Mazda MX-5

Y

Yiannis_B

Guest
Για πείτε ρε παιδιά, την γνώμη σας. (Τι να προσέξω / διαφορές ανάμεσα στα 2)

Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου ΜΚ3 (2006-1009), μέχρι 8.000 Eur. (1,8 και 2,0).

To 1,8 πέρα από την χαμηλότερη ισχύ, δεν έχει μπλοκέ και antispin, ούτε τις 17άρες ζάντες του δίλιτρου.

Νομίζω επίσης ότι το δίλιτρο έχει καδένα εκκεντροφόρου αντί για ιμάντα.
 
Last edited by a moderator:


Μηνύματα
777
Reaction score
820
Για πείτε ρε παιδιά, την γνώμη σας. (Τι να προσέξω / διαφορές ανάμεσα στα 2)

Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου ΜΚ3 (2006-1009), μέχρι 8.000 Eur. (1,8 και 2,0).

To 1,8 πέρα από την χαμηλότερη ισχύ, δεν έχει μπλοκέ και antispin, ούτε τις 17άρες ζάντες του δίλιτρου.

Νομίζω επίσης ότι το δίλιτρο έχει καδένα εκκεντροφόρου αντί για ιμάντα.
Έχει ένα καλό εδώ: http://www.avsite.gr/forum/threads/mazda-mx-5.141128/#post-1894729 και θεωρώ πως αξίζει τα 9.600 που ζητάει ο Λαρισαίος (αν τα χλμ. είναι πραγματικά).

Επί της ουσίας:
  1. Να τσεκάρεις μέσω του VIN ότι το αρχείο συντήρησης έχει τηρηθεί όπως πρέπει (η Mazda κρατάει ηλεκτρονικά το αρχείο σέρβις κάθε αυτοκινήτου).
  2. Να δεις τι παίζει με την αντιπροσωπεία, διότι η ΕΛΜΑ έχει κλείσει και δεν ξέρω τι παίζει με ανταλλακτικά κ.λπ. πλέον
  3. Τα ΜΚ3 είχαν ESP και 17άρες ζάντες - τουλάχιστον το δικό μου (έκδοση Niseko) τα είχε.
  4. Απέφυγε την έκδοση Base γιατί δεν έχει Α/C και την έδιναν με σιδερένιες ζάντες (μπλιάχ).
  5. Το δίλιτρο έχει τεκμήριο, φόρο πολυτελείας κ.λπ. Απέφυγέ το αν θες τη γνώμη μου.
  6. Το μπλοκέ σε τι ακριβώς θεωρείς ότι θα σου χρειαστεί; Φοβάσαι μην ξεμείνεις από ισχύ την ώρα που θα ντριφτάρεις; :p (αστειεύομαι φυσικά). Υπερεκτιμημένο, αν θες τη γνώμη μου και όντως δεν προσφέρεται στα 1.8 λίτρα.
  7. Να τσεκάρεις τα λάστιχα - συνήθως είναι ενδεικτικά του πόσο "ξύλο" έχει φάει το αυτοκίνητο.
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
ΝΑΝΑΙ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΔΥΝΑΤΟΝ ΧΛΜ

ΤΟ 1800 ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΝΑΤΟ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΓΙΑ ΟΠΟΤΕ....(ΤΕΛΗ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ)

ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΔΕΚΑΡΙΚΟ Σ ΑΥΤΟΝ....

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5627524/
 



Μηνύματα
1.872
Reaction score
6.369
Για πείτε ρε παιδιά, την γνώμη σας. (Τι να προσέξω / διαφορές ανάμεσα στα 2)

Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου ΜΚ3 (2006-1009), μέχρι 8.000 Eur. (1,8 και 2,0).

To 1,8 πέρα από την χαμηλότερη ισχύ, δεν έχει μπλοκέ και antispin, ούτε τις 17άρες ζάντες του δίλιτρου.

Νομίζω επίσης ότι το δίλιτρο έχει καδένα εκκεντροφόρου αντί για ιμάντα.
Να ξεκινήσουμε να ραβόμαστε; Θα φάμε κουφέτα;

Μόνο δίλιτρο θα έπαιρνα.
Μη σκας, και χιλιάρι κάνει. Μόλις την τυλίξει, θα γυρίσει στο corsa.
 

Μηνύματα
243
Reaction score
3
καλησπέρα έχω το 1.8 και μπορώ να σου πω κάποια πράγματα παραπάνω αν θες
καλό θα ήταν πρώτα να σκεφτείς για τι είδους χρήση το θέλεις
για να δούμε αν σε βολεύει το μικρό ή το μεγάλο
 



Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
το δεκαρικο από που βγαινει?
13 είναι η τιμη και δεν γραφει πουθενα συζητησιμη..
ΑΣ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.

ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΟΧΙ.

6,000 ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ....
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.020
Reaction score
3.970
ΑΣ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.

ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΟΧΙ.

6,000 ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ....
στο 1ο ποστ ο ανθρωπος βαζει ταβανι τα 8
και τον βαζεις να μπει σε διαδικασια παζαριού με 25 % εκπτωση στον ιδιωτη?
δεν παιρνεις εσυ τον Παντελο αυριο να δουμε σε ποσο δευτερόλεπτα σε εκλεισε το τηλ?
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
στο 1ο ποστ ο ανθρωπος βαζει ταβανι τα 8
και τον βαζεις να μπει σε διαδικασια παζαριού με 25 % εκπτωση στον ιδιωτη?
δεν παιρνεις εσυ τον Παντελο αυριο να δουμε σε ποσο δευτερόλεπτα σε εκλεισε το τηλ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ.

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΜΩΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.....

ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.

ΠΟΥΛΗΣΑ ΦΟΡΕΣΤΕΡ 2,5 ΑΥΤΟ ΦΟΥΛ ΕΞΤΡΑ ΣΥΝ ΚΙΤ ΦΡΕΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 260 ΗΡ 8,000 ΕΥΡΩ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΖΟΡΙΑ!!!! ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΣΕ 56,000 ΕΥΡΩ!!!!

ΠΟΥΛΑΩ ΤΟ RS6 14,000 EYΡΩ ΜΕ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ 151,000!!!!

ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΑΚΟΜΑ "ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΟΜΑΤΙΑ".

ΤΑ ΣΠΟΡ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΛΟΣ.

ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΛΑ.

ΑΝ ΚΑΤΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΑΠ ΟΣΑ ΕΙΔΑ.

ΕΚΤΟΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΑ.

ΥΓ. ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ......

ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ......
 

Y

Yiannis_B

Guest
Καλησπέρα, και ευχαριστώ για την συμμετοχή. :drinks:

Το όριο των 8 δεν μπορώ να το ξεπεράσω.

Δυο λόγια για το σκεπτικό της αγοράς.

Από 16 χρονών με το πρώτο μου παπί, κόλλησα στα μηχανάκια κι αυτό κρατάει μέχρι σήμερα. Ό,τι αυτοκίνητο και να έβλεπα στο δρόμο, κουβά το ανέβαζα, κουβά το κατέβαζα (μόνο το S2000 λοξοκοίταζα-όταν έβρεχε :rolleyes:). Το 2005 και σε ηλικία 36 χρονών, μετά από συνολικά 87 ημέρες παραμονής μου στο ΚΑΤ και σε άλλα παρεμφερή ιδρύματα, αποφάσισα ότι μόνος μου μπορώ να κάνω ότι θέλω, αλλά η κοπελιά δεν φταίει σε τίποτα να κινδυνεύει ως συνεπιβάτης. Γενικά τότε έφαγα μια φλασιά, που με οδήγησε στο αυτονόητο. Το μηχανάκι πρέπει να έχει μόνο οδηγό. Από τότε κανείς δεν ανεβαίνει ως συνεπιβάτης, και προφανώς δεν ανεβαίνω και σε κανέναν άλλο. Με αυτό το σκεπτικό, τότε το 2005, αγόρασα ένα starlet με τον απολύτως standard εξοπλισμό: Δηλαδή 2 πόρτες. Ούτε υδραυλικά τιμόνια, ούτε a/c, τίποτα. Μέχρι που το έδωσα στην αστρονομική τιμή των 500 ευρώ το 2012, όταν η θέση που ανέλαβα, δικαιολογούσε εταιρικό αυτοκίνητο και για προσωπική χρήση. Οι καιροί όμως αλλάζουν, και από 1/1/2015 μένω αναγκαστικά χωρίς εταιρικό αυτοκίνητο.
Μπήκα λοιπόν στην διαδικασία ευρέσεως μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για το δρομολόγιο σπίτι-γραφείο, και τις ιδιωτικές μου μετακινήσεις.-Παρένθεση-Ωπ! Σπίτι γραφείο με αυτοκίνητο μωρή ξεφτίλα? Εντάξει, το παραδέχομαι, καλόμαθα. Και έχω δει και τα άπειρα στα 30 καθημερινά χιλιόμετρα επί 15 χρόνια στο ποτάμι. Με μηχανάκι, όταν πήζει, είναι μαθηματικά σίγουρο ότι κάποιος που θα αλλάξει λωρίδα θα σε ξαπλώσει. Χωρίς κίνηση, αρχίζω μόνιμα τις καγκουριές ανάμεσα στα αυτοκίνητα...ήρθε και μια ρήξη χιαστού από επιπόλαιο σώσιμο διπλωμένου μπροστινού....οπότε το χιλιάρι μένει μόνο για ταξιδάκια και εξορμήσεις κανένα ΣΚ.
Κάθομαι λοιπόν στον υπολογιστή, και ψάχνω να βρω έναν νέο κουβά, κάπου στα 3-4,5 χιλιάρικα, και...βρίσκομαι απένατι στην κατάσταση της διαστρεβλωμένης αγοράς που περιέγραψε ο Γρηγόρης. Ό,τι σκατό (μικρό) υπάρχει διατηρεί αρκετά καλά την αξία μεταπώλησης. Και ως flashback, μου έρχονται τα λόγια από ένα φιλαράκι βαμμένο μοτοσυκλετιστή, για το πόσο πλάκα είχε η οδήγηση του miata ενός φίλου...Τα υπόλοιπα ήταν παρελθόν. Τα καλά S2000 σπανίζουν και τα πάντα κοστίζουν πολύ, η παραγωγή σταμάτησε κάπου το 2005, και είναι επίσης πολύ δύσκολο να βρεις S2000 που δεν ανήκει σε κάγκουρα.:whistling:
Ενώ το mazdaki, έχει πολύ ετερόκλητο κοινό. Από τύπους και γκόμενες που το παίρνουν για να δειχτούν (ΒΠ ή ΔΠ δεν έχει σημασία), μέχρι ανθρώπους που τους ενδιαφέρει μόνο η χαρά της οδήγησης σε έναν στενό επαρχιακό δρόμο. Χωρίς να αρνούμαι ότι μου αρέσει και ως γραμμές (έχει κάτι από τα παλιά εγγλέζικα roadster), η βασική μου επιθυμία είναι να το φχαριστιέμαι σε κανένα στροφιλίκι. Με αυτό το σκεπτικό, δεν με ενδιαφέρει αν θα έχει 130 ή 160 άλογα, σε κάθε περίπτωση θα μου φαίνεται αναιμικό απέναντι σε οποιοδήποτε μηχανάκι. Μόνο το μπλοκέ του δίλιτρου δεν ξέρω πόσο βοηθάει.

P.S. Ο φόρος πολυτελείας δεν πάει προς κατάργηση?
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ.....

ΑΠΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΡΙΑΚΑ.

ΚΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟ 92 10,000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΧ5 1600 115ΗΡ (ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ) ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ

Η ΑΙΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΠΙΟ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ SPITFIRE H

MGB. (ΤΑ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ 78-80).

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΑ 1600 ΚΥΒΙΚΑ ΤΟΥ.

ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ RX8 ΑΛΛΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΓΓΛΕΖΙΚΟΥ ΔΕΝ......
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΣΤΑΡΛΕΤ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ "ΠΟΝΑΓΕΣ" ΕΝΩ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΠΤΕΣΑΙ ΑΡΚΕΤΑ. ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΡΚΙΝ.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Το parking στο σπίτι με προβληματίζει και εμένα (στην δουλειά μπορώ να το αφήνω σε υπόγειο parking όσο θέλω). Στο σπίτι παίζει κοινό parking σε ακάλυπτο. Ισχύει όμως ότι είναι ποιο εύκολο να κλαπεί ένα cabrio? Ένα τζαμάκι σπας και στα άλλα και είσαι μέσα.
Και ισχύει ότι έχουν πιο ακριβή μικτή ασφάλεια?
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΚΛΟΠΗ ΑΛΛΑ ΟΙ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΙ ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.

Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Το πήρες ζεστά βλέπω, άρα να σου ευχηθώ καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι Γιάννη μου.... :gamer:
τι ηχοσύστημα θα βάλεις....? μετρήσεις θα κάνεις....? :whistling: :lolsign:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.154
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top