S2000
ΜπιΕμΝτάμπλγιου
- Μηνύματα
- 846
- Reaction score
- 1.373
Και μερικές φωτογραφίες για τους λάτρεις της προηγούμενης σειράς και μάλιστα βελτιωμένης.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανήκει σε φίλο και γνώστη της βελτίωσης και της γρήγορης οδήγησης της πίσω κίνησης,έχει ξεκινήσει από το κλασικό πρώτο στάδιο αναβάθμισης εγκεφάλου των 380Hp και 50k ροπής φτάνοντας σήμερα να είναι το γρηγορότερο διτούρμπινο 135i στην Ελλάδα με την ιπποδύναμη του να ξεπερνάει τους 500+ Hp χωρίς να ανοιχτεί το μοτέρ.
Το αυτοκίνητο οδηγικά στις χαμηλές ταχύτητες δεν έχει χάσει τίποτα από την γραμμικότητα του και με απενεργοποιημένο το DSC παραμένει ένα από τα ωραιότερα fun to drive αυτοκίνητα αλλά μέχρι εκεί....
Μόλις ο οδηγός ξεπεράσει τις 3500rpm το αυτοκίνητο δείχνει γιατί έχει φτιαχτεί και απλά παλεύεις να το κρατήσεις στην ευθεία και αν δεν γνωρίζεις από γρήγορη πίσω κίνηση απλά δεν θα τα καταφέρεις...
Να αναφέρω ότι σε άνοιγμα στην ευθεία της μαύρης ακόμα και η Τρίτη ταχύτητα πασχίζει να βρει πρόσφυση.
Συγχαρητήρια στον φίλο που κατάφερε να φτιάξει ένα μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα αυτοκίνητο.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ανήκει σε φίλο και γνώστη της βελτίωσης και της γρήγορης οδήγησης της πίσω κίνησης,έχει ξεκινήσει από το κλασικό πρώτο στάδιο αναβάθμισης εγκεφάλου των 380Hp και 50k ροπής φτάνοντας σήμερα να είναι το γρηγορότερο διτούρμπινο 135i στην Ελλάδα με την ιπποδύναμη του να ξεπερνάει τους 500+ Hp χωρίς να ανοιχτεί το μοτέρ.
Το αυτοκίνητο οδηγικά στις χαμηλές ταχύτητες δεν έχει χάσει τίποτα από την γραμμικότητα του και με απενεργοποιημένο το DSC παραμένει ένα από τα ωραιότερα fun to drive αυτοκίνητα αλλά μέχρι εκεί....
Μόλις ο οδηγός ξεπεράσει τις 3500rpm το αυτοκίνητο δείχνει γιατί έχει φτιαχτεί και απλά παλεύεις να το κρατήσεις στην ευθεία και αν δεν γνωρίζεις από γρήγορη πίσω κίνηση απλά δεν θα τα καταφέρεις...
Να αναφέρω ότι σε άνοιγμα στην ευθεία της μαύρης ακόμα και η Τρίτη ταχύτητα πασχίζει να βρει πρόσφυση.
Συγχαρητήρια στον φίλο που κατάφερε να φτιάξει ένα μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα αυτοκίνητο.