Έμεινα ..πάκης

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
ειναι αστειο να προσπαθήσεις να αξιολογήσεις ενα ηχειο, εναcdp, κοκ. ακουγοντας ηλεκτρικες κιθαρες και ολες αυτες τις παραμέτρους παραμόρφωσης...

παντα με ακουστικα οργανα..και παντα με εμπειρια ...απο ακουστικά όργανα...και σε σταθμες που αυτά παράγουν...

τωρα αν ακους μεταλ κλπ, σιγουρα θα ακουσεις σωστα και αυτα σε ενα σωστο τονικα ηχειο
Για κάτσε ρε αδερφέ! Δηλαδή αυτοί που δεν έχουν εμπειρία από ακουστικά όργανα τι θα πρέπει να κάνουν? Να βασιστούν στις αξιολογήσεις των γκουρού μόνο?
Και στην τελική ανάλυση αν στην περίφημη "ακουστική αξιολόγηση" μιας συσκευής μπαίνουν τόσα "αν" και "πρέπει" ,από τη φροντίδα του χώρου μέχρι τα συνοδά και από την ποιότητα και το είδος των ηχογραφήσεων μέχρι την εμπειρία του ακροατή-αξιολογητή ,μήπως τελικά έχουν δίκιο αυτοί που αξιολογούν από πιντιέφια???
Λέω τώρα εγώ....
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
απόλυτα σχετικό κατά τη γνώμη μου, αν δεν έχει κάποιος την ικανότητα του absolute pitch πως είναι σε θέση να πιστοποιεί ότι ένα ηχείο αναπαράγει σωστά τονικά, όπως πολλές φορές αναφέρουν σε διάφορα τοπικς εδώ και αλλού, κάποιοι ακροατές. Ακόμη πιο αστείο, κατά την ταπεινή γνώμη μου πάντα, είναι που κάποιοι αναγνωρίζουν την μη αποδεκτή παραμόρφωση που ενδεχομένως έχει το σύστημα όταν ακούν για παράδειγμα μια ηλεκτρική κιθάρα σε μουσικές μέταλ όπου η τονική παραμόρφωση (όχι μόνο στην κιθάρα αλλά και στην φωνή) είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα του είδους.
Η τονικοτητα που εννοουν/με κρινοντας ενα συστημα ηχου ειναι η δυνατοτητα του να μην υπερτονιζει η το αντιθετο,ορισμενα σημεια του ακουστικου φασματος και δεν εχει σχεση με αυτο στο οποιο (ορθα) αναφερεσαι και εχει να κανει με τον σωστο τονο/κουρδισμα ενος οργανου.Κατι αναλογο ισχυει και στο θεμα παραμορφωσης ενος συστηματος σε σχεση με την "παραμορφωση" μιας ηλεκτρικης κιθαρας.
Στην περιπτωση των συστηματων αναπαραγωγης του ηχου,τοσο η τονικοτητα (frequency response) οσο και η παραμορφωση του σηματος,ειναι μετρησιμες παραμετροι αλλα δεν αφορουν την τονικοτητα η την παραμορφωση οπως την εννοεις.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Για κάτσε ρε αδερφέ! Δηλαδή αυτοί που δεν έχουν εμπειρία από ακουστικά όργανα τι θα πρέπει να κάνουν? Να βασιστούν στις αξιολογήσεις των γκουρού μόνο?
Και στην τελική ανάλυση αν στην περίφημη "ακουστική αξιολόγηση" μιας συσκευής μπαίνουν τόσα "αν" και "πρέπει" ,από τη φροντίδα του χώρου μέχρι τα συνοδά και από την ποιότητα και το είδος των ηχογραφήσεων μέχρι την εμπειρία του ακροατή-αξιολογητή ,μήπως τελικά έχουν δίκιο αυτοί που αξιολογούν από πιντιέφια???
Λέω τώρα εγώ....
Oλα τα "αν" και τα "πρεπει" που αναφερεις,ισχυουν για ολα ανεξαιρετως τα μηχανηματα και χωρους.Ολα.Τα "πιντιεφια" ειναι χρησιμα,π.χ δειχνουν αν ενα μηχανημα αξιζει να ασχοληθεις μαζι του (τα πλειστα δηλαδη) αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορει κανενας να το διαβασει και να πει οτι θα ακουγεται ετσι η αλλιως.Κανενας.Ειναι σαν να βλεπεις μια φωτογραφια ενος steak και να λες οτι ξερεις τι γευση θα εχει.Στην πορεια της αναζητησης σαφως θα μαθεις περισοτερα,αλλα χωρις να ακουσεις δεν μπορεις να εισαι βεβαιος για τιποτα.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Oλα τα "αν" και τα "πρεπει" που αναφερεις,ισχυουν για ολα ανεξαιρετως τα μηχανηματα και χωρους.Ολα.Τα "πιντιεφια" ειναι χρησιμα,π.χ δειχνουν αν ενα μηχανημα αξιζει να ασχοληθεις μαζι του (τα πλειστα δηλαδη) αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορει κανενας να το διαβασει και να πει οτι θα ακουγεται ετσι η αλλιως.Κανενας.Ειναι σαν να βλεπεις μια φωτογραφια ενος steak και να λες οτι ξερεις τι γευση θα εχει.Στην πορεια της αναζητησης σαφως θα μαθεις περισοτερα,αλλα χωρις να ακουσεις δεν μπορεις να εισαι βεβαιος για τιποτα.
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές αλλά....όταν μπαίνεις στη διαδικασία να ακούσεις μια συσκευή και δη στο χώρο σου, με τις υπόλοιπες συσκευές σου και με τις μουσικές που γουστάρεις ,αυτό που παραγματικά αξιολογείς είναι το κατα πόσο μπορείς και θέλεις να "συμβιώσεις" με αυτή τη συσκευή. Αυτό όμως δε συνιστά αντικειμενική αξιολόγηση.
Από την άλλη ,αν και άσχετος με το κομμάτι των μετρήσεων, μου φαίνεται παρ' όλα αυτά πολύ λογικό η αντικειμενική αξιολόγηση μιας συσκευής να έχει σταθερές ,σημεία αναφοράς και να εκμηδενίζει τον υποκειμενικό παράγοντα.Και κάτι τέτοιο προκύπτει μόνο μέσα από ένα εργαστήριο.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.912
Reaction score
41.171
Η τονικοτητα που εννοουν/με κρινοντας ενα συστημα ηχου ειναι η δυνατοτητα του να μην υπερτονιζει η το αντιθετο,ορισμενα σημεια του ακουστικου φασματος και δεν εχει σχεση με αυτο στο οποιο (ορθα) αναφερεσαι και εχει να κανει με τον σωστο τονο/κουρδισμα ενος οργανου.Κατι αναλογο ισχυει και στο θεμα παραμορφωσης ενος συστηματος σε σχεση με την "παραμορφωση" μιας ηλεκτρικης κιθαρας.
Στην περιπτωση των συστηματων αναπαραγωγης του ηχου,τοσο η τονικοτητα (frequency response) οσο και η παραμορφωση του σηματος,ειναι μετρησιμες παραμετροι αλλα δεν αφορουν την τονικοτητα η την παραμορφωση οπως την εννοεις.
ΟΚ, δεκτή η διεκρίνιση, αλλά παραμένει ένα θέμα. Πως γνωρίζει ο ακροατής ποιο είναι το σωστό με βάση το οποίο κρίνει αυτό που ακούει; Πως ξέρει αν η έμφαση σε κάποιες συχνότητες είναι ηθελημένα στην ηχογράφηση ή αν τις αναπαράγει λανθασμένα, το σύστημα;
Για να ξακαθαρίσω λίγο τη θέση μου, είμαι 1000% με τη λογική που λέει μου αρέσει/δεν μου αρέσει ένα σύστημα όπως ακούγεται, αυτό είναι το γούστο του καθενός και αυτό είναι που πληρώνει.
Καταλαβαίνω και δέχομαι την έμπειρη γνώμη ακροατών που λένε ότι το τάδε σύστημα έχει τη δυνατότητα να αναδείξει ή όχι κάποιους ήχους/μουσικά περάσματα που άλλα συστήματα δεν μπορούν (περισσότερα μπάσα, καθαρότερα πρίμα, 'ζεστές' μεσαίες).

Μετά από τα παραπάνω μπορώ να δεχτώ από τον έμπειρο ακροάτη να πει σε μένα στον αρχάριο ότι ένα σύστημα αναπαράγει πιο ολοκληρωμένα ένα μουσικό κομμάτι ασχέτως αν σε εμένα μπορεί να μην ταιριάζει στα ακουστικά μου γούστα σύμφωνα με όσα έχω συνηθίσει στη μέχρι τότε ακουστική μου ζωή.
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει ότι ένα σύστημα παίζει απόλυτα σωστά/πιστά, έστω και με τον παραπάνω ορισμό που είχα καταλάβει αλλιώς, χωρίς να υπάρχει κάποιο εξωτερικό reference (και μετρητικά όργανα, αλλά δεχτήκαμε προς το παρόν ότι τα όργανα είναι τα αυτιά και εξετάζουμε ακριβώς αυτό, πόσο καλά ακούν τα αυτιά). Ακόμη και αυτό που λέμε ακουστική μνήμη δεν νομίζω ότι είναι αρκετό, ίσως να κάνω και λάθος πάλι.

Και τέλος, είμαι της γνώμης ότι κάποιος που είναι σε θέση να διαχωρίζει ακουστικά με τόσο μεγάλη διακριτική ικανότητα (γιατί δεν μιλάμε χονδρικά για μπάσα ή πρίμα αλλά αναγνωρίζουν ακόμη και αν η διάρκεια της απόσβεσης ενός τύμπανου είναι η σωστή...) συχνότητες, χρωματισμούς, ρυθμό θα είναι κρίμα και άδικο να μην έχει ασχοληθεί με την αναπαραγωγή της μουσικής μέσα από κάποιο όργανο, τόσο φυσικό ταλέντο να πηγαίνει χαμένο!
 

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
ολοι πιστευω εχουμε ακουσει μια κιθαρα να παιζει..ενα βιολι η ενα πιανο...
στο δρομο, στην αμμο με παρεα και φωτια...
ασε που δε μπορω να αναλογιστω ενα μουσικοφιλο, και δη της τζας και κλασικης κλπ, που υπαρχουν τα ακουστικα οργανα που αναφερα, να μην εχει παει ποτε ,εστω για κριτική ακροαση σε ενα τζαζ κλαμπακι, μια λυρικη σκηνη, μεγαρο, κλπ...

το σωστο ειναι σωστο..και τονικα και ρυθμικα, φασματικα κλπ...
πολλες ειναι οι φορες που καταλαβαινουμε ποιο ειναι το σωστο, αλλα δεν το προτιμουμε για ακουσμα στο σπιτι χαλαρα και πολύωρα...
γιαυτο και οι λαμπες με την τοση παραμόρφωση κλπ κλπ.. την γλυκα κανεις δεν την μισει..μονο οι διαβητικοι φανταζομαι...και καποιοι μηχανικοι απεναντι στα μονιτορ
 

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές αλλά....όταν μπαίνεις στη διαδικασία να ακούσεις μια συσκευή και δη στο χώρο σου, με τις υπόλοιπες συσκευές σου και με τις μουσικές που γουστάρεις ,αυτό που παραγματικά αξιολογείς είναι το κατα πόσο μπορείς και θέλεις να "συμβιώσεις" με αυτή τη συσκευή. Αυτό όμως δε συνιστά αντικειμενική αξιολόγηση.
Από την άλλη ,αν και άσχετος με το κομμάτι των μετρήσεων, μου φαίνεται παρ' όλα αυτά πολύ λογικό η αντικειμενική αξιολόγηση μιας συσκευής να έχει σταθερές ,σημεία αναφοράς και να εκμηδενίζει τον υποκειμενικό παράγοντα.Και κάτι τέτοιο προκύπτει μόνο μέσα από ένα εργαστήριο.
συμφωνώ, και αυτο λεω πανω κατω και στο προηγούμενο ποστ μου
 

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
ΟΚ, δεκτή η διεκρίνιση, αλλά παραμένει ένα θέμα. Πως γνωρίζει ο ακροατής ποιο είναι το σωστό με βάση το οποίο κρίνει αυτό που ακούει; Πως ξέρει αν η έμφαση σε κάποιες συχνότητες είναι ηθελημένα στην ηχογράφηση ή αν τις αναπαράγει λανθασμένα, το σύστημα;
Για να ξακαθαρίσω λίγο τη θέση μου, είμαι 1000% με τη λογική που λέει μου αρέσει/δεν μου αρέσει ένα σύστημα όπως ακούγεται, αυτό είναι το γούστο του καθενός και αυτό είναι που πληρώνει.
Καταλαβαίνω και δέχομαι την έμπειρη γνώμη ακροατών που λένε ότι το τάδε σύστημα έχει τη δυνατότητα να αναδείξει ή όχι κάποιους ήχους/μουσικά περάσματα που άλλα συστήματα δεν μπορούν (περισσότερα μπάσα, καθαρότερα πρίμα, 'ζεστές' μεσαίες).

Μετά από τα παραπάνω μπορώ να δεχτώ από τον έμπειρο ακροάτη να πει σε μένα στον αρχάριο ότι ένα σύστημα αναπαράγει πιο ολοκληρωμένα ένα μουσικό κομμάτι ασχέτως αν σε εμένα μπορεί να μην ταιριάζει στα ακουστικά μου γούστα σύμφωνα με όσα έχω συνηθίσει στη μέχρι τότε ακουστική μου ζωή.
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει ότι ένα σύστημα παίζει απόλυτα σωστά/πιστά, έστω και με τον παραπάνω ορισμό που είχα καταλάβει αλλιώς, χωρίς να υπάρχει κάποιο εξωτερικό reference (και μετρητικά όργανα, αλλά δεχτήκαμε προς το παρόν ότι τα όργανα είναι τα αυτιά και εξετάζουμε ακριβώς αυτό, πόσο καλά ακούν τα αυτιά). Ακόμη και αυτό που λέμε ακουστική μνήμη δεν νομίζω ότι είναι αρκετό, ίσως να κάνω και λάθος πάλι.

Και τέλος, είμαι της γνώμης ότι κάποιος που είναι σε θέση να διαχωρίζει ακουστικά με τόσο μεγάλη διακριτική ικανότητα (γιατί δεν μιλάμε χονδρικά για μπάσα ή πρίμα αλλά αναγνωρίζουν ακόμη και αν η διάρκεια της απόσβεσης ενός τύμπανου είναι η σωστή...) συχνότητες, χρωματισμούς, ρυθμό θα είναι κρίμα και άδικο να μην έχει ασχοληθεί με την αναπαραγωγή της μουσικής μέσα από κάποιο όργανο, τόσο φυσικό ταλέντο να πηγαίνει χαμένο!
οσο και να μετραει τελεια κατι, οταν μπει σε ενα τυπικο σαλονι, θα εχει αλλες "μετρησεις"...
εκει μπαινει κ το συν στο καλουδι παραμετροποιησης που εχει το ls1...

γενικα βλεπω οτι οι περισσότεροι συμφωνούμε αλλα το διατυπώνουμε διαφορετικά ...

ετυχε να ειναι η δουλεια μου τετοια ,που εχω τη χαρα να ξεχωριζω ενα βιολι αν εχει κανει ζεσταμα η οχι..
και δε το λεω για να κανω τον εξυπνο, ουτε να υποτιμήσω κανενα ..

και αυτο που ακουω σπιτι μου , ποτε δεν ηταν αυτο που θεωρω σωστο, ειτε γιατι δεν εχω τα ευρα να το αγορασω, ειτε γιατι τελικα δε μου αρεσει αυτο το ακουσμα για να περναω τις ωρες χαλαρωσης μου...
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές αλλά....όταν μπαίνεις στη διαδικασία να ακούσεις μια συσκευή και δη στο χώρο σου, με τις υπόλοιπες συσκευές σου και με τις μουσικές που γουστάρεις ,αυτό που παραγματικά αξιολογείς είναι το κατα πόσο μπορείς και θέλεις να "συμβιώσεις" με αυτή τη συσκευή. Αυτό όμως δε συνιστά αντικειμενική αξιολόγηση.
Από την άλλη ,αν και άσχετος με το κομμάτι των μετρήσεων, μου φαίνεται παρ' όλα αυτά πολύ λογικό η αντικειμενική αξιολόγηση μιας συσκευής να έχει σταθερές ,σημεία αναφοράς και να εκμηδενίζει τον υποκειμενικό παράγοντα.Και κάτι τέτοιο προκύπτει μόνο μέσα από ένα εργαστήριο.
Ηταν παντα η αποψη μου οτι κανενας δεν πρεπει να πληρωνει λεφτα,λιγα η πολλα, για κατι που δεν του αρεσει και συνεπως δεν μπορει να συμβιωσει μαζι του.Συμφωνοι 100% .
Οσον αφορα τις μετρησεις,και γω συμφωνω σε γενικες γραμμες μαζι σου.Ομως ειναι πολλες οι περιπτωσεις οπου μηχανηματα με ομοιες μετρησεις,ακουγονται διαφορετικα.Ενα παραδειγμα , οι μετρησεις,παραμορφωσεις και προδιαγραφες cd players.Πολυ διαφορετικοι ηχοι και πολυ ομοιες προδιαγραφες.Το ιδιο και σε ενισχυτες.Οι διαφορες που πολλοι ψαχνουν και αφορουν την τονικη ισορροπια ειναι χαμενος χρονος,διοτι λιγο πολυ,ενισχυτες και cd players δεν εχουν και τοσο κακες επιδοσεις,και ομως παλιν εχουν πολυ διαφορετικους ηχους.Ναι,ειναι μετρησιμοι οι λογοι,αλλα δυστυχως πολλοι που σχολιαζουν κυριως κατα ακριβων μηχανηματων, φανταζομαι δεν γνωριζουν τους λογους αυτους, και κατα περιεργο λογο ουτε δεχονται κατι που ακουστικα βγαζει ματι,απλα και μονον διοτι ψαχνουν τις διαφορες σε ασχετα σημεια.Δεν μιλω για αδικαιολογητα ακριβα μηχανηματα,ολοι λιγο πολυ καταλαβαινουμε αν ενα μηχανημα "εχει δικαιωμα" να τιμαται οσο ενα ακριβο αυτικινητο .Τελος, ενα σχολιο για τα σχολια περι σωστου και λαθους,ουδετεροτητας κλπ.Στα 35 χρονια που ασχολουτμαι με το χομπυ,μετρω στα δακτυλα εστω και των δυο χεριων αυτους που ξερουν για τι μιλανε.Η μουσικη που ακουμε ειναι ηχογραφημενη,και εκτος αν καποιος μου πει οτι ηταν στο στουντιο την στιγμη εκεινη,τοτε κανενας δεν ξερει αν αυτο που ακουει στο σπιτι του ειναι σωστο,λαθος,ουδετερο η αλλο.Και εδω,ουτε οι μετρησεις δεν μπορουν να εγγυηθουν απολυτα τα πιο πανω.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
ΟΚ, δεκτή η διεκρίνιση, αλλά παραμένει ένα θέμα. Πως γνωρίζει ο ακροατής ποιο είναι το σωστό με βάση το οποίο κρίνει αυτό που ακούει; Πως ξέρει αν η έμφαση σε κάποιες συχνότητες είναι ηθελημένα στην ηχογράφηση ή αν τις αναπαράγει λανθασμένα, το σύστημα;
Για να ξακαθαρίσω λίγο τη θέση μου, είμαι 1000% με τη λογική που λέει μου αρέσει/δεν μου αρέσει ένα σύστημα όπως ακούγεται, αυτό είναι το γούστο του καθενός και αυτό είναι που πληρώνει.
Καταλαβαίνω και δέχομαι την έμπειρη γνώμη ακροατών που λένε ότι το τάδε σύστημα έχει τη δυνατότητα να αναδείξει ή όχι κάποιους ήχους/μουσικά περάσματα που άλλα συστήματα δεν μπορούν (περισσότερα μπάσα, καθαρότερα πρίμα, 'ζεστές' μεσαίες).

Μετά από τα παραπάνω μπορώ να δεχτώ από τον έμπειρο ακροάτη να πει σε μένα στον αρχάριο ότι ένα σύστημα αναπαράγει πιο ολοκληρωμένα ένα μουσικό κομμάτι ασχέτως αν σε εμένα μπορεί να μην ταιριάζει στα ακουστικά μου γούστα σύμφωνα με όσα έχω συνηθίσει στη μέχρι τότε ακουστική μου ζωή.
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω πως μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει ότι ένα σύστημα παίζει απόλυτα σωστά/πιστά, έστω και με τον παραπάνω ορισμό που είχα καταλάβει αλλιώς, χωρίς να υπάρχει κάποιο εξωτερικό reference (και μετρητικά όργανα, αλλά δεχτήκαμε προς το παρόν ότι τα όργανα είναι τα αυτιά και εξετάζουμε ακριβώς αυτό, πόσο καλά ακούν τα αυτιά). Ακόμη και αυτό που λέμε ακουστική μνήμη δεν νομίζω ότι είναι αρκετό, ίσως να κάνω και λάθος πάλι.

Και τέλος, είμαι της γνώμης ότι κάποιος που είναι σε θέση να διαχωρίζει ακουστικά με τόσο μεγάλη διακριτική ικανότητα (γιατί δεν μιλάμε χονδρικά για μπάσα ή πρίμα αλλά αναγνωρίζουν ακόμη και αν η διάρκεια της απόσβεσης ενός τύμπανου είναι η σωστή...) συχνότητες, χρωματισμούς, ρυθμό θα είναι κρίμα και άδικο να μην έχει ασχοληθεί με την αναπαραγωγή της μουσικής μέσα από κάποιο όργανο, τόσο φυσικό ταλέντο να πηγαίνει χαμένο!
Mαλλον γραφαμε ταυτοχρονα,πιστευω το πιο πανω ποστ μου απαντα και στο δικο σου?:)
Θα σου πω ομως και κατι.Αυτο που λες π.χ για τον "σωστο" χρονο αποσβεσης μιας νοτας,πες το ξανα να το ακουσουν πολλοι,κυριως οι σχολιαζοντες περι π.χ σφικτου μπασου,ταχυτητας,ελεγχου κλπ.Ποσο σφικτο μπορει να ειναι?Εγχορδο ειναι το ατιμο,οχι κρουστο....χαχαχα
Εκει γυρω απο το συγκεκριμενο που ειπες περιφερεται η "αληθεια"..............
 



zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Η μουσικη που ακουμε ειναι ηχογραφημενη,και εκτος αν καποιος μου πει οτι ηταν στο στουντιο την στιγμη εκεινη,τοτε κανενας δεν ξερει αν αυτο που ακουει στο σπιτι του ειναι σωστο,λαθος,ουδετερο η αλλο.Και εδω,ουτε οι μετρησεις δεν μπορουν να εγγυηθουν απολυτα τα πιο πανω.
Αν έχεις μετρήσει το σύστημά σου, τότε είσαι σε θέση να αναγνωρίσεις σε μεγάλο βαθμό τα σωστά και τα λάθη και αν αυτά οφείλονται στην ηχογράφηση ή στο σύστημα.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Αν έχεις μετρήσει το σύστημά σου, τότε είσαι σε θέση να αναγνωρίσεις σε μεγάλο βαθμό τα σωστά και τα λάθη και αν αυτά οφείλονται στην ηχογράφηση ή στο σύστημα.
Διευκρινησε το "μετρησεις"
 
  • Like
Reactions: vet

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.368
Reaction score
79.438
απόλυτα σχετικό κατά τη γνώμη μου, αν δεν έχει κάποιος την ικανότητα του absolute pitch πως είναι σε θέση να πιστοποιεί ότι ένα ηχείο αναπαράγει σωστά τονικά, όπως πολλές φορές αναφέρουν σε διάφορα τοπικς εδώ και αλλού, κάποιοι ακροατές. Ακόμη πιο αστείο, κατά την ταπεινή γνώμη μου πάντα, είναι που κάποιοι αναγνωρίζουν την μη αποδεκτή παραμόρφωση που ενδεχομένως έχει το σύστημα όταν ακούν για παράδειγμα μια ηλεκτρική κιθάρα σε μουσικές μέταλ όπου η τονική παραμόρφωση (όχι μόνο στην κιθάρα αλλά και στην φωνή) είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα του είδους.
Με προβλημάτισε η προσέγγιση σου. Εχει ενδιαφέρον σίγουρα, αλλα είμαι πιο κοντά στη άποψη του puretone. Όσον αφορά το μέταλ θα συμφωνήσω απολύτως...
Εχω γνωρίσει ενα εκπληκτικό ταλέντο μουσικό με absolute pitch, πραγματικά μικρή πιθανότητα το να υπάρχει μεταξύ των γνωστών μας. Δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για όσο καιρό κάναμε παρέα για το hifi που είχα. Ενδιαφέρονταν μονο για τη μουσική ακομα και αν έπαιζε ραδιοκασετόφωνο.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Για να διευκολυνθούμε...
Η λέξη <<τονικότητα>>, όταν αναφέρεται σε δοκιμή συσκευής, έχει να κάνει με την ουδετερότητα της.
Να αναπαράγει δηλαδή η συσκευή το ακουστικό φάσμα τόσο όσο, χωρίς να υπερβάλει ή να υποβιβάζει κάποια τμήματα του.

Ουσιαστικά, ο μόνος αρμόδιος που μπορεί να πιστοποιήσει κάτι τέτοιο είναι ο μηχανικός ήχου που έκανε τη μίξη του εκάστοτε κομματιού.
Οι υπόλοιποι, αναλόγως της ακουστικής μας εμπειρίας ή της υποβολής μας από κάποιο pdf, μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.106
Reaction score
20.588
...

Στο προκείμενο θέμα το ενδιαφέρον της αντιπαράθεσης είναι στην επι μέρους εστίαση ή στο δάσος?

...
Το ενδιαφέρον της αντιπαράθεσης έγκειται στην απροκάλυπτη προσπάθεια περιορισμού της σφαίρας επιρροής του Ear, με κάθε τρόπο. Για διαφόρους λόγους.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.368
Reaction score
79.438
Για να διευκολυνθούμε...
Η λέξη <<τονικότητα>>, όταν αναφέρεται σε δοκιμή συσκευής, έχει να κάνει με την ουδετερότητα της.
Να αναπαράγει δηλαδή η συσκευή το ακουστικό φάσμα τόσο όσο, χωρίς να υπερβάλει ή να υποβιβάζει κάποια τμήματα του.

Ουσιαστικά, ο μόνος αρμόδιος που μπορεί να πιστοποιήσει κάτι τέτοιο είναι ο μηχανικός ήχου που έκανε τη μίξη του εκάστοτε κομματιού.
Οι υπόλοιποι, αναλόγως της ακουστικής μας εμπειρίας ή της υποβολής μας από κάποιο pdf, μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε.
Αυτο. Δηλαδη το Λα (A) που κουρδιζουμε την κιθάρα που λέγαμε ειναι 440 hz. Παραμένει το ίδιο είτε σε hi end (ο,τι κι αν σημαινει αυτο) είτε σε απλό συστηματακι της σειράς. Αυτός με absolute pitch θα αναγνωρίσει το ίδιο. Η ´τονικοτητα¨ ενός συστήματος ειναι αλλο (ειπώθηκε προηγουμένως).
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Διευκρινησε το "μετρησεις"
Εννοώ ότι οι μετρήσεις του χώρου ακρόασης μπορούν να διαλευκάνουν και να διαχωρίσουν σε μεγάλο βαθμό, τα προβλήματα που δημιουργεί ο χώρος από τα προβλήματα του συστήματος και κατά συνέπεια να υπάρχει ένα μέτρο αναφοράς όσον αφορά αυτό που ακούμε.

Για παράδειγμα σε ένα σύστημα με μετρημένο roll off στα πρίμα, αν ακούμε συριστικά να σφυρίζουν φταίει σίγουρα ηχογράφηση και όχι το σύστημα, κτλ, κτλ.
 

Status
Not open for further replies.

Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.587
Μηνύματα
2.866.492
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top