Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


Μηνύματα
29.221
Reaction score
23.248





Gianni Lancia (1924-2014)
Οι εποχές ήταν δύσκολες, αλλά ο Gianni προσπάθησε και με λίγη τύχη θα μπορούσε να είχε δώσει στη Lancia ένα διαφορετικό μέλλον. Τελικά ασχολήθηκε με γελάδια!
Κώστας Λούβαρης στις 22.08.2014
Ο Τζιάνι, ήταν γιος του ιδρυτή Vincenzo. Μας εγκατέλειψε στις 30 Ιουνίου 2014 στο Cap Ferrat της Γαλλίας και η ζωή του κάθε άλλο παρά εύκολη ήταν. Γνώρισε δόξα και αναγνώριση, αλλά και αποτυχίες μαζί με προσωπικά δράματα. Ο πατέρας του πέθανε το 1937 όταν ήταν σε ηλικία 12 ετών και πρακτικά η μητέρα του Adele ανέλαβε τη διοίκηση της εταιρείας, αφήνοντας στην άκρη τον ίδιο και τις αδελφές του Ana Maria και Eleonora. Πάντως, αν και η εταιρεία συνέχισε να είναι επιτυχής ο πόλεμος που ακολούθησε την έβαλε στο στόχαστρο των συμμαχικών βομβαρδιστικών και η γερμανική κατοχή την ανάγκασε να προσαρμοστεί στη κατασκευή πολεμικού υλικού.
Καθώς ήταν ακόμα παιδί δεν πήρε μέρος στον πόλεμο και σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Πίζα. Το 1947 αναλαμβάνει μέρος της διοίκησης της εταιρείας μαζί με τον θείο του Arturo, ο οποίος είχε δουλέψει στην αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά η συνεργασία αυτή θα διαρκέσει μόλις ένα χρόνο, αφού ο θείος πέθανε και έτσι ο Gianni σε ηλικία μόλις 24 ετών αναλαμβάνει τη διοίκηση.
Σε επίπεδο αυτοκινήτων το Aprilia συνέχιζε να πουλά καλά, ενώ και τα φορτηγά έγραφαν αξιοσημείωτα νούμερα. Όμως ήταν φανερό ότι απαιτούνταν όχι μόνο μοντέλα, αλλά και νέες μεθόδους κατασκευής. Έτσι ήταν φυσικό το βάρος της εξέλιξης να πέσει πάνω στο Aurelia B10. Ο κινητήρας ήταν ένας αλουμινένιος V6, 1.750 κ. εκατ. σχεδιασμένος κατά τη διάρκεια του πολέμου από τους Vittorio Jano (!!!) και Giovanni de Virgilio, η αυτοφερόμενη καρότσα διέθετε χώρους για πέντε και οι αναρτήσεις ήταν ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς. Το κιβώτιο των πέντε ταχυτήτων ήταν τοποθετημένο πίσω για καλύτερη κατανομή και το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τορίνο το 1950. Το κοινό το υποδέχτηκε διθυραμβικά και αμέσως άρχισε η εξέλιξη του Β20 coupe, καθώς και του GT.
Το μέλλον διαγράφονταν ιδιαίτερα αισιόδοξο. Παράλληλα ο Gianni αποδείχτηκε «καλό χέρι» στο τιμόνι, αλλά δεν υπήρχε χρόνος και έτσι περιορίστηκε στο να κοιτά τις αγωνιστικές επιτυχίες της Lancia από τα pits. Στον αγώνα του Mille Miglia του 1952, που ήταν βρεγμένος, η B20 με τον Giovanni Bracco στο τιμόνι πήρε τη δεύτερη θέση πίσω από τη Ferrari του Villoresi και αυτό ήταν μόνο η αρχή. Ακολούθησαν μέρες δόξας και την D50 με τον Ascari στο τιμόνι, αλλά όλα τελείωσαν όταν σκοτώθηκε στη Μόνζα. Η ίδια η εταιρεία βρέθηκε στη δίνη ενός οικονομικού χάους, τελικά κόπηκε σε κομμάτια και πουλήθηκε στον βιομήχανο Carlo Pesenti, ενώ η D500 κατέληξε στο Enzo Ferrari.
O Gianni απογοητεύτηκε, ο γάμος του και αυτός διαλύθηκε, μετανάστευσε στη Βραζιλία όπου αγόρασε γη και ασχολήθηκε με την εκτροφή αγελάδων. Παντρεύτηκε τη Γαλλίδα ηθοποιό Jaqueline Sassard και δεν ασχολήθηκε ποτέ πια με την Lancia. Η τελευταία του κατοικία ήταν στο Fodelo, στον οικογενειακό τάφο της οικογένειας και πίσω του άφησε όχι μόνο τη γυναίκα αλλά και τρία παιδιά μαζί με έξi εγγόνια.


http://www.gocar.gr/news/faces/13282,Gianni_Lancia_(1924-2014).html
 

Μηνύματα
29.221
Reaction score
23.248


Σαν... ανέκδοτο ακούστηκε στον 82χρονο Ιβάν Σνάιντερ η καλή είδηση που του ανακοίνωσαν οι τελωνειακές αρχές της Καλιφόρνιας: το πολυτελές αυτοκίνητό του, μια σπορ, δίπορτη Τζάγκουαρ βρέθηκε 46 χρόνια αφότου κλάπηκε από αγνώστους έξω από το σπίτι του."Είναι θαύμα, θαύμα! Ήμουν 36 χρονών τότε και σήμερα είμαι 82" είπε ο συνταξιούχος δικηγόρος από τη Νέα Υόρκη, που πλέον έχει εγκατασταθεί στη Φλόριντα.
Η μυθική Τζάγκουαρ ΧΚΕ του 1967 κλάπηκε τη νύχτα της 13ης προς τη 14η Μαρτίου 1968 έξω από το σπίτι του Σνάιντερ στο Μανχάταν. Την εποχή εκείνη η αξία της έφτανε τα 5.000 δολάρια. Σήμερα, έχοντας τα σημάδια του χρόνου και της σκουριάς επάνω της, κοστίζει περίπου 23.600 δολάρια ενώ οι Τζάγκουαρ που είναι σε άψογη κατάσταση μπορεί να φτάσουν ακόμη και τις 100.000.
Οι τελωνειακοί έκαναν τυπικό έλεγχο για τον εντοπισμό κλεμμένων αυτοκινήτων στο φορτίο ενός πλοίου που επρόκειτο να αναχωρήσει από το Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνιας με προορισμό την Ολλανδία. Εκτός από την Τζάγκουαρ, βρήκαν άλλα τέσσερα οχήματα που είχαν δηλωθεί ως κλεμμένα.
Ο Ιβάν Σνάιντερ, λάτρης των ωραίων, κλασικών αυτοκινήτων, αγόρασε στη συνέχεια πολλά άλλα. Όμως η Τζάγκουαρ "ήταν το πρώτο καλό αυτοκίνητό μου, ήταν το αγαπημένο μου", όπως είπε, κατάπληκτος που την ξαναβρήκε ενώ δεν πίστευε ότι θα την ξανάβρισκε ποτέ. "Καμιά φορά, τα Σαββατοκύριακα, σηκωνόμουν στις 4 ή 5 το πρωί για να την οδηγήσω στον αυτοκινητόδρομο με 140-160 χιλιόμετρα", είπε νοσταλγικά.
Καθώς πλέον τόσο ο ίδιος όσο και το αυτοκίνητο έχουν γεράσει, υποσχέθηκε πως στο εξής δεν θα κάνει τρέλες αλλά θα φροντίσει να πάει την αγαπημένη του σε έναν καλό μάστορα.

https://gr.news.yahoo.com/82χρονος-βρήκε-την-κλεμμένη-τζάγκουαρ-46-χρόνια-μετά-181513446.html
 







Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.653

Μέσα κάθονται ρεεεε!




Παλιά βέβαια...

 
Last edited:




S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
846
Reaction score
1.373
http://www.motori.gr/newsarticle/9656/nταλίκες-με-διαλυμένες-καινούργιες-bmw-m3


Εμείς το έχουμε όνειρο να αποκτήσουμε μία BMW M3 και αυτοί τις διαλύουν τη μία μετά την άλλη.

Ο λόγος για την BMW η οποία γέμισε ένα φορτηγό τρέιλερ με κατεστραμμένες BMW M3 τελευταίας γενιάς, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν στα γυρίσματα της ταινίας «Επικίνδυνες αποστολές 5» (Mission Impossible).

Φυσικά, οι συγκεκριμένες BMW M3 μόνο εμφανισιακά μοιάζουν με το σπορ μοντέλο της βαυαρικής μάρκας καθώς δεν υπήρχε λόγος κάτω από το καπό τους να υπάρχει το εξακύλινδρο μοτέρ.

Για την ιστορία να πούμε πως στο πέμπτο «Mission Impossible», που θα κάνει πρεμιέρα στις 25 Δεκεμβρίου 2015, εκτός από τη BMW M3 πρωταγωνιστούν επίσης οι Τομ Κρουζ, Άλεκ Μπόλτουιν και Σίμον Πεγκ.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Οξεία εγκεφαλίτιδα. Μια χούφτα? μ@λ@κες γ@μ@ν κάθε Πανελλήνια.:eek: Και είναι και Σερραίοι, με την πίστα δίπλα τους...:rolleyes:

 


Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Οξεία εγκεφαλίτιδα. Μια χούφτα? μ@λ@κες γ@μ@ν κάθε Πανελλήνια.:eek: Και είναι και Σερραίοι, με την πίστα δίπλα τους...:rolleyes:


Old time classic.
Πιστεύεις ότι αυτά τα τυπάκια έχουν καμιά όρεξη την πίστα?
Άσε που από όσο γνωρίζω, οι Σερραίοι ήταν οι λιγότεροι απο τους επισκέπτες της πίστας.
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.587
Μηνύματα
2.865.058
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top