YAMAHA DSP-A1 - ΒΛΑΒΗ - ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ - SERVICE

Μηνύματα
14
Reaction score
2
Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να θέσω για συζήτηση ένα θέμα σε σχέση με την αντοχή των υλικών των συσκευών, με αφορμή ένα πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε, στην καρδιά του συστήματός μου, την παλαιότερη ναυαρχίδα της ΥΑΜΑΗΑ τον πολυκάναλο ενισχυτή DSP-A1.
Αγοράστηκε κανούργιος το 1998 και έπεξε ελάχιστα όλα αυτά τα χρόνια, κυρίως σε παρακολούθηση ταινιών.
Εδώ και 1.5 χρόνο παρουσίασε βλάβη στο mute και στο function controller και επισκευάστηκε στο κεντρικό service της YAMAHA παράλληλα και με το απαιτούμενο service που όπως μου εξήγησε ο τεχνικός θα έπρεπε να είχε γίνει όλα αυτά τα χρόνια. Επισκευάστηκε προληπτικά και η πλακέτα της οθόνης από ψυχρές κολλήσεις, αν και εγώ δεν αντιμετώπιζα τέτοιο πρόβλημα μέχρι τότε (είδα όμως ότι υπάρχει σε άλλους χρήστες και υπάρχει και αντίστοιχο video στο yutube. Το μηχάνημα επισκευάστηκε σε ένα περίπου μήνα και τον παρέλαβα με παράλληλη ενημέρωση από τεχνικό για τις εργασίες που έγιναν.
Ένα μήνα μετά και ενώ τον είχα χρησιμοποιήσει ελάχιστα, μια ή δύο φορές, παρατήρησα οτι τα πίσω κανάλια κανάλια και το κεντρικό έπαιζαν όποτε ήθελαν το καθένα ανάλογα με πότε όπλιζε τα ρελέ όταν τον άνοιγα. επικοινώνησα με τον τεχνικό και συμφωνήσαμε οτι θα πρέπει να ελεγθεί για την νέα αυτή βλάβη. Λόγω έλειψης χρόνου δεν τον πήγα. Μετά από ένα διάστημα που τον δοκίμασα δεν ανέβαζε τα ρελέ όταν τον άνοιγα παρά μόνο αφού πέρναγε καμμιά ώρα έως ότου σταμάτησε να ανοίγει τα ρελέ εντελώς.
Καταρχήν θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν συσχετίζω την επισκευή που έγινε με τις νέες βλάβες.
Το θέμα είναι πως το μηχάνημα είναι πάλι στο service και στο ίδιο υπεύθυνο τεχνικό από τις αρχές Ιουλίου.
Μετά από τηλεφωνικές επικοινωνίες δικές μου ανά μήνα καταλήξε ότι φταίει η κεντρική cpu μαζί και με κάποια άλλα σημεία και τώρα περιμένει απάντηση αν υπάρχει το ολοκληρωμένο (καθώς το μηχάνημα είναι παλιό) αλλιώς αν πρέπει να αλλαχθεί η κεντρική πλακέτα προφανώς δεν συμφέρει καθώς η επισκευή θα φτάσει στα 500 ευρώ.
Περιμένω λοιπόν να ειδοποιηθώ...
Το πρόβλημα όμως όπως είδα με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο το αντιμετώπισαν και άλλοι χρήστες σε όλο τον κόσμο με μηχανήματα αντίστοιχα που δεν επισκευάστηκαν ή δεν συνέφερε να επισκευαστούν.
Εχθές ο αδερφός μου που έχει και αυτός ΥΑΜΑΗΑ πολυκάναλο του 2001 μου ανέφερε ότι και σε αυτόν άρχισαν κάποια κανάλια να παίζουν όποτε θέλουν. Μάλιστα αστειευόμενος μου είπε 'χρονοδιακόπτη έχουν και χαλάνε;'
Θα ήθελα όσοι απο τους φίλους έχουν τη διάθεση, να μου πουν τη γνώμη τους, καθώς και την εμπειρία τους με άλλα μηχανήματα και εταιρείες σε σχέση με την αντοχή των υλικών στο χρόνο.
Θυμίζω ότι μιλάμε για την ναυαρχίδα της ΥΑΜΑΗΑ (κόστος αγοράς εκείνη την εποχή 1000000 δρχ - 3000 Ευρώ).
Δεν γνωρίζω αν θα έπρεπε το θέμα να μεταφερθεί λόγω γενικότερου ενδιαφέροντος στους πολυκάναλους ενισχυτές.
 

Μηνύματα
376
Reaction score
221
Φιλε Ακη, οντας κατοχος κι εγω ενος yamaha dspa5 πριν χρονια ( δεν τον εχω πλεον ) εχω να πω τα καλυτερα γι'αυτο τον ενισχυτη. Ομως πιστευω προσωπικα τα εξης για τα consumer μηχανηματα.

1. Εχουν γινει αναλωσιμα σαν τα κομπιουτερ.
2. Δεν τα στηριζουν πολλες φορες οι εταιριες σε ανταλλακτικα.
3. αλλαζει η μοδα τους καθε τρεις & λιγο γι'αυτο δεν πρεπει να σκας και πολλα λεφτα για αυτα.
4. Οι εταιριες κανουν οικονομιες λογω ανταγωνισμου και η ποιοτητα παει περιπατο.

Προσωπικη μου αποψη παντα.....
 

Μηνύματα
3.300
Reaction score
1.935
Πρόβλημα και αλλαγή cpu μου προέκυψε και εμένα στο rxv-757 που είχα. Αγορά το 2005 και η βλάβη βγήκε το 2012...αν θυμάμαι καλά. Βέβαια όσο ήταν στην κατοχή μου είναι γράψει πολλές ώρες και σε πολυκάναλο αλλά και σε στέρεο.
Ήταν κάτι που δεν περίμενα και μου είχε κακοφανεί λίγο....αλλά δυστυχώς πλέον δεν μιλάμε για ενισχυτές...μιλάμε για εξειδικευμένους υπολογιστές....με ότι αυτό συνεπάγεται....
 

Μηνύματα
14
Reaction score
2
Φίλε dantonis σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
Δεν έχω κανένα παράπονο από τη χρήση του μηχανήματος και την ποιότητα του ήχου μέχρι την βλάβη. YAMAHA σκέφτομαι να πάρω και πάλι αν δεν αναστηθεί ο Α1. Μου κάνει εντύπωση όμως πως τέτοια μηχανήματα δεν έχουν εξαρτήματα με αντοχή στο χρόνο. Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις σου! Ξέρεις αν και οι άλλες εταιρείες έχουν ανάλογα θέματα;
 

Μηνύματα
14
Reaction score
2
Γιώργο σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τον επισκεύασες ή δεν συνέφερε;
Σίγουρα μιλάμε για υπολογιστές, έχεις απόλυτο δίκιο. Νομίζω όμως οτι ο Α1 είναι θεωρητικά η ναυαρχίδα οπότε οδηγήσε στη σκέψη αν αξίζει να αγοράζεις τέτοια ακριβά μηχανήματα αφού έχουν πρόβλημα με την αντοχή τους στο χρόνο.
 

Μηνύματα
376
Reaction score
221
Για να κανω και λιγο πλακα θα λεγα οτι αυτα δεν ειναι ακριβως μηχανηματα. Ειναι πολυμηχανηματα-ελβετικοι σουγιαδες-πολυμιξερ κλπ. Οταν βαζεις μια συσκευη να κανει πολλες διαφορετικες δουλειες καποια στιγμη θα πονεσει καπου. μπορει και οχι. Πολλα τα υποσυστηματα σε αυτα τα μηχανηματα και το κοστος του ανταγωνισμου μεγαλο.
 

Μηνύματα
3.300
Reaction score
1.935
Ναι τον επισκεύασα...νομίζω μου είχε στοιχίσει κάνα 100άρι.....αλλά δεν είμαι και σίγουρος....κάπου εκεί...
 

Μηνύματα
14
Reaction score
2
dantonis έχεις απόλυτο δίκιο πολυσουγιάδες. Δες video επισκευής για να καταλάβεις τι γινεται μέσα στον Α1.
Γιώργο τον έδωσες; Με τι τον αντικατέστησες;
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Δυστυχως απο την μια η ποιοτητα των υλικων απο την αλλη η ιδια η πολυπλοκοτητα του μηχανηματος με κοινο παρονομαστη την αντιμετωπιση των εταιριων και της πολιτικης για το σερβις και τα ανταλλακτικα συνθετουν την κακη εικονα που περιγραφεις .

Προσθετω οτι συν ολα τα αλλα πρεπει και ειμαστε υποχρεωμενοι να ακουμε και διαφορα φουμαρα που πουλανε συχνα καποιοι απο τους εδω αντιπροσωπους .

Επωνυμο πολυκαναλο ερχεται στο μαγαζι με συγκεριμενη βλαβη , πρωτη ματια στο google λεει οτι πολυς κοσμος εχει το συγκεκριμενο προβλημα οπου σε καποιες χωρες κινηθηκαν εναντια στην εταιρια καποιοι απο αυτους μαλιστα το εκαναν ακομα πρν ηδη χαλασει ο ενισχυτης τους και αποδειχτηκε οτι η μαμα εταιρια σε καποιυς με τα χιλια ζορια αντικατεστησε παλκετες χωρις χρεωση ενω παραληλα εκανε τις δικες της ενεργειες για την αλλαγη προμηθευτη στο συγκεκριμενο HDMI chip και ανασχεδιαση της παλακετας στο μελλον .

Με αυτα τα δεδομενα και με πανω απο 100 αναφορες για την ιδια βλαβη στο ιντερνετ θεωρησα οτι υπαρχει καποια πιθανοτητα η εδω αντιπροσωπεια να εχει ηδη καποια λυση οπως πχ πλακετα αντικατστασης σε λογικη τιμη εφοσον το προβλημα ειναι προφανως παγκοσμια γνωστο .

Η απαντηση :
Μα τι ειναι αυτα που λετε κυριε πρωτη φορα ακουμε τετοια βλαβη σε αυτο το μηχανημα ....

end of story πηγε για πεταμα

ΝΑ πω για αλλη εταιρια που εχω παραγγελια ανταλλακτικα για μεγαλο πολυκαναλο η οποια εχει ηδη κλεισει χρονο και ενω τα πραγματ κατα δηλωση τους υπαρχουν αλλα ακομα δεν εχουν ερθει >>>τι στο διαλα απο το φεγγαρι ερχονται ???

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Μηνύματα
14
Reaction score
2
Φίλε Σακη ευχαριστώ για την απάντηση σου. Καταρχην να σου πω οτι αν και Πολιτικος Μηχανικος εκανα και δυο χρόνια ηλεκτρονικος στα Τει Πειραια οποτε καταλαβαινεις γνωρίζοντας εστω και απο μακριά ή σαν hobby (παλιος ερασιτεχνης των FM) σεβομαι απολυτα τη δουλεια σου, τις γνωσεις σου και την γνωμη σου. Συμφωνω απολυτα μαζι σου γιατι την ιδια γνωμη εχω και εγω. Αλλωστε την ιδια κουβεντα εχω ακουσει και εγω απο το service της canon για camera 'Μα τι ειναι αυτα που λετε κυριε πρωτη φορα ακουμε τετοια βλαβη σε αυτο το μηχανημα ....' ενω στο διαδικτυο γινοταν χαμος απο χρηστες με το ιδιο προβλημα και απαραδεκτη αντιμετωπιση απο κορυφαία εταιρεια για hi-end camera. οταν εκανα φασαρια σε δυο βδομαδες το προβλημα λυθηκε με οδηγια της μητρικης εταιρειας για αντικατασταση δωρεαν ταινιας-πλακετας. Η καμερα δουλευει ακομα τελεια...Δεν μπορω να δεχτώ οτι σε hi-end μηχανημα οπως διαφημιζοταν ο Α1 αστοχουν υλικα σε χρηστες σε ολο τον κοσμο εστω και μετα τα 16 χρονια...
 


Μηνύματα
14
Reaction score
2
YAMAHA DSP-A1 - ΑΝΑΦΟΡΑ ΒΛΑΒΗΣ_1.jpg
Αρχικά θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη για το οτι δεν ενημέρωσα νωρίτερα για την πορεία επισκευής του ενισχυτή. Αυτό οφείλεται σε προσωπικούς αλλά και επαγγελματικούς λόγους μου δεν μου έδωσαν το χρόνο αλλά και την διάθεση ώστε να σας ενημερώσω όταν τελικά είχα την τελική απάντηση από το επίσημο service της YAMAHA.

Όπως θα δείτε και από το επισυναπτόμενο φύλλο επισκευής ο ενισχυτής δεν επισκευάστηκε.

Αφού όπως σας είχα αναφέρει τηλεφωνούσα ανά μήνα ο ίδιος για να ζητήσω ενημέρωση και άκουγα διάφορες απίθανες και διαφορετικές απαντήσεις σε σχέση με την πιθανή βλάβη και την αντιμετώπιση της, μετά από τηλεφώνημα και πάλι δικό μου τέλος Νοεμβρίου και ενώ μου είχαν υποσχεθεί ότι θα με ενημέρωναν τουλάχιστον μια εβδομάδα νωρίτερα οι ίδιοι τηλεφωνικώς, ενημερώθηκα τελικά οτι ο ενισχυτής δεν φτιάχνεται.

Δεν σας κρύβω οτι πραγματικά στεναχωρέθηκα αρκετά αλλά κυρίως με ενόχλησε αφάνταστα ο χρόνος αλλά και ο τρόπος που χρειάστηκε ώστε να πάρω τελικά μια απάντηση. Δεν γνωρίζω την επάρκεια των τεχνικών και δεν μπορώ να έχω άποψη για αυτό. Αυτό όμως για το οποίο μπορώ να έχω άποψη είναι οι διαφορετικές δικαιολογίες που άκουγα όλο αυτό τον καιρό προκειμένου κάποια στιγμή να έχουμε την τελική διάγνωση. Πιστεύω οτι αν δεν ενοχλούσα και πάλι ο ίδιος επειδή πλησίαζαν οι γιορτές ακόμη θα περίμενα την τελική διάγνωση. Από τέτοια θεωρητικά εταιρία μετά από τόσο καιρό οι ίδιοι θα έπρεπε να ενημερώνουν για την πορεία επισκευής.

Ο ενισχυτής σχεδόν αμέσως αντικαταστάθηκε από τον YAMAHA RX-V777 καθώς πλησίαζαν οι γιορτές και δεν ήθελα να μείνω άλλο χωρίς σύστημα.

Όποιος φίλος ενδιαφέρεται ο Α1 χαρίζεται για ανταλλακτικά καθώς ειδικά εξωτερικά είναι σε άριστη κατάσταση.

Πάντως σε ενδεχόμενη βλάβη στον καινούργιο YAMAHA RX-V777 θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά... που θα απευθυνθώ για την επισκευή καθώς συγκεκριμένες εταιρικές συμπεριφορές καθορίζουν την εμπιστοσύνη που έχεις ακόμη κα στο τεχνικό επίπεδο...
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Η λογικη σε αυτες τις επισκευες ειναι μονο ποναει δοντι αλλαξει δοντι
Σημαινει οτι οι τεχνικοι που εργαζονται στα σερβις τετοιων εταιριων οχι μονο στην ΥΑΜΑΗΑ αλλα και στις περισσοτερες αντιστοιχες εταιριες σπανια εχουν οτι χρειαζεται για να προβουν σε επισκευη πλακετας αν μπορουν .
Αρχικα χρειαζεται αναλογος εξοπλισμος και εξειδικευση η οποια πιθανον και να υπαρχει , χρειαζεται εξουσιοδοτηση απο την εταιρια για επισκευες τετοιου επιπεδου, χρειαζεται διαγνωστικο συστημα για την πλακετα και οχι για το μηχανημα ολοκληρο με επισης αναλογο εξοπλισμο , και φυσικα πληθωρα σε ποσοτητα και ειδος ανταλλακτικων .
Μην ξεχναμε οτι συχνα τα διαφορα ολοκληρωμενα που εχουν μεσα δεν τα αγοραζουν απο τον Φανο ...πολλα απο αυτα ειναι και καστουμιες σε οτι αφορα το firmware ....

Αρα αυτο που ζηταμε να γινει απο ενα τετοιο service ειναι απλα απιθανο η αν μπορουσε να γινει θα κοστιζε αμυθητα ποσα ....
Κατα την αποψη τις πληροφοριες αυτες επρεπε να τις ειχες παρει πολυ πριν φτασεις στο σερβις της ΥΑΜΑΗΑ (οπου ειμαι σιγουρος οτι εκαναν οτι ειναι ανθρωπινως δυνατο> Θελω να πιστευω μαλιστα οτι μπορει και να παραβιασαν τους κανονες συνεργασιας τους με την ΥΑΜΑΗΑ προκειμενου να σου φιαξουν το μηχανημα )

Για παραδειγμα ενα πραγμα το οποιο ειναι κανονας για την YAMAHA στο σερβις ειναι οτι απαγορευονται ρητως τα swaps δλδ δεν ξηλωνουμε εναν αλλο λειτουργικο Α1 που μπορει να βρισκεται μεσα στο σερβις πιθανον για αλλες βλαβες εκτος του function για να προχωρησουμε σε διαγνωση του αλλου Α1.

Η υποθεση τελειωνει φυσικα στο οτι δεν υπαρχει ανταλλακτικη πλακετα ...
 

Μηνύματα
14
Reaction score
2
Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες σε σχέση με αυτά που άκουσα στα τηλεφωνήματα που έγιναν.
Πάντα με δική μου πρωτοβουλία, πράγμα που θεωρώ απαράδεκτο και χωρίς καμμιά δικαιολογία!!! για την εταιρεία - αυτή άλλωστε είναι και η γνώμη όλων των φίλων που ζήτησα, οπότε η γνώμη μου παύει να είναι υποκειμενική (πρώτη διάγνωση 10/7, δεύτερη και τελευταία 26/11 μετά από νέα ενόχλησή μου).

Εαν δεις την αρχή της ιστορίας ο ενισχυτής ένα χρόνο πριν είχε ξαναπάει για service με πρόβλημα στο mute το οποίο αποκαταστάθηκε μαζί με γενικό service. Οπότε δεν θεώρησα οτι ένα χρόνο μετά θα έπρεπε να πάρω πληροφορίες για το αν πρέπει να απευθυνθώ στο service.

Άλλωστε όταν ρώτησα αν υπάρχει πρόβλημα επειδή είναι παλιό μοντέλο και για αυτό καθυστερεί η διάγνωση μου είπαν οτι η εταιρεία δεν κάνει τέτοια διάκριση. Οπότε 4 μήνες διαφορά από την πρώτη στη δεύτερη και τελική διάγνωση είναι πάρα πολύς χρόνος.

Η πραγματικότητα των γεγονότων είναι αυτή. Εγώ δεν κρίνω όπως σου είπα την τεχνική επάρκεια του συγκεκριμένου service (τεχνικών,εξοπλισμού και απαιτούμενο προσωπικό) αλλά τον χρόνο και τον τρόπο ανταπόκρισης ως εταιρεία προς το πελάτη που πρέπει να ξεφεύγει από το υποκειμενικό ανθρώπινο παράγοντα και περνάει στις απαιτούμενες διαδικασίες.

Άλλωστε πάλι YAMAHA πήρα...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.672
Reaction score
28.010
Κρίμα. Πρόσφατα αντικατέστησα τον A2 που είχα με Anthem, και δεν είχε ποτε θέμα.
 

Μηνύματα
14
Reaction score
2
alexis, ούτε εγώ είχα το παραμικρό πρόβλημα μέχρι πριν ένα χρόνο.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
ΘΑ σου δωσω μια πληροφορια και μια κατασταση που υπαρχει για παραδειγμα στην δικια μου εταιρια .

Οταν παραλαμβανουμε ενα μηχανημα απο πελατη ο αρχικος ελεγχος γινεται την πρωτη η δευτερη μερα . Αναλογα την βλαβη και την διαγνωση γινεται αναθεση στον ανθρωπο που θα το δουλεψει , ενω αναμενεται να το πιασει αλλος για ρυθμισεις , αλλος για καθαριοτητες ενω τον τελικο ελεγχο θα τον κανω εγω.

Εχουν ερθει μερες που μια ομαδα 3-4 ανθρωπων εχουν βγαλει ΠΧ 10-12 μηχανηματα σε μια και μονο μερα και μαλιστα με ενα bounce rate περυσι 8/1000 .Φετος το bounce rate εχει χεροτερεψει αλλα αντιστοιχα εχει αυξηθει και ο αριθμος μηχανηματων που εχουμε δει .

Το προβλημα ειναι οτι εαν στο πρωτο η δευτερο βημα κολλησει καπου η δουλεια παραδειγματος χαριν σε ανταλλακτικα η προβληματικη διαγνωση μπαινει στο parking ...Αυτος ειναι ο τροπος που λειτουργουν οι περισσοτερες εταιριες .

Το προβλημα ειναι οτι τα μηχανηματα που μπαινουν στο parking συνηθως ξεχνιουνται εχουν βγει απο την καθημερινοτητα και την αλυσιδα της μηχανης ...Για να τα ανασυρει καποιος απο εκει πρεπει να υπαρχει εντολη ...και η εντολη θα ερθει απο καποιον μη τεχνικο που διαχειριζεται πχ παραγγελιες και την ωρα που θα ενημερωσει τον τεχνικο οτι τα ανταλλακτικα ηρθαν ο τεχνικος μπορει να κανει κατι αλλο πολυ σοβαρο ...οποτε παει ξεχαστηκε .

Αυτο σε περιπτωση ανταλλακτικων ... Σε περιπτωση που η βλαβη ειναι δυσκολη η διαγνωση ακομα δυσκολοτερη ο τεχνικος δεν βγαζει ακρια σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα και το μηχανημα παρκαρει για να το δουμε σε πιο ησυχο χρονικο διαστημα η οταν υπαρχει ελευθερος χρονος ...Ποιος ελευθερος χρονος εδω κοντευουν μεσανυχτα και εγω σου γραφω απο το εργαστηριο για το πως λειτουργουν τα σερβις ...εκει πια το μηχανημα μονο με εντολη απο πανω θα φιαχτει .

Ακριβως οπως εγινε με τον δικο σου ...εντολη απο πανω ηρθε αλλα μονο που ηταν απο πολυ πιο πανω απο τον υψιστο ...

Ετσι για να διασκεδασουμε λιγακι .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Αντε γιατι εχω τα κεφια μου ...

Γνωριζωντας λιγο την αλυσιδα παραγωγης και σερβις κατα την αποψη μου το μηχανημα σου δεν μπορουσε να φιαχτει απο την πρωτη στιγμη . Οι αρχικες βλαβες δειχνει να ηταν μαζεψιμες πλην ομως οι επομενες απαιτουσαν η αλλαγη πλακετας η επισκευη πλακετας .

Ειναι αποψη μου οτι απο την πρωτη στιγμη γνωριζαν οτι δεν υπαρχει η πλακετα ...Κατα πασα πιθανοτητα προσπαθησαν με δικα τους μεσα και ανταλλακτικα απο το ελευεθρο εμποριο η απο αλλους Α1 να το μαζεψουν . Κατα πασα πιθανοτητα η επισκευη στιρηχτηκε στο Ελληνικο δαιμονιο και το φιλοτιμο καποιυ τεχνικου που προσπαθησε στον " ελευθερο" χρονο του αλλα δεν . Το πιθανοτερο ειναι οτι αν πηγαινε σε βραβατο σερβις εξωτερικου θα ετρωγε πορτα με την μια .

Ειναι η αποψη μου μπορει ομως να κανω και λαθος ....
 

Μηνύματα
14
Reaction score
2
Σάκη ευχαριστώ για την άποψή σου. Νομίζω οτι αυτή τη φορά περιέγραψες πολύ σωστά την κατάσταση αν και αμφιβάλλω για την μεγάλη προσπάθεια που έγινε. Αυτή θα έπρεπε να συνοδεύεται και με προσωπική ενημέρωση ώστε να υπάρχει τουλάχιστον η εικόνα ότι ασχολήθηκαν με το μηχάνημα.
 

Μηνύματα
14
Reaction score
2
Ο ενισχυτής δόθηκε σήμερα το πρωί σε φίλο του avsite που χρειαζόταν κάποια συγκεκριμένα κομμάτια. Εύχομαι σε όλους τους φίλους που ενδιαφέρθηκαν, να μην χρειαστούν ανταλλακτικά ποτέ στους δικούς τους Α1. Δεν είναι ευχάριστη εμπειρία να μην φτιάχνεται ένα τέτοιο μηχάνημα έστω και αν θεωρείται παλιό (όχι όμως ξεπερασμένο).
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.606
Μηνύματα
2.867.579
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top