Βινύλια, CD, αρχεία, όλα έχουν τη θέση τους!


lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427



Μηνύματα
4.003
Reaction score
3.833
Και, αρχικα, δισκοκριτικη στον ΗΧΟ...
Tsou!
ΠΟΠ και ΡΟΚ, μη τον μπερδεύεις με τον Αργύρη Ζήλο.

΄Εγραφε γενικώς ο Μηλάτος σε διάφορα, (ίσως και στο ΑΥΓΟ του Ρασούλη) ήταν ραδιοφωνικός παραγωγός, DJ κλπ.

Χαρακτηριστική η "αδυναμία" του σε σχήματα ΠΟΛΥ μπλεγμένα με drugs.

Τώρα για "πατριάρχης" του ροκ και τέτοια βαρύγδουπα κλισε, καλύτερα να λείπουν απο σκεπτόμενους καταναλωτές.:D;)
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Tsou!
ΠΟΠ και ΡΟΚ, μη τον μπερδεύεις με τον Αργύρη Ζήλο.

΄Εγραφε γενικώς ο Μηλάτος σε διάφορα, (ίσως και στο ΑΥΓΟ του Ρασούλη) ήταν ραδιοφωνικός παραγωγός, DJ κλπ.

Χαρακτηριστική η "αδυναμία" του σε σχήματα ΠΟΛΥ μπλεγμένα με drugs.

Τώρα για "πατριάρχης" του ροκ και τέτοια βαρύγδουπα κλισε, καλύτερα να λείπουν απο σκεπτόμενους καταναλωτές.:D;)
Αποκλειεται! Ποτε δεν διαβασα τα περιοδικα που λες, τον Μ.Μ. τον θυμαμαι στον ΗΧΟ!
 

Μηνύματα
886
Reaction score
884
Μάνος Μπούρας ήταν αν δεν κάνω λάθος ο Μ.Μ. στον Ήχο. Τουλάχιστον τα τελευταία 10 περίπου έτη. Παλαιότερα δεν γνωρίζω.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Μάνος Μπούρας ήταν αν δεν κάνω λάθος ο Μ.Μ. στον Ήχο. Τουλάχιστον τα τελευταία 10 περίπου έτη. Παλαιότερα δεν γνωρίζω.
Ως Μ.Μ. εννοω τον Μακη Μηλατο - τα τελευταια...25 χρονια:)
 


lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.830
Reaction score
2.427
Βρε σεις, εβαλα το ΜΜ ως συντομογραφια του Μακης Μηλατος κι οχι ως υπογραφή του - τοτενες υπεγραφαν ολογραφως, αργοτερα αρχισαν τα "κολπα"! Κι επιμενω οτι εκανε δισκοκριτικη στον ΗΧΟ, γιατι απο εκει κι ως τετοιον τον γνωρισα κι οχι ως μουσικο (που να τον δω, εδω; μπααα...)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.100
Reaction score
20.576
Μάκης Μιλάτος.
Τον είχα γνωρίσει ως παραγωγό του "Εν Λευκώ" και από τα κείμενά του στην Athens Voice. Εδώ υπάρχει και η λίστα με τους κορυφαίους δίσκους του:
http://www.apotis4stis5.com/4-5-erwtiseis/6811-apanta-makis-milatos
Άντε πάλι με την "κακή ποιότητα ήχου με το mp3" και πού σε πονεί και πού σε σφάζει... :headbang:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Τα ηχητικά πεδία και η συνεπακόλουθη ακροαματική πράξη συγκροτούν πραγματικότητες που λειτουργούν σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο,ανταγωνιζόμενες την υπερφόρτωση της αντίληψης από τις σύγχρονες κοινωνικές δομές.

Οι διαδικασίες μορφοποίησης ενός μουσικού γεγονότος σε αναπαραγόμενη μορφή και ακολούθως η επαφή μαζί της έχουν αναγάγει τη διασύνδεση της μεριάς των καλλιτεχνών μ'εκείνη των ακροατών από έναν πεπερασμένο δίαυλο ροής ακουστικών δεδομένων,σε απέραντη λεωφόρο πληροφοριών κι εκτεταμένη ανταλλαγή αντιληπτικών βιωμάτων.

Αυτή η ιδιότυπη τάξη πραγμάτων ευδοκιμεί ολοένα και περισσότερο στη σύγχρονη καθημερινότητα,χάρη στη μεσολάβηση των εξής παραγόντων:

-Καθιέρωση της υψηλής πιστότητας ως τεχνολογικής αυθεντίας,η οποία διέδωσε με ελκυστικούς τρόπους την ηχητική πληροφορία,τυποποιώντας την επιπλέον σε ποικιλία διαφορετικών εκδόσεων που καλύπτουν κάθε πιθανό γούστο.

-Η διαδραστική δυνατότητα που έχει πλέον η ακροαματική πράξη συσχετιζόμενη με τις μεθόδους τέλεσής της,προωθεί τη διατύπωση κριτικής ως αναγκαιότητα,καλούμενη να ολοκληρώσει εκάστοτε ηχητική εμπειρία.

-Τα περιεχόμενα δεδομένου ηχητικού πεδίου κωδικοποιούνται αυτομάτως με βάση μία οπτική λογική.Αυτή η οργανωτική διεργασία αντιπαραβάλλει ηχητικά δεδομένα επί ίσοις όροις με οπτικά δεδομένα του περιβάλλοντος ακρόασης.Συμπεράσματα προκύπτουν σε συνειδητό και υποσυνείδητο επίπεδο,με αναδρομή είτε σε κατεχόμενη γνώση,είτε σε καταχωρημένες εμπειρίες εν είδει αυθεντίας.

-Επικέντρωση προσοχής στην ακουστική απόδοση (φωνοκεντρισμός) και την εξωστρεφή οπτικοποίηση,ενάντια στην ανάγνωση και την περισυλλογή σχετικά με δεδομένη πολιτισμική πράξη.Στα εκάστοτε ηλεκτρονικά μέσα αναπαραγωγής τείνουν ν'αποδίδονται υπερβατικές ιδιότητες (τεχνοκεντρισμός).Αυτά τα δύο συντελούν στο να μη λαμβάνουν προτεραιότητα το διάβασμα και η αφομοίωση της Γνώσης.

-Συνέργεια όλων των προηγουμένων με μία-κοινωνικώς αποδεκτή- εξάρτηση που έχει αναπτύξει ο άνθρωπος προς τα τεχνολογικά μέσα της καθημερινότητάς του.λ.χ. υπηρεσίες διαδικτυακές,κινητής τηλεφωνίας, εφαρμογές,μεταφορτώσεις και τα τοιαύτα.
 

Μηνύματα
101
Reaction score
55
Τα ηχητικά πεδία και η συνεπακόλουθη ακροαματική πράξη συγκροτούν πραγματικότητες που λειτουργούν σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο,ανταγωνιζόμενες την υπερφόρτωση της αντίληψης από τις σύγχρονες κοινωνικές δομές.

Οι διαδικασίες μορφοποίησης ενός μουσικού γεγονότος σε αναπαραγόμενη μορφή και ακολούθως η επαφή μαζί της έχουν αναγάγει τη διασύνδεση της μεριάς των καλλιτεχνών μ'εκείνη των ακροατών από έναν πεπερασμένο δίαυλο ροής ακουστικών δεδομένων,σε απέραντη λεωφόρο πληροφοριών κι εκτεταμένη ανταλλαγή αντιληπτικών βιωμάτων.

Αυτή η ιδιότυπη τάξη πραγμάτων ευδοκιμεί ολοένα και περισσότερο στη σύγχρονη καθημερινότητα,χάρη στη μεσολάβηση των εξής παραγόντων:

-Καθιέρωση της υψηλής πιστότητας ως τεχνολογικής αυθεντίας,η οποία διέδωσε με ελκυστικούς τρόπους την ηχητική πληροφορία,τυποποιώντας την επιπλέον σε ποικιλία διαφορετικών εκδόσεων που καλύπτουν κάθε πιθανό γούστο.

-Η διαδραστική δυνατότητα που έχει πλέον η ακροαματική πράξη συσχετιζόμενη με τις μεθόδους τέλεσής της,προωθεί τη διατύπωση κριτικής ως αναγκαιότητα,καλούμενη να ολοκληρώσει εκάστοτε ηχητική εμπειρία.

-Τα περιεχόμενα δεδομένου ηχητικού πεδίου κωδικοποιούνται αυτομάτως με βάση μία οπτική λογική.Αυτή η οργανωτική διεργασία αντιπαραβάλλει ηχητικά δεδομένα επί ίσοις όροις με οπτικά δεδομένα του περιβάλλοντος ακρόασης.Συμπεράσματα προκύπτουν σε συνειδητό και υποσυνείδητο επίπεδο,με αναδρομή είτε σε κατεχόμενη γνώση,είτε σε καταχωρημένες εμπειρίες εν είδει αυθεντίας.

-Επικέντρωση προσοχής στην ακουστική απόδοση (φωνοκεντρισμός) και την εξωστρεφή οπτικοποίηση,ενάντια στην ανάγνωση και την περισυλλογή σχετικά με δεδομένη πολιτισμική πράξη.Στα εκάστοτε ηλεκτρονικά μέσα αναπαραγωγής τείνουν ν'αποδίδονται υπερβατικές ιδιότητες (τεχνοκεντρισμός).Αυτά τα δύο συντελούν στο να μη λαμβάνουν προτεραιότητα το διάβασμα και η αφομοίωση της Γνώσης.

-Συνέργεια όλων των προηγουμένων με μία-κοινωνικώς αποδεκτή- εξάρτηση που έχει αναπτύξει ο άνθρωπος προς τα τεχνολογικά μέσα της καθημερινότητάς του.λ.χ. υπηρεσίες διαδικτυακές,κινητής τηλεφωνίας, εφαρμογές,μεταφορτώσεις και τα τοιαύτα.
Αγαπητέ μου φίλε το να δείχνει κανείς το αριστερό του αυτί με το δεξί χέρι περασμένο πίσω από το κεφάλι σίγουρα δεν είναι ο πιο ...hi fi τρόπος! Ούτε καν εντυπωσιακός θα έλεγα... Με συμπαθάς!
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Αγαπητέ μου φίλε το να δείχνει κανείς το αριστερό του αυτί με το δεξί χέρι περασμένο πίσω από το κεφάλι σίγουρα δεν είναι ο πιο ...hi fi τρόπος! Ούτε καν εντυπωσιακός θα έλεγα... Με συμπαθάς!
Συμφωνώ...H στάση Eka Pada Sirsasana της Yoga υπαγορεύει εξάλλου χρήση του...ποδιού.;)
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.192
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top