Καταγγελία για service LG‏


Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
.

Το θέμα είναι ότι για να αποδειχθεί (ή όχι) ανάξιο το service, θα πρέπει να υπάρξουν περιπτώσεις σαν αυτή του topic starter και να φτάσουν αυτές οι περιπτώσεις στα "αυτιά" της LG. Αυτό το τελευταίο ξέρουμε αν έγινε;
Η επικοινωνία των πελατών για θέματα service γίνεται με το customer support service της lg και όχι απευθείας με τους εξουσιοδοτημένους τεχνικούς...οπότε ναι φτάνουν ή πρέπει να φτάνουν αυτές οι περιπτώσεις στα αυτιά της lg...
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.712
Reaction score
83.414
Λίγα λόγια για την κατάσταση στην αγορά των σύγχρονων τηλεοράσεων.

Δυστυχώς, όλες οι σημερινές τηλεοράσεις, όλων των τεχνολογιών, παρουσιάζουν ατέλειες στην εικόνα τους. Line bleeding (όπως στη συγκεκριμένη LG), clouding, banding, dirty screen effect, dead pixels κλπ. Αν βαθμολογήσουμε το εκάστοτε πρόβλημα σε μία κλίμακα από 1 έως 10, οι εταιρείες θεωρούν φυσιολογικό ό,τι βρίσκεται ανάμεσα στο 1 και το 7-8... Αυτά από την εμπειρία μου. Μόνο οι πολύ κραχτές περιπτώσεις δικαιολογούνται προς αντικατάσταση. Αν δέχονταν ως ελάττωμα από το 5 και πάνω, οι μισές τηλεοράσεις της αγοράς θα έπρεπε να αποσυρθούν. Από την άλλη, είναι προφανές ότι οι πωλητές δεν μπορούν να ανοίγουν όλες τις συσκευασίες για να διαλέξει ο υποψήφιος πονηρεμένος πελάτης το καλύτερο κομμάτι.

Είναι ενοχλητικό και ψυχοφθόρο να αγοράζεις μία καινούργια TV και να προσπαθείς να χωνέψεις με το ζόρι κάτι που χτυπάει στο μάτι, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά. Η τεχνολογία OLED, απ' ό,τι φαίνεται είναι απαλλαγμένη από όλα αυτά τα προβλήματα που βασανίζουν τις τρέχουσες συσκευές. Υπομονή.
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.183
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top