευθυνόμαστε σε εκστασιασμένους.

Έτεροι συνδυασμοί που έχουν κριθεί ανυπόφοροι από τον υποφαινόμενο:

Focal σειράς Utopia με Conrad-Johnson ενισχυτικά

Gemme Tanto & Gemme Vivace με Primaluna Prologue (η απόδοση είχε βελτιωθεί σημαντικά υπό τις αυτές συνθήκες όταν τη θέση των ηχείων είχαν λάβει τα Vienna Acoustics Mozart)

Audiostatic ES 300 & ES 100 με Jadis ενισχυτικές μονάδες.
 
  • Like
Reactions: vet

Μηνύματα
885
Reaction score
883
Ή...καλησφαίρα - εφόσον απευθυνόμαστε σε εκστασιασμένους.

Έτεροι συνδυασμοί που έχουν κριθεί ανυπόφοροι από τον υποφαινόμενο:

Focal σειράς Utopia με Conrad-Johnson ενισχυτικά

...
Ν' αγιάσει το στόμα σου. Τ' άκουσα στην τελευταία έκθεση του ΗΧΟΥ και τα βρήκα έως και ανυπόφορα, ειδικά για την τιμή τους. Αν θυμάμαι σωστά τσίριζαν ψηλά. Σαν δικαιολογία χρησιμοποιήθηκε το γεγονός ότι μόλις είχαν έρθει για την έκθεση τα ηχεία και ήταν άστρωτα. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ευσταθεί αυτό.
Η δική σου εντύπωση σχηματίστηκε σε αυτήν την έκθεση;
 
  • Like
Reactions: vet

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Ν' αγιάσει το στόμα σου. Τ' άκουσα στην τελευταία έκθεση του ΗΧΟΥ και τα βρήκα έως και ανυπόφορα, ειδικά για την τιμή τους. Αν θυμάμαι σωστά τσίριζαν ψηλά. Σαν δικαιολογία χρησιμοποιήθηκε το γεγονός ότι μόλις είχαν έρθει για την έκθεση τα ηχεία και ήταν άστρωτα. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ευσταθεί αυτό.
Η δική σου εντύπωση σχηματίστηκε σε αυτήν την έκθεση;
Όχι,ούτε και αναφέρομαι ειδικά στα Grande...Έχει αποκρυσταλλωθεί σε βάθος χρόνου και ύστερα από επανειλημμένες ακροάσεις (η επιμονή γαρ του αντιπροσώπου σε συνδυασμούς των ανωτέρω εταιρειών).
... Είναι αδύνατο ένας προβληματικός χώρος να αναιρέσει τα ηχητικά προβλήματα ενός κακοσχεδιασμένου ηχείου. Αντιθέτως, είναι απολύτως σίγουρο, πως ένα σωστά σχεδιασμένο ηχείο θα αποδώσει σωστά σε έναν ας πούμε στοιχειωδώς επιμελημένο χώρο, πόσο μάλλον σε έναν επιμελώς μελετημένο τοιούτο.
Δηλαδή, είναι απαραίτητο, το ηχείο να είναι ήδη ισχυρός κρίκος, και μετά, αν και εφ' όσον είναι ισχυρός κρίκος και ο χώρος, το αποτέλεσμα θα είναι πάρα πολύ καλό. Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως, επειδή ο χώρος κάποιων ενδεχομένων πελατών είναι χάλια, το ηχείο πρέπει να είναι κακοσχεδιασμένο και να μη μετράει σωστά. Και όσοι πελάτες έχουν σωστό χώρο τί θα γίνουν;
...
Εξίσου άτοπον είναι για εκάστοτε αστοχία στην απόδοση να δαιμονοποιούνται επιλεκτικά-εν είδει καραμέλας- τα χαρακτηριστικά δεδομένου χώρου ακρόασης αντί της σχεδίασης ηχείου ή ηλεκτρικής ασυμβατότητας με τα χρησιμοποιηθέντα ενισχυτικά.;)
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.050
Reaction score
20.462
Οι αξία των ανηχοϊκών μετρήσεων περιορίζεται στο γεγονός ότι αποτελούν μέτρο σύγκρισης μεταξύ των διαφόρων υλοποιήσεων και σου δίνουν και μια εικόνα της δουλειάς που έχει κάνει ο κάθε κατασκευαστής.

Σε καμία περίπτωση όμως η ανηχοϊκή εικόνα ενός ηχείου δεν σου εξασφαλίζει ότι το ηχείο θα παίζει καλά στον χώρο σου, άπειρα τα παραδείγματα σε όλα τα φόρα και εδώ βέβαια, επώνυμα ηχεία με πολύ καλές ανηχοϊκές μετρήσεις, αποτυγχάνουν να παίξουνε σωστά σε οικιακό περιβάλλον (πρίμα που τσιρίζουν, μπουμάρισα κτλ).

Τι φταίει λοιπόν?

Φταίει ο χώρος.

Μήπως όμως φταίει και το γεγονός ότι τα ηχεία αυτά φτιάχτηκαν σε ανηχοϊκές συνθήκες και όχι σε συνθήκες δωματίου?

...
Για να διαπιστώσεις την απόχρωση μιας μπογιάς, τί χρώμα πρέπει να έχει ο τοίχος που θα τη δοκιμάσεις; Μαύρο, κόκκινο, καφέ, κίτρινο ή μήπως λευκό;
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
για πειτε....
ναι καλε, ηχεια που μετραν αψογα και τα κλεισατε σε 30 λεπτα.
ακουω....
(και φυσικα με ποιο το αντικαταστησατε...)
Θα πεις κανείς ρε παιδιά?:sleep:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Ρε Χάρη ,
μην υποβιβάζεις τον εαυτό σου λέγοντας τέτοια πράγματα .
Οι εταιρείες κουρδίζουν τα ηχεία τους κατά το δοκούν και ανάλογα το αγοραστικό τους κοινό .
Κανένα τέτοιο ηχείο δεν μετράει καλά , αλλά για λόγους μαρκετινγκ παίζει ευφωνικά .
Επειδή είναι αδύνατον να ξέρει η εταιρεία που θα μπεί το ηχείο της καλό θα είναι να είναι ισορροπημένο και όχι κουκουρούκου
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Ρε Χάρη ,
μην υποβιβάζεις τον εαυτό σου λέγοντας τέτοια πράγματα .
Οι εταιρείες κουρδίζουν τα ηχεία τους κατά το δοκούν και ανάλογα το αγοραστικό τους κοινό .
Κανένα τέτοιο ηχείο δεν μετράει καλά , αλλά για λόγους μαρκετινγκ παίζει ευφωνικά .
Επειδή είναι αδύνατον να ξέρει η εταιρεία που θα μπεί το ηχείο της καλό θα είναι να είναι ισορροπημένο και όχι κουκουρούκου
Σε άλλον Χάρη απευθύνεσαι εεε?:roflmao:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Θα πεις κανείς ρε παιδιά?:sleep:
Δεν λέει κανείς γιατί δεν υπάρχουν τέτοια ηχεία .
Υπό συνθήκες μπορεί ενα καλό ηχείο να ακουστεί χαλια αλλά οφείλεις να ψάξεις αλλού τι φταίει :thumbsdown:
Αν σου κόβει δηλαδή :sneaky:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.163
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top