- Μηνύματα
- 19
- Reaction score
- 1
psaxnw mhxanh gladius h yamaha xj6.. mporeite na me voithisete legontas mou kapoia arnhtika kai thetika logw tou oti den eimai gnwsths??
psaxnw mhxanh gladius h yamaha xj6.. mporeite na me voithisete legontas mou kapoia arnhtika kai thetika logw tou oti den eimai gnwsths??
(και γράφε Ελληνικά σε παρακαλώ.)
Είναι. Ωστόσο, ειδικά αν πρόκειται να χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο χωρίς συνεπιβάτη σε μακρινές διαδρομές, μπορούν να εξυπηρετήσουν και οι δύο, ένα μεγάλο φάσμα χρήσης.Ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας.
Διαφωνώ.Το suzuki φιλικοτερο σε αναβατη με μικροτερη εμπειρια κ με γραμμικο κινητηρα σε αποδοση.Το yamaha πιο νευρικο κ κοφτερο σε οδικη σμπεριφορα.
Αυτό ισχύει κυρίως λόγω του...Fazer, που μοσχοπούλησε και έχει μία συγγένεια με την XJ6, η οποία δεν έχει πουλήσει αρκετά, κυρίως λόγω της κρίσης που πρόλαβε να της..."κόψει τα φτερά", όπως έκανε, βέβαια και με το σύνολο των μοτοσικλετών...Επισης απο πλευρα μεταπωλησης αν σε ενδιαφερει μειονεκτει το gladius.
Θα πάρει μια ιδέα, αλλά, σε σχέση με το KLE, ούτως ή άλλως, θα του φανούν...διαστημόπλοια!Προτεινω να τα κανεις test ride πριν το ταμειο.
Είναι. Ωστόσο, ειδικά αν πρόκειται να χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο χωρίς συνεπιβάτη σε μακρινές διαδρομές, μπορούν να εξυπηρετήσουν και οι δύο, ένα μεγάλο φάσμα χρήσης.
Διαφωνώ.
Και οι δύο είναι φιλικές μοοσικλέτες, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κάλλιστα από αρχάριο αναβάτη.
Ωστόσο, ο τετρακύλινδρος κινητήρας της XJ6, ο οποίος δεν είναι ο κινητήρας του Fazer (που είχε προέλθει από τη R6 του 2003), έχει σχεδιαστεί για να αποδίδει ομαλά την ιπποδύναμη και τη ροπή του, χωρίς εξάρσεις.
Ο κνητήρας του Gladius, είναι πιο "ήπιος" από του SV (το οποίο αντικατέστησε), όμως, συγκριτικά με της XJ6, αποδίδει πιο "νευρικά" και "απότομα", τόσο λόγω της...φύσης του ως δικύλινδρου, όσο και λόγω των σπορ γονιδίων που δεν έχουν...εξημερωθεί εντελώς, όπως έγινε στην περίπτωση της XJ6.
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στη συμπεριφορά των μοτοσικλετών, με την XJ6 να προβάλει ένα συνδυασμό άνεσης και σπορτίφ συμπεριφοράς, έχοντας αρκετά μαλακές αναρτήσεις, ενώ το Gladius, χωρίς να είναι πολύ πιο σπορ, εκμεταλλευόμενο την απόδοση του κνητήρα, τις μικρότερες διαστάσεις του και της σαφώς πιο "επιθετικής" θέσης οδήγησης, μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερες δόσεις αδρεναλίνης.
Διευκρινίζω: η πιο "τραχειά" και "απότομη" απόδοση του κινητήρα του Gladius και η λίγο πιο "κοφτερή" συμπεριφορά του, δεν είναι επουδενί επικίνδυνες για τους αρχάριους αναβάτες.
Αυτό ισχύει κυρίως λόγω του...Fazer, που μοσχοπούλησε και έχει μία συγγένεια με την XJ6, η οποία δεν έχει πουλήσει αρκετά, κυρίως λόγω της κρίσης που πρόλαβε να της..."κόψει τα φτερά", όπως έκανε, βέβαια και με το σύνολο των μοτοσικλετών...
Το Gladius...κατάφερε (!) να πουλήσει ακόμα λιγότερο από το ήδη όχι καλοπουλημένο SV...
Θα πάρει μια ιδέα, αλλά, σε σχέση με το KLE, ούτως ή άλλως, θα του φανούν...διαστημόπλοια!
Σε test ride των 10 λεπτών, δεν προλαβαίνεις να μάθεις πολλά...
τωρα για το ποια ειναι η καλυτερη εταιρια.....αυτο ειναι αλλη κουβεντα..εισαι ωραιος ρε φιλε.. σε ευχαριστω πολυ.. αυτο θα κανω..
απλως εχουν μπει οι δυο καλυτερες μαρκες για εμενα yamaha k suzuki αντιμετωπες με δυο πολυ ομορφα μοντελα.. τεραστιο διλλημα αν κ κλινω προς το suzukaki παρολο που μ λενε οτι ειναι ακριβοτερη η συντηρηση του.. και παλι σε ευχαριστω πολυ..