Βοήθεια για πικαπ Micro Seiki DD-24

Μηνύματα
34
Reaction score
6
Το Auto Return έχει εξασθενήσει με αποτέλεσμα ο βραχίονας να μην επανέρχεται στην αρχική του θέση αλλά να πέφτει σχεδόν στην αρχή του δίσκου. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε στη λύση αυτού του επικίνδυνου για την βελόνα προβλήματος;http://www.vinylengine.com/library/micro-seiki/dd-24.shtml
Ευχαριστώ
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Το Auto Return έχει εξασθενήσει με αποτέλεσμα ο βραχίονας να μην επανέρχεται στην αρχική του θέση αλλά να πέφτει σχεδόν στην αρχή του δίσκου. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε στη λύση αυτού του επικίνδυνου για την βελόνα προβλήματος;http://www.vinylengine.com/library/micro-seiki/dd-24.shtml
Ευχαριστώ
Αν δεν είναι θέμα ρύθμισης, αλλά φαγωμένων γραναζιών, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να καταργήσεις εντελώς τον αυτοματισμό, γλυτώνοντας έτσι ανεπιθύμητους κραδασμούς!
 

Μηνύματα
639
Reaction score
1.152
Αν δεν είναι θέμα ρύθμισης, αλλά φαγωμένων γραναζιών, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να καταργήσεις εντελώς τον αυτοματισμό, γλυτώνοντας έτσι ανεπιθύμητους κραδασμούς!
+1
 

Μηνύματα
414
Reaction score
118
Το service manual του δικού σου ή και κοντινού μοντέλου πιθανά να περιγράφει τη διαδικασία ρύθμισης. Αναζήτησέ το και προσπάθησε. Αν μετά από αυτά εξακολουθεί το πρόβλημα τότε ή επιλογή να το δει κάποιος είναι μονόδρομος. Εκεί βέβαια ή επισκευάζεται ή απλά καταργείται ..
 

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Τι μου θύμισες τώρα... Το DD-26 ήταν το πρώτο μου πικάπ.

Αν άρχισε ξαφνικά να πέφτει, μάλλον θα είναι σπασμένο γρανάζι. Αν σιγά-σιγά άρχισε να μην το γυρίζει σε όλη τη διαδρομή πίσω, μπορεί να είναι και θέμα ρύθμισης.

Πάντως στο μάνιουαλ του δικού μου δεν έλεγε τίποτα για ρύθμιση αυτού του μηχανισμού.

Η κατάργησή του πρέπει να είναι απλή υπόθεση. Υποθέτω ότι μπορείς να αφήσεις μόνο τον μοχλό που σηκώνει τη βελόνα από τον δίσκο και να απενεργοποιήσεις το σύστημα που τραβέι πίσω τον βραχίονα.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Πιθανον να χρειαζεται λιγο λαδωμα/γρασαρισμα στα γραναζια(στους αξονες και μεταξυ τους).Με τα χρονια αυτα πηζουν και προκαλουν αχρειαστες τριβες.
 

Μηνύματα
361
Reaction score
221
Υπαρχει περιπτωση ο συγκεκριμενος μηχανισμος να χρησιμοποιει μια λεπτη μεταλλικη ντιζα,ριξε μια ματια μηπως εχει φυγει απ τη θεση της η εχει χαλαρωσει.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Υπαρχει περιπτωση ο συγκεκριμενος μηχανισμος να χρησιμοποιει μια λεπτη μεταλλικη ντιζα,ριξε μια ματια μηπως εχει φυγει απ τη θεση της η εχει χαλαρωσει.
Ισως και μικρο ιμαντα δεν ξερεις καμια φορα.Ειδαμε και τετοια μερικες φορες.
 

Μηνύματα
361
Reaction score
221
ναι τα παλια χρησιμοποιουν και ιμαντες,ενα Garrard gt 35p που ξαναφερα στη ζωη πριν λιγες μερες εχει και οδοντωτο ιμαντα για την επαναφορα του βραχιονα.Γενικα ειναι δυσκολο να φθαρουν γραναζια στα πικαπ αλα καθαρισμα και ελαφρυ γρασσο το χρειαζονται...
 

Μηνύματα
34
Reaction score
6
Σας ευχαριστώ για τις απόψεις σας.
Η εξασθένηση ήταν σταδιακή.Το μάνιουαλ δεν αναφέρει τίποτα για ρύθμιση αυτού του μηχανισμού.
Δυο πλαστικά σε σχημα γιώτα κινούνται με τρεις μπίλιες συρταρωτά το ενα πάνω στο άλλο και το ένα στο τέλος της διαδρομής του κτυπάει ένα μεταλλικό ημικύκλο που είναι στερεομένο στον κάθετο άξονα του βραχίονα ο οποίος με δύο ελατήρια επανέρχεται στην αρχική του θέση.Καθάρισα και λάδωσα τις τρεις μπίλλιες με αποτέλεσμα ο μηχανισμός να εξασθενήσει ακόμη περισσότερο
 

Μηνύματα
361
Reaction score
221
Σας ευχαριστώ για τις απόψεις σας.
Η εξασθένηση ήταν σταδιακή.Το μάνιουαλ δεν αναφέρει τίποτα για ρύθμιση αυτού του μηχανισμού.
Δυο πλαστικά σε σχημα γιώτα κινούνται με τρεις μπίλιες συρταρωτά το ενα πάνω στο άλλο και το ένα στο τέλος της διαδρομής του κτυπάει ένα μεταλλικό ημικύκλο που είναι στερεομένο στον κάθετο άξονα του βραχίονα ο οποίος με δύο ελατήρια επανέρχεται στην αρχική του θέση.Καθάρισα και λάδωσα τις τρεις μπίλλιες με αποτέλεσμα ο μηχανισμός να εξασθενήσει ακόμη περισσότερο
ειναι φυσικο να εξασθενησει ο μηχανισμος γιατι αυτες οι μπιλιες πρεπει να βρισκουν κοντρα ενω με το λαδωμα τωρα κινουνται ενεξελεγκτα.Το προβλημα ειναι τα ελατηρια μια και με αυτα γινεται η κινηση του βραχιονα,μαλλον τα φαγαν τα ψωμια τους αλα θα υπαρχουν ιδια στο εμποριο σιγουρα.Θα προτεινα να τα βγαλεις προσεκτικα και να τα εχεις ως δειγμα σε μαγαζια μηχανολογικου εξοπλισμου
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Καποιος πυκνωτης σε κυκλωμα του μηχανισμου μηπως?Δεν ξερω αν γινονται ολα μηχανικα εκει,μαλλον θα υπαρχει ενα κυκλωμα που ενεργοποιειται με καποιο διακοπτη οταν ο βραχιονας φτασει στο τελος του δισκου.
 

Μηνύματα
34
Reaction score
6
Όλα γινονται μηχανικα.Όσο για τα ελατήρια το ένα είναι πολύ δύσκολα προσπελάσιμο.
Πάντως ευχαριστώ
 

Μηνύματα
3.152
Reaction score
4.188
:drinks:

Εχουμε ακριβώς το ίδιο πικάπ
Το δικό μου ακόμα δεν έχει το παραμικρό πρβλμ. Λίγο μόνο το στροβοσκόπιο χάνει άμα πάω να κάνω ρύθμιση, αλλά άν το αφήσω εκεί που είναι, no prblm.
Αν παντως θέλεις να το επισκευάσεις και είσαι Αθήνα, έχω έναν τεχνικό που τα φτιάχνει
Τον κλασσικό βραχίονα έχει; Γιατί εμένα έχει τον ίσιο
Ποιά κεφαλή έχεις επάνω;
Εγώ την Stanton 881s :)
 

Μηνύματα
34
Reaction score
6
Αν θελεις στειλε το τηλ. του τεχνικου
Έχει τον κλασσικό βραχίονα με την κεφαλη
Ortofon 2M Blue
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.306
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top