Γκουγκλαρες , ετσι δεν ειναι ? Ε , ε ?Άντε ψήφισε τον υιό Rand διότι να δώ τρίτη μουτσούνα Υποψήφιο Πρόεδρο από το Μπουσέικο δεν το αντέχω.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Γκουγκλαρες , ετσι δεν ειναι ? Ε , ε ?Άντε ψήφισε τον υιό Rand διότι να δώ τρίτη μουτσούνα Υποψήφιο Πρόεδρο από το Μπουσέικο δεν το αντέχω.
Χμμμ, δηλαδή εσύ δεν πιστεύεις στην ηθική θεμελίωση του νόμου (πχ σε κάποιο πανανθρώπινο ιδανικό που ονομάζουμε Δικαιοσύνη κλπ), αλλά μόνο στις υπόλοιπες βάσεις επιβολής του, τη λογική και την αναγκαιότητα (ή το συμφέρον). Ωστόσο η ρήση "η ηθική μου είναι αδιάφορη", αν πιστεύεις στη λογική (ή αν μεταξύ της δικής μου λογικής και της δικής σου λογικής υπάρχει συμφωνία) είναι εσφαλμένη. Διότι ακόμα κι αν εσύ αδιαφορείς για τις "υποκειμενικές έννοιες" ή επίσης σου είναι "αδιάφορη η ηθική λόγω της αοριστίας", υποσυνείδητα έχεις ήδη κάνει μια ηθική επιλογή. Ήτοι έχεις επιλέξει την αγνόηση της ηθικής, τη "μη ηθική" άρα την ανήθικη συμπεριφορά.Λοιπόν... Τον νόμο δεν τον θέλω επειδή συμφωνώ απαραίτητα μαζί του αλλά για να αποφύγω τα μπλεξίματα. Αλλιώς θα έκανα κάτι παράνομο εξαρχής με τα αντίστοιχα ρίσκα και τα ανάλογα κέρδη. Η ηθική μού είναι αδιάφορη λόγω της αοριστίας που προείπαμε (ο νόμος τουλάχιστον έχει κάποιες σταθερές). Και δεν με νοιάζει να φτιάξω/αλλάξω τον κόσμο, υπάρχουν τόσοι άλλοι που θέλουν να το κάνουν πραγματικά, άσχετα αν το πρακτικό αποτέλεσμα είναι σαν τα μούτρα τους.
Αδιάφορες μου είναι, επίσης, όλες οι υποκειμενικές έννοιες όταν ξεφεύγουν από το απλό κουτσομπολιό. Ακόμα και το "πλούσιος" είναι σχετικό γα τον καθένα μας. Για μένα πλούσιος είναι αυτός που έχει το minimum ποσό που θα του εξασφαλίσει μία ζωή χωρίς εργασία, κάνοντας όλα όσα αγαπάει, όποια κι αν είναι αυτά. Και έχοντας ταυτόχρονα τριγύρω του άτομα που έχει επιλέξει αυτός και μόνο αυτός.
Θεωρητικά είμαι μιναρχιστής, γι' αυτό και βγάζω καντήλες όταν ακούω για συλλογικές προσπάθειες, αλληλεγγύη, επαναστάσεις κλπ.
Αν είναι Lagavulin, χαλάλι...Ως γνησιος μαρξιστης οπως και να το κανουμε τρεφω μια εγγενη απεχθεια προς το χρημα. Οταν ο πλανητης δει το φως το αληθινο και γκρεμισει επιτελους το απαισιο καπιταλισμο που μας ξεζουμισει και επικρατησει επι Γης ο κομμουνισμος στην ανωτερη μορφη του τοτε το χρημα δεν θα ειναι πλεον απαραιτητο αφου ολατα αγαθα που θελουμε θα ειναι σε αφθονια και διαθεσιμα σε οσους τα χρειαζονται, ενω βεβαια δεν θα πληρωνουμε ουτε λογαριασμους, ουτε χαρατσια, ουτε τιποτε απο αυτα που μας χαλανε την διαθεση και μας δηλητηριαζουν την ζωη....συνεπως το χρημα μετα απο χιλιετιες απο την εφευρεση του θα περασει επιτελους στο χρονοντουλαπο της ιστοριας, καθως δεν θα χρειαζεται αφου θα εχουμε ολα τα αγαθα διαθεσιμα χωρις αυτο...
Μη ξυνετε το κεφαλι και λετε τι μυγα να με τσιμπησε, καλα καναμε πλακα μεχρι τωρα στα αλλα θεματα αλλα εδω το ζητημα ειναι πολυ σοβαρο και δεν μπορουμε παρα να εκφρασουμε την αληθινη μας γνωμη και επιθυμια...
Να δεις για πότε οι όμορφες θα επαναφέρουν το ταξικό σύστημα κι ας τις λένε χαζές.Συντροφοι με το σεξ τι θα γινει ? Θα ειναι ολοι διαθεσιμοι σε ολους (ολοι για εναν και ενας για ολους ) η θα επικρατησουν εριδες ,φθονοι , βομβες δηλαδη πραγματικες στα θεμελια της αταξικης μας κοινωνιας ?
Χμμμ, δηλαδή εσύ δεν πιστεύεις στην ηθική θεμελίωση του νόμου (πχ σε κάποιο πανανθρώπινο ιδανικό που ονομάζουμε Δικαιοσύνη κλπ), αλλά μόνο στις υπόλοιπες βάσεις επιβολής του, τη λογική και την αναγκαιότητα (ή το συμφέρον). Ωστόσο η ρήση "η ηθική μου είναι αδιάφορη", αν πιστεύεις στη λογική (ή αν μεταξύ της δικής μου λογικής και της δικής σου λογικής υπάρχει συμφωνία) είναι εσφαλμένη. Διότι ακόμα κι αν εσύ αδιαφορείς για τις "υποκειμενικές έννοιες" ή επίσης σου είναι "αδιάφορη η ηθική λόγω της αοριστίας", υποσυνείδητα έχεις ήδη κάνει μια ηθική επιλογή. Ήτοι έχεις επιλέξει την αγνόηση της ηθικής, τη "μη ηθική" άρα την ανήθικη συμπεριφορά.
Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι ότι κανείς δεν μπορεί να αγνοεί την ηθική. Συνειδητά ή ασυνείδητα, όταν έχει επιλογή, η όποια επιλογή κάνει (ακόμα και η επιλογή να μην πράξει τίποτα) έχει ηθική αξία και απαξία.
Άντε πάλι αλλαγή στον τίτλο σου...Θεωρητικά είμαι μιναρχιστής, γι' αυτό και βγάζω καντήλες όταν ακούω για συλλογικές προσπάθειες, αλληλεγγύη, επαναστάσεις κλπ.
Φυσικά σ' αυτά τα ζητήματα κανείς δεν μπορεί να πει οτιδήποτε με βεβαιότητα. Πάντως, θεωρώ ότι η πρώτη ανάγκη που οδήγησε στο χρήμα ήταν η ανάγκη ευχερέστερης ανταλλαγής προϊόντων / εμπορίου που περίσσευαν ένεκα της αύξησης των παραγωγικών ικανοτήτων κι όχι η ανάγκη εύρεσης συντρόφου χωρίς φυσική ρώμη/επιδεξιότητα. Κι αυτό διότι ούτως ή άλλως και τα πρώτα χρόνια των εγχρήματων συναλλαγών, πάλι οι φυσικά προικισμένοι ήταν σε πλεονεκτικότερη θέση. Όταν το εμπόριο άρχισε να ακμάζει και να γιγαντώνεται (και αυτό θα μπορούσε να συμβεί μόνο μετά τη μεσολάβηση του χρήματος ως κοινώς αποδεκτού τρόπου συναλλαγής) άρχισαν παράλληλα να εμφανίζονται και οι "καπάτσοι" έμποροι που άρχισαν να αποθησαυρίζουν χρήματα χωρίς να εργάζονται σε ιδιαίτερα κοπιαστικές σωματικά εργασίες.Κανένα από τα δύο...Όσοι το αντιμετωπίζουν ως ένα εξ αυτών ή και τα δύο μαζί,είναι προορισμένοι να νιώθουν πάντα πως θα τους λείπουν είτε κάποια μέσα ή κάποιοι...σκοποί,εξαιτίας της απληστίας που χαρακτηρίζει την ανθρώπινη φύση.Άλλο ο μανιχαϊσμός και άλλο ο...money-χαϊσμός.
Η ιδέα του χρήματος ξεκίνησε από πανάρχαιους προγόνους μας,οι οποίοι υπάκουσαν στην έμφυτη ανάγκη για προσωπική ευδοκίμηση κι εύρεση συντρόφου προς αναπαραγωγή,δίχως να βασιστούν σε σωματική ρώμη,ταχύτητα ή επιδεξιότητα στη ρίψη ακοντίων και βελών-ικανότητες τις οποίες ενδεχομένως να μην είχαν οι ίδιοι.Η επιδεξιότητα στην προώθηση του επινοηθέντος αγαθού ήταν τέτοια,ώστε να αναχθεί εκείνο σε μόνιμο κι εκ των ουκ ανευ ζητούμενο μέσα στη συλλογική συνείδηση,υπεράνω από οποιεσδήποτε άλλες ικανότητες.
Έστω και αν η υπόσταση του χρήματος εξαλειφόταν με κάποιον μαγικό τρόπο,κάποια άλλη οντότητα θα καταλάμβανε τη θέση του, δημιουργώντας πάντοτε παρόμοιες συνθήκες ανταγωνισμού και διχογνωμίας μεταξύ των ανθρώπων.
Οι μοναδικοί τίτλοι αριστοκρατίας στους οποίους ο υποφαινόμενος δίνει σημασία,είναι η ευστροφία πνεύματος,η φαντασία και η συμπόνια.Δεν έχουν κιόλας υποχρεωτικά κληρονομική μετάβαση εντός των διαδοχικών γενεών.Τί κρίμα λοιπόν που όσοι δεν έχει χρειαστεί να κοπιάσουν για όσα διαθέτουν,κατά κανόνα δεν έχουν αναπτύξει αρκετή ευστροφία,φαντασία ή συμπόνια ούτως ώστε πράγματι να αξιοποιούσαν τα υπάρχοντα.
Και όλα αυτά,με την επίγνωση ότι κανένα από τα μεγάλα ζητήματα του παρόντος κόσμου δεν επιλύεται χάρη σε αμπελοφιλοσοφικές συζητήσεις...
Συνέχιση αμπελοφιλοσοφίας...Οι μοναδικοί τίτλοι αριστοκρατίας στους οποίους ο υποφαινόμενος δίνει σημασία,είναι η ευστροφία πνεύματος,η φαντασία και η συμπόνια.
Πριτς . Η ικανοτητες αυτες δεν ειναι απαραιτητα εμφυτες αλλα η αναπτυξη τους ειναι συναρτηση της παρεχομενης γνωσης που προσφερει το εκπαιδευτικο συστημα.Στο οποιο φυσικα πρεπει να εχει προσβαση καποιος.Και ο πιο φτωχος.Και καπου εδω , για να μην μακρυγορω , ερχεται η προοδευτικη φορολογιαΒέβαια, το πιο δύσκολο είναι να πείσεις την πλειονότητα του πληθυσμού ότι οι ικανότητές της είναι του μέσου όρου.
Ή αλλιώς, εσείς που τα καταφέρατε, συντηρείστε πλουσιοπάροχα και μας τους αδικημένους.Πριτς . Η ικανοτητες αυτες δεν ειναι απαραιτητα εμφυτες αλλα η αναπτυξη τους ειναι συναρτηση της παρεχομενης γνωσης που προσφερει το εκπαιδευτικο συστημα.Στο οποιο φυσικα πρεπει να εχει προσβαση καποιος.Και ο πιο φτωχος.Και καπου εδω , για να μην μακρυγορω , ερχεται η προοδευτικη φορολογια
Και αυτό ανάγεται με τη σειρά του στην επιθυμία για ολοένα περισσότερα- στοιχείο έμφυτο στην ανθρώπινη προσωπικότητα και αναγκαίο συνάμα,ως γενεσιουργός παράγων ατέρμονης προόδου.Φυσικά σ' αυτά τα ζητήματα κανείς δεν μπορεί να πει οτιδήποτε με βεβαιότητα. Πάντως, θεωρώ ότι η πρώτη ανάγκη που οδήγησε στο χρήμα ήταν η ανάγκη ευχερέστερης ανταλλαγής προϊόντων / εμπορίου που περίσσευαν ένεκα της αύξησης των παραγωγικών ικανοτήτων...
Σε αυτήν ειδικά την εντύπωση που προκαλεί,έχει κάτι κοινό και με το...δικαίωμα ψήφου.Συνέχιση αμπελοφιλοσοφίας...
Ένα άλλο αποτέλεσμα του χρήματος είναι ότι φέρνει κοντά επιτυχημένους ανθρώπους από διαφορετικά πεδία που κατά τ' άλλα είναι άσχετοι μεταξύ τους. Ο αγράμματος μαύρος μπασκετμπολίστας από το γκέτο, ο μεγαλογιατρός με τα διδακτορικά, ο καπάτσος βιομήχανος, ο "αλήτης" δημοφιλής μουσικός, ο μπον βιβέρ εισοδηματίας κλπ, έχουν μία μίνιμουμ αλληλοεκτίμηση και μπορούν να συχνάζουν στα ίδια μέρη...
Ακριβως . .Για να διωξουν το φαντασμα του κομμουνισμου που πλαναται.Οκ, αυτο δεν εχει πολυ περαση.Για χαρη των νοικοκυραιων της μεσαιας ταξης που συρικνωνεται.Δεν πιστευω οι πετυχημενοι να ειναι κατα της νοικοκυροσυνης ε ?Ή αλλιώς, εσείς που τα καταφέρατε, συντηρείστε πλουσιοπάροχα και μας τους αδικημένους.
Μα και βέβαια!!!Σε αυτήν ειδικά την εντύπωση που προκαλεί,έχει κάτι κοινό και με το...δικαίωμα ψήφου.
Όλοι είναι καλοί αρκεί να μη ζητάς από τα λεφτά τους. Όταν ειδικά κανονίζεις με ξένα λεφτά τότε είναι που η ευαισθησία αγγίζει κόκκινο.Ακριβως . .Για να διωξουν το φαντασμα του κομμουνισμου που πλαναται.Οκ, αυτο δεν εχει πολυ περαση.Για χαρη των νοικοκυραιων της μεσαιας ταξης που συρικνωνεται.Δεν πιστευω οι πετυχημενοι να ειναι κατα της νοικοκυροσυνης ε ?
Λογικό αφού νομοθετούν οι καταπιεστές!Υ.Γ. Το δίκιο του "καταπιεσμένου" δεν στέκει νομικά.
Οι περισσότεροι καταπιεσμένοι νομίζουν ότι είναι. Στην πραγματικότητα ψάχνουν να ρίξουν κάπου το φταίξιμο για την έλλειψη της ευτυχίας τους. Είναι αστείο να λέμε ότι σήμερα είμαστε περισσότερο καταπιεσμένοι, ζώντας στην πλευρά του κόσμου με τη μεγαλύτερη ελευθερία και δημοκρατία. Αν δεν συμφωνούμε σημαίνει ότι δεν είμαστε αρκετά ώριμοι για να δούμε ρεαλιστικά τα πράγματα και να έχουμε εφικτές προσδοκίες. Και πάντοτε οι αντιδράσεις εντείνονται τις περιόδους των οικονομικών κρίσεων που κατηγορούμε τους ίδιους και τους ίδιους, λες και θα αλλάξει ο κόσμος.Λογικό αφού νομοθετούν οι καταπιεστές!