Ποδήλατο


Μηνύματα
2.883
Reaction score
114
Ωραίο ποδήλατο ρε, μπράβο! Θες να μας πεις λίγα στοιχεία για τα components (τιμόνι, groupset, τροχούς κτλ); Επίσης, γιατί ποδηλατείς με "απλά" πετάλια κι όχι με clipless;
σκελετος : αλουμινιου 6066 ,made in Manchester - UK
πιρουνι : carbon
περιφερειακα : Microshift Arsis 10sp carbon = μπρος-πισω derailleur + λεβιεδες
http://road.cc/content/review/14420-microshift-arsis-carbon-10spd-groupset
κασετα : Sunrace 11-28T
crankset : SRAM APEX 53/39
αλυσιδα : Shimano 10sp
φρενα : Tektro
τιμονι : 3T Aeronova Carbon (China)
παλουκοσελο : 3T Ergosum Carbon (China)
σελα : 3T Carbon (China)
τροχοι : 50mm. (China) ,Νovatek hub Taiwan

εχω ενα προβλημα με τα πελματα μου (λογω μπασκετ) και δεν μπορω να φοραω οποιοδηποτε ειδος παπουτσι.
τα ειχα δοκιμασει, το προβλημα μου δεν ειναι στην ποδηλασια αλλα γι αυτα τα μετρα που θα περπατησω στα διαλειμματα.
Βασικα εχω βρει 35Ε τα πεταλια και 65Ε τα παπουτσια,λιγο που εχω κοιταξει.Το θεμα ειναι να μην φυλανε στο ντουλαπι.
Αν ειναι θεμα αγωνα εχω φιλο μπορω να δανειστω.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.954
Reaction score
20.471
Ωραίος! Και το έδεσες μόνος σου ρε θηρίο; Μπράβο!

Πάντως, σε περίπτωση που θέλεις να το ψάξεις λίγο παραπάνω, το πρόβλημα με τα πέλματά σου μπορεί να διορθωθεί με τη χρήση ορθοτικών πελμάτων.
 

Μηνύματα
2.883
Reaction score
114
Τιμόνι και περιφερειακά τα είχα πάρει μαζί.Οποτε εβγαλα τα παλιά έβαλα αυτά.
Δεν ήταν δύσκολο.
Το δύσκολο ήταν να ρυθμισω τις ταχύτητες. Παίζει να έφαγα κάνα τρίωρο.
Σέλα και παλουκοσελο πήρα αργότερα αλλά δεν ήταν δύσκολο να αλλαχτουν.
Όταν πήρα τους τροχούς αλλαξα την κασέτα και μετά έπρεπε πάλι να το ξαναρυθμισω .
Μου εχω και νεο projectακι ,να πάρω καινούριο σκελετό carbon ,να μεταφέρω περιφερειακά,τροχους και δίσκο στο καινούριο και τα προηγούμενα σε αυτό.
 



Μηνύματα
2.883
Reaction score
114
Εχει κανεις αποψη για πεταλια Exustar E-PR100PP απο ebay και παπoυτσια sidebike ?
Η' και καποια αλλη προταση ?
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.954
Reaction score
20.471
Exustar είναι τα πετάλια μου, δεν θυμάμαι το μοντέλο. Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος.
 


Μηνύματα
19.294
Reaction score
13.523
Μικρή έξοδος το απόγευμα, πιο πολύ για φωτό του αεροπλανοφόρου Harry Truman από ψηλά...

USS aircraft carrier Harry S. Truman (CVN 75) at NSA Souda Bay by Sotos Ch., on Flickr

Italian frigate F590 "Carlo Bergamini" entering Souda Bay by Sotos Ch., on Flickr

Italian frigate F590 "Carlo Bergamini" entering Souda Bay by Sotos Ch., on Flickr

MV Celestyal Nefeli crossing with F590 Carlo Bergamini by Sotos Ch., on Flickr

01-aptera.jpg
 



Μηνύματα
19.294
Reaction score
13.523
Είχα υπολογίσει περισσότερα χιλιόμετρα για σήμερα, αλλά λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο! Το πρώτο κλατάρισμα (πίσω τροχός) μετά από περίπου ένα χρόνο και σχεδόν 3000 χμ με το ποδήλατο αυτό, πίσω από το αεροδρόμιο, κοντά στην αμερικανική βάση. Τελικά κατέληξα στους Αγ. Αποστόλους για χυμό! :D

_6261603.jpg

_6261611.jpg

ride.jpg
 

Μηνύματα
3.300
Reaction score
1.935
Σήμερα έκανα και εγώ αρκετά χιλιόμετρα μετά απο καιρό....ήρθα φρεσκαδούρα απο τις διακοπές και το έριξα έξω...!!!!:D

@Sotos65 ...πως βάζεις την οθόνη του strava? Με print screen ή σου δίνει το δικαίωμα η εφαρμογή?
 


Μηνύματα
3.300
Reaction score
1.935
Strava1.jpg


2 ερωτήσεις:
Τι σημαίνουν τα watt και τα kjoul πρακτικά για εμένα σαν χρήστη ; Μπορώ να τα αξιοποιηω στο επίπεδο αρχαρίου που βρίσκομαι;
Επίσης, γιατί το strava μου έδειξε ότι "εκαψα" 959 θερμιδες ενώ το polar app πάνω από 1300; (Και τα 2 χρησιμοποιούν τον αισθητήρα της polar για να εισαγουν δεδομένα );
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
35.729
Reaction score
83.485
View attachment 60909

2 ερωτήσεις:
Τι σημαίνουν τα watt και τα kjoul πρακτικά για εμένα σαν χρήστη ; Μπορώ να τα αξιοποιηω στο επίπεδο αρχαρίου που βρίσκομαι;
Επίσης, γιατί το strava μου έδειξε ότι "εκαψα" 959 θερμιδες ενώ το polar app πάνω από 1300; (Και τα 2 χρησιμοποιούν τον αισθητήρα της polar για να εισαγουν δεδομένα );
Τα Watt είναι μονάδα μέτρησης της ισχύος. Εδώ και δύο δεκαετίες περίπου οι ποδηλάτες αγώνων χρησιμοποιούν power meters στο ποδήλατο. Η καταγραφή της ισχύος (και τα αντίστοιχα στατιστικά) είναι πολύ πιο ακριβής μέθοδος παρακολούθησης της προπόνησης και των αγώνων από τους καρδιακούς παλμούς. Δεν χρειάζεται να ξέρεις περισσότερα γιατί το πιο πιθανό είναι ότι ποτέ δεν θα αγοράσεις βατόμετρο.

Το Strava λαμβάνει υπόψη το βάρος που έχεις δηλώσει (αναβάτης και ποδήλατο), τους χρόνους και τις υψομετρικές διαφορές της διαδρομής, και με βάση έναν αλγόριθμο υπολογίζει στο περίπου τη μέση ισχύ του session. Όποιος χρησιμοποιεί βατόμετρο δεν χρειάζεται τον αλγόριθμο αφού ανεβάζει τα νούμερα της ισχύος έτοιμα με ακρίβεια ανάλογη της συσκευής που έχει. Σίγουρα πολύ καλύτερη από την εκτιμώμενη του Strava.

Τα 860 kj είναι η συνολική ενέργεια που έφτασε στον τροχό. Ισούται με 205 θερμίδες. Μέσω του αλγόριθμου που προαναφέραμε υπολογίζονται και οι συνολικές θερμίδες που έκαψες (μεταβολισμός, αποδοτικότητα 25% , βάρος κλπ).

Το Strava δεν λαμβάνει υπόψη την καρδιακή συχνότητα στη μέτρηση των θερμίδων. Το Polar μετράει θερμίδες βάσει παλμών. Γι' αυτό και η μεγάλη απόκλιση.

Για να έχει το Polar μεγαλύτερη ακρίβεια πρέπει να έχεις μετρήσει σωστά παλμούς ηρεμίας, μέγιστους παλμούς, αναερόβιο κατώφλι κλπ. Αλλιώς είναι όλα πολύ φλου.

Με απλά λόγια σου λέω ότι σίγουρα η πιο σωστή μέτρηση είναι αυτή του Strava, όσο κι αν αυτό δεν σου αρέσει. :D
 

Μηνύματα
3.300
Reaction score
1.935
Κάτι μετρήσεις έχω κάνει με το πολαρ....παλμούς σε ηρεμία και έναν ακόμα δείκτη που έχει ....δεν θυμάμαι τώρα να σου πω ακριβώς....τέλος πάντων .... μικρή σημασία έχει.....και αλλιώς αν κάνω μία βόλτα την εβδομάδα δεν έχουν σημασία όλα τα πιο πάνω ... .πιο πολύ για να ξέρω τι σημαίνουν .... ευχαριστώ!
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.954
Reaction score
20.471
Tour de France: Αυστηροί έλεγχοι για κρυμμένα μοτέρ στα ποδήλατα των συμμετεχόντων



Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε υποψία περί άνισου ανταγωνισμού, η Union Cycliste Internationale (UCI) θα ελέγξει τα ποδήλατα όλων των συμμετεχόντων του Ποδηλατικού Γύρου της Γαλλίας (Tour de France) για κρυμμένα μοτέρ.

Παρόμοιοι έλεγχοι πραγματοποιούνται τα τελευταία χρόνια ανά τακτικά διαστήματα (από το 2010), καθώς η δυνατότητα τοποθέτησης μοτέρ στο εσωτερικό του σκελετού ενός ποδηλάτου δρόμου είναι πλέον απλή υπόθεση. Η ομοσπονδία ετοιμάζεται να σκανάρει 3000 με 4000 ποδήλατα, αποκλείοντας έτσι την περίπτωση κάποιος εκ των συμμετεχόντων να πάρει "προβάδισμα" με τη βοήθεια της τεχνολογίας.

Το σύστημα, με το οποίο πραγματοποιούνται οι έλεγχοι, αποτελείται από ένα τάμπλετ, μία θήκη και έναν αντάπτορα, συνοδευόμενα από ένα ειδικό λογισμικό μέσω του οποίου τσεκάρονται οι τροχοί, ο σκελετός, το σασμάν και ο δίσκος ενός ποδηλάτου. Ο σαρωτής δημιουργεί ένα μαγνητικό πεδίο και μέσω του τάμπλετ ανιχνεύεται οποιαδήποτε αλλοίωση του.

Οι αλλοιώσεις αυτές, σύμφωνα με τη UCI, μπορεί να προέρχονται από την παρουσία ενός ηλεκτροκίνητου μοτέρ, μίας μπαταρίας ή ενός κρυμμένου μαγνήτη και όταν ανιχνευτούν, το ποδήλατο αποσυναρμολογείται επί τόπου και ελέγχεται ενδελεχώς.

Η ανάπτυξη αυτών των συστημάτων σάρωσης ξεκίνησε το 2015, όπου οι έλεγχοι συμπεριλάμβαναν θερμική απεικόνιση, ακτίνες Χ και ανίχνευση υπερήχων, καθώς στις αρχές εκείνης της χρονιά και κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ποδηλασίας στο Βέλγιο, η 19χρονη αθλήτρια Femke Van den Driessche κρίθηκε ένοχη για μηχανικό ντόπινγκ, όταν στο ποδήλατο της εντοπίστηκε ηλεκτροκινητήρας.

(πηγή) (αρχική πηγή)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.591
Μηνύματα
2.866.828
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top