Καταγγελία για service LG‏

Μηνύματα
16
Reaction score
8
Καλημέρα θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη σε βαθμό κοροϊδίας αντιμετώπιση που είχα με το service της LG Hellas.
Τον Ιούλιο του 2011 αγόρασα μια τηλεόραση LG μοντέλο 60PA5500 στην τιμή των 1300 ευρώ περίπου.
Αμέσως άρχισαν τα προβλήματα. Στην αρχή έλιωσε η “τσόχα” στο κάτω δεξιά μέρος του panel, μετά πολλά διόρθωσαν το πρόβλημα. Στη συνέχεια άρχισαν να εμφανίζονται κάθετες και οριζόντιες γραμμές. Μετά από έντονα παράπονα μου άλλαξαν μόνο το πάνελ και υποτίθεται το πρόβλημα λύθηκε. Έλα όμως που το πρόβλημα δε λύθηκε αλλά έγινε εντονότερο. Μετά από τεράστια ταλαιπωρία μου άλλαξαν την τηλεόραση με άλλο μοντέλο την 60PN6500 (ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΑΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ).
Φυσικά τα προβλήματα άρχισαν αμέσως. Πάλι έντονες γραμμές (κάθετες και οριζόντιες) και πάλι επικοινωνία με το customer support. Μετά από τεράστια ταλαιπωρία μου ζητάνε να τους στείλω φωτογραφίες του προβλήματος. Όμως η πλατφόρμα που ανεβάζεις φωτογραφίες στην ιστοσελίδα της LG ήταν εκτός λειτουργίας για αρκετές μέρες και μετά από επικοινωνία και πάλι με το customer support ήρθαν και πήραν την tv για έλεγχο. Εγώ με το ζόρι τους έστειλα και τις φωτογραφίες.
Σήμερα 21/10/2014 μετά από μία εβδομάδα που έχει την τηλεόραση το service της LG, που να τονίσω ότι δεν είναι επίσημο service αλλά εξουσιοδοτημένος συνεργάτης, έμεινα έκπληκτος όταν μου δήλωσαν ότι δεν βρήκαν το παραμικρό πρόβλημα!!!


Θέλω λοιπόν να καταγγείλω την συμπεριφορά του service της LG, την εξυπηρέτηση πελατών της LG για την απαράδεκτη συμπεριφορά τους αλλά και για την γενικότερη εμπειρία που είχα με τα προϊόντα τους.

IMAG0589.jpg


IMAG0589.jpg
IMAG0589.jpg
IMAG0593.jpg







Ευχαριστώ
 

Μηνύματα
168
Reaction score
58
Θέλω λοιπόν να καταγγείλω την συμπεριφορά του service της LG, την εξυπηρέτηση πελατών της LG για την απαράδεκτη συμπεριφορά τους αλλά και για την γενικότερη εμπειρία που είχα με τα προϊόντα τους.


Για ποιά εξυπηρέτηση πελατών?
3 e-mail τους έστειλα να μου πούν αν η τηλεόραση μου έχει ARC και δεν μου απάντησαν.Και σε τηλέφωνο που τους πήρα περίμενα σχεδόν 10' ώσπου δεν άντεξα και το έκλεισα.
Τους έχω hezmenouσ.
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
όλες οι τηλεοράσεις που υποστηρίζουν ARC το γράφουν δίπλα από την HDMI θύρα
 

Μηνύματα
168
Reaction score
58
ς
όλες οι τηλεοράσεις που υποστηρίζουν ARC το γράφουν δίπλα από την HDMI θύρα

Ναι,ευχαριστώ το είχα υπόψιν μου,απλά στο site της lg λέει οτι η συγκεγκριμένη υποστηρίζει ARC ενώ δεν γράφει τίποτα στις 2 HDMI θύρες γι'αυτό τους έπαιρνα να μου λυθεί η απορία.
Μια απλή tv είναι,που για τη χρήση στο υπνοδωμάτιο που την έχω τα έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
Αλλά με ενόχλησε η στάση τους(Εφόσον βάζουν τηλ. και e-mail θα πρέπει να απαντάνε κιόλας).
 





Μηνύματα
1.872
Reaction score
6.369
...να μου πούν αν η τηλεόραση μου έχει ARC... Τους έχω hezmenouσ.
...οι τηλεοράσεις που υποστηρίζουν ARC το γράφουν δίπλα από την HDMI θύρα
Η συγκεκριμένη, στη θύρα γράφει:
" ARCaahahahahaha,
to ehoume hezmeno"
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.871
Reaction score
20.362
υπάρχουν κάποιες οριζόντιες γραμμές στην εικόνα, αν τις μεγαλώσεις θα τις δεις
Thanks man, σε πρώτη "θέαση" δεν είδα κάτι, έπρεπε να μεγαλώσω τις φωτογραφίες και να κοιτάξω προσεκτικά για να δω τις γραμμές.
 

Μηνύματα
16
Reaction score
8
Και η γελιότητα συνεχίζεται.... χωρίς καμία επικοινωνία μαζί μου, με πήρε η κοπέλα που μας προσέχει το παιδί και μου είπε ότι μας επέστρεψαν την τηλεόραση. Καμία ενημέρωση!!!!!! Ούτε κάν αν κάνανε κάτι , αν επισκεύασαν κάτι τίποτα ! Απλά την έφεραν πίσω.
Εντάξει τι άλλο να πώ!
 

Μηνύματα
16
Reaction score
8
Φυσικά κανείς επώνυμα δε μου δίνει μια απάντηση!!!!! Μίλησα τώρα με το customer support και η απάντηση τους ήταν ότι δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα. Τους λέω μπορώ να το έχω γραπτώς και επωνύμος αυτό, και κάνανε φυσικά την πάπια.
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑΝ LG!!!!!!!!!!!!!
Εχω κάνει καταγγελία σε όλους τους φορείς, ΙΝΚΑ, συνηγορος του καταναλωτη κτλ.
 



wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.871
Reaction score
20.362
Φυσικά κανείς επώνυμα δε μου δίνει μια απάντηση!!!!! Μίλησα τώρα με το customer support και η απάντηση τους ήταν ότι δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα. Τους λέω μπορώ να το έχω γραπτώς και επωνύμος αυτό, και κάνανε φυσικά την πάπια.
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑΝ LG!!!!!!!!!!!!!
Εχω κάνει καταγγελία σε όλους τους φορείς, ΙΝΚΑ, συνηγορος του καταναλωτη κτλ.
Απλά για να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Το πρόβλημά σου είναι με τον εξωτερικό συνεργάτη της LG Hellas ο οποίος έχει αναλάβει το service των προϊόντων της LG και όχι με την LG Hellas κατ' ιδίαν. Οπότε, το "ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ LG" δεν "στέκει", διότι το γεγονός ότι εσένα σου προέκυψε προβληματικό προϊόν και εξίσου προβληματική αντιμετώπιση από το service, δεν "ακυρώνει" τα προϊόντα της LG. Θα ήταν καλύτερο να "έστρεφες" τα "βέλη" σου προς το service και όχι προς την LG.

Υ.Γ.: Όχι, δεν δουλεύω στην LG, απλά τη γνώμη μου λέω.
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.871
Reaction score
20.362
Δεν μπαίνω στη λογική του διλλήματος. Για να επιλέξει το συγκεκριμένο service η LG - θεωρώ ότι - πληροί κάποια κριτήρια (έστω κι αν αυτά συνοψίζονται στο εξής ένα: χαμηλότερη τιμή). Για να "σταθεί" ένα τέτοιο service - θεωρώ ότι - κατέχει τα εχέγγυα (ανθρώπινο δυναμικό, εμπειρία, εργαλεία κτλ) για να παρέχει τη σχετική υπηρεσία επισκευής/επιδιόρθωσης συσκευών/βλαβών. Εάν αποδειχθεί ανάξια, τότε είναι στο χέρι της LG να διακόψει τη συνεργασία της (ή, σε περίπτωση που δεσμεύεται από συμβόλαιο, να ενεργοποιήσει κάποιες σχετικές ρήτρες με τις οποίες να "τιμωρεί" το εξουσιοδοτημένο service για την ζημιά που προκαλεί στην "εικόνα" της - εάν κι εφόσον προβλέφθηκαν αυτές οι ρήτρες).

Το θέμα είναι ότι για να αποδειχθεί (ή όχι) ανάξιο το service, θα πρέπει να υπάρξουν περιπτώσεις σαν αυτή του topic starter και να φτάσουν αυτές οι περιπτώσεις στα "αυτιά" της LG. Αυτό το τελευταίο ξέρουμε αν έγινε;
 

Μηνύματα
16
Reaction score
8
Απλά για να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Το πρόβλημά σου είναι με τον εξωτερικό συνεργάτη της LG Hellas ο οποίος έχει αναλάβει το service των προϊόντων της LG και όχι με την LG Hellas κατ' ιδίαν. Οπότε, το "ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ LG" δεν "στέκει", διότι το γεγονός ότι εσένα σου προέκυψε προβληματικό προϊόν και εξίσου προβληματική αντιμετώπιση από το service, δεν "ακυρώνει" τα προϊόντα της LG. Θα ήταν καλύτερο να "έστρεφες" τα "βέλη" σου προς το service και όχι προς την LG.

Υ.Γ.: Όχι, δεν δουλεύω στην LG, απλά τη γνώμη μου λέω.
Φαντάζομαι και υποθέτω ότι η γραμμή που έχει δώσει η LG στους συνεργάτες της (service center) να μειώσουν όσο μπορούν τις αντικαταστάσεις. Και θα πρέπει να βγάζουν τον "καρκίνο" στους πελάτες μέχρι τελικά να βρούν λύση.
Οπως και να έχει μίλησα με εξωτερικό με τα κεντρικά της LG και θα έχουμε νεότερα σύντομα .
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.871
Reaction score
20.362
Μια χαρά, πολύ καλά έκανες. Αναμένουμε νεότερα.
 

Μηνύματα
16
Reaction score
8
Μετά απο άπειρα email με την LG UK αλλά και με ανώτατα στελέχη στην LG HELLAS μίλησα τηλεφωνικά με την Μανωλόπουλος Service που είναι ένα απο τα service center LG και τον τεχνικό προιστάμενο. Απο ότι κατάλαβα ό έλεγχος που έκαναν είναι του κώλου!!!! Σε συνέχεια λοιπόν της περιπέτειας θα έρθει τεχνικός στο σπίτι!!!! να δει ξανά την τηλεόραση και του υποδείξω το πρόβλημα! τα σχόλια δικά σας......
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.187
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top