Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
Λίγη ιστορία.
Όταν υπογράφηκε το πρωτόκολλο του Κυότο το 1997 με σημαντικότερο στόχο τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έπρεπε να ρίξουν μετά το 2005 τους συνολικούς ρύπους των στόλων τους στην Ευρώπη, ενώ στις ΗΠΑ και τις υπόλοιπες αναπτυγμένες χώρες οι ρύποι (αυτο)ελέγχονται ανα μοντέλο. H εξέλιξη των ηλεκτρικών ήταν πολύ πίσω και το κόστος τους θα ήταν μυθικό, οπότε επιλέχθηκε η επέκταση της ενεργειακά καλύτερης λύσης των diesel που εκπέμπουν πολύ λιγότερο CO2 απο τα βενζινοκίνητα, με αποτέλεσμα σε 15 χρόνια το ποσοστό των diesel αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ευρώπη να ανέβει απο το 33% στο 53%. Το οτι εκπέμπουν πολλά οξείδια του αζώτου (NOx) που είναι ιδιαίτερα επικίνδυνοι ρύποι, δεν ήταν ακόμη πρώτη προτεραιότητα αφού τα όρια του euro 4 ήταν ακόμη ψηλά.
Προοδευτικά όμως, θα έπρεπε να μειωθούν και όλες οι τιμές των επιτρεπόμενων ρύπων (euro 5, 6), με το euro 5 να είναι ήδη πολύ δύσκολο να τηρηθεί στα diesel χωρίς απώλεια επιδόσεων και αύξηση κατανάλωσης, ενώ το euro 6 να είναι αδύνατον χωρίς έξτρα συστήματα.
Έτσι φτάσαμε στη σημερινή κατάσταση, με την οποία μπορεί να διασκεδάζουμε ή να θεωρούμε πως δε μας επηρεάζει. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική αφού ήδη στο VW group ανακοινώθηκαν μειώσεις προσωπικού και εξόδων. Θα ήταν πολύ εύκολο να παρασυρθεί όλη η αυτοκινητοβιομηχανία και τα περιφερειακά της, με τεράστιες μειώσεις προσωπικού και έξτρα ύφεση στην ΕΕ. Πώς θα πάρουμε μετά τα δανειάκια, και πώς θα έρθουν τα τουριστάκια; ;)

Γι' αυτό πιστεύω πως θα πληρώσουν ένα μεγάλο αλλά διαχειρίσιμο πρόστιμο στις ΗΠΑ και τη Γερμανία, θα μειώσουν με λογικής αξίας τρόπο τους ρύπους, θα χάσουν και μερικά δικαστήρια και όλα καλά. Μην ξεχνάμε πως το κρατίδιο της Κάτω Σαξωνίας έχει το 20% των ψήφων της VW.
Η κατάργηση πάντως των diesel αυτοκινήτων στα επόμενα χρόνια φαίνεται σχεδόν βέβαιη στη δύση.
 




indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.020
Reaction score
3.970
H εξέλιξη των ηλεκτρικών ήταν πολύ πίσω και το κόστος τους θα ήταν μυθικό, οπότε επιλέχθηκε η επέκταση της ενεργειακά καλύτερης λύσης των diesel που εκπέμπουν πολύ λιγότερο CO2 απο τα βενζινοκίνητα, με αποτέλεσμα σε 15 χρόνια το ποσοστό των diesel αυτοκινήτων που πωλούνται στην Ευρώπη να ανέβει απο το 33% στο 53%.
Οι λογοι δηλαδή ηταν περιβαντολογικοι η οικονομικοι(κοστος συντηρησης ,χρησης) στην αυξηση των πωλήσεων?
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
Οι λογοι δηλαδή ηταν περιβαντολογικοι η οικονομικοι(κοστος συντηρησης ,χρησης) στην αυξηση των πωλήσεων?
Μια βρώμικη τεχνολογία που κυρίως πουλούσε στη Γαλλία και τις Κάτω Χώρες, ξαφνικά έγινε πολύ καθαρότερη και οικονομικότερη κι άρχισε να προσφέρεται σε μικρά αυτοκίνητα.
Και τα δύο, αλλά χωρίς τα σύγχρονα common rails, τους καταλύτες και τις παγίδες σωματιδίων δε θα υπήρχε καν σήμερα.
 


Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
KAI ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ
ΤΥΠΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΟΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΛΟΙ
ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΟΥΣ?
ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΓΕΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΕΝΙΑ.....
ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΕΣΤΕΙ ΕΤΣΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ
Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ.
ΟΠΩΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟΝ ΜΟΛΥΒΔΟ ΕΤΣΙ Θ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟ.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.628
Reaction score
83.108
Στις ΗΠΑ έχει πέσει η ιδέα για πλήρη αντικατάσταση των "προβληματικών" αυτοκινήτων VW. Αν καταφέρουν να το εφαρμόσουν θα γίνει χαμός.
 


indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.020
Reaction score
3.970
Αθήνα
Πρόστιμα σε συνολικά 233 πρατηριούχους υγρών καυσίμων επέβαλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργεια και κλιματικής αλλαγής για νοθεία σε βανζίνη καθώς και σε πετρέλαιο κίνησης ή θέρμανσης.

Όπως επισημαίνει το ΥΠΕΚΑ, η νοθεία των καυσίμων έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να θέτουν σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία αλλά και να κοροϊδεύουν τους οδηγούς – πελάτες τους, οι οποίοι καλούνται από τη μία να σηκώσουν το βάρος από το υψηλό κόστος αγοράς των καυσίμων και από την άλλη να πληρώσουν οποιαδήποτε ζημιά τυχόν προκύψει στο όχημά τους λόγω της νοθείας.
Newsroom ΔΟΛ

http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=BvgXHHr5u0I=&tabid=479
 

Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
Στις ΗΠΑ έχει πέσει η ιδέα για πλήρη αντικατάσταση των "προβληματικών" αυτοκινήτων VW. Αν καταφέρουν να το εφαρμόσουν θα γίνει χαμός.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ

ΠΑΝΕ ΜΑΚΡΥΑ.

ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.......
[DOUBLEPOST=1444323371][/DOUBLEPOST]
Κοίτα ο θείος όμως:
:D


ΑΥΤΑ ΕΛΕΓΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ.....:D
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
Η VW έχει ένα εργοστάσιo στις ΗΠΑ μόνο για Passat. Όλοι οι άλλοι έχουν πολλά.
Επίσης, 500.000 αυτοκίνητα να αντικατασταθούν; :rolleyes:


---------------------------------------------------------

Live η κατάθεση του Michael Horn, τώρα λέμε!


----------------------------------------------------------

Σήμερα οι ανακριτικές αρχές έκαναν εφόδους ακόμα και σε σπίτια στη Γερμανία.

http://www.thetruthaboutcars.com/20...swagen-offices-private-residences-in-germany/
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.628
Reaction score
83.108
Επίσης, 500.000 αυτοκίνητα να αντικατασταθούν; :rolleyes:
Ήταν μία από τις προτάσεις των δικηγόρων. Επίσης οργανώνονται οι έμποροι μεταχειρισμένων να ζητήσουν κι αυτοί αποζημίωση για την πτώση αξίας των αυτοκινήτων που διαθέτουν.
 



Μηνύματα
29.073
Reaction score
23.098
ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΜΟΛΥΣΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ......

Η ΤΡΟΜΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΕΧΕΙ ΤΙΣ

ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ.

ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ 60-70 ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΤΕΤΟΙΟ ΧΑΛΙ.

ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΜΑΛΛΟΝ.....
 




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.216
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top