Δελτίο τύπου της Audio4Soul

Μηνύματα
125
Reaction score
129
Η εταιρία μας, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη διάθεση
της νέας σειράς καλωδίων ηχείων, OCC iT! Reference.

Η νέα σειρά, έχει σχεδιαστεί σαν το φυσικό ταίρι της βραβευμένης νέας σειράς
ενισχυτών Reference, όντας ένα καλώδιο ηχείων πολύ υψηλών επιδόσεων.

Η τιμή είναι στα 720 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.) για 2,5μ μήκος, ενώ,
μπορεί να κατασκευαστεί σε οποιοδήποτε μήκος.

Για ραντεβού, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσα απο την ιστοσελίδα της εταιρίας, είτε με μήνυμα μέσα απο το φόρουμ.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας www.audio4soul.com

Καλό βράδυ
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.228
Reaction score
8.106
αφού το βάλατε στο γενικη συζήτηση, τι έχει σχεδιαστικά και ταιριάζει στους συγκεκριμένους reference ενισχυτές;
 

Μηνύματα
125
Reaction score
129
αφού το βάλατε στο γενικη συζήτηση, τι έχει σχεδιαστικά και ταιριάζει στους συγκεκριμένους reference ενισχυτές;
Κατ' αρχην να σας ευχαριστήσω για την εξαιρετικα εύστοχη ερώτηση.


Τα κύρια χαρακτηριστικά του (όπως λοιπόν και των ενισχυτών), είναι τα εξαιρετικά υλικά (η βάση κάθε καλής σχεδίασης -απαραιτήτως- ), μία καλά μελετημένη σχεδίαση (η οποία σχετίζεται πάντα με τις γνώσεις και την κατανόηση του σχεδιαστή γύρω απο το αντικείμενό του) και ο τρόπος με τον οποίο αυτά τα δύο θα συνδυαστούν. Το κερασάκι στη τούρτα, είναι η τιμολογιακή πολιτική, η οποία -όπως γνωρίζεται- στο Hi end δεν σχετίζεται συνήθως με το “κόστος + χ%”, αλλά με “θέλω να βγάλω τόσα”, ή “αποδίδει όσο και το άλλο με το χ κόστος, αρα θα το βάλουμε το ίδιο”.

Επιπλέον (και όπως αναφέρουμε στην ιστοσελίδα του προϊόντος), έχει κατασκευαστεί, ώστε να ανταγωνίζεται με επιτυχία καλώδια στην κατηγορία άνω των 1500 ευρώ. Αν τιμολογούσαμε βάση της απόδοσης,
ναι θα μπορούσαμε να το δώσουμε ακριβότερα. Εμείς όμως ξεκινήσαμε σαν χομπίστες για να δώσουμε κάτι αξιόλογο στον κόσμο που θα μπορούσε να αγοράσει και όχι απλώς να το "παίρνει ματι" στις σελίδες των περιοδικών.
Για τις μεγαλύτερες κατηγορίες, προφανώς θα πάμε σε ακόμα καλύτερη (και ανάλογα ακριβότερη)
σχεδίαση. Ο κύριος στόχος όμως αυτών των καλωδίων είναι το 60-70% των ηχοσυτημάτων που έχουν ήδη πολύ καλές συσκεύες (γιατί κακά τα ψέμματα, το περισσότερο βάρος σε ένα σύστημα αναλογεί στους ενισχυτές και τα ηχεία και όταν φτάσουμε στα καλώδια -πολλοί, όχι όλοι- έχουν "ξεμείνει", με αποτέλεσμα να καταφεύγουν σε πιο οικονομικές λύσεις, που όμως "στραγγαλίζουν" το σύστημα ως σύνολο) αλλά δεν έχουν διαθέσει (για τον οποιοδήποτε λόγο) 1500+ ευρώ για τα καλώδιά τους.


Αυτό ήταν και ένα απο τα πρώτα πράγματα που γράψαμε στο F.A.Q. μας, καθώς μας απασχολούσε
ιδιαίτερα το θέμα, οι καλές συσκεύες που υπήρχαν, κατα βάση, ήταν απλησίαστες για την πλειοψηφία του κόσμου. Το 2005, ένα “Hi end” ηχοσύστημα, κόστιζε τουλάχιστον 7-10.000 ευρώ
και χωρίς εγγύηση ότι το αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό (κατα το κριτήριο του πελάτη), αφου
όταν πήγαινε σπίτι του με τις συσκεύες, τα πράγματα...άλλαζαν...


Πολλοί άνθρωποι δεν συνδέουν την τιμολογιακή πολιτική με το χαρακτήρα
της εταιρίας και εδώ συμφωνούμε. Θα πρέπει όμως, να γίνεται η σύνδεση με το χαρακτήρα των ανθρώπων της εταιρίας γιατι πρόκειται περι αυτού ακριβώς. Γιατί, είναι οι άνθρωποι που απαρτίζουν μία εταιρία, δηλαδή η κάθε εταιρία δεν είναι κάτι απρόσωπο, όπως υποδεικνύει η
πρώτη λογική. Κάτω απο αυτό το πρίσμα, ναι, μπορεί και ένα ηχείο των 20.000 ευρώ να είναι
ευκαιρία
ή ένα καλώδιο των 10.000 ευρω, αλλά να δούμε τι γίνεται ρε παιδιά. Σαν μουσικόφιλος,
εδώ και 20 χρόνια, έχω διαβάσει πάνω απο 3.000 τεστ συσκευών. Πραγματικά μου έκανε εντύπωση
όταν γινόταν προσπάθεια να περάσει ενα ηχείο στα 6-7 χιλιάρικα ως high value με ένα γουφεράκι
των 6,5 ιντσών και ένα τουίτερ, τα οποία δέν ήταν και κορυφαία (ούτε και πανάκριβα).


Δηλαδή η εικόνα που έχει κάποιος για μία εταιρία, δεν θα πρέπει να είναι “φτηνή/ακριβή”,
αλλά “πόσο φτηνή/πόσο ακριβή” σε σχέση δηλαδή με αυτά που προσφέρει.

Θεωρούμε δηλαδή, ότι η σχέση τιμής προς αξία, είναι ποιοτικό μέγεθος ενός προϊόντος και όχι ποσοτικό.


Σε αυτό τον τομέα, πιστεύουμε ότι η κατάσταση δεν είναι όπως παλιά. Η εισαγωγή κάποιων ποιοτικών κινέζικων προιόντων, η κατασκευή απο ευρωπαίους και αμερικάνους κατασκευαστές στην Κίνα, η διεύρυνση των φόρουμ, όπως και του αριθμού των ανθρώπων που συμμετέχουν σε αυτά -με το μοίρασμα της γνώσης δλδ-, καθώς και η συνολική ανάπτυξη της ενασχόλησης, μέσω της πληθώρας εξειδικευμένων ιστοσελίδων, η ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας αλλά και η είσοδος στην αγορά πολλών καινούργιων κατασκευαστών, πιστεύουμε ότι είναι οι κύριοι λόγοι που οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση.
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.058
Πραγματικα δεν καταλαβα τιποτα , για να βοηθησω υπενθυμιζω την ερωτηση που σας εγινε,

"τι έχει σχεδιαστικά και ταιριάζει στους συγκεκριμένους reference ενισχυτές;"
 

Μηνύματα
125
Reaction score
129
Πραγματικα δεν καταλαβα τιποτα , για να βοηθησω υπενθυμιζω την ερωτηση που σας εγινε,

"τι έχει σχεδιαστικά και ταιριάζει στους συγκεκριμένους reference ενισχυτές;"

Τα κύρια χαρακτηριστικά του (όπως λοιπόν και των ενισχυτών), είναι τα εξαιρετικά υλικά (η βάση κάθε καλής σχεδίασης -απαραιτήτως- ), μία καλά μελετημένη σχεδίαση (η οποία σχετίζεται πάντα με τιςγνώσεις και την κατανόηση του σχεδιαστή γύρω απο το αντικείμενό του) και ο τρόπος με τον οποίο αυτά τα δύο θα συνδυαστούν. Το κερασάκι στη τούρτα, είναι η τιμολογιακή πολιτική

τα υπολοιπα βεβαια ειναι απλως αναλυση των παραπανω με την ευκαιρία της ερωτησης;)
 

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.331
Reaction score
3.635
Δεν μου ανοίγει το pdf μέσα στο οποίο περιγράφετε την σχεδίαση και τα πλεονεκτήματα αυτής.
 

Μηνύματα
125
Reaction score
129
Δεν γνωρίζω για ποιό λόγο μπορεί να συμβαίνει αυτό. Καλού-κακού το ξαναανέβασα
οπότε μπορείτε να προσπαθήσετε ξανά.
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Η εταιρία μας, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη διάθεση
της νέας σειράς καλωδίων ηχείων, OCC iT! Reference.

Η νέα σειρά, έχει σχεδιαστεί σαν το φυσικό ταίρι της βραβευμένης νέας σειράς
ενισχυτών Reference, όντας ένα καλώδιο ηχείων πολύ υψηλών επιδόσεων.

Η τιμή είναι στα 720 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.) για 2,5μ μήκος, ενώ,
μπορεί να κατασκευαστεί σε οποιοδήποτε μήκος.

Για ραντεβού, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσα απο την ιστοσελίδα της εταιρίας, είτε με μήνυμα μέσα απο το φόρουμ.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας www.audio4soul.com

Καλό βράδυ
καλησπέρα.. σαν χομπίστας που έχω ασχοληθεί αρκετά με καλώδια που χρησιμοποιούν σύρματα UPOCC και έχοντας κατασκευάσει αρκετά απ' αυτά (αποτελούν εδώ και 5 χρόνια τα καλώδια του συστήματός μου), θα ήθελα αν ήταν δυνατόν κάποιες περισσότερες πληροφορίες για τα σύρματα που χρησιμοποιύνται στα συγκεκριμένα καλώδια.. δηλαδή το υλικό (ασήμι ή χαλκός), την διατομή των συρμάτων, το είδος (μονόκλωνα ή πολύκλωνα) και τα διηλεκτρικά-μονωτικά που χρησιμοποιούνται..... ευχαριστώ..
 


Μηνύματα
125
Reaction score
129
Καλησπέρα σας,

φίλε pelopis85, αυτα που ρωταει ο φίλος SUDOKU όντως δεν ειναι τεχνικες επεξηγησεις, όμως επηρεάζουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα του καλωδίου, όντας μερος της ουσίας του καλωδίου.
Δευτερον και πιο σημαντικο δεν ζητησε τεχνικες επεξηγησεις αλλα περισσοτερες πληροφοριες.

Το (κάθε) καλωδίο, ακόμα και το κάθε αντικείμενο, αυτο που αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις μας,
είναι το σύνολο των μερών του. Τωρα, αν δεν το διατύπωσε σωστα (κατα τη δικη μας κρίση)
δεν πειραζει, δεν ειναι ομως σωστο να κατακρινουμε κανενα ειδικα οταν κανει λαθος (παλι κατα τη δικη μας κριση η ακομα και κατα την κρατουσα γενικη η επιστημονικη αποψη- η οποια παρεπιπτοντως αλλαζει
καθε μερικα χρονια- ).

Είναι σαν να πεφτει καποιος κατω και αντι να δωσουμε ενα χερι βοηθειας, να του ριχνουμε μια, να παει πιο
κατω. Κατα τη δικη μου αποψη, εκφραζεται αρκετα καλα και ξεκαθαρα ως προς την ουσια αυτων που ζηταει.
Μπορει αυτα που ζηταει να μην τον πανε ενα βημα παραπερα η και μπορει να τον πανε, ποιος ξερει......

Εγω προσωπικα, θα σκεπτόμουνα οτι ειναι εξαιρετικο που ψαχνεται και κατασκευαζει μονος του πραγματα
και μακάρι να το εκανα και εγω οταν ξεκινησα την ενασχοληση πριν απο 20 χρονια περιπου.

Φίλε SUDOKU κατ'αρχην να σε ευχαριστησουμε για τον ενδιαφερον σου. Ανεξαρτητα απο το αποτελεσμα που επιτυγχανεις, θεωρουμε την DIY κοινοτητα (και ακομα και αυτος που φτιαχνει κατι απλοικο, θεωρουμε οτι ανηκει εκει), ως την πιο συναρπαστικη, αφου μας δινει γνωσεις (και οχι πληροφοριες) για την πανεμορφη ενασχοληση μας!!

Θεωρουμε τους αγωγους αυτους τους καλυτερους που υπαρχουν απο αποψη τεχνικων χαρακτηριστικων με προεξάρχον χαρακτηριστικο τη μονοκρυσταλλικη δομη. Το καλωδιο ειναι πολυκλωνο, απο χαλκο (καθολου ασημι) στα 2 τετραγωνικα χιλιοστα περιπου. Θα πρεπει να γνωριζεις όμως οτι το καλωδιο μας, δεν υπαρχει στο εμποριο, καθως ειναι ειδικη παραγγελια ενω απο εκει και περα εφαρμοζουμε αυτα που εμεις θεωρουμε σωστα
συμφωνα με την πρωτη υλη που λαμβανουμε.
Θα πρεπει επισης, να εχεις υπ'οψη σου οτι αυτα τα χαρακτηριστικα απο μονα τους δεν λενε τιποτα, καθως η πλειοψηφια των καλωδιων είναι πολυκλωνα και απο χαλκο!!

Τελος, καλο θα ειναι να εχεις υπ'οψη ότι στα καλώδια ηχείων, προσέχουμε πρωτα την αντισταση, αμεσως μετα την αυτεπαγωγη και τελος τη χωρητικότητα (προσοχη: εαν το σταδιο εξοδου του ενισχυτη μας, γνωριζουμε οτι επηρεαζεται απο τη χωρητικοτητα τόσο ωστε να δημιουργουνται προβληματα, προφανως αλλαζουν οι συσχετισμοι).

Ενδεχομένως να υπαρχουν και καποιοι φιλοι στο φορουμ που θα μπορουσαν να σε βοηθησουν με
μετρησεις αν και τα οργανα ακριβειας ειναι λιγο σπανια. Θεωρητικα το ιδανικο καλωδιο θα πρεπει να
εχει τιμες που τείνουν στο μηδεν αλλα υπεισερχονται τοσοι πολλοι παραγοντες.....


Καλη συνεχεια και καλες κατασκευες!!
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Καλησπέρα σας,

φίλε pelopis85, αυτα που ρωταει ο φίλος SUDOKU όντως δεν ειναι τεχνικες επεξηγησεις, όμως επηρεάζουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα του καλωδίου, όντας μερος της ουσίας του καλωδίου.
Δευτερον και πιο σημαντικο δεν ζητησε τεχνικες επεξηγησεις αλλα περισσοτερες πληροφοριες.

Το (κάθε) καλωδίο, ακόμα και το κάθε αντικείμενο, αυτο που αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις μας,
είναι το σύνολο των μερών του. Τωρα, αν δεν το διατύπωσε σωστα (κατα τη δικη μας κρίση)
δεν πειραζει, δεν ειναι ομως σωστο να κατακρινουμε κανενα ειδικα οταν κανει λαθος (παλι κατα τη δικη μας κριση η ακομα και κατα την κρατουσα γενικη η επιστημονικη αποψη- η οποια παρεπιπτοντως αλλαζει
καθε μερικα χρονια- ).

Είναι σαν να πεφτει καποιος κατω και αντι να δωσουμε ενα χερι βοηθειας, να του ριχνουμε μια, να παει πιο
κατω. Κατα τη δικη μου αποψη, εκφραζεται αρκετα καλα και ξεκαθαρα ως προς την ουσια αυτων που ζηταει.
Μπορει αυτα που ζηταει να μην τον πανε ενα βημα παραπερα η και μπορει να τον πανε, ποιος ξερει......

Εγω προσωπικα, θα σκεπτόμουνα οτι ειναι εξαιρετικο που ψαχνεται και κατασκευαζει μονος του πραγματα
και μακάρι να το εκανα και εγω οταν ξεκινησα την ενασχοληση πριν απο 20 χρονια περιπου.

Φίλε SUDOKU κατ'αρχην να σε ευχαριστησουμε για τον ενδιαφερον σου. Ανεξαρτητα απο το αποτελεσμα που επιτυγχανεις, θεωρουμε την DIY κοινοτητα (και ακομα και αυτος που φτιαχνει κατι απλοικο, θεωρουμε οτι ανηκει εκει), ως την πιο συναρπαστικη, αφου μας δινει γνωσεις (και οχι πληροφοριες) για την πανεμορφη ενασχοληση μας!!

Θεωρουμε τους αγωγους αυτους τους καλυτερους που υπαρχουν απο αποψη τεχνικων χαρακτηριστικων με προεξάρχον χαρακτηριστικο τη μονοκρυσταλλικη δομη. Το καλωδιο ειναι πολυκλωνο, απο χαλκο (καθολου ασημι) στα 2 τετραγωνικα χιλιοστα περιπου. Θα πρεπει να γνωριζεις όμως οτι το καλωδιο μας, δεν υπαρχει στο εμποριο, καθως ειναι ειδικη παραγγελια ενω απο εκει και περα εφαρμοζουμε αυτα που εμεις θεωρουμε σωστα
συμφωνα με την πρωτη υλη που λαμβανουμε.
Θα πρεπει επισης, να εχεις υπ'οψη σου οτι αυτα τα χαρακτηριστικα απο μονα τους δεν λενε τιποτα, καθως η πλειοψηφια των καλωδιων είναι πολυκλωνα και απο χαλκο!!

Τελος, καλο θα ειναι να εχεις υπ'οψη ότι στα καλώδια ηχείων, προσέχουμε πρωτα την αντισταση, αμεσως μετα την αυτεπαγωγη και τελος τη χωρητικότητα (προσοχη: εαν το σταδιο εξοδου του ενισχυτη μας, γνωριζουμε οτι επηρεαζεται απο τη χωρητικοτητα τόσο ωστε να δημιουργουνται προβληματα, προφανως αλλαζουν οι συσχετισμοι).

Ενδεχομένως να υπαρχουν και καποιοι φιλοι στο φορουμ που θα μπορουσαν να σε βοηθησουν με
μετρησεις αν και τα οργανα ακριβειας ειναι λιγο σπανια. Θεωρητικα το ιδανικο καλωδιο θα πρεπει να
εχει τιμες που τείνουν στο μηδεν αλλα υπεισερχονται τοσοι πολλοι παραγοντες.....

Καλη συνεχεια και καλες κατασκευες!!
ευχαριστώ για την απάντηση και τις πληροφορίες.. καλή πορεία στο νέο και πολύ ενδιαφέρον προϊόν που παρουσιάζετε.. ήταν επόμενο οι αγωγοί που χρησιμοποιούνται σε αυτήν την κατηγορία κόστους να είναι πολύκλωνοι χαλκοί..

για να χρησιμοποιήσει κάποιος και κατά συνέπεια να μπορέσει να μετρήσει 18 & 12 awg μονόκλωνους & μονοκρυσταλλικούς ασημένιους UPOCC αγωγούς (αυτά χρησιμοποιώ στις ιδιοκατασκευές μου) πρέπει πρώτα να τους αγοράσει και αυτό καθώς θα γνωρίζετε είναι αρκετά δύσκολο.. εγώ απλά τόλμησα, δεν γνωρίζω πολλούς DIYers ή κατασκευαστές να το 'χουν πράξει.. όλοι προτιμούν την εύκολη και πεπατημένη λύση των φθηνών πολύκλωνων αγωγών..

επίσης δεν ανέφερα κάπου πως δεν έχω μετρήσει τα καλώδιά μου είτε ότι χρειάζομαι την βοήθεια κάποιου φίλου για να το κάνω αυτό..
 


Μηνύματα
6.434
Reaction score
200
Η περιγραφή του αντιπροσώπου για τα πλεονεκτήματα του καλωδίου ήταν σαφέστατη. Φτιάχνεται από εξαιρετικά υλικά και όχι από υλικά που απλώς αναφέρονται στον πίνακα του περιοδικού συστήματος.

Συγκεκριμενα:
Τα κύρια χαρακτηριστικά του (όπως λοιπόν και των ενισχυτών), είναι τα εξαιρετικά υλικά (η βάση κάθε καλής σχεδίασης -απαραιτήτως- ), μία καλά μελετημένη σχεδίαση (η οποία σχετίζεται πάντα με τιςγνώσεις και την κατανόηση του σχεδιαστή γύρω απο το αντικείμενό του) και ο τρόπος με τον οποίο αυτά τα δύο θα συνδυαστούν. Τ
 

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Η περιγραφή του αντιπροσώπου για τα πλεονεκτήματα του καλωδίου ήταν σαφέστατη. Φτιάχνεται από εξαιρετικά υλικά και όχι από υλικά που απλώς αναφέρονται στον πίνακα του περιοδικού συστήματος.

Συγκεκριμενα:
Τα κύρια χαρακτηριστικά του (όπως λοιπόν και των ενισχυτών), είναι τα εξαιρετικά υλικά (η βάση κάθε καλής σχεδίασης -απαραιτήτως- ), μία καλά μελετημένη σχεδίαση (η οποία σχετίζεται πάντα με τιςγνώσεις και την κατανόηση του σχεδιαστή γύρω απο το αντικείμενό του) και ο τρόπος με τον οποίο αυτά τα δύο θα συνδυαστούν. Τ
Γιώργο για καλώδια μιλάμε, δε μιλάμε για την αεροδυναμική του Σογιούζ..
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Τα κύρια χαρακτηριστικά του (όπως λοιπόν και των ενισχυτών), είναι τα εξαιρετικά υλικά (η βάση κάθε καλής σχεδίασης -απαραιτήτως- ),.
Αν μπορω να ρωτησω,επειδη θεωρω τους ακροδεκτες σημαντικο μερος ενος ετοιμου καλωδιου, πως κρινετε την επιλογη των μπανανων που φαινονται στο λινκ που δωσατε,και με ποια κριτηρια τα επιλεξατε για χρηση στα καλωδια αυτα?
Εκ πρωτης οψεως φαινονται κινεζικα πολυ χαμηλης τιμης και κατα την αποψη μου ποιοτητας.
Αν αφαιρεθει η τιμη τους καθως επισης η τιμη του mesh,μαλλον μιλαμε για καλωδιο γυρω στα 130-140 ευρω το μετρο για 14awg ? Η τιμη ενος PCOCC-A oyaide tsunami / made in Japan π.χ ( 10awg/5.5mm sq. ) αν θυμαμαι καλα ειναι περιπου η μιση ισως και πιο κατω?
Πως δικαιολογειται μια τοση διαφορα τιμων? Παρακαλω θεωρειστε την ερωτηση ειλικρινη και οχι σαν κατι αλλο,πραγματικα μετα απο 35 χρονια που ασχολουμαι με το θεμα, ψαχνω για μια εξηγηση.Πιστευω στα "καλα" καλωδια αλλα καπου,οταν μιλαμε για "τεχνολογια" στα καλωδια δεν ειμαι σιγουρος αν υπαρχει κατι που να δικαιολογει καποιες τιμες οταν μιλαμε για ιδια μεταλλα, insulations κλπ.
 

Μηνύματα
125
Reaction score
129
Αν μπορω να ρωτησω,επειδη θεωρω τους ακροδεκτες σημαντικο μερος ενος ετοιμου καλωδιου, πως κρινετε την επιλογη των μπανανων που φαινονται στο λινκ που δωσατε,και με ποια κριτηρια τα επιλεξατε για χρηση στα καλωδια αυτα?
Εκ πρωτης οψεως φαινονται κινεζικα πολυ χαμηλης τιμης και κατα την αποψη μου ποιοτητας.
Αν αφαιρεθει η τιμη τους καθως επισης η τιμη του mesh,μαλλον μιλαμε για καλωδιο γυρω στα 130-140 ευρω το μετρο για 14awg ? Η τιμη ενος PCOCC-A oyaide tsunami / made in Japan π.χ ( 10awg/5.5mm sq. ) αν θυμαμαι καλα ειναι περιπου η μιση ισως και πιο κατω?
Πως δικαιολογειται μια τοση διαφορα τιμων? Παρακαλω θεωρειστε την ερωτηση ειλικρινη και οχι σαν κατι αλλο,πραγματικα μετα απο 35 χρονια που ασχολουμαι με το θεμα, ψαχνω για μια εξηγηση.Πιστευω στα "καλα" καλωδια αλλα καπου,οταν μιλαμε για "τεχνολογια" στα καλωδια δεν ειμαι σιγουρος αν υπαρχει κατι που να δικαιολογει καποιες τιμες οταν μιλαμε για ιδια μεταλλα, insulations κλπ.
Ο αγωγός του καλωδίου στο οποίο αναφέρεστε ειναι ένας εξαιρετικός αγωγός, αρκετά καλύτερος
απο ενα απλό OFC χαλκό. Ο λόγος που αυτα τα προιόντα βρίσκονται φτηνά είναι επειδη το εργοστάσιο
που κατασκεύαζε το συγκεκριμένο αγωγό, έχει διακόψει την ενασχόληση με αυτο το αντικείμενο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν και να "ξεστοκάρονται" όλα τα αποθέματα. Τα έχουμε δοκιμάσει, απο διάφορες
εμπορικές εταιρίες (που ισχυρίζονταν όλες ότι ήταν PC-OCC) και παρ'ολα αυτά συναντήσαμε ηχητικές διαφορές
(double-blind, τρεις ξεχωριστοί ακροατες επι τρεις ακροάσεις επι τρεις διαφορετικές ημέρες, η μεθοδολογία είναι πάνω-κάτω κοντά σε αυτή που έχει υποδείξει κατα καιρούς ο κος Σταματάκος) σε καλώδια τα οποία α) υποτίθεται ότι ήταν ο ίδιος αγωγός (σημειώνω εξωτερικά είχαν το ίδιο διηλεκτρικο και εσωτερικά ίδια δομή ακόμα και χρώματα στα pvc τους!) και β) ειχαν παρόμοια τιμή απο τους εμπόρους.

Πιθανολογούμε λοιπόν (και δεν είμαστε και μόνοι φαντάζομαι) ότι υπάρχει και PC-OCC μόνο κατόνομα στην αγορά, καθώς καποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το γεγονός του "ξεστοκαρίσματος" του εν λογω αγωγου.

Το καλύτερο PC-OCC που είχαμε βρεί, ηταν απο ενα έμπορο που αν θυμαμαι καλα μου ειχε πει οτι ειχε
παρει 500Kg οταν εκλεισε το εργοστάσιο. Θεωρώ, οτι ηταν το αυθεντικό το συγκεκριμένο.

Γι'αυτο και δεν προκειται να βρείτε σε καμία εταιρία απο τις "μεγάλες" παρα μόνο UP-OCC. Διότι είναι ο μόνος (πλεόν-αλλα και με διαφορα ο καλύτερος- ) αγωγός σε παραγωγή αυτή τη στιγμή.

Όσον αφορά τα βύσματα, θεωρούμε ότι είναι ενας απο τους μύθους στο audio που πρέπει να ξηλωθούν μια καλή καλή απο τη συνείδηση των μουσικόφιλων, μαζί με αρκετούς άλλους για να πάει η ενασχόληση μπροστα.
Φυσικά, μην περιμένετε αυτό να γίνει απο εκείνους που τα πουλάνε και όσους τα υποστηρίζουν, έτσι δεν είναι?
Έχοντας δοκιμάσει περίπου 10-12 βύσματα, μεταξυ των οποίων και ακριβα και επώνυμα, νομίζω ότι εαν εξαιρέσουμε 2-3 που ηταν 2ης ποιότητας βύσματα (μηχανικα και ηχητικα) το ηχητικό κέρδος που μπορεί να έχετε απο ένα βύσμα είναι αρκετά μικρό (στις δοκιμές υπήρχε μια πολύ μικρή διαφοροποίηση καλύτερου ηχητικού
αποτελέσματος, το οποίο θα μπορούσε να αποδοθεί και αρκετα εύκολα στην αντίσταση του κάθε βύσματος μάλλον, παρά στη δομή του, καθώς αυτα παράγονται σε τεράστιες ποσότητες.
Το βύσμα μας, είναι δοκιμασμένο να ειναι αρκούντως σφικτό μετα απο 500 βαλε-βγαλε και ηχητικα ταυτόσημο
(στα αυτια μας ;)) με άλλα αρκετα ακριβότερα.

Προσωπικά, και αν ήμουν σε περιορισμένο budget, θα ξόδευα τα χρήματα μου αλλού, καθώς σε ένα
σύστημα μέχρι τα 5-8 χιλιάρικα, έχεις αρκετά πράγματα που μπορείς να ρίξεις τα χρήματα σου και να πάρεις
μεγαλύτερη διαφοροποίηση. Ουτως ή άλλως, το πιο σημαντικο πράγμα στο audio (ο χώρος) είναι συνήθως και το περισσότερο αφρόντιστο και κοιταμε τα βυσματα και κατι αλλες...τρίχες να το πω ευγενικα.
Νομίζω μετά το χώρο θα πρέπει να κοιτάξουμε να έχουμε ενα ισορροπημένο σύστημα (όσο αυτό ειναι δυνατό)
δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στα ηχεία, στο μέγεθος των γούφερ (ελεος πια με τα 6,5αρια...) και στο πως αυτα
φορτίζουν το χώρο. Επιπλέον, η δυναμική τους περιοχή να εξασφαλίζει στάθμες υψηλές με τη χαμηλότερη δυνατή παραμόρφωση. Θα μπορουσα να πω και πολλα άλλα σημαντικά, αν και νομίζω γίνομαι κατανοητος.

Πάνω σε αυτό, απλώς να προσθέσω κάτι τελευταίο που θυμάμαι απο ενα ελληνικό περιοδικό που ειχα διαβάσει πριν καμια 15αρια χρόνια. O Vilcur αν θυμαμαι καλα, με τα πρωτοποριακά ηχεία (για την εποχή) ακουστικής ανάρτησης που ειχε κατασκευασει, έκανε επιδείξεις (ar-1 το μοντελο νομίζω?οι παλιοι ας με διορθώσουν)
με live vs recorded περιπου to 1960-1970 και με τους περισσότερους να μην μπορουν να διακρίνουν
ευκολα τη διαφορά. Μιλάμε για μία εποχή "ηρωικη" για το audio, που δεν υπηρχαν ...όχι OCC, αλλα κυριολεκτικά, ακόμα και μονάδες υπήρχαν ελάχιστες και...τέλος. Εαν τότε, δεν μπορούσαν να διακρίνουν τη διαφορα η τέλος πάντων τη διέκριναν δύσκολα, μηπως σήμερα κάνουμε κάτι (η πολλά) λάθος?

καλή εβδομάδα σε όλους
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
1."ξεστοκάρονται" όλα τα αποθέματα. (που ισχυρίζονταν όλες ότι ήταν PC-OCC)

Πιθανολογούμε λοιπόν (και δεν είμαστε και μόνοι φαντάζομαι) ότι υπάρχει και PC-OCC μόνο κατόνομα στην αγορά, καθώς καποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το γεγονός του "ξεστοκαρίσματος" του εν λογω αγωγου.

2.Γι'αυτο και δεν προκειται να βρείτε σε καμία εταιρία απο τις "μεγάλες" παρα μόνο UP-OCC. Διότι είναι ο μόνος (πλεόν-αλλα και με διαφορα ο καλύτερος- ) αγωγός σε παραγωγή αυτή τη στιγμή.

3.Όσον αφορά τα βύσματα, θεωρούμε ότι είναι ενας απο τους μύθους στο audio που πρέπει να ξηλωθούν

4.κοιταμε τα βυσματα και κατι αλλες...τρίχες να το πω ευγενικα.

5.μηπως σήμερα κάνουμε κάτι (η πολλά) λάθος?

καλή εβδομάδα σε όλους
1.Μιλησα για την oyaide που προμηθευοταν τον χαλκο pcocc-a απο την furukawa,την εταιρεια του ιδιου του κου Ohno,δεν φανταζομαι να υπονοειτε οτι οτι και αυτος ηταν "δηθεν OCC"

2.Mετα που η παραγωγη του occ σταματησε προσφατα στην Ιαπωνια (FURUKAWA), οι Ιαπωνες χρησιμοποιουν τωρα πιο εξελιγμενης μορφης χαλκο οπως triple C κλπ.

3.Οσο μυθος μπορει να ειναι τα βισματα πολλα αλλα στο audio ειναι εξ ισου μυθος θα ελεγα.Δεν λεμε να επιλεγει καποιος βισματα εκατονταδων ευρω αλλα οχι και να παραγνωριζεται η σημασια τους σε βαθμο ισοπεδωσης.

4.Συμφωνω οτι αλλα προηγουνται βεβαιως, και ακολουθουν και τα βισματα αλλα και τα καλωδια ( οπως φαινεται και λες σωστα στο παραδειγμα της acoustic research )

5.Πολλα γινονται λαθος σημερα ασφαλως.
 
Last edited:

Μηνύματα
125
Reaction score
129
1.Μιλησα για την oyaide που προμηθευοταν τον χαλκο pcocc-a απο την furukawa,την εταιρεια του ιδιου του κου Ohno,δεν φανταζομαι να υπονοειτε οτι οτι και αυτος ηταν "δηθεν OCC"

2.Mετα που η παραγωγη του occ σταματησε προσφατα στην Ιαπωνια (FURUKAWA), οι Ιαπωνες χρησιμοποιουν τωρα πιο εξελιγμενης μορφης χαλκο οπως triple C κλπ.

3.Οσο μυθος μπορει να ειναι τα βισματα πολλα αλλα στο audio ειναι εξ ισου μυθος θα ελεγα.Δεν λεμε να επιλεγει καποιος βισματα εκατονταδων ευρω αλλα οχι και να παραγνωριζεται η σημασια τους σε βαθμο ισοπεδωσης.

4.Συμφωνω οτι αλλα προηγουνται βεβαιως, και ακολουθουν και τα βισματα αλλα και τα καλωδια ( οπως φαινεται και λες σωστα στο παραδειγμα της acoustic research )

5.Πολλα γινονται λαθος σημερα ασφαλως.
Δεν διαφωνουμε.
Δεν υπαρχει περιπτωση η oyaide να μην εχει furukawa αγωγο. εγω μιλησα απλως για τη δικη μας εμπειρια
επιπροσθετως και ενημερωτικως πανω σε αυτο που ρωτησατε.
Παντως δεν νομιζω οτι αυτα που εγραψα για τα βυσματα συνιστουν βαθμο ισοπεδωσης. αυτο που λεω, πολυ απλα,ειναι οτι βαση προυπολογισμου, δεν γινεται καποιος να δινει 100,200 η και παραπανω χρηματα σε βυσματα, οταν ακομα και σε ηχοσυστηματα πολλων χιλιαδων παραγνωριζονται βασικα πραγματα. Πιο πολυ ακομα οταν "του εχουν πει" οτι αυτα ειναι σημαντικα.

Δεν μιλαω στον αερα. Μιλαω βαση της πειρας, λογω του οτι δινουμε ακροασεις στις οικιες των ενδιαφερομενων, βλεπουμε στην πλειοψηφια θα ελεγα, να δινεται βαση σε λαθος πραγματα, οταν ακομα δεν εχουν..αγγιξει τα βασικα...

Νομιζω οσον αφορα τα βυσματα ημουν ξεκαθαρος. Καλη μηχανικη στηριξη-επαφη και να ειναι επαρκως ποιοτικο.

Θυμαμαι μια περιπτωση, οπου ενας πελατης με ηχοσυστημα γυρω στα 10.000 ευρώ, μου μιλαγε
για αρκετη ωρα για βυσματα (χωρις να εχει κανει δοκιμες ο ιδιος) και ιντερκονεκτ των 1000-1500 ευρω, τι στιγμη που 1) ο χωρος κυριολεκτικα κουδουνιζε 2) υπηρχε εμφανες προβλημα οδηγησης ηχειων 3) δεν μπορουσε να διαχωρισει και να κατανοησει τα προβληματα αναμεσα στις συχνοτικες περιοχες.
Και αυτα ειναι προβληματα που τα εχουμε συναντησει ολοι οι ελληνες κατασκευαστες (τουλαχιστον
οσοι με τους οποιους εγω εχω μιλησει)
Αυτος ειναι ο λογος που με βλεπετε τοσο επιφυλακτικο στο θεμα που ανοιξατε. Μπορει εσεις, εγω και αρκετοι αλλοι στο φορουμ, να θεωρουμε καποια πραγματα δεδομενα, αλλα σε πρακτικο επιπεδο (εμεις βλεπουμε)
οτι αρκετος κοσμος χρειαζεται αρκετη εκπαιδευση, ενω υπαρχει μεγαλη μεριδα μουσικοφιλων με
ακομα πιο σοβαρα προβληματα (οπως το τεραστιο θεμα της επαρχιας, η το θεμα των ηχειων που ανοιξα πιο πανω, η το πως ειναι πραγματικα η ζωντανη μουσικη-εχθες κοιταξα ενα αλλο -εκπληκτικο πιστευω- θρεντ για λιγα δευτερολεπτα και καπου στο 4-5 ποστ, εγραψε καποιος -πολυ σωστα: εχεις ακουσει ενα-δυο οργανα σε ενα δωματιο να δεις τι εντασεις εχουν? )

Πάντως, πραγματικα χαιρομαι που η μεγαλη πειρα σας, σας εχει οδηγησει σε κατανοηση των προτεραιοτητων.

καλες ακροασεις!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.170
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top