- Μηνύματα
- 51.120
- Reaction score
- 124.702
Όχι ρε, δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Ούτε η ρεαλιστικοτητα, ούτε η ανάμνησή σου από το μέγαρο ούτε που ήταν τα βιολιά. Το μόνο ζητούμενο από αυτές τις μηχανές ακριβείας είναι η πιστή αναπαραγωγή της όποιας ηχογράφησης, του μέσου δηλαδή. Έχει τερατώδη διαφορά ο στόχος..Επιμένω πως όσον αφορά την συμφωνική εχεις να κανεις με το Holy Grail. Δεν βρίσκεται. Σε γήινες τιμές δεν πιστεύω πως υπαρχει κατι που να αποδίδει ρεαλιστικά τα δρώμενα-
Το αν η όποια ηχογράφηση εμπεριέχει στοιχεία ρεαλισμού, αληθοφανειας, δυναμικών, σκηνικής παρουσίας κλπ, είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο.
Και μία χαρά βρίσκεται. Και σε γήινες τιμές. Αυτές οι μηχανές που αναφέρθηκαν είναι πέραν του δέοντος επαρκείς.
Ο χώρος είναι ο αδύναμος κρίκος, όχι οι μηχανές. Όταν αρκουμαστε στην εν ολίγοις τυχαία συμπεριφορά του χώρου με ελάχιστες παρεμβάσεις (γιατί είναι και σαλόνι) και στα όχι αδίκως κολακευτικά σχόλια για αφροντιστους χώρους όπως εδώ:
http://www.avsite.gr/forum/threads/Μετρήσεις-χώρου.131137/
Είναι σαν να αρκουμαστε στην μπόλικη αρμονική παραμόρφωση ενός λαμπατου ενισχυτικου, στην υποοδηγηση ενος απαιτητικού ηχείου, στην λάθος επιλογή ηχείου για το χώρο και στην κακή του τοποθέτηση, άρα δεν υπάρχει νόημα να ψάχνει κανείς σούπερ ντουπερ τέλειες μηχανές έχοντας δήθεν σούπερ ντουπερ απαιτήσεις για αναπαραγωγή του τέλειου, αληθινού ή δε ξέρω γω τι, σε ένα χώρο που μόνο σουπερ ντουπερ τέλειος δεν είναι..
Μηχανές όπως αυτές που αναφέρθηκαν, τα geithein audio, Klein & Hummel, και δε το συζητάμε καν για Grimm και kii, είναι πολύ πολύ περισσότερο τέλειες από όσο τέλειο θα μπορούσε κάποιος με πολύ πολύ μεθοδικότητα να φτιάξει το χώρο του, και είναι ανώφελη η περαιτέρω συζήτηση.
Άλλωστε, με αυτές τις μηχανές ως εργαλεία (μαζί με μετρικ κλπ και πακέτο με τον πολύ σωστό χώρο ενός στούντιο) δημιουργούνται οι ηχογραφήσεις τις οποίες στην συνέχεια καλεισαι να αναπαράξεις πιστά στο χώρο σου, οπότε, είναι ηλίου φαεινοτερον ότι τα ίδια αυτά εργαλεία στο χώρο σου δε προβληματίζονται διόλου στην δουλειά που κάνουν, αφού την έκαναν ήδη κατά την δημιουργία της ηχογράφησης που έχεις διαθέσιμη. Το μόνο πρόβλημα που υφίσταται στην περίπτωσή σου, είναι ο ίδιος ο χώρος σου, τίποτε άλλο.
Αυτό που θα κάτσει καλύτερα στο χώρο. Για όχι τυχαίους λόγους και ανεξαρτήτως ποιότητας ή δυνατοτήτων του ίδιου του ηχείου.όσα αναφέρθηκαν προηγουμένως, magnepan, Neumann, kii, Grimm κ.ά. πρέπει να σε ικανοποιήσουν, εφοσον γίνει η παραδοχή πως η τελειότητα ειναι αδύνατη. Κατι μπορει να σου φταίει στο ενα, κατι στο αλλο...
Κάποιο θα σου κάτσει καλυτερα.
Κι ότι σου φταίει στο ένα ή στο άλλο ηχείο, θα είναι φταίξιμο του στενού σου του μυαλού και του λαθος χώρου σου, όχι του ηχείου..
Η αξία της άποψής σου είναι δυστυχώς μηδενική. Και κανένα ενδιαφέρον για το πόσο καλά αυτιά διαθέτεις, μετρητικό μικρόφωνο δεν είσαι..
Καταξιωμένα ενεργά μόνιτορ με μετρήσεις υπόδειγμα όπως τα κλαιν, τεχνολογικά θαύματα με γνώσεις μεγατόνων όπως τα κιι. Μιλάμε δω μεις οι πτωχοί τω πνεύματι κι αδαείς της εν λόγω επιστήμης για ηχεία εργαλεία από καταξιωμένους κολοσσούς, για τεχνολογικά ιερά τέρατα, για τον αφρό της υπάρχουσας κατασκευαστικής ικανότητας, για state of the art υλοποιήσεις, ποιος είσαι συ μωρέ που θα τα κρίνεις κιόλας; Κατά βάση, μόνο να τα θαυμάζεις δικαιούσαι.
Στο διά ταύτα: Για να καταφέρεις να ακουσεις τι και πώς παίζουν αυτά τα ιερά τέρατα, ασχέτως κοστολογιου, το μόνο που χρειάζεται είναι state of the art χώρος, κι όχι χώρος που είναι "σχετικά καλός για αφροντιστος", το σαλόνι με το σκρίνιο και το τζάκι και μη ξεχνάμε την παντόφλα. Τα ρέστα, παπαριές καμαρωτές.
Last edited: