- Μηνύματα
- 731
- Reaction score
- 616
Προσπαθώ να χαλαρωσω το κλιμα Γιορτές έρχονται
Και, αρχικα, δισκοκριτικη στον ΗΧΟ...Μάκης Μιλάτος.
Τον είχα γνωρίσει ως παραγωγό του "Εν Λευκώ" και από τα κείμενά του στην Athens Voice. Εδώ υπάρχει και η λίστα με τους κορυφαίους δίσκους του:
http://www.apotis4stis5.com/4-5-erwtiseis/6811-apanta-makis-milatos
Κι εγώ φίλε μου θαυμάζω την κοπτοραπτική σου!
Tsou!Και, αρχικα, δισκοκριτικη στον ΗΧΟ...
Αποκλειεται! Ποτε δεν διαβασα τα περιοδικα που λες, τον Μ.Μ. τον θυμαμαι στον ΗΧΟ!Tsou!
ΠΟΠ και ΡΟΚ, μη τον μπερδεύεις με τον Αργύρη Ζήλο.
΄Εγραφε γενικώς ο Μηλάτος σε διάφορα, (ίσως και στο ΑΥΓΟ του Ρασούλη) ήταν ραδιοφωνικός παραγωγός, DJ κλπ.
Χαρακτηριστική η "αδυναμία" του σε σχήματα ΠΟΛΥ μπλεγμένα με drugs.
Τώρα για "πατριάρχης" του ροκ και τέτοια βαρύγδουπα κλισε, καλύτερα να λείπουν απο σκεπτόμενους καταναλωτές.
Ως Μ.Μ. εννοω τον Μακη Μηλατο - τα τελευταια...25 χρονιαΜάνος Μπούρας ήταν αν δεν κάνω λάθος ο Μ.Μ. στον Ήχο. Τουλάχιστον τα τελευταία 10 περίπου έτη. Παλαιότερα δεν γνωρίζω.
Άντε πάλι με την "κακή ποιότητα ήχου με το mp3" και πού σε πονεί και πού σε σφάζει...Μάκης Μιλάτος.
Τον είχα γνωρίσει ως παραγωγό του "Εν Λευκώ" και από τα κείμενά του στην Athens Voice. Εδώ υπάρχει και η λίστα με τους κορυφαίους δίσκους του:
http://www.apotis4stis5.com/4-5-erwtiseis/6811-apanta-makis-milatos
Αγαπητέ μου φίλε το να δείχνει κανείς το αριστερό του αυτί με το δεξί χέρι περασμένο πίσω από το κεφάλι σίγουρα δεν είναι ο πιο ...hi fi τρόπος! Ούτε καν εντυπωσιακός θα έλεγα... Με συμπαθάς!Τα ηχητικά πεδία και η συνεπακόλουθη ακροαματική πράξη συγκροτούν πραγματικότητες που λειτουργούν σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο,ανταγωνιζόμενες την υπερφόρτωση της αντίληψης από τις σύγχρονες κοινωνικές δομές.
Οι διαδικασίες μορφοποίησης ενός μουσικού γεγονότος σε αναπαραγόμενη μορφή και ακολούθως η επαφή μαζί της έχουν αναγάγει τη διασύνδεση της μεριάς των καλλιτεχνών μ'εκείνη των ακροατών από έναν πεπερασμένο δίαυλο ροής ακουστικών δεδομένων,σε απέραντη λεωφόρο πληροφοριών κι εκτεταμένη ανταλλαγή αντιληπτικών βιωμάτων.
Αυτή η ιδιότυπη τάξη πραγμάτων ευδοκιμεί ολοένα και περισσότερο στη σύγχρονη καθημερινότητα,χάρη στη μεσολάβηση των εξής παραγόντων:
-Καθιέρωση της υψηλής πιστότητας ως τεχνολογικής αυθεντίας,η οποία διέδωσε με ελκυστικούς τρόπους την ηχητική πληροφορία,τυποποιώντας την επιπλέον σε ποικιλία διαφορετικών εκδόσεων που καλύπτουν κάθε πιθανό γούστο.
-Η διαδραστική δυνατότητα που έχει πλέον η ακροαματική πράξη συσχετιζόμενη με τις μεθόδους τέλεσής της,προωθεί τη διατύπωση κριτικής ως αναγκαιότητα,καλούμενη να ολοκληρώσει εκάστοτε ηχητική εμπειρία.
-Τα περιεχόμενα δεδομένου ηχητικού πεδίου κωδικοποιούνται αυτομάτως με βάση μία οπτική λογική.Αυτή η οργανωτική διεργασία αντιπαραβάλλει ηχητικά δεδομένα επί ίσοις όροις με οπτικά δεδομένα του περιβάλλοντος ακρόασης.Συμπεράσματα προκύπτουν σε συνειδητό και υποσυνείδητο επίπεδο,με αναδρομή είτε σε κατεχόμενη γνώση,είτε σε καταχωρημένες εμπειρίες εν είδει αυθεντίας.
-Επικέντρωση προσοχής στην ακουστική απόδοση (φωνοκεντρισμός) και την εξωστρεφή οπτικοποίηση,ενάντια στην ανάγνωση και την περισυλλογή σχετικά με δεδομένη πολιτισμική πράξη.Στα εκάστοτε ηλεκτρονικά μέσα αναπαραγωγής τείνουν ν'αποδίδονται υπερβατικές ιδιότητες (τεχνοκεντρισμός).Αυτά τα δύο συντελούν στο να μη λαμβάνουν προτεραιότητα το διάβασμα και η αφομοίωση της Γνώσης.
-Συνέργεια όλων των προηγουμένων με μία-κοινωνικώς αποδεκτή- εξάρτηση που έχει αναπτύξει ο άνθρωπος προς τα τεχνολογικά μέσα της καθημερινότητάς του.λ.χ. υπηρεσίες διαδικτυακές,κινητής τηλεφωνίας, εφαρμογές,μεταφορτώσεις και τα τοιαύτα.
Συμφωνώ...H στάση Eka Pada Sirsasana της Yoga υπαγορεύει εξάλλου χρήση του...ποδιού.Αγαπητέ μου φίλε το να δείχνει κανείς το αριστερό του αυτί με το δεξί χέρι περασμένο πίσω από το κεφάλι σίγουρα δεν είναι ο πιο ...hi fi τρόπος! Ούτε καν εντυπωσιακός θα έλεγα... Με συμπαθάς!
Ok, τι γνωρίζεις για τη διαστολή του χρόνου?Θα μιλήσει κανείς Ελληνικά;
Tέλεια!Συμφωνώ...H στάση Eka Pada Sirsasana της Yoga υπαγορεύει εξάλλου χρήση του...ποδιού.