Το σημαντικό όταν κάποιος στήνει ένα σύστημα είναι τα μηχανήματα να ταιριάζουν μεταξύ τους, πέρα του ότι τα θα πρέπει να λειτουργούν σωστά μεταξύ τους ας πούμε ηλεκτρολογικά, δηλαδή να οδηγούνται όπως πρέπει μεταξύ τους .
Τι σημαίνει να ταιριάζουν μεταξύ τους; Απλό παράδειγμα είναι μηχανήματα του ιδίου κατασκευαστή (CD, προ, τελικός), αυτά σίγουρα ταιριάζουν μεταξύ τους! Όσο για τα ηχεία, αν ο ίδιος κατασκευαστής δεν βγάζει και ηχεία, καλό είναι να τον ρωτήσεις τι συνιστά. Οι περισσότεροι κατασκευαστές αποφεύγουν να απαντήσουν ευθέως σε αυτή την ερώτηση για λόγους ανταγωνισμού κλπ, μπορείς όμως εντέχνως και έμμεσα να πάρεις την απάντηση που θέλεις. Πχ ρωτώντας με ποιά ηχεία τα έχουν στημένα στο στούντιο ή με ποια ηχεία τα έχουν τιουνάρει, ή ότι άλλο κρίνεις σκόπιμο.
Τι σημαίνει να λειτουργούν σωστά ηλεκτρολογικά; Και πάλι δύο παραδείγματα. Ένας τελικός 10 βατ δεν ταιριάζει με ηχεία 87dB, με πολλά μεγάφωνα και βαριά κροσοβερ, γιατί απλά δεν μπορεί να τα οδηγήσει. Ή ένας λαμπάτος προενισχυτής με σχετικά μεγάλη αντίσταση εξόδου δύσκολα θα οδηγήσει ένα τρανζιστορικό τελικό.
Τι σημαίνει να ταιριάζουν μεταξύ τους; Απλό παράδειγμα είναι μηχανήματα του ιδίου κατασκευαστή (CD, προ, τελικός), αυτά σίγουρα ταιριάζουν μεταξύ τους! Όσο για τα ηχεία, αν ο ίδιος κατασκευαστής δεν βγάζει και ηχεία, καλό είναι να τον ρωτήσεις τι συνιστά. Οι περισσότεροι κατασκευαστές αποφεύγουν να απαντήσουν ευθέως σε αυτή την ερώτηση για λόγους ανταγωνισμού κλπ, μπορείς όμως εντέχνως και έμμεσα να πάρεις την απάντηση που θέλεις. Πχ ρωτώντας με ποιά ηχεία τα έχουν στημένα στο στούντιο ή με ποια ηχεία τα έχουν τιουνάρει, ή ότι άλλο κρίνεις σκόπιμο.
Τι σημαίνει να λειτουργούν σωστά ηλεκτρολογικά; Και πάλι δύο παραδείγματα. Ένας τελικός 10 βατ δεν ταιριάζει με ηχεία 87dB, με πολλά μεγάφωνα και βαριά κροσοβερ, γιατί απλά δεν μπορεί να τα οδηγήσει. Ή ένας λαμπάτος προενισχυτής με σχετικά μεγάλη αντίσταση εξόδου δύσκολα θα οδηγήσει ένα τρανζιστορικό τελικό.