To τελευταιο μου direct drive project


Μηνύματα
90
Reaction score
275
Thanks...και πολυυυυ δουλεια!
Οταν με το καλο στεγνωσε πηρα το πανω κομματι του σασσι και αρχισα να γυριζω αυτους που κανουν μεταξοτυπιες.
Εκει που νομιζα οτι τα πραγματα θα ηταν απλα...εφαγα χοντρη ηττα.
Οι περισσοτεροι με το που το βλεπανε γυριζανε την πλατη...
Δυστυχως το στρογγυλο και το κεκλιμενο ειναι δυσκολος συνδυασμος!
Με τα πολλα εφτασα σε ενα εργαστηριο στη Μεταμορφωση που δεχτηκε να το αναλαβει.
Τους εστειλα με email μια πολυ μοντερνα γραμματοσειρα και αλλαξα προς το γουστο μου
τις επιγραφες.
Προσπαθησα οπου γινοταν να σχηματικοποιησω τις εντολες αντι να γραφω λεξεις.
Μετα απο διαρκη συννενοηση αποφασιστηκε και το υψος/παχος/spread των γραμματων.
Μετα ενα μηνα και αφου τυπωθηκε σε τρια σταδια -και ψηθηκε και τρεις φορες- το παρελαβα.
Σε γενικες γραμμες ημουν ευχαριστημενος αλλα μετα απο αυτη την ταλαιπωρια αποφασισα
στο μελλον ολα να γινονται σκαλιστα στο CNC για να γλυτωνω το τρεξιμο και την αναμονη.
Το κοστος λιγο πολυ ιδιο ειναι.
Δειτε το:
 

Attachments


Μηνύματα
90
Reaction score
275
Καποια στιγμη αρχισε η διαδικασια μονταρισματος του εξωτερικου σασσι...
Οι πεντε φετες που αποτελουσαν το σωμα του (3Χ3cm αλουμινιου μαυρες - 2X1.5cm μολυβδοσιδηρος πρασινες) βιδωθηκαν all together απο κατω προς τα πανω με 5ΧΜ10 βιδες με γκροβερ.
Αρχικη σφιξιμο με το χερι και το τελειωμα με ροποκλειδο.
Ακολουθησαν το βιδωμα των ποδιων με τρεις Μ8 με γκροβερ αφου πρωτα γεμιστηκε ο κενος θαλαμος
του καθενος με σκαγια και βαλβολινη.
Ο ατσαλενιος κωνος/ακιδα ερχεται και βιδωνεται σφραγιζοντας μεσω του πιεσμενου o-ring τον θαλαμο.
Αναμεσα στο σωμα του ποδιου και του σασσι συμπιεστηκε φλατζα σορμποθανης.
Οπως καταλαβαινετε το πικαπ αλφαδιαζεται απο τη βαση του κι οχι απο τα ποδια...
 

Attachments


Μηνύματα
90
Reaction score
275
Mε το που βιδωσα τα ποδια στο κυριο σωμα της κατασκευης ηρθε η ωρα για ενα πρωτο ζυγισμα.
Μετρηθηκε στα 45 κιλα.
Μετα ασχοληθηκα με τη βαση του βραχιονα.
Ο Kuzma 4 Point ειναι βαρυς βραχιονας...απο τους βαρυτερους (2+κιλα) και η βαση επρεπε να τον στηριζει καλα.
Ετσι ξεκινησα με το κατω αποσβεστικο στρωμα (neoprene με ενδιαμεσο φυλλο μολυβδου, περιπου 7mm) συμπιεζομενο στα 4mm αναμεσα στο φαρδυ κομματι της βασης και του κυριως κυλινδρου.
Τοποθετηθηκαν τα σκαγια μεχρις ορισμενου σημειου και στη συνεχεια γεμισε σταδιακα με τη βαλβολινη μεχρι να γεμισουν ολα τα κενα.
Απο πανω μπηκε αλλο ενα συμπιεζομενο αποσβεστικο στρωμα και τοποθετηθηκε η πανω πλακα με το δικο μου κολλαρο του βραχιονα (στα μετρα του οriginal εσωτερικα αλλα με διαφορετικα εξωτερικα).
Το κολλαρο εκτος της ακεφαλης βιδας στερεωσης του βραχιονα, φερει "κουπακι" υπολογισμενο λιγο μακρυτερο απο τον αξονα του 4 Point ωστε να τοποθετηθει απο τον ιδιοκτητη στρωμα σορμποθανης
στον πατο του για να "ηρεμει" τον βραχιονα.
Τελος εκοψα (με ενα custom εργαλειο που εχω φτιαξει) απο φυσικο καουτσουκ παχους 3mm,
τη "σολα" του πατηματος η οποια κολληθηκε σταθερα απο κατω αφηνοντας τρυπα για τη βιδα.
Ζυγιστηκε στα 11 κιλα και με τη βαση διαμετρου 14 εκατοστων + τη λαστιχενια σολα...
... ηταν "βραχος" σταθεροτητας
Ιδου:
 

Attachments

Last edited:

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Παμε μετα στο δεσιμο του μοτερ.
Εκοψα και γεμισα τους κενους χωρους στο αλουμινενιο Π του μοτερ με low shore index (30) σορμποθανη
ετσι ωστε οταν βιδωθει η ορειχαλκινη βαση - εδρανο, αυτη να συμπιεστει ελαφρα.
Μετα γεμισα και το υπολοιπο με υγρη bitumine κανοντας το αλουμινενιο αυτο εξαρτημα οσο πιο αδρανες
και απορροφητικο (σε κραδασμους) γινεται.
Του εριξα και ενα μαυρο βαψιμο και στη συνεχεια μονταρα το μοτερ με τον ξανα-γυαλισμενο αξονα,
τα νεα κουζινετα, teflon πανω στην κεραμικη μπιλλια και με γεματο resrvoir λαδιου.
Εκανα ενα απλο τεστ side by side με ενα original πηγαδι/πλατω.
Εκει που το απλο γυριζε μετα τις 33 στροφες δυο λεπτα για να ηρεμησει, αυτο με το υπερδιπλασιο βαρος
πηγαινε σχεδον 4...αστρωτο.
Στηριξα και τα δυο με τον ιδιο τροπο και εβαλα τα ακουστικα μου κολλημενα ακριβως κατω απο την μπιλλια.
Εκει που στο original ακουγες ενα αδιορατο γρεζι, στο καινουργιο επικρατουσε ακρα του ταφου σιωπη...
Και δεν ειχα καν βιδωσει το δευτερο μεγαλυτερο ορειχαλκινο κομματι που θα "ηρεμουσε" ακομα περισσοτερο την περιοχη!
Σημειωτεον οτι το original κομματι αλουμινιου ζυγιζε σκαρτα 250 gr και μετα την "περιποιηση" εφτασε
τα 2.350 gr.
Πηρα θαρρος... γιατι αν ξεκινας με κατι αθορυβο σε γυμνη μορφη... οταν το ντυσεις με μαζα και damping
εχεις μονο να κερδισεις...
 

Attachments

Last edited:

Μηνύματα
311
Reaction score
100
Περιττό να πω ότι έχεις κάνει καταπληκτική δουλεία! Φαντάζομαι ότι από κοντά θα είναι ακόμα καλύτερο.
Ενδιαφέρον θα είχε, μετά την ολοκλήρωση του project, να γίνει μια ηχητική κόντρα με ένα μαμήσιο Denon. Όχι πως δεν φαντάζομαι τον νικητή, απλά για να δεις σε ποιους τομείς και πόσο έχει καλυτερέψει ο ήχος.

Και πάλι ΕΥΓΕ!!!
 

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Σ΄ευχαριστω πολυ!
Δυστυχως αυτη η κοντρα δεν εγινε ποτε -στην Ελλαδα.
Δεν ειχα τον βραχιονα στα χερια μου...
Εγινε ομως στο Hong Kong που ταξιδεψε.
Ο ιδιοκτητης ειναι dealer Hifi και εχει στην κατοχη του δευτερο DP-80, SP-10MKII, EMT, Garrard, AR...ως και ΚUZMA XL-2 (ειναι και αντιπροσωπος της Kuzma και Karan).
Εχω ξανακανει τη μετατροπη σε αλλο που πηγε Αγγλια.
Οι γνωμες των ιδιοκτητων ταυτιζονται.
 

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Σειρα ειχε το πλατω.
Η Denon ειχε τοτε μια πρωτοποριακη ιδεα και τα κοτσια να την πραγματοποιησει.
Το διπλο πλατω με αναρτηση για να αντιμετωπισει τους ενδογενεις κραδασμους που μπορει να μεταδωσει το μοτερ στον δισκο.
Τρια πικαπ το εχουν αυτο: τo DP-75 (single phase motor), τo DP-80 (three phase motor) και το holly grail
DP-100.
Η αναρτηση στα δυο πρωτα αποτελειται απο ατσαλινα ελασματα με περιφερικο damping απο foam ενω στο
τελευταιο προστιθενται και "αμορτισερ" λαδιου...
Καμμια αλλη εταιρια δεν εχει επιλεξει τοσο πολυπλοκη λυση...αλλα δεν ξερω και καμμια αλλη εταιρια
που να πιστεψε (σε διαρκεια χρονων και πληθος μοντελων) τοσο πολυ στο direct drive!
Σε ολα τα DP to foam μετα απο 25-30 χρονια απλα δεν υπαρχει και το αντικαθιστω με νεο closed cell τυπο.
Ειχα παιξει στο παρελθον με διαφορα υλικα και σ'αυτο αποφασισα να εφαρμοσω οτι ειχα ακουσει...
Εβαλα το closed cell foam αλλα μετρησα την αποσταση αναμεσα στα δυο στρωματα του πλατω με ολα τα βαρη πανω: extra metal mat / δισκο / puck / periphery ring.
Eκοψα και τοποθετησα πολυ "πλαστικη" σορμποθανη ελαχιστα ψηλοτερη (2-3 δεκατα) στο διακενο και στη συνεχεια βιδωσα συμπιεστικα την αναρτηση.
Το τελικο αποτελεσμα εδωσε ενα πλατω δυο στρωματων μεν, αλλα βαρυτερο με πολυ στιβαροτερη αισθηση και με απιστευτο ενσωματωμενο damping.
Διπλα διπλα με ενα original απλα δεν υπηρχε συγκριση...
 

Attachments


ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Πραγματικά νομίζω ότι θα ήταν κρίμα μετά από τόσο κόπο και τέτοια δουλειά, να μη γίνει ένα πλήρες σετ μετρήσεων στο πικάπ.
Τόσο προσεγμένη δουλειά και λεπτομέρεια (μπορώ να πω και σε σημείο υπερβολής π.χ. στο dampnig, αλλά πάλι εγώ δεν το κατέχω το θέμα, οπότε ότι και να πω....) που χαίρεσαι να διαβάζεις!
:drinks:
 

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Και παλι ευχαριστω.
Το σκεπτικο ηταν οντως να δοθει για μετρησεις αλλα η χρονικη πιεση και το αγχος του ιδιοκτητη που ενημερωνοταν για την πορεια των εργασιων σε εβδομαδιαια βαση και πια δεν κρατιοταν ...
δεν μου αφησε περιθωρια.
Μαλιστα μου ζητηθηκε να παρουσιαστει στο Ηi End show , φιλος προσεφερε το Kuzma Airline,
εγω εβαζα τον δικο μου VdHull Condor και η δουλεια γινοταν
αλλα επειδη:
α)επρεπε να οργανωθει ολοκληρη επιχειρηση για να παει εκει και να στηθει,
β) δεν μπορουσα να ειμαι εκει τρεις μερες για να το φυλαω,
β) οποιαδηποτε ζημια /γρατζουνια / χτυπημα θα με εριχνε σε απιστευτη ταλαιπωρια...
...σε κατι που δεν ηταν πια δικο μου...ειπα ασε καλυτερα, και πηγα πασο.
Αυτο θα γινει στο επομενο ακομα πιο extreme οπου θα δανειστω μονο το τυλιγμα του μοτερ
και το κατω πλατω απο το Denon...ουτε καν το σασσι...
Oλα τα αλλα δικα μου... αλλα μεταλλα στο σασσι,,χειρισμος απο full blown τροφοδοτικο με soft touch, τριμεταλλικο πλατω (με αποσβεση) γυρω στα 12 κιλα και (για πρωτη φορα σε direct drive) μαγνητικη απωση...
 

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Αφου τελειωσα με το κυριως πλατω επιασα να ασχοληθω με τα κομματια που εφτιαξα εγω.
Εκοψα παλι με το ειδικο εργαλειο λεπτη (1mm) φλατζα απο φυλλο φυσικο καουτσουκ και το
κολλησα με κολλα spray και πιεση στο extra metal mat.
To ιδιο (αλλα με 2mm παχος) εκανα και στο βαρος δισκου.
Ειχα παραγειλει απο Αμερικη ενα ειδικο πολυ λεπτο αυτοκολλητο felt (1.5mm) που χρησιμοποιουν στη
φωτοστεγανωση των φωτογραφικων μηχανων.
Ειχα υπολογισει το periphery ring με εσωτερικη διαμετρο 2mm μεγαλυτερη απο το metal mat.
Aυτο βεβαια πριν τις βαφες...
Eβαλα 4 strips σταυρωτα και δοκιμασα το πως αγκαλιαζε το mat.
Eιδα οτι εμπαινε σφιχτα αλλα οχι οσο θα ηθελα...ηξερα οτι το felt "καθεται" με τον καιρο οποτε
εβαλα αλλα 4 και ξαναδοκιμασα.
Εμπαινε σφιχτα και κεντραριζοταν απολυτα...και το αφησα ετσι.
Ολα μια χαρα...μεχρι στιγμης.
 

Attachments


Μηνύματα
90
Reaction score
275
Eπομενο session ηταν να ασχοληθω με την μαγνητικη ασπιδα κατω απο το πλατω και τα λαμαρινενια καπακια που καλυπταν τα ηλεκτρονικα.
Η στρογγυλη λαμαρινα απο μαλακο σιδηρο σε original μορφη ειχε απλα 4-5 βιδακια στερεωσης πανω
στο κυριως αλουμινενιο σασσι.
Πρεπει να ανοιξα τουλαχιστον αλλα 10 (με τα αντιστοιχα σπειρωματα) αφου ειχα σκοπο να εξυπηρετησει
και αναγκες damping πανω στο αλουμινιο.
Την εστρωσα απο κατω με φυλλο μαλακου πισοειδους και την βιδωσα συμπιεστικα.
Περιμενα να ξεχειλισει απο την πιεση, ξεβιδωνα και εκοβα οτι περισσευε και μετα ξαναβιδωνα.
Αυτο εγινε μερικες φορες μεχρι να φορμαριστει εντελως το πισοειδες και στο τελος πετυχα τελεια επαφη
σε ολη την επιφανεια που αυτο καλυπτε.
Δεν θα σας πω τι διαφορα εφερε στα 5mm του αλουμινιου...απλα αλλος κοσμος σε σχεση με πριν!
Το ιδιο φυλλο πισοειδους κολληθηκε και στα απο κατω κομματια ετσι ωστε να μην υπαρχει ουτε υποψια
ringing στην ολη κατασκευη.
Με ενδιεφερε να ειναι με αποσβεση γιατι θα επαιζαν ρολο (περα απο την προστασια των ηλεκτρονικων
και τη θωρακιση του μαγνητισμου) και στο fitting της υπερκατασκευης στο κατω σασσι.
Φωτο:
 

Attachments


Μηνύματα
311
Reaction score
100
Η πίσσα κάνει και μαγνητική θωράκιση;
Ρωτάω γιατί έχω ένα θέμα με την κεφαλή μου και ψάχνομαι...σκέφτομαι και το mu metal.
 

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Αν εχεις προβλημα η λυση ειναι πρωτα ο μαλακος σιδηρος και μετα το mu metal...
To πισοειδες ειναι μονο για damping.
 

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Ειχε ερθει η ωρα να μονταριστει το μοτερ.
Ειχα ανοιξει μεγαλυτερο σπειρωμα (Μ5) και βιδωθηκε με βιδες που πιανανε 2 cm μεσα στο χυτο αλουμινιο.
Στη συνεχεια τοποθετησα τις πλακετες με τα κουμπια και πηρα μετρα για να να τραβηξω γραμμες προς το τροφοδοτικο.
Χρησιμοποιησα πολυκλωνο δυο νουμερα χοντρυτερο για να εξισσοροπησω με τη διατομη το μεγαλο μηκος.
Ο ιδιοκτητης ηθελε γυρω στο 1.5 μετρο διαδρομη οποτε επρεπε να κοπουν ενα ενα και να κολληθουν επεκτασεις απο τις πλακετες, με κοινη τακτοποιημενη διαδρομη προς το πολυπινο φις που θα κουμπωνοταν στην πλατη του τροφοδοτικου.
Μιλαμε για καμμια 20αρια καλωδια...αλλα εντολων, αλλα ρευματων συν τα 4 της μαγνητικης κεφαλης.
Εκει χρησιμοποιησα ειδικο καλωδιο του Van den Hul θωρακισμενο ειδικο για χαμηλα σηματα (phono).
Οπως και ναχει...μια κατασταση λιαν ανησυχητικη για παρεμβολες ... μια που δε φτιαχνουμε τοστιερα!
Ομως αν δεν δοκιμασεις δεν ξερεις, κι ετσι το δουλεψα ακριβως βαση του σχεδιου μου και περιμενα
να δω τι σκελετους θα εκρυβε η ντουλαπα...
 

Attachments

Last edited:

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Οταν εγιναν ολες οι συνδεσεις εβαλα μπροστα να δω τι ψαρια θα επιανα.
Σκυλοψαρα...!
Το μοτερ δουλευε αλλα με αρρυθμιες, με εμφανες cogging, το φρενο λειτουργουσε οποτε ηθελε,
οι εντολες απο τα χειριστηρια ποτε εμπαιναν, ποτε οχι...χαλια μαυρα.
Αρχικα δοκιμασα να απλωσω τα καλωδια για να δω αν ηταν ζητημα αλληλοεπιδρασης.
Λιγη βελτιωση στα ορια του ψυχολογικου.
Αρχισα να κονταινω τις γραμμες προς το τροφοδοτικο για να δω αν εχει διαφορες.
Παλι λιγη βελτιωση αλλα οχι αποδεκτη.
Εφτασα στα 50 εκατοστα καλωδια οπου υπηρχε εμφανως μεγαλη διαφορα
αλλα ακομα στις 33 rpm υπηρχε υποψια cogging.
Ξηλωθηκα κανονικα και εφερα απ΄εξω ειδικο data cable ικανο για πολλα Mhz διαμεταγωγης δεδομενων
με καθε αγωγο ξεχωριστα θωρακισμενο...
Παλι βελτιωση αλλα οχι στα ματια μου ικανοποιητικη...
Ειχα πεσει σε τοιχο...απιστευτο deja-vu με το δικο μου Mitsubishi πριν πεντε χρονια που μου εφαγε
τρεις μηνες για να οδηγησω με ακριβεια δυο μοτερ ταυτοχρονα.
Το φορτωνω και παω σε φιλο μου παλαιμαχο ηλεκτρονικο.
Αποφαινεται οτι το προβλημα το κανει το κυκλωμα ελεγχου περιστροφης μεσω της μαγνητικης κεφαλης.
Δοκιμαζουμε με το original κοντο καλωδιο κεφαλης και ολα δουλευουν υπεροχα...
Ομως το εξωτερικο τροφοδοτικο;
Ολη η δουλεια (και τα εξοδα) μεχρι τωρα με αυτο τον σκοπο;
Εχουν περασει ηδη τρεις μηνες δοκιμων και ο ιδιοκτητης αρχιζει να γινεται ευγενικα ανυπομονος...
Ειναι δυσκολο για καποιον που βλεπει τα μηχανικα ολοκληρωμενα, να καταλαβει την εξαρτηση της
καλης λειτουργιας απο τα ηλεκτρονικα.
Στο μεταξυ μου εχει ηδη καρφωθει η ιδεα για ενα με μαγνητικη απωση και full blown εξωτερικο τροφοδοτικο...που για να γινει το προβλημα αυτο πρεπει να λυθει.
Απ΄οτι φαινεται ομως οχι σ΄αυτο το πικαπ...
Παω ενα ιδιο πικαπ σε εναν αλλο φιλο μου και του το αφηνω εσαει με την παραγγελια : λυσε το προβλημα του να παμε το σημα της κεφαλης μακρια.
Εν οψη γρηγορης παραδοσης παω σε αλλαγη σχεδιων...
Φτου!!!!
 

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Αποφασισα για νεο "μειωμενο" τροφοδοτικο που θα εχει μεσα μονο φιλτρα ρευματος και μετσχηματιστες.
Ετσι θα μετακομιζα πιθανες πηγες δονησεων εκτος κυριως σασσι και θα κρατουσα τις αποστασεις
του @#%&*! καλωδιου της κεφαλης στο original μηκος αφου οι αντιστοιχες πλακετες θα επεστρεφαν...
Εγινε η παραγγελια για νεο μακροστενο κουτι (15 Χ 33) αφου μετρηθηκαν προσεκτικα οι χωροι που χρειαζομουν.
Στο μεταξυ αφου οι πλακετες επρεπε να ξαναμπουν στο σασσι καποια πραγματα πια δεν χωρουσαν!
Αποφασισα φερνοντας πλατη πλατη δυο βολικες πλακετες να κρατησω δυο τουλαχιστον
απο τις πεταλοειδεις κατασκευες (ερμα) σε θεση αντικρυστη ωστε να κρατησω οσο μπορουσα
απο το damping αλλα και την επαφη με το στρογγυλο καπακι των ηλεκτρονικων.
Ηθελε καποιες πατεντες αλλα τελικα τα καταφερα να χωρανε πολυ ωραια ολα μεσα.
Εβγαλα τα τεφλον και κρατησα μονο τα μεταλλικα κομματια οποτε απο βαρος ηρθαμε μια η αλλη
αφου γυρισαν 3 πλακετες...
Ταυτοχρονως εβγαλα σε βολικο σημειο (ακριβως κατω απο το πλατω) τη μια ασφαλεια του μοτερ
ωστε να μη χρειαζεται να διαλυσεις το συμπαν για να αλλαξεις μια ασφαλεια.
Η αλλη θα εμπαινε στο τροφοδοτικο.
Εκανα τις δοκιμες μου με τα πραγματα του τροφοδοτικου απλα πανω σε ενα MDF και μηκος
καλωδιων (καθαρο-εκτος συσκευων) 125 cm και επιτελους ολα δουλεψαν ρολοι...for a change...
 

Attachments


Μηνύματα
90
Reaction score
275
Hρθε το νεο κουτι τροφοδοτικου απο μαυρο εξελασμενο αλουμινιο 5mm και με προσοψη 12mm και πλατη 10 mm.
Φυσικα και δεν εμεινε ετσι αφου το εστειλα για "κορνιζα" μπροστα απο πλακα 15mm και να χαραχτουν τα παντα στο αλουμινιο στο CNC μπρος πισω - τερμα οι μεταξοτυπιες!
Ετσι μπροστα σκαλιστηκε το λογοτυπο και το μοντελο και ανοιχτηκε τρυπα για led που θα αναβε στη θεση "on".
Πισω ανοιχτηκαν τρυπες για τον συνθετο master διακοπτη (μαζι φιλτρο και ασφαλεια) και για την υποδοχη του πολυπινου συν ολες τις απαραιτητες επιγραφες.
Ειχα σκεφτει να βαλω εξωτερικο hook point για τις γειωσεις αλλα τελικα μου περισσευαν επαφες στο βυσμα
και τραβηξα ενα ξεχωριστο καλωδιο μεσα στον "ομφαλιο λωρο" του πικαπ...πιο ταχτικο ετσι.
Απο 1.5 ευρω για το θηλυκο και 1.5 για το αρσενικο pin X18 επιχρυσες επαφες συν τα κολλαρα και φις...δεν σου παει η καρδια να τα αφηνεις αχρησιμοποιητα!
Καποα στιγμη γυρισανε τα πραγματα απο το CNC και ολα δειξανε ωραια...αν και αβαφτα!
 

Attachments


Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.180
Είσαι απίστευτος. Εχεις κάνει απίστευτη δουλειά. ΜΠΡΑΒΟ.
Το πρόβλημα του χαμηλού σήματος της κεφαλής δεν σκέφτηκε κανείς να το λύσει με μία απλή προενίσχυση?
 

Μηνύματα
90
Reaction score
275
Σ΄ευχαριστω και ναι το σκεφτηκαμε...αλλα αποδειχτηκε αρκετα πιο tricky.
Eιναι κατι που δουλευοταν παραλληλα απο τον φιλο μου (ανθρωπο γνωστο στα φορουμ για τα ηλεκτρονικα).
Το προβλημα ηταν οτι ειχα ταξει συγκεκριμενη ημερομηνια παραδοσης που λογω ολης αυτης της
αναποδιας ειχε ηδη παει πισω τρεις μηνες και βαλε...

Εν παση περιπτωσει το ποταμι δεν γυριζε πισω και επρεπε να προχωρησω...
Δεν ειχα χρονο να περιμενω το βαφειο (που μου'φαγε ενα μηνα για τα αλλα)
γι'αυτο ετριψα στοκαρα και εβαψα μονο μου τα νεα κομματια αλουμινιου...
Μου αρεσε πολυ η νεα μοντερνα γραμματοσειρα που ειχα επιλεξει...θα μονιμοποιηθει!
Για να ξαναθυμηθω την εποχη που εβαφα στο χερι το δικο μου πικαπ...
Βγηκαν μια χαρα, το φινιρισα και ελαφρως σεμι ματ οπως και το πικαπ
και ετοιμαστηκα να τα μονταρω ξανα για να χαρω το αποτελεσμα...
Αλλωστε δεν προορισμα το τροφοδοτικο για να ντρεπεσαι να το δειξεις.
Επρεπε να δειχνει αντιστοιχο του υπολοιπου ικανο να σταθει και διπλα στο πικαπ.
 

Attachments



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.599
Μηνύματα
2.865.504
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top