Ενισχυτής για PMC24

I

iason

Guest
Μα δεν στέκει! Ενισχυτής 300W και 36Α; Είναι πολύ μεγάλο ρεύμα. Επίσης, μάλλον έκαναν λάθος στην αντίσταση εξόδου. ΄
Ισως ήθελαν να γράψουν 0.02Ω. 200Ω αντίσταση εξόδου σε ενισχυτή με τρανζίστορ είναι αδύνατη. Σε προενισχυτή, ναι...
Κάτι τέτοιο σκέφτομαι και γώ ,πάντως θα τον ακούσω τον ενισχυτή μες την εβδομάδα και θα σας πώ εντυπώσεις.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Προφανώς για να κρατάει το κόστος σε λογικό επίπεδο, κάνοντας οικονομία στα τρανζίστορ, και για να μιλάει για χαμηλή αρνητική ανάδραση, μιας και η λίγη ανάδραση είναι πολύ της μόδας.

Πάντως, το ρεύμα, όπου αυτό αναγράφεται σε προδιαγραφές ενισχυτή, αναφέρεται στην οδήγηση ωμικού φορτίου (με συντελεστή ισχύος=1), και όχι υπό πραγματικές συνθήκες.

Επίσης, οι δύο προδιαγραφές που αναφέρει στο αρχικό του post το παιδί που άνοιξε το θέμα (ρεύμα 25Α continuous(!) και ισχύς 150W) δεν συμβαδίζουν. Ισχύς 150W σε φορτίο 4Ω συνεπάγεται τάση 35VRMS (δηλαδή 25Vpeak) και ρεύμα κάτι λιγώτερο από 9Α, οπότε τα μισά αμπέρ σε φορτίο 8Ω (4,3Α), και φυσικά την ίδια τάση. Για να δώσει ένας ενισχυτής 25 αμπέρ σε φορτίο 4Ω, πρέπει να σηκώσει τάση 100VRMS, δηλαδή 71Vpeak, τα οποία σημαίνουν ισχύ 2.5KW στα 4Ω, άρα 1250W στα 8Ω. Αν το twenty 24 οδηγηθεί όχι με 1250, αλλά μόνο με 500W συνεχούς ισχύος, θα γίνει κάρβουνο.

Δηλαδή, οι αντιπρόσωποι που μέσα στην αγωνία τους να πουλήσουν, πετάνε καναδυό ψαρωτικά νούμερα, έχουν πλάκα, αλλά οι αριθμοί και τα φυσικά μεγέθη έχουν πιο πολλή πλάκα.

Παρένθεσις: Βεβαίως, ένας συμβατικός (γραμμικός) ενισχυτής τάξης ΑΒ και ισχύος 1250W στα 8Ω είναι κατάλληλος για τα εν προκειμένω ηχεία, όχι γιατί θα έχει "μακροδυναμικά", "μικροδυναμικά", "χροιές", "κόκκους" πράσινους, "κόκκους" μπλε και δεν ξέρω τί άλλο, αλλά διότι είναι ισχύος τέτοιας, ώστε η παραμόρφωσή του θα είναι στον πάτο, αφού θα οδηγεί τα ηχεία σχεδόν συνεχώς λειτουργώντας σε τάξη Α, αποδίδοντας καμιά 50ριά - 60ριά βατ. Από την άλλη, ένας διακοπτικός ενισχυτής (class D), λειτουργεί συνεχώς σε τάξη Α, διότι όποτε τα τρανζίστορ του είναι "ανοικτά", είναι τελείως ανοικτά, είναι αγωγοί και όποτε τα τρανζίστορ του είναι κλειστά, είναι τελείως κλειστά, έχοντας το ηχείο αποσυνδεδεμένο. Βεβαίως, για να χωρέσει αυτό στο μυαλό του τυπικού χαϊφιντελίστα (πόσο μάλλον του χαϊεντά), πρέπει να περάσουν καμιά εικοσαριά χρόνια ακόμα, και αν...

Πάμε τώρα στον συντελεστή απόσβεσης. Ο συντελεστής απόσβεσης χρησιμεύει για την εκτίμηση του πόσο αποτελεσματικά ελέγχει ο ενισχυτής τη ηχείο, και ειδικά τα γούφερ, αφού αυτά καταναλώνουν το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος, περίπου το 65% (εντάξει, όχι στην περίπτωση που κάποιος ακούει σόλο φλάουτο). Για να ελέγχει ο ενισχυτής επαρκώς την άεργο κίνηση των γούφερ, πρέπει να έχει κατά το δυνατόν χαμηλή αντίσταση εξόδου, ώστε όταν το γούφερ κινείται αέργως, δηλαδή λειτουργώντας ως ηλεκτρογεννήτρια και όχι ως κινητήρας, ας πούμε στην περίπτωση της επαναφοράς του κώνου σε κατάσταση ηρεμίας μετά από την απότομη διακοπή ενός κρότου, να βλέπει πολύ χαμηλό φορτίο, ώστε να φρενάρει πολύ γρήγορα. Αυτή είναι η ουσία. Πάμε τώρα στους αριθμούς.

Ο συντελεστής απόσβεσης DF ορίζεται ως ο λόγος της ονομαστικής αντίστασης ενός ηχείου προς την αντίσταση εξόδου του ενισχυτή που το οδηγεί, και με αυτόν τον τρόπο αναγράφεται ως προδιαγραφή, διότι ο κατασκευαστής δεν μπορεί να γνωρίζει τους υπόλοιπους συντελεστές της εξίσωσης, αφού αυτοί μεταβάλλονται κατά περίπτωσιν.

Αν ένας ενισχυτής προδιαγράφεται με συντελεστή απόσβεσης DF=200, αυτό σημαίνει πως έχει αντίσταση εξόδου Rout = Rsp / DF = 8/200 = 0.04Ω. Άρα, αν αυτός ο ενισχυτής οδηγεί ηχείο 4Ω, το DF θα είναι το μισό, δηλαδή γύρω στο 100, μιας και η αντίσταση του ηχείου δεν είναι σταθερή. Αυτός ο συντελεστής απόσβεσης αφορά τις χαμηλές συχνότητες, μιας και, από τη μια εκεί έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά και διότι έτσι συμφέρει τον κατασκευαστή, αφού η αντίσταση εξόδου ενός ενισχυτή επιδεινώνεται (αυξάνεται), συναρτήσει της συχνότητας. Είναι πολύ λίγες οι περιπτώσεις, όπου ο κατασκευαστής ενός ενισχυτή δημοσιεύει διάγραμμα αντίστασης εξόδου σε σχέση με τη συχνότητα, ή αναφέρει και συντελεστή απόσβεσης σε υψηλή συχνότητα, ας πούμε 7 ή 10KHz. Βέβαια, λίγη σημασία έχει εκεί το όλο θέμα, αφού στις υψηλές συχνότητες η ισχύς που καταναλώνεται είναι μικρή.

Προχωρώντας την περίπτωση των ηχείων του φίλου, αυτός χρησιμοποιεί 2 μέτρα καλώδιο QED 400, το οποίο προδιαγράφεται με αντίσταση σειράς (DC, ο κατασκευαστής του καλωδίου την αναφέρει ως loop resistance) 0,008Ω ανά μέτρο. Άρα, στα 0.04Ω της αντίστασης εξόδου του ενισχυτή, προστίθεται και η συνολική αντίσταση των αγωγών του καλωδίου που είναι 2 μέτρα, δηλαδή έχει συνολικό μήκος αγωγού 4 μέτρα: 0.04 + (0.008 x 4) = 0.072Ω.

Άρα, ο συντελεστής απόσβεσης του συστήματος διαμορφώνεται σε 8/0.072 = 111 μια εξαιρετική επίδοση (το καλώδιο είναι πολύ χοντρό, με αγωγό διατομής 4 καρέ, αν θυμάμαι καλά). Ο συντελεστής απόσβεσης στην περιοχή 100 - 400Hz, εκεί που το ηχείο είναι 5ωμο, είναι αντίστοιχα χαμηλότερος, γύρω στο 70, επίδοση επίσης άριστη.

Αντίστοιχα επίσης, o Audia Flight 100, έχοντας DF=85 στα 8Ω, σημαίνει πως έχει DC αντίσταση εξόδου 0.09Ω, οπότε μαζί με το συγκεκριμένο QED έχει 0.122Ω, επιτυγχάνοντας πραγματικό DF=65. Θα μπορούσε να έχει αντίσταση εξόδου ακόμα χαμηλότερη, αν είχε υψηλότερη ανάδραση. Το πρόβλημα είναι να πειστεί κάποιος ότι συντελεστής απόσβεσης 65 είναι πραγματικά καλή επίδοση.

Έχουμε λοιπόν το εξής παράδοξο. Να αρνείται κάποιος έναν έξοχης ηχητικής ποιότητας ενισχυτή τάξης Α, επειδή ο αντιπρόσωπος του είπε για συντελεστή απόσβεσης πολύ μεγάλο, προσπαθώντας να δώσει έμφαση στην πραμάτεια του, η οποία έχει φόρτιση γραμμής μεταφοράς και θέλει σώνει και καλά μεγάλο ντάμπινγκ - κι ας μη ξέρει τί είναι αυτό ακριβώς. Και 150 βατ και 25 αμπέρ ρεύμα και μάλιστα continuous (!)...

Άρα Bryston, να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Θα μου πείτε, είναι τάξης ΑΒ. Εντάξει, 400 βατ είναι, θα βγάζει καμιά 30ριά σε τάξη Α, οπότε όλα καλά... ;)
Αυτός είναι ο "παλιός" Κόγιας που ξέραμε....:hi: και όχι οι τελείες....:prankster:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.106
Reaction score
20.588
Κάτι τέτοιο σκέφτομαι και γώ ,πάντως θα τον ακούσω τον ενισχυτή μες την εβδομάδα και θα σας πώ εντυπώσεις.
36Α ρεύμα αντιστοιχεί σε ισχύ μπλα μπλα 150 στα 8, 300 στα 4, 600 στα 2, 1200 στο 1Ω, (4,3 - 9 - 18 - 36Α). Αλλά έχει 370W μετασχηματιστή, τα υπόλοιπα από πού θα περάσουν; Εκτός αν μπουν τζάμπα στο ημίχρονο... :D
 

Μηνύματα
376
Reaction score
233
Για να ψάχνεται και για άλλους ενισχυτές ο topic stαrter σημαίνει ότι δεν έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος από τον Bryston, αλλώς θα τον αγόραζε αμέσως.
Μην το λές αυτό. Απλώς θα κάνω την ίδια διαδικασία όπως και με την επιλογή των ηχείων, θα ακούσω όσο περισσότερο μπορώ και μετά θα αποφασίσω.
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.106
Reaction score
20.588
twenty24.jpg


Πάντως, αυτό το PMC είναι μελετημένο. Έχει αξιοπρεπή ολίσθηση φάσης στα χαμηλα, που δεν ξεφεύγει από ±32 μοίρες, έχει και μια ευγένεια στις μεσαίες να μην ενοχλεί, και λίγο τσιμπημένο πριμάκι να γουστάρουν λίγη παραπανίσια καθαρότητα οι χαϊεντάδες, μια χαρά το έχει υπολογίσει ο αγγλούκος. Ωραίο ηχείο...

http://pmc-speakers.com/sites/default/files/attachments/HiFi Critic twenty 24 review.pdf

http://pmc-speakers.com/sites/default/files/attachments/HFW_Jun12 PMC Twenty 24_web.pdf
 

Μηνύματα
731
Reaction score
616
Προφανώς για να κρατάει το κόστος σε λογικό επίπεδο, κάνοντας οικονομία στα τρανζίστορ, και για να μιλάει για χαμηλή αρνητική ανάδραση, μιας και η λίγη ανάδραση είναι πολύ της μόδας.

Πάντως, το ρεύμα, όπου αυτό αναγράφεται σε προδιαγραφές ενισχυτή, αναφέρεται στην οδήγηση ωμικού φορτίου (με συντελεστή ισχύος=1), και όχι υπό πραγματικές συνθήκες.

Επίσης, οι δύο προδιαγραφές που αναφέρει στο αρχικό του post το παιδί που άνοιξε το θέμα (ρεύμα 25Α continuous(!) και ισχύς 150W) δεν συμβαδίζουν. Ισχύς 150W σε φορτίο 4Ω συνεπάγεται τάση 35VRMS (δηλαδή 25Vpeak) και ρεύμα κάτι λιγώτερο από 9Α, οπότε τα μισά αμπέρ σε φορτίο 8Ω (4,3Α), και φυσικά την ίδια τάση. Για να δώσει ένας ενισχυτής 25 αμπέρ σε φορτίο 4Ω, πρέπει να σηκώσει τάση 100VRMS, δηλαδή 71Vpeak, τα οποία σημαίνουν ισχύ 2.5KW στα 4Ω, άρα 1250W στα 8Ω. Αν το twenty 24 οδηγηθεί όχι με 1250, αλλά μόνο με 500W συνεχούς ισχύος, θα γίνει κάρβουνο.

Δηλαδή, οι αντιπρόσωποι που μέσα στην αγωνία τους να πουλήσουν, πετάνε καναδυό ψαρωτικά νούμερα, έχουν πλάκα, αλλά οι αριθμοί και τα φυσικά μεγέθη έχουν πιο πολλή πλάκα.

Παρένθεσις: Βεβαίως, ένας συμβατικός (γραμμικός) ενισχυτής τάξης ΑΒ και ισχύος 1250W στα 8Ω είναι κατάλληλος για τα εν προκειμένω ηχεία, όχι γιατί θα έχει "μακροδυναμικά", "μικροδυναμικά", "χροιές", "κόκκους" πράσινους, "κόκκους" μπλε και δεν ξέρω τί άλλο, αλλά διότι είναι ισχύος τέτοιας, ώστε η παραμόρφωσή του θα είναι στον πάτο, αφού θα οδηγεί τα ηχεία σχεδόν συνεχώς λειτουργώντας σε τάξη Α, αποδίδοντας καμιά 50ριά - 60ριά βατ. Από την άλλη, ένας διακοπτικός ενισχυτής (class D), λειτουργεί συνεχώς σε τάξη Α, διότι όποτε τα τρανζίστορ του είναι "ανοικτά", είναι τελείως ανοικτά, είναι αγωγοί και όποτε τα τρανζίστορ του είναι κλειστά, είναι τελείως κλειστά, έχοντας το ηχείο αποσυνδεδεμένο. Βεβαίως, για να χωρέσει αυτό στο μυαλό του τυπικού χαϊφιντελίστα (πόσο μάλλον του χαϊεντά), πρέπει να περάσουν καμιά εικοσαριά χρόνια ακόμα, και αν...

Πάμε τώρα στον συντελεστή απόσβεσης. Ο συντελεστής απόσβεσης χρησιμεύει για την εκτίμηση του πόσο αποτελεσματικά ελέγχει ο ενισχυτής τη ηχείο, και ειδικά τα γούφερ, αφού αυτά καταναλώνουν το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος, περίπου το 65% (εντάξει, όχι στην περίπτωση που κάποιος ακούει σόλο φλάουτο). Για να ελέγχει ο ενισχυτής επαρκώς την άεργο κίνηση των γούφερ, πρέπει να έχει κατά το δυνατόν χαμηλή αντίσταση εξόδου, ώστε όταν το γούφερ κινείται αέργως, δηλαδή λειτουργώντας ως ηλεκτρογεννήτρια και όχι ως κινητήρας, ας πούμε στην περίπτωση της επαναφοράς του κώνου σε κατάσταση ηρεμίας μετά από την απότομη διακοπή ενός κρότου, να βλέπει πολύ χαμηλό φορτίο, ώστε να φρενάρει πολύ γρήγορα. Αυτή είναι η ουσία. Πάμε τώρα στους αριθμούς.

Ο συντελεστής απόσβεσης DF ορίζεται ως ο λόγος της ονομαστικής αντίστασης ενός ηχείου προς την αντίσταση εξόδου του ενισχυτή που το οδηγεί, και με αυτόν τον τρόπο αναγράφεται ως προδιαγραφή, διότι ο κατασκευαστής δεν μπορεί να γνωρίζει τους υπόλοιπους συντελεστές της εξίσωσης, αφού αυτοί μεταβάλλονται κατά περίπτωσιν.

Αν ένας ενισχυτής προδιαγράφεται με συντελεστή απόσβεσης DF=200, αυτό σημαίνει πως έχει αντίσταση εξόδου Rout = Rsp / DF = 8/200 = 0.04Ω. Άρα, αν αυτός ο ενισχυτής οδηγεί ηχείο 4Ω, το DF θα είναι το μισό, δηλαδή γύρω στο 100, μιας και η αντίσταση του ηχείου δεν είναι σταθερή. Αυτός ο συντελεστής απόσβεσης αφορά τις χαμηλές συχνότητες, μιας και, από τη μια εκεί έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά και διότι έτσι συμφέρει τον κατασκευαστή, αφού η αντίσταση εξόδου ενός ενισχυτή επιδεινώνεται (αυξάνεται), συναρτήσει της συχνότητας. Είναι πολύ λίγες οι περιπτώσεις, όπου ο κατασκευαστής ενός ενισχυτή δημοσιεύει διάγραμμα αντίστασης εξόδου σε σχέση με τη συχνότητα, ή αναφέρει και συντελεστή απόσβεσης σε υψηλή συχνότητα, ας πούμε 7 ή 10KHz. Βέβαια, λίγη σημασία έχει εκεί το όλο θέμα, αφού στις υψηλές συχνότητες η ισχύς που καταναλώνεται είναι μικρή.

Προχωρώντας την περίπτωση των ηχείων του φίλου, αυτός χρησιμοποιεί 2 μέτρα καλώδιο QED 400, το οποίο προδιαγράφεται με αντίσταση σειράς (DC, ο κατασκευαστής του καλωδίου την αναφέρει ως loop resistance) 0,008Ω ανά μέτρο. Άρα, στα 0.04Ω της αντίστασης εξόδου του ενισχυτή, προστίθεται και η συνολική αντίσταση των αγωγών του καλωδίου που είναι 2 μέτρα, δηλαδή έχει συνολικό μήκος αγωγού 4 μέτρα: 0.04 + (0.008 x 4) = 0.072Ω.

Άρα, ο συντελεστής απόσβεσης του συστήματος διαμορφώνεται σε 8/0.072 = 111 μια εξαιρετική επίδοση (το καλώδιο είναι πολύ χοντρό, με αγωγό διατομής 4 καρέ, αν θυμάμαι καλά). Ο συντελεστής απόσβεσης στην περιοχή 100 - 400Hz, εκεί που το ηχείο είναι 5ωμο, είναι αντίστοιχα χαμηλότερος, γύρω στο 70, επίδοση επίσης άριστη.

Αντίστοιχα επίσης, o Audia Flight 100, έχοντας DF=85 στα 8Ω, σημαίνει πως έχει DC αντίσταση εξόδου 0.09Ω, οπότε μαζί με το συγκεκριμένο QED έχει 0.122Ω, επιτυγχάνοντας πραγματικό DF=65. Θα μπορούσε να έχει αντίσταση εξόδου ακόμα χαμηλότερη, αν είχε υψηλότερη ανάδραση. Το πρόβλημα είναι να πειστεί κάποιος ότι συντελεστής απόσβεσης 65 είναι πραγματικά καλή επίδοση.

Έχουμε λοιπόν το εξής παράδοξο. Να αρνείται κάποιος έναν έξοχης ηχητικής ποιότητας ενισχυτή τάξης Α, επειδή ο αντιπρόσωπος του είπε για συντελεστή απόσβεσης πολύ μεγάλο, προσπαθώντας να δώσει έμφαση στην πραμάτεια του, η οποία έχει φόρτιση γραμμής μεταφοράς και θέλει σώνει και καλά μεγάλο ντάμπινγκ - κι ας μη ξέρει τί είναι αυτό ακριβώς. Και 150 βατ και 25 αμπέρ ρεύμα και μάλιστα continuous (!)...

Άρα Bryston, να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Θα μου πείτε, είναι τάξης ΑΒ. Εντάξει, 400 βατ είναι, θα βγάζει καμιά 30ριά σε τάξη Α, οπότε όλα καλά... ;)
Επομενως στα καλωδια πρεπει αυτη η Loop resistance να ειναι οσο το δυνατον χαμηλοτερη?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.106
Reaction score
20.588
Ναι. Δηλαδή όσο πιο χοντρό και όσο πιο κοντό γίνεται (για να ελλαττώνονται και τα μιγαδικά του χαρακτηριστικά). Γι' αυτό έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να φωνάζω για μονομπλόκ κοντά στο ηχείο, αν είναι δυνατόν από πίσω, πλάτη με πλάτη και 10 - 20 πόντους καλώδιο. Το κοντό και χοντρό είναι καλώδιο. Το λεπτό και μακρύ είναι καβλώδιο. Για το πλακέ εξαρτάται από τη χοντράδα της πλάκας... :D
 

Μηνύματα
236
Reaction score
145
Από πότε το ανεξέλεγκτο χαμηλό θεωρείται "γεμάτος ήχος" ;
Διάλεξε PMC για την ακρίβεια τους και θα πάρει "λασπη " για να είναι μουσικά ;:confused:
υπαρχει αγγελια για τον Plinius SA-103(damping factor 1.000) + Μ 8 Plinius προ,ακουσε τα ,με το στομα κλειστο,
μη σου φυγουν τα σφραγισματα,και μετα ελα πες μου.
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
υπαρχει αγγελια για τον Plinius SA-103(damping factor 1.000) + Μ 8 Plinius προ,ακουσε τα ,με το στομα κλειστο,
μη σου φυγουν τα σφραγισματα,και μετα ελα πες μου.
Eξαιρετικός ήχος. Τo the warm side of neutral.
Γι' αυτό κοστίζει και 1,5 φορά παραπάνω ο SA-103 από τον 4bsst2.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Λογικό δεν είναι ο leben να μην μπορεί να αποδώσει τόσο καλά στα άκρα του φάσματος, όπως ένας τρανσιστοράτος σε τάξη ΑΒ?
Τι να συγκρίνεις? Ο χαμηλότερος damping factor προσφέρει πιο γεματο ήχο.
Από πότε το ανεξέλεγκτο χαμηλό θεωρείται "γεμάτος ήχος" ;
Διάλεξε PMC για την ακρίβεια τους και θα πάρει "λασπη " για να είναι μουσικά ;:confused:
υπαρχει αγγελια για τον Plinius SA-103(damping factor 1.000) + Μ 8 Plinius προ,ακουσε τα ,με το στομα κλειστο,
μη σου φυγουν τα σφραγισματα,και μετα ελα πες μου.
Τι δουλειά έχει ο Plinius σαν ανταπάντηση στην απάντηση του Manos58....? o_O
 


Μηνύματα
376
Reaction score
233
Ναι. Δηλαδή όσο πιο χοντρό και όσο πιο κοντό γίνεται (για να ελλαττώνονται και τα μιγαδικά του χαρακτηριστικά). Γι' αυτό έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να φωνάζω για μονομπλόκ κοντά στο ηχείο, αν είναι δυνατόν από πίσω, πλάτη με πλάτη και 10 - 20 πόντους καλώδιο. Το κοντό και χοντρό είναι καλώδιο. Το λεπτό και μακρύ είναι καβλώδιο. Για το πλακέ εξαρτάται από τη χοντράδα της πλάκας... :D
Δεν συμφωνώ. Προτιμώ ένα δίμετρο καλώδιο ηχείου παρά ένα δίμετρο interconnect μεταξύ των προ/τελικών
 


Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Κύριε Κόγια θεωρείτε ότι υπάρχει αντίστοιχο κέρδος με την τοποθέτηση δίμετρου καλωδίου interconnect και την τοποθέτηση μικρού καλωδίου ηχείου σε συνδέσεις balanced ή ακόμα και σε unbalanced μηχανήματα θα πρέπει κάτι τέτοιο να προτιμάται?
 

Μηνύματα
376
Reaction score
233
Κύριε Κόγια θεωρείτε ότι υπάρχει αντίστοιχο κέρδος με την τοποθέτηση δίμετρου καλωδίου interconnect και την τοποθέτηση μικρού καλωδίου ηχείου σε συνδέσεις balanced ή ακόμα και σε unbalanced μηχανήματα θα πρέπει κάτι τέτοιο να προτιμάται?
Εγώ αποφεύγω τα balanced καλώδια όσο μπορώ.
 

tyler durden

Μη ριβγιούερ
Μηνύματα
5.681
Reaction score
2.727
Eυχαριστω τον Κωστα που ειχε την υπομονη να γραψει ενα τοσο εκτενες και κατατοπιστικο κειμενο, παροτι τα συγκεκριμμενα θεματα εχουν συζητηθει απειρες φορες. Εγω πλεον δεν εχω αντοχες...
 

Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Εγώ αποφεύγω τα balanced καλώδια όσο μπορώ.
Γιατί?
Γενικά με balanced σύνδεση, από την προσωπική μου εμπειρία σε συγκεκριμένο σύστημα έχω δει πολύ μεγαλύτερη σκηνή και ανάγλυφες λεπτομέρειες. Με το teac udh501 που παίζω τώρα η αλήθεια είναι ότι μεταξύ πηγής και προενισχυτή οι unbalanced είναι πιο ήσυχες (και πιο στενές βέβαια) αλλά πιθανολογώ πως έχει να κάνει περισσότερο με το χάλι του χώρου που δε μπορεί να σηκώσει τόσο μεγάλη σκηνή αφού αυτό το άπλωμα τον εμπλέκει περισσότερο. Πάντως με unbalanced ακούγεται πιο ρυθμικό το teac, πιο "μουσικό" να το πω? Με το mdac που είχα πριν αδυνατώ να θυμηθώ γιατί είχα προτιμήσει τις balanced καθώς έτσι έπαιζα για πάρα πολύ καιρό. Προφανώς θα είχα κάποιο λόγο. Νομίζω πως ακουγόταν πιο καθαρό. Ως προς τις συνδέσεις μεταξύ τελικού και προενισχυτή (adcom 555se & 750gfp) η πτώση στην ένταση αλλά και στην ποιότητα αναπαραγωγής είναι τραγική όταν συνδέονται unbalanced.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Δεν συμφωνώ. Προτιμώ ένα δίμετρο καλώδιο ηχείου παρά ένα δίμετρο interconnect μεταξύ των προ/τελικών
Εγώ αποφεύγω τα balanced καλώδια όσο μπορώ.
Εγω πλεον δεν εχω αντοχες...
Εγώ να δεις :rolleyes:
 

Μηνύματα
376
Reaction score
233
Γιατί?
Γενικά με balanced σύνδεση, από την προσωπική μου εμπειρία σε συγκεκριμένο σύστημα έχω δει πολύ μεγαλύτερη σκηνή και ανάγλυφες λεπτομέρειες. Με το teac udh501 που παίζω τώρα η αλήθεια είναι ότι μεταξύ πηγής και προενισχυτή οι unbalanced είναι πιο ήσυχες (και πιο στενές βέβαια) αλλά πιθανολογώ πως έχει να κάνει περισσότερο με το χάλι του χώρου που δε μπορεί να σηκώσει τόσο μεγάλη σκηνή αφού αυτό το άπλωμα τον εμπλέκει περισσότερο. Πάντως με unbalanced ακούγεται πιο ρυθμικό το teac, πιο "μουσικό" να το πω? Με το mdac που είχα πριν αδυνατώ να θυμηθώ γιατί είχα προτιμήσει τις balanced καθώς έτσι έπαιζα για πάρα πολύ καιρό. Προφανώς θα είχα κάποιο λόγο. Νομίζω πως ακουγόταν πιο καθαρό. Ως προς τις συνδέσεις μεταξύ τελικού και προενισχυτή (adcom 555se & 750gfp) η πτώση στην ένταση αλλά και στην ποιότητα αναπαραγωγής είναι τραγική όταν συνδέονται unbalanced.
Η ποιότητα των βυσμάτων που χρησημοποιούνται στα balanced καλώδια είναι πολύ χειρότερα από αυτά που χρησημοποιούνται στα non balanced.
Οι balanced συνδέσεις αναπτύχθηκαν για να δουλεύουν σε στουντιακά μήκη καλωδίων πολλών δεκάδων μέτρων. Στα μήκη που συναντάμε σπίτια μας, μια χαρά δουλεύει και το non balanced
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.591
Μηνύματα
2.866.910
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top