Η Google αλλάζει την πολιτική της περί απορρήτου....

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
Θα συλλέγει και θα μοιράζετε όλες τις προτιμήσεις των χρηστών με απώτερο στόχο την στοχευμένη διαφήμιση.

για να το γράψω απλά οι υπηρεσίες της Google θα είναι πλέον adware

[YOUTUBE]R629nmvP_fs[/YOUTUBE]

https://www.google.com/intl/en/policies/
 

Μηνύματα
106
Reaction score
6
Απάντηση: Η Google αλλάζει την πολιτική της περί απορρήτου....

Έχω την εντύπωση ότι το κάνει εδώ και καιρό. Από τότε που χρησιμοποιώ το chrome συνέχεια βλέπω διαφημίσεις από συγκεκριμένα προϊόντα που τυχαίνει να ψάχνω συστηματικά τον τελευταίο καιρό (DAC π.χ.! :105:)
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
Απάντηση: Η Google αλλάζει την πολιτική της περί απορρήτου....

Έχω αρχίσει να ψάχνω εναλλακτικές λύσεις, π.χ. θυμήθηκα την υπηρεσία αναζήτησης bing που όταν ψάχνεις για "Asus" στα πρώτα αποτελέσματα σου δίνει τις επίσημες ιστοσελίδες της εταιρίας και όχι ότι να 'ναι επειδή έχουν πληρώσει.
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
Απάντηση: Η Google αλλάζει την πολιτική της περί απορρήτου....

Διαφήμιση και σχόλια της Microsoft

Gone Google? Got Concerns? We Have Alternatives
1 Feb 2012 2:00 AM
During the last week or so, there has been a fair amount of discussion about how Google is making some unpopular changes to some of its most popular products. You can see some of the concerns and worries about lack of choice and so on in these links.

When we read the coverage last week, it was clear people were honestly wrestling with the choices that had been made for them and were looking for options or alternatives.

The changes Google announced make it harder, not easier, for people to stay in control of their own information. We take a different approach – we work to keep you safe and secure online, to give you control over your data, and to offer you the choice of saving your information on your hard drive, in the cloud, or on both.

So, if the news about Google has you feeling frustrated, or concerned, or both, we have some great, award-winning alternatives:

Hotmail: Join the hundreds of millions of people who enjoy not worrying about the content of their private e-mails being used to serve ads.
Bing: The search engine that gives you great experiences using the whole Web.
Office 365: The award-winning online collaboration solution for businesses who don’t want their documents and mail used to benefit advertisers.
Internet Explorer: The world’s most popular browser, now with Tracking Protection, offering controls over your privacy as you browse.
And to help remind people of these alternatives, we’re placing a series of ads in some major newspapers this week.

If you haven’t tried these Microsoft products and services, give ‘em a shot. If you’ve tried them before and moved on, come on back. We’ve left the light on for you.

Posted by Frank X. Shaw
Corporate Vice President, Corporate Communications, Microsoft


http://blogs.technet.com/b/microsof...google-got-concerns-we-have-alternatives.aspx
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
Απάντηση: Η Google αλλάζει την πολιτική της περί απορρήτου....

Συνεχίζει να προκαλεί η Google χρησιμοποιώντας τεχνικές που ξεγελούν τα προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο.
Θύματα αυτής της πρακτικής είναι ο Safari και Internet Explorer, δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα στοιχεία για firefox, opera και chrome(δεν πρόκειται).

When the IE team heard that Google had bypassed user privacy settings on Safari, we asked ourselves a simple question: is Google circumventing the privacy preferences of Internet Explorer users too? We’ve discovered the answer is yes: Google is employing similar methods to get around the default privacy protections in IE and track IE users with cookies. Below we spell out in more detail what we’ve discovered, as well as recommendations to IE users on how to protect their privacy from Google with the use of IE9's Tracking Protection feature. We’ve also contacted Google and asked them to commit to honoring P3P privacy settings for users of all browsers.

We’ve found that Google bypasses the P3P Privacy Protection feature in IE. The result is similar to the recent reports of Google’s circumvention of privacy protections in Apple’s Safari Web browser, even though the actual bypass mechanism Google uses is different.

Internet Explorer 9 has an additional privacy feature called Tracking Protection which is not susceptible to this type of bypass. Microsoft recommends that customers who want to protect themselves from Google’s bypass of P3P Privacy Protection use Internet Explorer 9 and click here to add a Tracking Protection List. Customers can find additional lists and information on this page.
http://blogs.msdn.com/b/ie/archive/2012/02/20/google-bypassing-user-privacy-settings.aspx
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.112
Reaction score
20.608
Απάντηση: Η Google αλλάζει την πολιτική της περί απορρήτου....

Έχω αρχίσει να ψάχνω εναλλακτικές λύσεις, π.χ. θυμήθηκα την υπηρεσία αναζήτησης bing που όταν ψάχνεις για "Asus" στα πρώτα αποτελέσματα σου δίνει τις επίσημες ιστοσελίδες της εταιρίας και όχι ότι να 'ναι επειδή έχουν πληρώσει.
Ούτσιτε ρούσκι... :114:
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
Ζόρια αρχίζει να έχει στην Ευρώπη η Google...

Η αίτηση αυτή υποβλήθηκε στο πλαίσιο ένδικης διαφοράς μεταξύ, αφενός, της Google Spain SL (στο εξής: Google Spain) και της Google Inc. και, αφετέρου, της Agencia Española de Protección de Datos (ισπανικής αρχής προστασίας δεδομένων, στο εξής: AEPD) και του M. Costeja González με αντικείμενο την απόφαση της αρχής αυτής με την οποία έγινε δεκτή η καταγγελία που υπέβαλε ο M. Costeja González κατά των δύο προαναφερθεισών εταιριών και επιβλήθηκε στην Google Inc. η υποχρέωση, αφενός, να λάβει τα αναγκαία μέτρα για τη διαγραφή από το ευρετήριό της των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν τον M. Costeja González και, αφετέρου, να καταστήσει ανέφικτη τη μελλοντική πρόσβαση στα δεδομένα αυτά.
1) Το άρθρο 2, στοιχεία β΄ και δ΄, της οδηγίας 95/46/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 24ης Οκτωβρίου 1995, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών, έχει την έννοια ότι, αφενός, η δραστηριότητα μηχανής αναζήτησης, η οποία συνίσταται στον εντοπισμό πληροφοριών που δημοσιεύουν ή αναρτούν στο διαδίκτυο τρίτοι, στην αυτόματη ευρετηρίασή τους, στην προσωρινή αποθήκευσή τους και, τελικώς, στη διάθεσή τους στους χρήστες του διαδικτύου με ορισμένη σειρά προτίμησης, πρέπει να χαρακτηρίζεται ως «επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα» κατά την έννοια του άρθρου 2, στοιχείο β΄, όταν οι εν λόγω πληροφορίες περιλαμβάνουν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, και, αφετέρου, ότι ο φορέας εκμετάλλευσης της μηχανής αναζήτησης πρέπει να θεωρείται ως «υπεύθυνος» της εν λόγω επεξεργασίας κατά την έννοια του άρθρου 2, στοιχείο δ΄.

2) Το άρθρο 4, παράγραφος 1, στοιχείο α΄, της οδηγίας 95/46 έχει την έννοια ότι η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα πραγματοποιείται στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων εγκατάστασης που έχει ο υπεύθυνος της επεξεργασίας αυτής στο έδαφος κράτους μέλους, κατά την έννοια της διάταξης αυτής, όταν ο φορέας εκμετάλλευσης της μηχανής αναζήτησης ιδρύει σε ορισμένο κράτος μέλος υποκατάστημα ή θυγατρική που έχει ως σκοπό την προώθηση και την πώληση του διαφημιστικού χώρου ο οποίος διατίθεται στο πλαίσιο της μηχανής αναζήτησης και που ασκεί δραστηριότητα κατευθυνόμενη προς τους κατοίκους του εν λόγω κράτους μέλους.

3) Τα άρθρα 12, στοιχείο β΄, και 14, πρώτο εδάφιο, στοιχείο α΄, της οδηγίας 95/46 έχουν την έννοια ότι, προκειμένου να προστατεύονται τα δικαιώματα που προβλέπουν οι διατάξεις αυτές και εφόσον πληρούνται πράγματι οι οριζόμενες από αυτές προϋποθέσεις, ο φορέας εκμετάλλευσης μηχανής αναζήτησης υποχρεούται να απαλείφει από τον κατάλογο αποτελεσμάτων, ο οποίος εμφανίζεται κατόπιν αναζήτησης που έχει διενεργηθεί με βάση το ονοματεπώνυμο ενός προσώπου, συνδέσμους προς δημοσιευμένες από τρίτους ιστοσελίδες που περιέχουν πληροφορίες σχετικές με το πρόσωπο αυτό, και στην περίπτωση κατά την οποία το ονοματεπώνυμο αυτό ή οι πληροφορίες αυτές δεν έχουν διαγραφεί προηγουμένως ή ταυτοχρόνως από τις ως άνω ιστοσελίδες, η υποχρέωση δε αυτή ισχύει ακόμη και όταν αυτή καθαυτή η δημοσίευση των επίμαχων πληροφοριών στις εν λόγω ιστοσελίδες είναι νόμιμη.

4) Τα άρθρα 12, στοιχείο β΄, και 14, πρώτο εδάφιο, στοιχείο α΄, της οδηγίας 95/46 έχουν την έννοια ότι, στο πλαίσιο της εκτίμησης σχετικά με τη συνδρομή των προϋποθέσεων εφαρμογής των εν λόγω διατάξεων, πρέπει μεταξύ άλλων να εξετάζεται αν το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να πάψει η σχετική με το πρόσωπό του πληροφορία να συνδέεται, επί του παρόντος, με το ονοματεπώνυμό του μέσω του καταλόγου αποτελεσμάτων ο οποίος προκύπτει κατόπιν αναζήτησης που έχει διενεργηθεί με βάση το ονοματεπώνυμο αυτό, χωρίς πάντως η αναγνώριση του δικαιώματος αυτού να προϋποθέτει ότι η εμφάνιση της επίμαχης πληροφορίας στον κατάλογο αποτελεσμάτων προκαλεί βλάβη στο υποκείμενο των δεδομένων. Δεδομένου ότι το υποκείμενο των δεδομένων μπορεί, βάσει των θεμελιωδών δικαιωμάτων του κατά τα άρθρα 7 και 8 του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να ζητήσει να πάψει η επίμαχη πληροφορία να τίθεται στη διάθεση του ευρέος κοινού λόγω της εμφάνισής της στον προαναφερθέντα κατάλογο αποτελεσμάτων, τα δικαιώματα αυτά καταρχήν υπερέχουν όχι μόνο του οικονομικού συμφέροντος του φορέα εκμετάλλευσης της μηχανής αναζήτησης, αλλά και του συμφέροντος του κοινού να αποκτήσει πρόσβαση στην πληροφορία αυτή στο πλαίσιο αναζήτησης με βάση το ονοματεπώνυμο του εν λόγω υποκειμένου. Εντούτοις, τούτο δεν ισχύει όταν, για ειδικούς λόγους, όπως ο ρόλος που διαδραματίζει το εν λόγω υποκείμενο στον δημόσιο βίο, προκύπτει ότι η επέμβαση στα θεμελιώδη δικαιώματα του υποκειμένου δικαιολογείται από το υπέρτερο συμφέρον του κοινού για πρόσβαση στην επίμαχη πληροφορία συνεπεία της εμφάνισής της στον προαναφερθέντα κατάλογο.
http://curia.europa.eu/juris/docume...=EL&mode=req&dir=&occ=first&part=1&cid=116202
 

Μηνύματα
14.213
Reaction score
1.842
Αυτή - η αναγκαστική - δεν είναι λύση, είναι του
τα
μερα. Να υποβάλλωμεν αίτηση να εγκριθεί υπό του υπευθύνου και ^*%$#%%^%$.

Μια μηχανή αναζήτησης, πολύ βολική και χρηστική, είναι η DuckDuckGo. Αλλά η google είναι χωρίς συναγωνισμό κατά τη γνώμη μου όταν ψάχνεις εικόνες.
 

gkontoletas

trouble in my brain
Μηνύματα
16.841
Reaction score
2.192
Απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που ίσως αναγκάσει την Google να χωρίσει την μηχανή αναζήτησης από τις υπόλοιπες εμπορικές δραστηριότητες.


Η ευρωπαϊκή ψηφιακή αγορά
Σύνοδος Ολομέλειας Ανακοινωθέντα τύπου - Ελεύθερη κυκλοφορία των υπηρεσιών / Κοινωνία των πληροφοριών − 27-11-2014 - 12:51
Το ΕΚ ζήτησε από τα κράτη μέλη της ΕΕ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξαλείψουν τα εμπόδια που υπάρχουν στην ανάπτυξη της ενιαίας ψηφιακής ευρωπαϊκής αγοράς. Οι ευρωβουλευτές τόνισαν επίσης την ανάγκη να αποφευχθεί η κατάχρηση από διαδικτυακές εταιρίες της δεσπόζουσας θέσης τους στην αγορά μέσω της επιβολής των κανόνων για τον ανταγωνισμό.


Η ενιαία ψηφιακή αγορά θα μπορούσε να δώσει πρόσθετο όφελος στην ευρωπαϊκή οικονομία ύψους έως και 260 δισ. ευρώ το χρόνο καθώς και να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της, αναφέρει το κείμενο του ψηφίσματος, το οποίο εγκρίθηκε με 384 ψήφους υπέρ, 174 κατά, και 56 αποχές. Προειδοποιεί ωστόσο ότι υπάρχουν σημαντικές προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν, όπως ο κατακερματισμός της αγοράς, η έλλειψη διαλειτουργικότητας και οι περιφερειακές και δημογραφικές ανισότητες στην πρόσβαση στην τεχνολογία.


Η επιβολή των ευρωπαϊκών κανονισμών στις εταιρίες διαδικτυακής αναζήτησης


Το ψήφισμα υπογραμμίζει ότι η διαδικτυακή αγορά αναζήτησης έχει ιδιαίτερη σημασία για τη διασφάλιση συνθηκών ανταγωνισμού στην ενιαία ψηφιακή αγορά και εκφράζει ικανοποίηση για τις δεσμεύσεις της Επιτροπής να διερευνήσει περαιτέρω τις πρακτικές των μηχανών αναζήτησης.


Το ψήφισμα καλεί την Επιτροπή "καλεί την Επιτροπή να αποτρέπει κάθε αθέμιτη πρακτική στην εμπορία διασυνδεδεμένων υπηρεσιών από φορείς εκμετάλλευσης μηχανών αναζήτησης", τονίζοντας ότι απαιτείται αμεροληψία και διαφάνεια στον ευρετηριασμό, την αξιολόγηση, την παρουσίαση και την ταξινόμηση του περιεχομένου από τις μηχανές αναζήτησης"


Δεδομένου ότι οι μηχανές αναζήτησης "μπορεί να εξελιχθούν σε ρυθμιστές της πρόσβασης" αλλά και λόγω της δυνατότητάς τους "να αξιοποιούν εμπορικά τη δευτερογενή εκμετάλλευση των πληροφοριών που λαμβάνουν" οι ευρωβουλευτές καλούν επίσης την Επιτροπή "να εξετάσει προτάσεις για την αποδέσμευση των μηχανών αναζήτησης από άλλες εμπορικές υπηρεσίες, ως μακροπρόθεσμο μέσο".


Το πακέτο για τις τηλεπικοινωνίες


Οι ευρωβουλευτές τονίζουν ότι πρέπει να εφαρμόζεται η "ίση μεταχείριση στη διακίνηση δεδομένων στο διαδίκτυο, χωρίς διακρίσεις, περιορισμούς ή παρεμβολές" και καλούν τα κράτη μέλη να αρχίσουν τις διαπραγματεύσεις για το πακέτο των τηλεπικοινωνιών, το οποίο "θα θέσει τέρμα στις χρεώσεις περιαγωγής στο εσωτερικό της ΕΕ, θα προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια δικαίου όσον αφορά την ουδετερότητα του δικτύου, και θα βελτιώσει την προστασία των καταναλωτών στην ψηφιακή ενιαία αγορά".


Κοινά πρότυπα για το cloud computing


Οι ευρωβουλευτές καλούν την Επιτροπή να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην προώθηση των διεθνών προτύπων και προδιαγραφών για το cloud computing, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι θα σέβεται την προστασία της ιδιωτικής ζωής, θα είναι αξιόπιστο και προσιτό, διαλειτουργικό, ασφαλές και ενεργειακά αποδοτικό.

Αναφ. : 20141125IPR80501

http://www.europarl.europa.eu/news/...141125IPR80501/html/Η-ευρωπαϊκή-ψηφιακή-αγορά
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.612
Μηνύματα
2.867.948
Members
37.940
Νεότερο μέλος
geo kok
Top