Mazda MX-5


Μηνύματα
531
Reaction score
126
Επειδή η τελευταία γενια έχει πιο βαριά καρότσα και γενικά μαλακότερο σεταπ,και επίσης από ότι έχει πάρει το μάτι μου καβαλας mille?? χτυπα ένα s2k να ερωτευτείς
 

Μηνύματα
243
Reaction score
3
αφού το θέλεις για απλή χρήση θα πρότεινα το 1.8
η διαφορά σε επιδόσεις με το 2λιτρο είναι μικρή
το μπλοκέ αυτό που κάνει είναι ότι δίνει μεγαλύτερη διάρκεια στο παντιλίκι
για κάποιους αυτό είναι αδιάφορο, για κάποιους άλλους είναι αυτοσκοπός
αν νιώσεις ότι σου λείπει μπορείς να το αγοράσεις και να το τοποθετήσεις εκ των υστέρων
οι 17άρες ζάντες δίνουν μεν καλύτερο πάτημα ,υστερούν όμως σε άνεση
η κουκούλα μπορεί να εύκολα να βανδαλιστεί, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα σου συμβεί
υπάρχουν και μοντέλα με hard top , υποθέτω ότι θα είναι πιο ακριβά όμως
να γνωρίζεις όμως ότι στη βροχή, χρειάζεται προσοχή το πισωκίνητο γιατί μπορεί να φέρεις σβούρες χωρίς να το περιμένεις
 

Μηνύματα
9
Reaction score
2
Πριν από ένα χρόνο περίπου έψαχνα κι εγώ για NC. Τελικά βρήκα ένα 1.8 από ιδιώτη, με ESP. Είχε 45.000 χλμ και ήταν από κοπέλα.
Δεν το έχω μετανιώσει, αλλά θέλει προσοχή που θα παρκάρεις. Η κουκούλα μπαίνει εύκολα στο μάτι και στοιχίζει.
Από ανταλλακτικά υπάρχουν τα πάντα και δεν θα έχεις πρόβλημα. Ο κινητήρας είναι FORD στα NC.
Η διαδρομές με στροφές, δεν θα θες να τελειώσουν. Θα οδηγείς με ένα χαμόγελο πάντα. Σε ΕΟ είναι λίγο κουραστικό, αλλά όχι προβληματικό.
Προχώρα και απολαυστικά χλμ να έχεις.
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.104
Reaction score
2.740
εχω ΜΧ-5 NC, τρομερη προσοχη στο βρεγμενο με αυτους τους δρομους που εχουμε, αν το παρεις χωρις ESP

εχω κανει 4 φορες σβουρες στα 6 χρονια, ευτυχως με λιγα χιλιομετρα και χωρις απωλειες... στο βρεγμενο δεν εχει πλακωνω το γκαζι... ουτε καν...εχεις ακουστα την οδηγηση με το αυγο αναμεσα στο ποδι σου και το γκαζι? ετσι...
 


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.446
Δε χρειάζεται να συνεργαστεί, έχει μια χαρά μοτέρια διαθέσιμα για τη δουλειά. Είναι θέμα άποψης.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Δε χρειάζεται να συνεργαστεί, έχει μια χαρά μοτέρια διαθέσιμα για τη δουλειά. Είναι θέμα άποψης.
Είναι από τα λίγα μοτέρ, που θυμίζει μηχανάκι....turbo και αηδίες...:hunter:
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.....

ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΝΕΤΕ.
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 4,000 RPM ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΕΤΖΙΝΑ ΤΡΩΓΟΥΝ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 40-45.....:D
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.446
Είναι από τα λίγα μοτέρ, που θυμίζει μηχανάκι....turbo και αηδίες...:hunter:
Ναι, καλά. :p




Ακόμα και το νέο ND MX5 θα έχει παρόμοια μοτέρ, αν και θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο.
 

Y

Yiannis_B

Guest
ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.....

ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΝΕΤΕ.
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 4,000 RPM ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΕΤΖΙΝΑ ΤΡΩΓΟΥΝ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 40-45.....:D
Τα πάτησα τα 45...:rolleyes:

Όσο για το μοτεράκι της Honda, (Κ20Α2), μια χαρά κινείσαι μέσα στην πόλη, χαλαρά, πριν το i-VTEC. Είναι και σχετικά ελαφρύ το αμάξι...

Ναι, καλά. :p

Ακόμα και το νέο ND MX5 θα έχει παρόμοια μοτέρ, αν και θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο.
:whistling:

Under the lowered bonnet, there's no turbo to be seen. Engines are from Mazda's quick-responding high-revving SkyActiv high-compression petrol line. Strangely the company won't officially say even the capacity yet. But we gather the sizes won't actually change from where they are in the Mazda3, at 1.5-litres and 2.0-litres. They have been modified to run longitudinally, but the power probably won't change, so that's 165bhp for the 2.0.
 


Μηνύματα
531
Reaction score
126
Οδήγησα χτες ένα Typr-R EP3, με 250 αλογάκια....γιατί μωρή mazda δεν συνεργάζεσαι με τον γείτονα, το κέρ@τό μου μέσα? :rolleyes: :roflmao:

ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.....

ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΝΕΤΕ.
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 4,000 RPM ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΕΤΖΙΝΑ ΤΡΩΓΟΥΝ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.


ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 40-45.....:D
ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.....

ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΝΕΤΕ.
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 4,000 RPM ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΕΤΖΙΝΑ ΤΡΩΓΟΥΝ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 40-45.....:D

Δεν χρειαζεται ροπη φορτηγου οταν υπαρχει χαμηλο βαρος και κοντο σαζμαν,κανε μια βολτα ενα s2000 δεν ειναι μονο το μοτερ ειναι η συνεργασια πλαισιου μεταδοσης που δινει την αισθηση καθαροαιμου
 

Y

Yiannis_B

Guest
Ναι, τι; Παρόμοια μοτέρ με πριν έχει.
Νόμιζα ότι το "ναι καλά", πάει σε αυτά που έγραψα για το turbo...:drinks:

Η πλάκα είναι, στο νέο civic Type-R, με υπερπληρωτή...

"Power will come from a new direct-injected and turbocharged 2.0-liter four-cylinder engine, rated at “more than” 276 horsepower. We hear the final figure may be around 320 hp, which makes sense since prototypes for the new Civic Type R have been benchmarked against the 355-hp Mercedes-Benz A45 AMG.

The engine will also feature Honda’s VTEC variable valve timing technology and a 7,000-rpm redline. Drive will be to the front wheels only, and Honda has confirmed that a six-speed manual will be the only transmission. The development team is said to have selected this option to maximize driving enjoyment, though whether this will limit the car’s appeal remains to be seen."

http://www.motorauthority.com/news/...-2015-civic-type-r-with-reveal-of-new-concept
 
Last edited by a moderator:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.446
Και βέβαια πάει αλλά όχι για τα Mazda. :party:
Έπρεπε να βάλω διαχωριστική γραμμή, δεν ήμουν σαφής. :hi:
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
Δεν χρειαζεται ροπη φορτηγου οταν υπαρχει χαμηλο βαρος και κοντο σαζμαν,κανε μια βολτα ενα s2000 δεν ειναι μονο το μοτερ ειναι η συνεργασια πλαισιου μεταδοσης που δινει την αισθηση καθαροαιμου
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ S2000 ΚΑΙ ΝΟΡΜΑΛ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ 300ΗΡ.
ΦΥΣΙΚΟ ΤΑ ΨΗΛΟΡΟΠΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΟΝΤΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ!!!
ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΔΙΣΚΟ/ΠΛΑΤΩ.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.446
Πλησιάζει πάντως η ώρα που οι Ιάπωνες, ίσως πλην της Toyota, θα αναγκαστούν να πάνε σε turbo όπως όλοι οι άλλοι.
 


Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
Πλησιάζει πάντως η ώρα που οι Ιάπωνες, ίσως πλην της Toyota, θα αναγκαστούν να πάνε σε turbo όπως όλοι οι άλλοι.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΕ ΤΑ Μ5 ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ......

ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ!!!!

ΑΚΟΥΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ 80/90 ΜΕ ΞΕΣΠΑΣΜΑΤΑ , ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.

ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΣΤΟ EURO6!!!!
ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ, ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΟΙ ΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΕ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Συμφωνούμε για τα κίνητρα.

Όταν τα αμάξια παίρνουν κάθε χρόνο κάμποσα κιλά στο όνομα της παθητικής ασφάλειας και της ποιότητας κύλισης και από την άλλη τα ελαφριά μέταλλα και συνθετικά υλικά ανεβάζουν το κοστολόγιο, φυσικό είναι να πουσάρουν τους κινητήρες με την εύκολη λύση.

Τι σχέση έχουν όλα αυτά με την οδηγική απόλαυση, δεν έχω καταλάβει.

Το Type -R του 2007, πήρε κάμποσα κιλά, έχασε την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, και πήρε έναν (1) ίππο. Μετά το κράξιμο, θα βάλει turbo...:rolleyes:

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.188
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top