Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)





Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.404
Reaction score
74.695
Τι έλεγες; Νόμιμοι είναι όλοι αφού δεν έχουν κοροϊδεύτρες.

Στο πρώτο άρθρο, το ADAC τα λέει ξεκάθαρα:

“The group complies with all regulations and legislation for the markets in which it operates. Its vehicles are not equipped with defeat devices.”
"Το γκρουπ τηρεί τους κανονισμούς και τη νομοθεσία των αγορών στις οποίες λειτουργεί. Τα οχήματά τους δεν χρησιμοποιούν κοροϊδεύτρες."

Στο δεύτερο άρθρο είναι περίεργα τα πράγματα, αφού η εταιρεία που το έκανε πουλάει μετρητικά. Σε τι συνθήκες; Αν είναι για παράδειγμα σε τέρμα ανοιχτό το γκάζι, αποκλείεται να περάσει τίποτα, ούτε diesel ούτε βενζίνης. ;)

Αν δεν αλλάξει ο νόμος της μεθοδολογίας μέτρησης στην ΕΕ, το EPA και το CARB, όλα αυτά είναι φούμαρα που τα βάζω για να γελάσουμε.
 
Last edited:

gonis

Luger
Μηνύματα
4.221
Reaction score
11.499
Στο τέλος θα βρεθώ εγώ πιο φιλικός με τα δίπλα dellorto και την σούπερ την παλιά :o
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.404
Reaction score
74.695
Ναι, καλά.

Με τη μισή άκαυτη; :D






Την πραγματικότητα των ορίων καυσαερίων τη ζούμε καθημερινά. Θυμηθείτε τα '80s και το νέφος.
 

Μηνύματα
29.251
Reaction score
23.293
Τι έλεγες; Νόμιμοι είναι όλοι αφού δεν έχουν κοροϊδεύτρες.

Στο πρώτο άρθρο, το ADAC τα λέει ξεκάθαρα:

“The group complies with all regulations and legislation for the markets in which it operates. Its vehicles are not equipped with defeat devices.”
"Το γκρουπ τηρεί τους κανονισμούς και τη νομοθεσία των αγορών στις οποίες λειτουργεί. Τα οχήματά τους δεν χρησιμοποιούν κοροϊδεύτρες."

Στο δεύτερο άρθρο είναι περίεργα τα πράγματα, αφού η εταιρεία που το έκανε πουλάει μετρητικά. Σε τι συνθήκες; Αν είναι για παράδειγμα σε τέρμα ανοιχτό το γκάζι, αποκλείεται να περάσει τίποτα, ούτε diesel ούτε βενζίνης. ;)

Αν δεν αλλάξει ο νόμος της μεθοδολογίας μέτρησης στην ΕΕ, το EPA και το CARB, όλα αυτά είναι φούμαρα που τα βάζω για να γελάσουμε.

ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.....

ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ Η ΨΑΧΝΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.

ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ

ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΝΟ.....

ΑΠΛΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΟΜΕΡΤΑ Η ΛΥΚΟΦΙΛΙΑ.

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ Τ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ

Η ΚΑΚΟΦΟΡΜΙΣΜΕΝΗ ΠΛΗΓΗ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΑΠΛΥΤΑ ΣΤΗΝ

ΦΟΡΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑΜΑΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΜΕ

ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΠΛΩΝ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
 
Last edited:





Μηνύματα
29.251
Reaction score
23.293
Paul Newman (1925-2008): Pure hart, pure racer
Δεν ήταν μόνο ένας καταπληκτικός ηθοποιός, δεν είχε μόνο τα ωραιότερα μάτια του Hollywood, δεν ήταν μόνο ένας φιλάνθρωπος, ήταν ένας «αγωνιζόμενος» με όλη τη σημασία της λέξης!
Κώστας Λούβαρης στις 11.10.2015
Σε ηλικία 83 ετών έχασε τον τελευταίο του αγώνα! Ο PL, όπως ήταν περισσότερο γνωστός στον αγωνιστικό κόσμο, άρχισε το μεγάλο του «ψώνιο», που δεν ήταν άλλο από τους αγώνες ταχύτητας, στην όχι και πολύ τρυφερή ηλικία των 47 ετών, μόλις το 1972. Από τον πρώτο του αγώνα πάντως, στο Thompson του Connecticut (άλλωστε σε αυτή τη πολιτεία έζησε και το μεγαλύτερο μερος της ζωής του), στο τιμόνι μιας Lotus Elan, ποτέ δεν κοίταξε πίσω. Συνέχισε με Datsun 510 στην Bob Sharp Racing στην οποία τελικά έγινε και μέτοχος στη δεκαετία του ’80.

Κάθε άλλο όμως παρά ήταν ο φτασμένος και πλούσιος ηθοποιός που συμμετείχε για τη πλάκα του και όλοι του χαμογέλαγαν γιατί απλά ήταν διάσημος. Αντίθετα, ο Paul Newman έπαιρνε την όλη υπόθεση «αγώνες» πολύ στα σοβαρά. Οι επιδόσεις του πίσω από το τιμόνι δεν ήταν καθόλου ευκαταφρόνητες. Το 1976 κέρδισε έξι αγώνες SCCA με Triumph TR-6 και συνέχισε να κερδίζει στο τιμόνι των Datsun Ζ και 280Z το 1979.



Ευρώπη

Εκείνη τη χρονιά έκανε το μεγάλο βήμα και ταξίδεψε στην Ευρώπη με την ομάδα του Dick Barbour και μόνο η τύχη τον σταμάτησε από το να κερδίσει τον πρώτο και μοναδικό του αγώνα στις 24 ώρες του Λε Μάν που συμμετείχε, στο τιμόνι μιας Porsche 935. Τελικά τερμάτισε δεύτερος και πρώτος στη κατηγορία IMSA μαζί με τους Rolf Stommelen και Dick Barbour. Δεν ήταν άσχημα, αλλά τι «fairy-tale» θα ήταν αν ένας από τους πιο διάσημους ηθοποιούς του Hollywood κέρδιζε τον πιο σημαντικό αγώνα τρης Ευρώπης! Τι παραμύθι θα ήταν!! Δεν επέστρεψε όμως ποτέ στην Ευρώπη γιατί οι paparazzi του έκαναν δύσκολη τη ζωή.



Ηνωμένες Πολιτείες

Το 1983 θα κάνει ένα ακόμα μεγάλο βήμα, αυτή τη φορά στις Η.Π.Α. συνεργαζόμενος με τον Carl Haas δημιουργώντας την Newman /Haas Racing που θα αναδειχτεί σαν η πιο επιτυχημένη ομάδα της Βορείου Αμερικής στους αγώνες Indycar/CART, με 107 νίκες και οχτώ πρωταθλήματα στο ενεργητικό της. Κυριάρχησε με οδηγούς σαν τον Mario Andretti και το γιό του Michael και φυσικά τον Nigel Mansell (που κέρδισε στη πρώτη του μόλις χρονιά το Πρωτάθλημα CART), αλλά και τον Sebastian Bourdais που τους έδωσε τέσσερα συνεχόμενα πρωταθλήματα Champ Car από το 2004 έως το 2007!



Αγωνιζόμενος

Αν και άρχισε την αγωνιστική του καριέρα πολύ αργά, σε ηλικία που οι άλλοι έχουν εγκαταλείψει το άθλημα, αυτός θα συνέχιζε για 35 ακόμα χρόνια! Θα τερματίσει στη πρώτη θέση στον αγώνα των 24 ωρών στη Daytona το 1995 στο κάθισμα μιας Mustang, στη κατηγορία IMSA GTS, σε ηλικία 70 ετών και ήταν ο γηραιότερος οδηγός που ανέβηκε ποτέ στο βάθρο των νικητών. Μάλιστα σαν να μην έφτανε αυτό, στον ίδιο αγώνα και πάλι της Daytona το 2005, ήταν με διαφορά ο πιο ηλικιωμένος αγωνιζόμενος σε ηλικία 80 ετών! Ο τελευταίος του αγώνας ήταν στα 82 του, στο Watkins Glen το 2007 σε αγώνα SCCA GT-1. Μάλιστα πήρε την pole position και τελικά τερμάτισε τέταρτος σε ένα αγώνα που διεξήχθη σε πολύ ηψηλές θερμοκρασίες! Μετά τον αγώνα θα πει: «Μακάρι να ήμουν 81 ετών



Φιλάνθρωπος

Όμως δεν θα πρέπει ποτέ να ξεχάσουμε τον φιλάνθρωπο Paul Newman ο οποίος κατά τη διάρκεια της ζωής του δώρισε το αστρονομικό ποσό των 250.000.000 δολαρίων σε φιλανθρωπικές οργανώσεις για παιδιά, οι οποίες ελάμβαναν όλα τα έσοδα από την εταιρεία που διέθετε και η οποία εμπορευόταν σάλτσες για σαλάτες και σπαγκέτι!



Άνθρωπος

Ο Paul Leonard Newman είχε γεννηθεί στο Shaker Heights του Cleveland, Ohio στις 26 Ιανουαρίου του 1925. Ήταν ο δεύτερος γιός μαγαζάτορα αθλητικών ειδών, αλλά η μόρφωσή του διεκόπη από τον δεύτερο μεγάλο πόλεμο όταν κατετάγει στην πολεμική αεροπορία με στόχο να γίνει πιλότος. Όμως αυτή ήταν η μόνη φορά που τα γαλάζια μάτια του στάθηκαν εμπόδιο, καθώς είχε αχρωματοψία.

παρακαλώ περιμένετε...

Φαίνεται ότι του έμεινε το αποθημένο με την ταχύτητα, γιατί τελικά υπηρέτησε στις διαβιβάσεις. Έτσι, όταν το 1969 κατά την προετοιμασία για την κινηματογραφική ταινία «Wining», που είχε σαν θέμα ένα οδηγό αγώνων, αναγκάστηκε να πάρει μαθήματα οδήγησης στη σχολή του Bob Bondurant, ανακάλυψε τον άλλο του εαυτό. Μετά από χρόνια θα πεί: «Δεν είμαι ένας άνθρωπος με μεγάλη χάρη, εκτός από όταν χορεύω με την Joanne (εννοούσε τη δεύτερη γυναίκα Joanne Woodward), αλλά μόνο όταν οδηγώ πραγματικά αισθάνομαι ότι καταφέρνω να ισορροπώ

Δεν θα πρέπει πάντως να ξεχάσουμε να αναφέρουμε αυτό που όλοι ξέρουμε, ότι ήταν ένας χαρισματικός ηθοποιός που είχε κερδίσει και το αγαλματάκι του Oscar! Τελευταίος του ρόλος σε κινηματογραφική ταινία ήταν όταν δάνεισε τη φωνή του στον... Doc Hudson, στο εικονογραφημένο Cars του 2006!

Τελικά πίσω από τον «Butch Cassidy» κρυβόταν ένας πραγματικός οδηγός αγώνων. Πίσω από τον άντρα που όλοι θα θέλαμε να είμαστε, κρυβόνταν ο οδηγός αγώνων που όλοι θα θέλαμε να είμαστε.






http://www.gocar.gr/news/faces/1607...nt=article&utm_campaign=newsletter-2015-10-13
 


Μηνύματα
29.251
Reaction score
23.293
Τύλιξέ μου ένα χωρίς την (καγκουρο)αεροτομή και με διαφορετική ζάντα...
Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ Η Η ΠΙΣΙΝΗ Σ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ?

Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑΝΑΙ ΠΤΥΣΟΜΕΝΗ.....

1.ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.

2.ΠΟΥΛΑΣ ΤΙΣ 2 ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ ΤΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΠΑΚΕΤ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ

ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΥΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ

ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ....:p:D:roflmao::laugh:
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.631
Reaction score
94.577
Οι αλλαγές που έχουν γίνει στη φορολογία από το 2009, έχουν ήδη φτάσει τις 39. Καλά διαβάσατε, δεν έχει γίνει κάποιο λάθος κατά την πληκτρολόγηση του συγκεκριμένου αριθμού. Με λίγα λόγια, κάθε λίγο και λιγάκι οι εκάστοτε υπουργοί με τα επιτελεία τους αποφασίζουν την αλλαγή στον τρόπο φορολόγησης του αυτοκινήτου, προκαλώντας αναστάτωση στον προγραμματισμό των οικογενειών.

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ / ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (2009-2015)


ΕΤΟΣ 2009

Απρίλιος

Μείωση Τέλους Ταξινόμησης κατά 50%

Ιούλιος

Επιβολή ειδικού ετήσιου φόρου στα κυκλοφορούντα αυτοκίνητα πλέον των 1.929 κ.εκ.

Αύγουστος

Επαναφορά πλήρους Τέλους Ταξινόμησης

Σεπτέμβριος

Αλλαγή τρόπου υπολογισμού τελών κυκλοφορίας / κύμανση με βάση τις Euro

Σεπτέμβριος

Έναρξη απόσυρσης για επιβατικά και φορτηγά

Νοέμβριος

Τροποποιήσεις (αυξήσεις / μειώσεις) στα ποσά των ως άνω νέων τελών κυκλοφορίας

Νοέμβριος

Διακοπή της απόσυρσης


ΕΤΟΣ 2010

Φεβρουάριος

1η αύξηση ΕΦΚ καυσίμων

Μάρτιος

1η αύξηση ΦΠΑ σε 21%

Μάρτιος

2η αύξηση ΕΦΚ καυσίμων

Μάρτιος

Επιβολή φόρου πολυτελείας στην αγορά καινούριων αυτοκινήτων

Απρίλιος

Επιβολή τεκμηρίων από τη χρήση των αυτοκινήτων, αρκετά υψηλότερων από το κόστος χρήσης

Απρίλιος

Επιβολή φορολογητέου εισοδήματος από τη χρήση εταιρικού αυτοκινήτου

Απρίλιος

Κατάργηση πλήρους έκπτωσης (κατά 100%) στα μισθώματα ενοικίασης αυτοκινήτων

Μάιος

2η αύξηση ΦΠΑ, σε 23%

Μάιος

3η αύξηση ΕΦΚ καυσίμων

Μάιος

2η αύξηση φόρου πολυτελείας

Σεπτέμβριος

Νέα, υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας, παράλληλα με την ενσωμάτωση του ειδικού ετήσιου φόρου

Σεπτέμβριος

Τέλη κυκλοφορίας, για τα εφεξής ταξινομούμενα αυτοκίνητα, με βάση τις εκπομπές CO2

Δεκέμβριος

Νέα απόσυρση για τα επιβατικά αυτοκίνητα (με δίμηνη καθυστέρηση εφαρμογής)

Δεκέμβριος

Τροποποίηση κλιμακίων φόρου πολυτελείας


ΕΤΟΣ 2011


Μάρτιος

Συμπερίληψη στην απόσυρση των ελαφρών φορτηγών κάθε τύπου

Ιούλιος

Αύξηση / διπλασιασμός των ήδη υψηλών τεκμηρίων

Ιούλιος

Αύξηση των τελών κυκλοφορίας

Ιούλιος

Επιβολή έκτακτης εισφοράς στα κυκλοφορούντα αυτοκίνητα πλέον των 1.929 κ.εκ. / αύξηση ΕΦΚ στο LPG

Αύγουστος

Επιστροφή ΤΤ σε τελωνισμό με καταβολή ολόκληρου του ΤΤ, εφόσον το όχημα έχει ταξινομηθεί με απόσυρση

Δεκέμβριος

Παράταση εφαρμογής της απόσυρσης μέχρι 20/12/2012


ΕΤΟΣ 2012

Νοέμβριος

Αύξηση ΕΦΚ στο υγραέριο


ΕΤΟΣ 2013

Ιανουάριος

Παράταση εφαρμογής της απόσυρσης έως 20/12/2013

Ιανουάριος

Επιβολή φόρου πολυτελούς διαβίωσης

Ιούλιος

Τροποποίηση τρόπου υπολογισμού πρόσθετου φορολογητέου εισοδήματος για τα στελέχη που χρησιμοποιούν εταιρικά αυτοκίνητα

Ιούλιος

Κατά έναν χρόνο συντομότερη εφαρμογή του φόρου πολυτελούς διαβίωσης (από 1/1/2012)

Δεκέμβριος

Παράταση εφαρμογής της απόσυρσης έως 20/12/2014


ΕΤΟΣ 2014

Ιανουάριος

Μείωση φορολογίας Τέλους Ταξινόμησης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα

Απρίλιος

Τμηματική καταβολή των τελών κυκλοφορίας (υπόλοιπο) για τα εξερχόμενα από ακινησία (μόνο για το 2014)

Απρίλιος

Τα προς εξαγωγή, από ακινησία, αυτοκίνητα δεν θα καταβάλλουν Τέλη Κυκλοφορίας για το έτος της εξαγωγής

Δεκέμβριος

Παράταση εφαρμογής της απόσυρσης έως 20/12/2015


ΕΤΟΣ 2015

Μάιος

Τμηματική καταβολή των τελών κυκλοφορίας (υπόλοιπο) για τα εξερχόμενα από ακινησία (μόνο για το 2015)

Αύγουστος

Αύξηση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης για τα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των 2.500 κ.εκ. από 10% σε 13%

ΣΥΝΟΛΙΚΑ 39 ΑΛΛΑΓΕΣ (Σεπτέμβριος 2015)

http://www.zougla.gr/automoto/article/foroepidromi-diarkias-1245711

 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.046
Reaction score
4.015
Και κατι ακουγεται ωστε μηδενικα τελη να εχουν πλεον οσα εκπεμπουν κατω απο 80!!!
Η κατηγορια 80 με 100 θα δινει ενα 50ρικακι..
(για να τις κανουμε στρογγυλα 40 τις αλλαγες!)
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.305
Reaction score
93.821
Ένας από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες Moto GP αυτός που έγινε χθες το πρωί στο Philip Island. Ειδικά οι 6 τελευταίοι γύροι κόβουν την ανάσα...


Χαλάλι το πρωινό ξύπνημα!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.867.042
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top