Ηχεια για κλασσικη μουσικη μεγαλες ορχηστρες

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Επιμένω πως όσον αφορά την συμφωνική εχεις να κανεις με το Holy Grail. Δεν βρίσκεται. Σε γήινες τιμές δεν πιστεύω πως υπαρχει κατι που να αποδίδει ρεαλιστικά τα δρώμενα-
Όχι ρε, δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Ούτε η ρεαλιστικοτητα, ούτε η ανάμνησή σου από το μέγαρο ούτε που ήταν τα βιολιά. Το μόνο ζητούμενο από αυτές τις μηχανές ακριβείας είναι η πιστή αναπαραγωγή της όποιας ηχογράφησης, του μέσου δηλαδή. Έχει τερατώδη διαφορά ο στόχος..

Το αν η όποια ηχογράφηση εμπεριέχει στοιχεία ρεαλισμού, αληθοφανειας, δυναμικών, σκηνικής παρουσίας κλπ, είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο.

Και μία χαρά βρίσκεται. Και σε γήινες τιμές. Αυτές οι μηχανές που αναφέρθηκαν είναι πέραν του δέοντος επαρκείς.

Ο χώρος είναι ο αδύναμος κρίκος, όχι οι μηχανές. Όταν αρκουμαστε στην εν ολίγοις τυχαία συμπεριφορά του χώρου με ελάχιστες παρεμβάσεις (γιατί είναι και σαλόνι) και στα όχι αδίκως κολακευτικά σχόλια για αφροντιστους χώρους όπως εδώ:

http://www.avsite.gr/forum/threads/Μετρήσεις-χώρου.131137/

Είναι σαν να αρκουμαστε στην μπόλικη αρμονική παραμόρφωση ενός λαμπατου ενισχυτικου, στην υποοδηγηση ενος απαιτητικού ηχείου, στην λάθος επιλογή ηχείου για το χώρο και στην κακή του τοποθέτηση, άρα δεν υπάρχει νόημα να ψάχνει κανείς σούπερ ντουπερ τέλειες μηχανές έχοντας δήθεν σούπερ ντουπερ απαιτήσεις για αναπαραγωγή του τέλειου, αληθινού ή δε ξέρω γω τι, σε ένα χώρο που μόνο σουπερ ντουπερ τέλειος δεν είναι..

Μηχανές όπως αυτές που αναφέρθηκαν, τα geithein audio, Klein & Hummel, και δε το συζητάμε καν για Grimm και kii, είναι πολύ πολύ περισσότερο τέλειες από όσο τέλειο θα μπορούσε κάποιος με πολύ πολύ μεθοδικότητα να φτιάξει το χώρο του, και είναι ανώφελη η περαιτέρω συζήτηση.

Άλλωστε, με αυτές τις μηχανές ως εργαλεία (μαζί με μετρικ κλπ και πακέτο με τον πολύ σωστό χώρο ενός στούντιο) δημιουργούνται οι ηχογραφήσεις τις οποίες στην συνέχεια καλεισαι να αναπαράξεις πιστά στο χώρο σου, οπότε, είναι ηλίου φαεινοτερον ότι τα ίδια αυτά εργαλεία στο χώρο σου δε προβληματίζονται διόλου στην δουλειά που κάνουν, αφού την έκαναν ήδη κατά την δημιουργία της ηχογράφησης που έχεις διαθέσιμη. Το μόνο πρόβλημα που υφίσταται στην περίπτωσή σου, είναι ο ίδιος ο χώρος σου, τίποτε άλλο.

όσα αναφέρθηκαν προηγουμένως, magnepan, Neumann, kii, Grimm κ.ά. πρέπει να σε ικανοποιήσουν, εφοσον γίνει η παραδοχή πως η τελειότητα ειναι αδύνατη. Κατι μπορει να σου φταίει στο ενα, κατι στο αλλο...
Κάποιο θα σου κάτσει καλυτερα.
Αυτό που θα κάτσει καλύτερα στο χώρο. Για όχι τυχαίους λόγους και ανεξαρτήτως ποιότητας ή δυνατοτήτων του ίδιου του ηχείου.
Κι ότι σου φταίει στο ένα ή στο άλλο ηχείο, θα είναι φταίξιμο του στενού σου του μυαλού και του λαθος χώρου σου, όχι του ηχείου..

Η αξία της άποψής σου είναι δυστυχώς μηδενική. Και κανένα ενδιαφέρον για το πόσο καλά αυτιά διαθέτεις, μετρητικό μικρόφωνο δεν είσαι..

Καταξιωμένα ενεργά μόνιτορ με μετρήσεις υπόδειγμα όπως τα κλαιν, τεχνολογικά θαύματα με γνώσεις μεγατόνων όπως τα κιι. Μιλάμε δω μεις οι πτωχοί τω πνεύματι κι αδαείς της εν λόγω επιστήμης για ηχεία εργαλεία από καταξιωμένους κολοσσούς, για τεχνολογικά ιερά τέρατα, για τον αφρό της υπάρχουσας κατασκευαστικής ικανότητας, για state of the art υλοποιήσεις, ποιος είσαι συ μωρέ που θα τα κρίνεις κιόλας; Κατά βάση, μόνο να τα θαυμάζεις δικαιούσαι.

Στο διά ταύτα: Για να καταφέρεις να ακουσεις τι και πώς παίζουν αυτά τα ιερά τέρατα, ασχέτως κοστολογιου, το μόνο που χρειάζεται είναι state of the art χώρος, κι όχι χώρος που είναι "σχετικά καλός για αφροντιστος", το σαλόνι με το σκρίνιο και το τζάκι και μη ξεχνάμε την παντόφλα. Τα ρέστα, παπαριές καμαρωτές.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Υπάρχουν κι άλλα χόμπι, παρεμφερή. Το γνωστό hi-end audio για παράδειγμα, έχει άλλους στόχους, ή πολλαπλούς στόχους αν θέλετε, κι ο κάθε κατασκευαστής δίνει την δέουσα προσοχή σε όποιον τομέα κρίνεται σκόπιμο προς όφελος των πωλήσεων. Πιθανοί στόχοι:

1. Πιστότητα αναπαραγωγής
2. Εμφάνιση
3. Μέγεθος
4. Εντυπωσιασμός του καταναλωτή
5. Ταίριασμα με συνήθεις χώρους ακρόασης
6. Εύηχο αποτέλεσμα
7. Κατασκευαστική σχολή, πχ κόρνας, λάμπας κλπ
8. Κόστος
9. Ρετρό χαρακτηριστικά
10. Ευκολία χρήσης
11. Ξεκούραστο άκουσμα
12. Μεγάλες στάθμες
13. Χομ σινεμα
14. Ευκολία εγκατάστασης
15. Χρήση εξωτικών υλικών
16. Κάλυψη της μόδας
Κλπ κλπ κλπ

Αυτά και άλλα πολλά. Και ναι, γούστα είναι αυτά.

Όμως, εκεί που γίνονται οι ηχογραφήσεις, εκεί που γίνεται η δουλειά, δε μετράει πόσο γυαλίζουν οι προσόψεις και πόσο καλό είναι το φινίρισμα, πόσο χοντρό το καλώδιο, πόσο βαρύ το φις και πόσο όμορφα είναι τα ξύλα στο ρακ στήριξης των μηχανημάτων για να ταιριάζουν με τις κουρτίνες και τα πλακάκια στο δάπεδο. Μετρά το πώς παίζουν, και μετράει πολύ και μετράει πολλές παραμέτρους και όλες αυτές οι μετρήσεις έχουν καταγραφεί αναλυτικά και παρουσιάζονται ως τα κύρια χαρακτηριστικά της συσκευής, του εργαλείου. Αυτό δεν είναι high end audio, νομίζω καταλαβατε τη διαφορά με την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.

Και το κερασάκι στην τούρτα: high end audio χωρίς καμία φροντίδα ή έστω ανησυχία για το χώρο, υφίσταται. Το άλλο, δεν. Στούντιο χωρίς φτιαγμένο χώρο δεν.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Ο χώρος είναι ο αδύναμος κρίκος, όχι οι μηχανές.
Αυτο γνωστό...

Όχι ρε, δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Ούτε η ρεαλιστικοτητα, ούτε η ανάμνησή σου από το μέγαρο ούτε που ήταν τα βιολιά. Το μόνο ζητούμενο από αυτές τις μηχανές ακριβείας είναι η πιστή αναπαραγωγή της όποιας ηχογράφησης, του μέσου δηλαδή. Έχει τερατώδη διαφορά ο στόχος..
Εδώ με βάζεις σε σκέψεις.

Το κανει ο Έαρ συνεχώς εδώ και καιρό να με βάζει να σκέφτομαι αλλιώς.

Χμμμμ....
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Αυτο γνωστό...



Εδώ με βάζεις σε σκέψεις.

Το κανει ο Έαρ συνεχώς εδώ και καιρό να με βάζει να σκέφτομαι αλλιώς.

Χμμμμ....
Απάντηση στην απάντηση.

Το σκέφτηκα λίγο και δημιουργούνται αλλα ερωτήματα.

Λαμβάνοντας υπόψιν πως σε αλλα είδη μουσικής η αναπαραγωγή στο σπίτι μας μπορει να φτάσει σε εξαιρετικά ρεαλιστικά επίπεδα του γεγονότος, και όχι της ηχογράφησης, αυτο σημαίνει οτι
  • Ειναι εξαιρετικά δύσκολο να περαστεί το γεγονός (συμφωνικής μουσικής) σε μέσο να το πάρουμε στο σπίτι
  • Ειναι εφικτό, αλλα όχι επιθυμητό απο τους παραγωγούς οι οποίοι γνωρίζουν τα όρια που εχουν οι χώροι μας και οι μηχανές μας και το λαμβάνουν υπόψιν τους
  • Απλώς ειναι τελείως διαφορετικοί οι χώροι μιας μεγάλης αίθουσας συναυλιών με το σαλόνι μας
  • Δεν χωράνε 150 όργανα στο σαλόνι μας . Ενα κουαρτέτο εγχόρδων χωράει .
Τι απ τα ανωτέρω;;;;

Κώστα κυριως για σένα η ερώτηση...

Θα δω και τα λινκ του Dapost σε λίγο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Λαμβάνοντας υπόψιν πως σε αλλα είδη μουσικής η αναπαραγωγή στο σπίτι μας μπορει να φτάσει σε εξαιρετικά ρεαλιστικά επίπεδα του γεγονότος, και όχι της ηχογράφησης, αυτο σημαίνει οτι..
Σημαίνει ότι καταφέρνει εύκολα σε αυτά τα είδη να μπερδευτεί το αυτί μας και να νομίζει ότι ακούει το "αληθινό", ή (βλέπε όπως στις ταινίες ματριξ) να επεξεργαστεί και να ερμηνευτεί έτσι το άκουσμα στον εγκέφαλό μας, όπως είναι αυτό αποτυπωμενο στον εγκέφαλό μας σαν γνώση ή εμπειρία.
Η αίσθηση του "αληθινού" παραμένει απλά μία .. αίσθηση, κι ως εκ τούτου ξεγελιέται με κόλπα.
Τέτοια κόλπα υπάρχουν πλέον και για την αίσθηση του χώρου, και εμπεριέχονται σε πολλές ηχογραφήσεις, λίαν επιτυχώς, ας είναι καλά τα DSP. Οι απόψεις του ατκινσον, σωστές μεν, ξεπερασμένες δε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Σημαίνει ότι καταφέρνει εύκολα σε αυτά τα είδη να μπερδευτεί το αυτί μας και να νομίζει ότι ακούει το "αληθινό", ή (βλέπε όπως στις ταινίες ματριξ) να επεξεργαστεί και να ερμηνευτεί έτσι το άκουσμα στον εγκέφαλό μας, όπως είναι αυτό αποτυπωμενο στον εγκέφαλό μας σαν γνώση ή εμπειρία.
Η αίσθηση του "αληθινού" παραμένει απλά μία .. αίσθηση, κι ως εκ τούτου ξεγελιέται με κόλπα.
Τέτοια κόλπα υπάρχουν πλέον και για την αίσθηση του χώρου, και εμπεριέχονται σε πολλές ηχογραφήσεις, λίαν επιτυχώς, ας είναι καλά τα DSP. Οι απόψεις του ατκινσον, σωστές μεν, ξεπερασμένες δε.
Και μετα απο τη συζητηση, και αφού έφερα 35 πόντους πιο μπροστα τη θέση ακροασης, και μέτρησα ,(ρε μήπως είμαστε όλοι παλαβοί;;;;)) και ειναι πολυ καλυτερα ακροαματικα, και πάνω κάτω τα ίδια μετρητικά

Και προσπαθώ να επεξεργαστώ τα οσα λες για το επιθυμητό

Και μηπως καλά το λεω Holy Grail γιατι δεν εχει νόημα να ψάχνω αυτο που ψάχνω

Και ξαναλέω πως όσον αφορά τον χώρο ειναι γνωστά και πρέπει να κάνουμε ο,τι γίνεται και ο,τι δεν γίνεται για να τον στρώσουμε

Τελικά: μηπως η απάντηση ειναι πολυκαναλες ηχογραφήσεις συμφωνικής και 5-7 καλά όμοια ηχεία και κανα δυο sub; Μηπως ενα σημαντικό φράγμα ειναι η στερεοφωνία;
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.412
Reaction score
50.383
- νομίζω πως το το πρώτο που απαιτείται για oποιαδήποτε είδη μουσικής , με πολλά όργανα , είναι η ανάλυση όλων των μονάδων του συστήματος , και ειδικά των ηχείων

- πχ , ένα σύστημα briston + jbl ( η κορυφαά σειρά ) , έιναι ένας καλός προσανατολισμός σαν ηχητική άποψη . Ίσως όχι ζεστός ήχος , αλλά αναλυτικός

- φοβάμαι πως είναι ότι δυσκολότερο υπάρχει στο χόμπι μας
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Και μετα απο τη συζητηση, και αφού έφερα 35 πόντους πιο μπροστα τη θέση ακροασης, και μέτρησα ,(ρε μήπως είμαστε όλοι παλαβοί;;;;)) και ειναι πολυ καλυτερα ακροαματικα, και πάνω κάτω τα ίδια μετρητικά
Αμ δεν είναι το ίδια "μετρητικά", ούτε πάνω ούτε κάτω. Απλώς δε ξέρουμε τι να μετρήσουμε! Χαχαχα

Με 35 πόντους πιο μπροστά, άλλαξε σίγουρα η σχέση άμεσου-ανακλωμενου, οπότε βγήκε λίγο πιο έξω από το παιχνίδι ο χώρος, οπότε ακούς πιο πολύ τα μπιεντνταμπλεγιου κι ακούς και λίγο πιο δυνατά. Αυτό είναι η βελτίωση. Αποτυπώνεται αριστως σε μετρήσεις.
[DOUBLEPOST=1469792782][/DOUBLEPOST]Οι πολυκαναλες είναι μία άλλη πονεμένη ιστορία, σχεδόν διαφορετικό χόμπι.

Να σε δω με 7 κλειν χαμελ στο σαλόνι και με 4 από τα σαμπάκια τους, κι ας πιτάνω..
:)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Μιά χαρά ζεστός είναι ο ήχος του έβερεστ, σχεδόν καυτός! :)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Αμ δεν είναι το ίδια "μετρητικά", ούτε πάνω ούτε κάτω. Απλώς δε ξέρουμε τι να μετρήσουμε! Χαχαχα

Με 35 πόντους πιο μπροστά, άλλαξε σίγουρα η σχέση άμεσου-ανακλωμενου, οπότε βγήκε λίγο πιο έξω από το παιχνίδι ο χώρος, οπότε ακούς πιο πολύ τα μπιεντνταμπλεγιου κι ακούς και λίγο πιο δυνατά. Αυτό είναι η βελτίωση. Αποτυπώνεται αριστως σε μετρήσεις.
Εκανα κουβέντα για τη μετακίνηση μονο και μονο επειδή δοκίμαζα με Beethoven 5th :)
Πολυ πρόχειρα οσα μέτρησα, ήθελα μονο να δω αν εχει καμμια χοντρή ακυρωσάρα και τίποτα παραπανω.
Περισσότερα μετα τις επιπλέον παρεμβάσεις στο χώρο το φθινόπωρο.

Αυτο που λες έγινε. Ακριβως οπως το περιγράφεις. (Η μεγαλύτερη ένταση υπολογίζεται και δεν λαμβάνεται υπόψιν στην ακουστική συγκριση, τα αλλα που λες μετράνε περισσότερο ) Μπήκα στο midfield, περιπου 2·75m. Σημαντική διαφορά στη συμφωνική απο το farfield σε σπιτικό χώρο και μέτριο σύστημα. Το farfield θελει περισσότερο και από τα δυο. Άλλος ενας παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψιν στην αναπαραγωγή. Και μιλάω πάντα για συμφωνική. Εκεί ξυρίζουν τον γαμπρό.

Ήθελα να το ρωτήσω και πιο πριν:

Υποθετικό σενάριο. Με βάζουν με δεμένα μάτια σε άριστο χώρο ακροασης με πολυ καλά μηχανήματα αναπαραγωγής, και μου βάζουν να ακούσω ενα πιάνο ή ενα κουαρτέτο εγχόρδων. Η πιθανότητα να πιστέψω πως ειναι μπροστα μου the real thing ειναι μεγάλη.
Στο ίδιο σενάριο με συμφωνική μουσική δεν νομίζω πως υπαρχει περίπτωση να πειστώ ποτέ πως εχω μπροστα μου συμφωνική ορχήστρα.

Τι λες, ειναι η πολυκαναλη ηχογράφηση η απάντηση; (Προς το παρόν)
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.412
Reaction score
50.383
- μία επίσης οικονομική λύση , ( βάσει του δύσκολου αυτού επιχειρήματος ) , θα ήταν και τα klipschhorn ,αναλυτικά , δυνατά , δυναμικά , και απαραμόρφωτα , με τα κατάλληλα συνοδά βεβαίως
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.053
Reaction score
20.466
να ρωτήσω και γω κάτι...

Αν η θέση ακρόασης είναι 2,5μ αλλά ο χώρος είναι σχετικά μεγάλος (35τμ) θα μπορούσαν ενδεχόμενα να μας καλύψουν κάποια studio monitors με 8inch woofers και αργότερα προσθήκη sub?
Οριακά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Να σε δω με 7 κλειν χαμελ στο σαλόνι και με 4 από τα σαμπάκια τους, κι ας πιτάνω..
:)
Τι επτά; Βρε και πέντε μια χαρά θα ειναι...
[DOUBLEPOST=1469799154][/DOUBLEPOST]
Οι πολυκαναλες είναι μία άλλη πονεμένη ιστορία, σχεδόν διαφορετικό χόμπι.
Βλέπω ενοποίηση μέσα σε δεκα χρόνια.
Και όλο και περισσότερες πολυκαναλες παραγωγές συμφωνικής, στα επόμενα χρόνια. Ήδη πολλαπλασιάζονται. Γραμμένες πολυκαναλα εννοώ, όχι μαϊμού. Και έτσι θα καταγράφεται πολυ καλυτερα η πληροφορία χωρου. (Αυτο εννοώ στο #51)
 
Last edited:

Z

Zdimis

Guest
Τa atc 50 <τα active μηπως ειναι οτι πρεπει για το εν λογω ειδος?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Τa atc 50 <τα active μηπως ειναι οτι πρεπει για το εν λογω ειδος?
Καλα θα ειναι. Το ερωτημα ειναι ομως αν ειναι το καλυτερο που μπορεις να παρεις σε αυτα τα χρηματα, και εκει αμφιβαλλω.
Να πει και ο costas EAR αυτα που μου λεει οταν κανω ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ ερωτηση :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.120
Reaction score
124.702
Τa atc 50 <τα active μηπως ειναι οτι πρεπει για το εν λογω ειδος?
Είναι αναμφισβήτητα ένα άριστο ηχείο, με μεγάλη στάμπα στην πλάτη του, μεγάλη αναγνώριση, από μία εταιρεία που ξέρει και δε πουλάει φύκια, και με ένα μιντ που έχει γράψει από μόνο του ολόκληρη ιστορία.

Όμως υπάρχουν κι άλλες επιλογές που έχουν εκτός από ένα πολυσυζητημένο μιντ να επιδείξουν κι άλλες χάρες, πχ ένα καρδιοειδη λοβό, ένα σύγχρονο DSP, γρήγορα διακοπτικα ενισχυτικά, σύγχρονα πράγματα. Τα ηχεία της ATC σα να μυρίζουν κλεισούρα, παππουδιλα. Σαφώς ώριμες επιλογές, αλλά ίσως να παραωριμασαν λιγάκι.. ίσως να ντραπουν δίπλα στα Γκριμ αν μάθουν πόσο κάνει το τουιτερ του γριμ και τι επιλογές δίνει στο χρήστη το γιουζερ ιντερφεις στην τιβι, και αν δουν πιο προσεκτικά την μπαφλα των γριμ. Ίσως να ζηλέψουν τον λοβό των κιι, με την αρμαθια των ενκορ εκεί μέσα και τα ντιεσπια, ίσως λέω, δε ξέρω.. :)

Σε μέτριους τυπικούς χώρους ακρόασης, λόγω κατασκευής, τα ATC θα παίξουν χειρότερα από τα άλλα. Σε άριστους χώρους, μπορείς άνετα να μου πουλήσεις μούρη για το μιντ.

Γω πάντως, αμα πάρεις ενεργά 50αρια θα σου πω μπράβο και καλές ακροάσεις και θα ξέρω ότι ελυσες το θέμα ηχείων. Αντίθετα, αμα πάρεις πχ κανα παθητικό b&w, δε θα αντιδρασω ιδιαίτερα θετικά στην επιλογή σου, όσα λεφτά κι αν δώσεις και για τα ηχεία, αλλά και για τα ενισχυτικά. Θα σου λείπει το ενεργό κρος. Λαιφ σακς.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.247
Reaction score
78.937
Φιλε Zdimis, πηρες μια ιδεα (και μαζι με σενα και όλοι μας) για ο,τι πιο συγχρονο μπορει να απαντησει το αρχικό σου ερωτημα, ηχεια για αναπαραγωγη συμφωνικής μουσικής.

Πριν κανεις ομως μια σοβαροτατη επενδυση, σου προτεινω τις εξης δυο κινησεις:

  1. Κανε ο,τι μπορεις για να βελτιωσεις την ακουστική του χώρου σου, αν δεν το εχεις ηδη κανει. Ειναι μια επενδυση που θα σου μεινει, που θα βοηθησει να αποδωσει τα μεγιστα η τελική σου επιλογη. Οπως ειδες εγινε πολυ κουβεντα για τον χωρο, και στο δικο σου thread, δεν ειναι τυχαιο. Δες και ενα προσφατο αρκετα ενημερωτικο, του χωρου του costas EAR , http://www.avsite.gr/forum/threads/room-treatment-case-study-από-τον-costas-ear.152472/ . Ισως σου φανει υπερβολικο αν δεν εχεις dedicated room, αλλα και σε αυτη την περιπτωση ενας ειδικός μπορει να κανει θαυματα, με εξυπνες και αισθητικά αποδεκτές παρεμβασεις σε σαλονι. Τα πιο αποδοτικά χρήματα που θα εχεις ξοδεψει. Σε καμια περιπτωση μην το παραβλεψεις.
  2. Κατοπιν, δανεισου απο καπου και ταισε τα Proac σου με εναν δυνατο, συγχρονο ενισχυτη. Βλεπω στο προφιλ σου οτι χρησιμοποιεις λαμπατα ενισχυτικά πολυ χαμηλης ισχυος. Αμφιβαλλω πως ειναι δυνατον να ευχαριστηθεις συμφωνική, ειδικα Hi Resolution με κατι τετοιο. Δανεισου ice/Ucd/ ή καλυτερα ncore και ακου. Υπαρχει περιπτωση να σου καλυψουν τις αναγκες σου, με πολυ χαμηλοτερο κοστος.
Απο την αλλη αν τα εχεις ηδη μαζεψει τα χρηματα για συγχρονα ενεργα ηχεια οπως αυτα που προαναφερθηκαν στο νημα, go ahead, ειναι ο,τι καλύτερο.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
.. ίσως να ντραπουν δίπλα στα Γκριμ αν μάθουν πόσο κάνει το τουιτερ του γριμ...
Το ξεπερασαμε και αυτο το ψυχολογικο αγχος (του φθηνου tweeter), βγηκε εκδοση με tweeter βυρηλλιου.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.325
Μηνύματα
2.858.575
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top