- Μηνύματα
- 29.073
- Reaction score
- 23.098
TA MAZDA ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ.....
.... χτυπα ένα s2k να ερωτευτείς
Οδήγησα χτες ένα Typr-R EP3, με 250 αλογάκια....γιατί μωρή mazda δεν συνεργάζεσαι με τον γείτονα, το κέρ@τό μου μέσα?....Ο κινητήρας είναι FORD στα NC....
.
Είναι από τα λίγα μοτέρ, που θυμίζει μηχανάκι....turbo και αηδίες...Δε χρειάζεται να συνεργαστεί, έχει μια χαρά μοτέρια διαθέσιμα για τη δουλειά. Είναι θέμα άποψης.
Ναι, καλά.Είναι από τα λίγα μοτέρ, που θυμίζει μηχανάκι....turbo και αηδίες...
Τα πάτησα τα 45...ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.....
ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΝΕΤΕ.
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 4,000 RPM ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΕΤΖΙΝΑ ΤΡΩΓΟΥΝ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 40-45.....
Οδήγησα χτες ένα Typr-R EP3, με 250 αλογάκια....γιατί μωρή mazda δεν συνεργάζεσαι με τον γείτονα, το κέρ@τό μου μέσα?
ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.....
ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΝΕΤΕ.
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 4,000 RPM ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΕΤΖΙΝΑ ΤΡΩΓΟΥΝ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 40-45.....
ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.....
ΟΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΓΙΝΕΤΕ.
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΑΝΩ ΤΩΝ 4,000 RPM ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΠΕΤΖΙΝΑ ΤΡΩΓΟΥΝ.
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 40-45.....
Νόμιζα ότι το "ναι καλά", πάει σε αυτά που έγραψα για το turbo...Ναι, τι; Παρόμοια μοτέρ με πριν έχει.
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ S2000 ΚΑΙ ΝΟΡΜΑΛ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ 300ΗΡ.Δεν χρειαζεται ροπη φορτηγου οταν υπαρχει χαμηλο βαρος και κοντο σαζμαν,κανε μια βολτα ενα s2000 δεν ειναι μονο το μοτερ ειναι η συνεργασια πλαισιου μεταδοσης που δινει την αισθηση καθαροαιμου
Άντε πες στους χοντάκηδες ότι θα έχουν κόφτη στις 7000 στροφές!! χαχα.The engine will also feature Honda’s VTEC variable valve timing technology and a 7,000-rpm redline.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΕ ΤΑ Μ5 ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ......Πλησιάζει πάντως η ώρα που οι Ιάπωνες, ίσως πλην της Toyota, θα αναγκαστούν να πάνε σε turbo όπως όλοι οι άλλοι.