Καποτε.Μετα ηρθε ο σοσιαλοφιλελευθερισμος και απεκτησαν πολυ τζακι.Μαζι με νεοδμητοΤο από τζάκι είναι ταξικός χαρακτηρισμός
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Καποτε.Μετα ηρθε ο σοσιαλοφιλελευθερισμος και απεκτησαν πολυ τζακι.Μαζι με νεοδμητοΤο από τζάκι είναι ταξικός χαρακτηρισμός
Φυσικά έτσι είναι Σπύρο.Ε τι να σου κανω αν δεν έπαιρνες τα σωςτα ναρκωτικά στην εφηβεία..
Δεν ειναι οτι βασίζονται μονο.. αλλα καποια, (κυριως αυτα απο σκεπτόμενους σκηνοθέτες) θιγούν θεμελιώδη ζητήματα..
Και ο νόμος συνηθέστατα είναι αόριστος και αιτία για ατέρμονες συζητήσεις, ειδικά όταν περιέχει άοριστες νομικές έννοιες. Χιλιάδες νομικοί στην Ελλάδα και το εξωτερικό μπορούν να στο επιβεβαιώσουν. Επίσης ο νόμος υποτίθεται ότι απηχεί τη Δικαιοσύνη η οποία είναι κατεξοχήν αόριστη και βασίζεται πρωταρχικά στην ηθική τη λογική και την αναγκαιότητα. Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι εν τοις πράγμασι βασίζεται στο συμφέρον της εκάστοτε επικρατούσας σχετικής κοινωνικής πλειοψηφίας και πάλι κρύβει από πίσω της μία ηθική, η οποία είναι η ηθική του συμφέροντος.Η ηθική είναι ο συνήγορος του εκάστοτε αντιδραστικού. Αόριστη και αιτία για ατέρμονες συζητήσεις.
Όταν θες να κάνεις μία επαγγελματική κίνηση, πρέπει να έχεις κάποια δεδομένα που μετριούνται με αριθμούς και ελέγχονται από νόμους. Μπορείς κάλλιστα να βγάλεις πολλά χρήματα εντελώς νόμιμα. Αυτοί όμως που θα το πετύχουν είναι σαφώς λιγότεροι από τους υπόλοιπους που δεν θα τα καταφέρουν για εκατοντάδες λόγους.
Υ.Γ. Το δίκιο του "καταπιεσμένου" δεν στέκει νομικά.
Γιατι πάντα κατανοούνται οι ακραίες απόψεις..;Φυσικά έτσι είναι Σπύρο.
Καλές οι ταινίες από σκεπτόμενους σκηνοθέτες, αλλά και οι ταινίες που είναι βγαλμένες "μέσα απ' τη ζωή" είναι κι αυτές καλές και πολύ διασκεδαστικές.
Καλά βρε Σπύρο που είδες ακραίες απόψεις;Γιατι πάντα κατανοούνται οι ακραίες απόψεις..;
Ποιος έγραψε οτι μερικές δεν ειναι διασκεδαστικές; Οτι δεν χρειάζονται..
Ποιος έγραψε οτι μονο τις παραπανω "πρεπει" να παρακολουθεί/βλέπει καποιος;
Για τον ίδιο λόγο που υπαρχουν οι μεξικάνικες τουρκικές σειρές για να κανουν λίγη "συντροφιά" τις μοναχικές νοικοκυρές και γιαγιάδες, ετςι και οι ταινίες που αναφέρεις, φτιάχτηκαν για να ξεκουράσουν τον θεατή και να του προσφέρουν το escapism απο την μη αρεςτει πραγματικότητα..
Οταν ομως υπαρχει σταθερή ρηχότητα..
constant shallowness leads to evil
Βρε Μιχαλη, αλλο γραφω..Καλά βρε Σπύρο που είδες ακραίες απόψεις;
Έγραψε κανείς, ότι έγραψε κάποιος αυτά που λες;
Πλάκα κάνουμε, δεν κατηγορήσαμε κανέναν σκηνοθέτη, αμάν.
Αν είναι να στεναχωριέσαι το αφήνω.
Εδω βεβαια τίθεται το έρωτημα των σκοπών.. Αναγκαιότητας ή έλλειψης προσωπικότητας και αισθαντικότητας..Και για να λήξουμε το θέμα "Χρήμα. Σκοπός ή μέσον;" η κατάληξη είναι: μέσον για να πετύχουμε τους σκοπούς μας.
Άγιο το χρήμα λοιπόν.O σκοπός αγιάζει τα μέσα!!!
Μα υπάρχει κάτι πιο ιερό από το χρήμα;Άγιο το χρήμα λοιπόν.
Λοιπόν... Τον νόμο δεν τον θέλω επειδή συμφωνώ απαραίτητα μαζί του αλλά για να αποφύγω τα μπλεξίματα. Αλλιώς θα έκανα κάτι παράνομο εξαρχής με τα αντίστοιχα ρίσκα και τα ανάλογα κέρδη. Η ηθική μού είναι αδιάφορη λόγω της αοριστίας που προείπαμε (ο νόμος τουλάχιστον έχει κάποιες σταθερές). Και δεν με νοιάζει να φτιάξω/αλλάξω τον κόσμο, υπάρχουν τόσοι άλλοι που θέλουν να το κάνουν πραγματικά, άσχετα αν το πρακτικό αποτέλεσμα είναι σαν τα μούτρα τους.Και ο νόμος συνηθέστατα είναι αόριστος και αιτία για ατέρμονες συζητήσεις, ειδικά όταν περιέχει άοριστες νομικές έννοιες. Χιλιάδες νομικοί στην Ελλάδα και το εξωτερικό μπορούν να στο επιβεβαιώσουν. Επίσης ο νόμος υποτίθεται ότι απηχεί τη Δικαιοσύνη η οποία είναι κατεξοχήν αόριστη και βασίζεται πρωταρχικά στην ηθική τη λογική και την αναγκαιότητα. Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι εν τοις πράγμασι βασίζεται στο συμφέρον της εκάστοτε επικρατούσας σχετικής κοινωνικής πλειοψηφίας και πάλι κρύβει από πίσω της μία ηθική, η οποία είναι η ηθική του συμφέροντος.
Επομένως ακόμη κι αν βγάλεις χρήματα "νόμιμα", δεν αποκλείεται η δυνατότητα να εξετάσουμε την ηθικότητα της απόκτησης των χρημάτων αυτών, καθότι το νόμιμο δεν συμπίπτει πάντοτε με το ηθικό παρόλο που κανονικά κατά την κρατούσα κοινωνική άποψη θα έπρεπε. Ο Μαρξ ας πούμε θα υποστήριζε και μάλιστα με ισχυρά επιχειρήματα ότι όσο μεγαλύτερος ο πλούτος, τόσο περισσότερο αντικοινωνικός, αφενός ως προς τον τρόπο απόκτησης του (εκμετάλλευση εργατικής δύναμης εργαζομένου, υπεραξία κλπ) κι αφετέρου ως προς την κοινωνική του χρησιμότητα. Εν τέλει άνθρωπος απάντων κριτής και γι' αυτό άλλωστε γίνεται κι εδώ συζήτηση.
Ομολογώ ότι δεν ήξερα τον όρο άρα σήμερα δηλώνω επιμορφωμένηΘεωρητικά είμαι μιναρχιστής, γι' αυτό και βγάζω καντήλες όταν ακούω για συλλογικές προσπάθειες, αλληλεγγύη, επαναστάσεις κλπ.
Μετά την Σέχτα Επαναστατών έχουμε και την Σέχτα των Libertarians.Θεωρητικά είμαι μιναρχιστής, γι' αυτό και βγάζω καντήλες όταν ακούω για συλλογικές προσπάθειες, αλληλεγγύη, επαναστάσεις κλπ.