Γινε και εσυ Ραδιοφωνικος Παραγωγος

cosmarpan

Underground
Reaction score
Lift To Experience - Just As Was Told from LP "The Texas-Jerusalem Crossroads" (2001) Bella Union Records

Ένα και μοναδικο καταπληκτικο album, οι Lift To Experience του γνωστου και μη εξαιρετεου Josh Pearson, που εξακολουθεί να βγαζει καταπληκτικα προσωπικα albums μεχρι και σημερα.

This is the story of three Texas boys
Busy minding their own business
When the Angel of the Lord appeared unto them saying:

"When the Winston Churchill's start firin' their Winston rifles in the sky
from the Lone Star State, drinkin' their Lone Star beer and smoking their Winston cigarettes. You know the time is drawin' nigh when the sun shall be lifted on high".

We told them that didn't sound very syndiego in meaning

"What do you expect," they said "when God calls the crippled, deaf and blind to lead the children of Israel into the promised land?"

"The children of Israel?" we asked
"Don't you boys know nothing, the USA's the center of Jerusalem?"

I hear the train a-coming.

I know not
Even with friends reaching out
My thoughts have escaped.
So try and rest
Till I trample walls over
Until land dries
Even now dark times have infiltrated so
We ask you with inhibitions to heed
Breathe Lord
On our desperate attempts now
Deliver freedom in response.
Experience a new death
Victory awaits

Prophets on risen stars
Open fierce skies
Make on lookers
Kneel

Experiencing a new death indeed

Now all you heros everywhere advance rapidly toward Texas
Here at the troop headquarters enlist
Dispatched angels remain knelt

Enduring days
You will overcome
Until land dries

Stretch out our nights been easy
Under prophet's orders
Now until the stars align lay low
Just as was told.
We are here at last
And all prophecies of old
Shall come to

Just as was told justice will unfold
The truth be told it will unfold

cosmarpan

Underground
Reaction score
Elfin Saddle - The Changing Wind from LP "Devastates" (2012) Consellation Records

Οι εκπληκτικοι Elfin Saddle, δηλαδή ο Emi Honda, Ιαπωνας που ζει στον Καναδα, και ο Jordan McKenzie, εξ'ου και οι καθαρόαιμες σκωτζικες αναφορες και επιρροες στον ηχο τους. Ένα εκπληκτικο παντρεμα σκωτζεζικης φολκ γεμταη με πολεμιστες, ηρωες και μαχες με συγχρονη ποπ αντιληψη και κουλτουρα όπως την αντιλαμβάνεται ο εξ ανατολων γεννημενος και δυτικα απομονωμένος Καναδος πλεον Emi Honda.
για την φιλη Ψηριστιανα που ξερω ότι λατρευει επικ μαχες (ιστορικα μιλωντας, μην παρεξηγηθουμε κι ολας) , πολεμιστες, σπαθια, κτλ.

Christiana

Muzik
Reaction score
Elfin Saddle - The Changing Wind from LP "Devastates" (2012) Consellation Records

Οι εκπληκτικοι Elfin Saddle, δηλαδή ο Emi Honda
για την φιλη Ψηριστιανα που ξερω ότι λατρευει επικ μαχες (ιστορικα μιλωντας, μην παρεξηγηθουμε κι ολας) , πολεμιστες, σπαθια, κτλ.

Πως με ξέρει αυτό το παιδί...θενξ ψοσμαρπαν,φανταστικό! :drinks:

Reaction score
Blondie - One Way Or Another, live

H Debbie προς το τέλος τα δίνει όλα, στο επόμενο βίντεο εξηγεί και πως χορεύεται το Pogo με ένα μπουκάλι μπύρα :)

η "ξανθούλα" γεννήθηκε σαν σήμερα πριν από 70 χρόνια, να είναι καλά!

cosmarpan

Underground
Reaction score
Devo - Whip It from LP "Freedom Of Choice" (1980) Warner Bros Records

Nerds ολου του κοσμου ενωθείτε. Οι Devo ηταν ένα θαυμασιο ποπ group, πολύ παραπανω από αυτό που νομιζουμε και εδειχναν, ολοι σπουδαστες της Σχολης Καλων Τεχνων του πανεπιστημιου του Kent, η προσεγγιση τους δεν ηταν και πολύ μακρια από αυτή των Residents, απλα μουσικα διαλεξαν αλλον δρομο. Group για μελετη για τις επερχόμενες γενιες, αποδειχθηκαν πολύ μπροστα από την εποχη τους όταν οι περισοτεροι "ψαγμένοι" τους σνομπαριζαν στην εποχη τους, όπως συνηθως γινεται δηλαδή. To hit τους "Whip It" ακουμε εδώ από το κλασικο τριτο τους album "Freedom Of Choice".

cosmarpan

Underground
Reaction score
Pulp - Common People from LP "Different Class" (1995) Island records

Ένα από τα πιο σκληρα εργαζομενα groups, δεν τους χαριστηκε ποτε κανεις και τιποτα. Ιδρυθηκαν το 1978 παρακαλω στο φτωχο Sheffield, που ηταν γνωστο για αλλα πραματα. Ακομα τους θυμαμαι από την συμmετοχη τους στην κλασικη συλλογη "Your Secret's Safe With Us" στην Stink Records το 1982, πραγματικα δεν ξεχωριζαν. Αλλα ο Jarvis, πιστευε στον εαυτο του, και ηταν επιμονος σαν μουλαρι. Και δεν ηξερε να κανει και τιποτα άλλο από το να παιζει μουσικη, οποτε η επιλογες του ηταν μονόδρομος. Αλλαζε την συνθεση και τους μουσικους σαν τα πουκαμισα, και δουλευε, δουλευε πολύ. Είναι πραγματικα από τα ελαχιστα groups που γνωριζω εχοντας τοσομ μεγαλη χρονικα καριερα, και τοσο μικρη αναλογικα δισκογραφια σε albums. Και album με album, τραγουδι με τραγουδι γινονταν ολο και καλυτεροι, αδιαμφησβητο γεγονος, ωσπου να εξελιχτουν εκει γυρω στα μεσα της δεκαετιας του 90, και μαλλον δικαιως, ως το μεγαλυτερο βρετανικο ποπ group τοτε. Ο Jarvis δεν ειχε πει την τελευταια του λεξη ομως, μετα το κλασικο και αριστουργηματικο "Different Class", εβγαλε 2 αναπάντεχα αριστουργήματα, κανοντας στροφη στο krautrock, ναι καλα διαβασατε, με τα "This Is Hardcore" και "We Love Life", παντα πιστος όμως στις ποπ βρετανικες ριζες του. Το κοινο του γυρισε την πλατη όμως, κι αυτος διελυσε τους Pulp σχεδόν μετα από 25 χρονια, και ξεκινησε προσωπικη καριερα. Τεράστιος καλλιτεχνης, τεραστιο group. Μας πηδηξε και την πατριωτισα.. :lolsign::D:lol:

She came from Greece she had a thirst for knowledge
She studied sculpture at Saint Martin's College, that's where I caught her eye.
She told me that her Dad was loaded
I said in that case I'll have a rum and coke-cola.
She said fine and in thirty seconds time she said, I want to live like common people
I want to do whatever common people do, I want to sleep with common people
I want to sleep with common people like you.
Well what else could I do - I said I'll see what I can do.
I took her to a supermarket
I don't know why but I had to start it somewhere, so it started there.
I said pretend you've got no money, she just laughed and said oh you're so funny.
I said yeah? Well I can't see anyone else smiling in here.
Are you sure you want to live like common people
You want to see whatever common people see
You want to sleep with common people,
you want to sleep with common people like me.
But she didn't understand, she just smiled and held my hand.
Rent a flat above a shop, cut your hair and get a job.
Smoke some fags and play some pool, pretend you never went to school.
But still you'll never get it right
'cos when you're laid in bed at night watching roaches climb the wall
If you call your Dad he could stop it all.
You'll never live like common people
You'll never do what common people do
You'll never fail like common people
You'll never watch your life slide out of view, and dance and drink and screw
Because there's nothing else to do.
Sing along with the common people, sing along and it might just get you thru'
Laugh along with the common people
Laugh along even though they're laughing at you and the stupid things that you do.
Because you think that poor is cool.
I want to live with common people, I want to live with common people [etc..]

cosmarpan

Underground
Reaction score
Pulp - Weeds II (The Origin Of The Species) from LP "We Love Life" (2001) Island Records

Και για του λογου το αληθες, να κι ένα δειγμα από τον τελευταιο τους αριστουργηματικο δισκο. Δεν νομιζω ότι ειχε να δωσει κατι παραπανω ο Jarvis από αυτό. και ξερετε πολλα groups που να εχουν κοματι με ττλο "Bob Lind" αφιερωμενο φυσικα σε αυτόν τον μεγαλο καλλιτεχνη της δεκαετιας του 60?

cosmarpan

Underground
Reaction score
Ευοί Ευάν - Σ'αυτόν Τον Κόσμο from LP "Το Τέλος Θα 'Ναι Πάλι Αρχή" (2000) Μυλος Records

ΜΙΧΑ το ακους το sitar και τα μπασα στο background? :sneaky:

cosmarpan

Underground
Reaction score
Ευοί Ευάν - Σ'αυτόν Τον Κόσμο from LP "Το Τέλος Θα 'Ναι Πάλι Αρχή" (2000) Μυλος Records

ΜΙΧΑ το ακους το sitar και τα μπασα στο background? :sneaky:
Καλε τι λεω, πια μπασα, που να φυσηξει αγερι εκει μεσα στους τοιχους που εχεις για ηχεια...:lolsign:Αληθεια τι χρωμα θα τα βαψεις φετο? :lol:

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
alkapsal