Δυσάρεστη εμπειρία με mini hi-fi Philips

Μηνύματα
138
Reaction score
57
Είχα μια άσχημη εμπειρία με ένα Mini Hi-Fi της PHILIPS το MCM3000/12 και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας,πρώτον για να μου πείτε τις απόψεις σας και δεύτερον για να προφυλάξω κάποιον άλλο φίλο που θα ήθελε να προβεί σε αγορά ενός παρόμοιου προιόντος της συγκεκριμένης εταιρίας,καθώς δεν νομίζω ότι είναι αξιόπιστη τουλάχιστον αν κρίνω από την δυσάρεστη προσωπική μου εμπειρία.
Λοιπόν η ιστορία έχει ως εξής:
Αγόρασα το συγκεκριμένο μηχανάκι τον Σεπτέμβριο του 2012 για το δωμάτιο της 16χρονης,τότε,κόρης μου,στους 15-16 μήνες μετά από την ημερομηνία αγοράς καίγεται το τροφοδοτικό,απ'ότι μου είπε το επίσημο service της Philips που το πήγα για επισκευή.
Το επισκευάζουν δωρεάν,λόγω εγγύησης,και το παίρνω στο σπίτι μου.
Μετά από μικρή χρήση και αποκλειστικά για ράδιο παρουσιάζει την ίδια ακριβώς βλάβη στους 11 μήνες και το πάω πάλι σε άλλο επίσημο service της Philips,αφού αυτό που το είχα πάει την πρώτη φορά είχε κλείσει,για να το δούνε,αφού τους εξηγώ τι έχει προηγηθεί και με τα απαραίτητα παραστατικά.
Ξέροντας ότι το μηχάνημα είναι εκτός της 2ετούς εγγύησης που δίνει η PHILIPS ,αλλά λόγω της ίδιας επαναλαμβανόμενης βλάβης πριν κλείσει ένα έτος από την προηγούμενη επισκευή,ζήτησα να γίνει μιά εξαίρεση και να αντιμετωπισθεί με μεγάλη ''επιείκια'' το πρόβλημα μου.
Με πήρε τηλέφωνο κάποιος τεχνικός και μου είπε ότι όντως έχει ξανακαεί το τροφοδοτικό του συγκεκριμένου μηχανήματος και ότι κοστίζει 67€ η επισκευή του.
Διαφώνησα πλήρως και μου είπαν ότι θα ξανασυζητηθεί η περίπτωση μου με τον προιστάμενο και θα με ενημερώσουν για το τι ακριβώς θα γίνει.
Με ενημέρωσαν τελικά,ότι το μόνο που μπορούν να μου κάνουν είναι μια έκπτωση των 10€ και τους είπα να μην προχωρήσουν στην επισκευή του και ότι θα πάω να το πάρω όπως είναι.
Δεν μπορεί ρε παιδιά για ένα μηχανάκι που κόστισε 129€ πριν 2,5 χρόνια περίπου να μου ζητάνε για επισκευή μιας βλάβης που έιχε ξαναπαρουσιαστεί σε λιγότερο απο ενα χρόνο,πάνω απο την μισή αξία αγοράς του.
Το μηχανάκι μεταχειρισμένο αξίζει δεν αξίζει 57€,οπότε όπως καταλαβαίνετε είναι εντελώς ασύμφορη η επισκευή του και μάλιστα για κάτι που ίσως το ξαναπαρουσιάσει πάλι σε μερικούς μήνες,όπως την προηγούμενη φορά.
Έστειλα mail στα κεντρικά της PHILIPS και μου απάντησαν ότι,Θα θέλανε να με ενημερώσουνε ότι όλα τα θέματα αντικαταστάσεων, επισκευών, προσφορών κλπ. διευθετούνται μέσω των εξουσιοδοτημένων τεχνικών τους συνεργατών.
Η προσφορά που μου κάνουν προκύπτει κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα της Philips.
Έχω απογοητευθεί απο την συμπεριφορά αυτή μιας μεγάλης και επώνυμης εταιρίας,καθώς περίμενα μια πιο υπεύθυνη αντιμετώπιση,παρ'όλο όπως προανέφερα ήμουν εκτός της 2ετούς εγγύησης,αλλά λόγω αυτής της περίεργης επαναλαμβανόμενης βλάβης που ουσιαστικά το καθιστά για ανακύκλωση το μηχανάκι.
Πράγματι αυτό μου το επιβεβαίωσαν 2 ηλεκτρονικοί,ένας πολύ γνωστός του χώρου που ούτε κάν μπήκε στον κόπο να το ανοίξει,μόλις το είδε μου είπε ευγενικά ότι από την εμπειρία του με σχετικά προιόντα της Philips δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί,όπως χαρακτηριστικά μου είπε,είναι προϊόντα με συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης και οι βλάβες τους δεν επισκευάζονται η τουλάχιστον εύκολα και οικονομικά.
Ο άλλος ηλεκτρονικός έκανε τον κόπο να το ανοίξει και να το ελέγξει,καθώς με έστειλε γνωστός κοινός μας φίλος,αλλά δυστυχώς μου είπε μια από τα ίδια και επιπρόσθετα ότι η κατάσταση του τροφοδοτικού ήταν χάλια μαύρα,από κακή επέμβαση,προφανώς του επίσημου service της Philips,αφού ήταν οι μόνοι που το είχαν ανοίξει 2 φορές.
Άρα δυστυχώς για μένα και την κόρη μου περισσότερο,το μηχανάκι είναι για πέταμα και ανακύκλωση μετά από ούτε 2,5 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του.

Άρα το δυσάρεστο συμπέρασμα που βγαίνει,κατά την προσωπική μου άποψη είναι :
Μακριά από τα συγκεκριμένα προϊόντα της Philips και δεν ξέρω,κατ' επέκταση και για άλλα παρεμφερή προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.739
Για να έχει ισχύ η καταγγελία σας , παρακαλώ στείλτε σε μένα ή σε κάποιον συντονιστή τα στοιχεία σας , που θα κρατηθούν μυστικά και θα χρησιμοποιηθούν μόνο στην περίπτωση που τα ζητήσει η Philips.
Για τους τύπους και μόνο.
Ευχαριστώ.
 


Μηνύματα
681
Reaction score
255
Το θεμα δεν το' χει μονον η PHILIPS, αλλα η πλειοψηφια των εταιριων. Τα προιοντα ''παρε κοσμε'' και οχι μονον, γι' αυτο το λογο κατασκευαζονται στην ασια, για το φτηνο εργατικο κοστος. Απο κει και περα θα πρεπει να ξερεις πως αν ενα προιον το αγορασεις ανταλλακτικο-ανταλλακτικο, ισως κοστισει το 2πλασιο ή και περισσοτερο απο το αρχικο κοστος,προσθεσε και το κοστος επισκευης. Πρεπει να γνωριζεις λοιπον απο δω και περα πως, ή θα απευθυνεσαι σε καποιον τεχνικο της ''γειτονιας'' σου ή θα το πετας στην ανακυκλωση εαν δεν θελεις ή δεν σε συμφερει η επιδιορθωση. Ζητω η εποχη της made in china υπερκαταναλωσης.....
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.184
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top