Βελτίωση Fiat Panda 1.2 (2004). Γίνεται; Συμφέρει;

Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Θα τολμήσω μία ερώτηση που ίσως είναι...εκτός πραγματικότητας.
Αφορά την αναβάθμιση του κινητήρα του Fiat Panda 1.2 (2004), των 60 Hp.

Πιο συγκεκριμένα:
Ο κινητήρας αυτός είναι 8βάλβιδος. Από το 2010 αναβαθμίστηκε και απέδιδε 69 Hp (με λιγότερους ρύπους!).
Ωστόσο, υπήρχε και μία 16βάλβιδη έκδοση αυτού του κινητήρα, που χρησιμοποιήθηκε στο Punto και το Stilo, με απόδοση 82 Hp - και, μάλιστα, πολλοί υποστηρίζουν πως παρά την αρκετά αυξημένη απόδοσή του, παρέμεινε οικονομικός.

Ωραία. Και τώρα, τι κάνουμε;
Η λογική αναβάθμιση θα ήταν αυτή του 2010.
Η άλλη, η "πικάντικη", γίνεται ή όχι; Δηλαδή, η μετατροπή του κινητήρα από 8βάλβιδο σε 16βάλβιδο;
Δε γίνεται με τίποτα ή θέλει τόσες πολλές αλλαγές που την καθιστούν ασύμφορη;

'φχρστώ! :)

Υ.Γ. Η χρήση του αυτοκινήτου δεν περιλαμβάνει μόνο (περι)αστική μετακίνηση - ούτε απλά "ένα μπάνιο στη Χαλκιδική". Για αυτές τις περιπτώσεις, μια χαρά είναι ο υπάρχων κινητήρας. :thumbsup:
Αρκετές φορές (θα) κάνει δρομολόγια σε εθνικές οδούς, με τέσσερις επιβαίνοντες. Εκεί, θα είναι καλοδεχούμενη η αναβάθμιση! ;)
 



Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.388
Reaction score
74.652
Μόνο 1.4 100hp θα έβαζα. :) Ή 1.4 140hp αλλά θα γίνει λίγο πολύπλοκη η μετατρόπα. :D
 


Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Μόνο 1.4 100hp θα έβαζα. :) Ή 1.4 140hp αλλά θα γίνει λίγο πολύπλοκη η μετατρόπα. :D
Μα...αυτός είναι εντελώς διαφορετικός κινητήρας! :eek:
Η ερώτηση αφορούσε το συγκεκριμένο κινητήρα: εάν μπορεί (και συμφέρει) να γίνει μετατροπή...:rolleyes:
 


Μηνύματα
29.215
Reaction score
23.244
Εχμμμ...γιατί; o_O

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ.

+5 ΑΛΟΓΑ ΠΧ ΣΤΙΣ 5,000+ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.
ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ.
ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ.....

ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΗΧΑΝΗ/ΣΑΝΖΜΑΝ ΚΛΠ....

1.ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΜΑΙΜΟΥ.....

2.ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΘΟΤΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ....

3.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΣΕ ΕΜΠΟΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.


ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΑΝΤΑ ΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΝΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ.
 

Μηνύματα
29.215
Reaction score
23.244
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ....

ΜΗΝ ΝΟΜΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 16ΒΑΛΒΙΔΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.
ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΑ!!!!!
 

stampol

Οι θυσίες...
Μηνύματα
2.303
Reaction score
5.342
εχουμε 2 panda ενα ασπρο και ενα μαυρο και με τις 2 εκδοσεις για τη δουλεια.και τα 2 ειναι ταφοι με ροδες. με το 2ο μια φορα απο φαναρι αλιμου ξεκιναμε διπλα διπλα με ενα i10 που ειναι κ αυτο 1200cc,το οδηγουσε μια κοπελα και ενα θα σου πω...δε μπορουσα να τη φτασω για κανενα λογο ομως. μη ασχοληθεις καθολου ομως. κρατα τα λεφτα για αλλα.
 

Μηνύματα
29.215
Reaction score
23.244
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟ 30ΕΤΙΑΣ......

ΕΧΩ ΛΥΣΕΙ ΚΙ ΕΧΩ ΔΕΣΕΙ ΚΑΜΜΙΑ 10ΡΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1,6-1,8-2,0 ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ BMW ΣΕΙΡΑ 2 ΚΑΙ 3 ΤΟΥ 70-80.

ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΤΕΚΜΗΡΙΟΥ ΤΙΣ 1,6 ΣΕ 2,0.

ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ......
 

Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ.

+5 ΑΛΟΓΑ ΠΧ ΣΤΙΣ 5,000+ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.
ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ.
ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ.....

ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΗΧΑΝΗ/ΣΑΝΖΜΑΝ ΚΛΠ....

1.ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΜΑΙΜΟΥ.....

2.ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΘΟΤΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ....

3.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΣΕ ΕΜΠΟΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.


ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΑΝΤΑ ΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΝΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ....

ΜΗΝ ΝΟΜΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 16ΒΑΛΒΙΔΟ ΚΑΠΑΚΙ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.
ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΑ!!!!!
Για αυτό ρωτάω, για να μαθαίνω...:)

Υποψιαζόμουν πως θα έχουν αρκετές διαφορές. Απλώς, μιας και τον είχε αλλάξει η ίδια η Fiat (σε Punto και Stilo), σκεφτόμουν μήπως ήταν σχετικά εύκολο να γίνει...:unsure:

Ωστόσο, μία ακόμα ερώτηση: ούτε η μετατροπή του 2010 θα μπορούσε να γίνει;

Υ.Γ. Δεν είναι δικό μου το Panda...

εχουμε 2 panda ενα ασπρο και ενα μαυρο και με τις 2 εκδοσεις για τη δουλεια.και τα 2 ειναι ταφοι με ροδες. με το 2ο μια φορα απο φαναρι αλιμου ξεκιναμε διπλα διπλα με ενα i10 που ειναι κ αυτο 1200cc,το οδηγουσε μια κοπελα και ενα θα σου πω...δε μπορουσα να τη φτασω για κανενα λογο ομως. μη ασχοληθεις καθολου ομως. κρατα τα λεφτα για αλλα.
Να σΕ πω: μια χαρά αυτοκινητάκι είναι. Αν θέλεις κόντρες, δε φταίει αυτό! ;)
Ο λόγος της αύξησης της απόδοσης είναι για άλλους λόγους: για πιο άνετη μετακίνηση στους ανοιχτούς δρόμους, με πλήρες φορτίο. Αν δε γίνεται, δεν πειράζει, θα αρκεστούμε σε αυτό! :)
Εξάλλου...γούστα βγάζουμε στις Σέρρες, με τις μοτοσικλέτες! :thumbsup:
 

Μηνύματα
29.215
Reaction score
23.244
Για αυτό ρωτάω, για να μαθαίνω...:)

Υποψιαζόμουν πως θα έχουν αρκετές διαφορές. Απλώς, μιας και τον είχε αλλάξει η ίδια η Fiat (σε Punto και Stilo), σκεφτόμουν μήπως ήταν σχετικά εύκολο να γίνει...:unsure:

Ωστόσο, μία ακόμα ερώτηση: ούτε η μετατροπή του 2010 θα μπορούσε να γίνει;

Υ.Γ. Δεν είναι δικό μου το Panda...


Να σΕ πω: μια χαρά αυτοκινητάκι είναι. Αν θέλεις κόντρες, δε φταίει αυτό! ;)
Ο λόγος της αύξησης της απόδοσης είναι για άλλους λόγους: για πιο άνετη μετακίνηση στους ανοιχτούς δρόμους, με πλήρες φορτίο. Αν δε γίνεται, δεν πειράζει, θα αρκεστούμε σε αυτό! :)
Εξάλλου...γούστα βγάζουμε στις Σέρρες, με τις μοτοσικλέτες! :thumbsup:

ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ Ν ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ 100% ΣΕ ΜΠΕΛΑΔΕΣ.
 


Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Εχω την εκδοση με τα 69 αλογατα, το αυτοκινητακι ειναι απολαυση, πολυ καλο για αυτο που εχει φτιαχτει, δε καταλαβαινω τι λετε...
Άσε μας ρε φιλαράκ' που δεν καταλαβαίνεις, να 'ούμε...:p

Δε μΕ λες...γνωρίζεις πόση διαφορά έχει το δικό σου από το πιο αδύναμο, των 60 ίππων;
Είναι αμελητέα ή είναι αισθητή; Εξυπακούεται πως δεν περιμένω μεγάλες διαφορές...

'στω! :hi:
 

Μηνύματα
29.215
Reaction score
23.244
Άσε μας ρε φιλαράκ' που δεν καταλαβαίνεις, να 'ούμε...:p

Δε μΕ λες...γνωρίζεις πόση διαφορά έχει το δικό σου από το πιο αδύναμο, των 60 ίππων;
Είναι αμελητέα ή είναι αισθητή; Εξυπακούεται πως δεν περιμένω μεγάλες διαφορές...

'στω! :hi:
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ/ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΠΟΤΕ ΡΩΤΑ ΕΝΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Η ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΚΙΤΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.

Η ΦΟΛΚΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ 1,4 ΑΠΟ 140 ΣΕ 150 ΗΡ ΚΑΙ 180 ΑΠΟ 170 ΣΤΑ ΓΚΟΛΦ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ.
 

Μηνύματα
5.280
Reaction score
6.428
γενικως δεν αξιζουν οι βελτιωσεις σε ατμοσφαιρικα αυτοκινητα, κανε βολτα το αυτοκινητο σου με ενα η δυο ατομα και πες μου τις διαφορες (ετσι θα εχεις μια εικονα μιας βελτιωσης εαν και καταποσο ειναι πετυχημενη στα οσα υποσχεται)γιατι κατα πρωτον παιζουν ρολο τα κιλα ανα ιππο.
επισης τα αλογα δε λενε παντα την αληθεια, αν ειναι και οσα ανακοινωνονται, το πως πηγαινει ειναι ενα συνολο παραγοντων οπως η ροπη και πως τη βγαζει (πολλοι ειναι ορκισμενοι οχταβαλβιδακιδες), οπως επισης και οι σχεσεις διαφορικου-κυβωτιου.
αν μπορεις να βρεις ενα 16βαλβιδο και να το πας μια βολτα θα εχεις μια πληρεστερη εικονα.
 

Μηνύματα
2.458
Reaction score
1.719
Άσε μας ρε φιλαράκ' που δεν καταλαβαίνεις, να 'ούμε...:p

Δε μΕ λες...γνωρίζεις πόση διαφορά έχει το δικό σου από το πιο αδύναμο, των 60 ίππων;
Είναι αμελητέα ή είναι αισθητή; Εξυπακούεται πως δεν περιμένω μεγάλες διαφορές...

'στω! :hi:
δε ξέρω να σε πω ρε αδρεφέ. Σόρι ναουμ. Αν δε σου κάνει καλύτερα δώστο και πάρε ένα άλλο μεταχείρω πληρώνοντας διαφορά.
Πιο λίγα θα σου βγει νομίζω. Εκτός και αν μπαίνει κανα μοτόρι στάνταρ από κανα punto κλπ κλπ.

Αν το ξανααγόραζα σήμερα θα το έπαιρνα στην έκδοση multijet. Μιλάμε για άλλη αίσθηση...
 

Μηνύματα
4.101
Reaction score
3.599
Σταύρο τα δρομολόγια που έχεις στο νου να κάνεις να είσαι σίγουρος ότι αν είναι με περισσότερα από 2 άτομα το αμάξι θα "σέρνεται" . Σε εθνική οδό Εγνατία στυλ ίσως δεν σε ενοχλήσει τόσο η ανύπαρκτη ιπποδύναμη και οι χαμηλές ταχύτητες αν θέλεις να έχεις τον έλεγχο ,αλλά αν πιάσει ελαφρά ανηφορίτσα θα βαρεθείς να κατεβάζεις ταχύτητες και να το γκαζώνεις. Γενικώς ΔΕΝ είναι αμάξι ταξιδίου.
Εγώ όταν είχα αντίστοιχα αμάξια δεν το καταλάβαινα μέχρι που πήρα αμάξι για ταξίδι και απόρησα με το ρίσκο που έπαιρνα τόσα χρόνια.
 

Μηνύματα
640
Reaction score
535
Είχα κι εγώ για ένα χρόνο ένα panda του 09, σε έκδοση 1100cc, 60hp.
Καλό, χρυσό, δεν καίει τίποτα, ότι χαλάσει κάνει 15 ευρώ.
Αλλά για ταξίδια δεν είναι. Δεν είναι μόνο θέμα ιπποδύναμης το θέμα ταξίδι.
Είναι αυτοκίνητο πόλης, στημένο για μέσα στην πόλη, κι αυτό δεν αλλάζει ότι μοτέρ και να του φορέσεις.

Αφού θες να ταξιδεύεις, εγώ ψηφίζω να το δώσεις και να πάρεις, μέσα στα όρια των οικονομικών σου, ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.578
Μηνύματα
2.864.860
Members
37.932
Νεότερο μέλος
JimmyP
Top