dapost
Rehdeko & Harbeth lover
- Μηνύματα
- 4.798
- Reaction score
- 11.041
To Genelec 8351 αξίζει παρουσίαση στο δικό του νήμα, μαζί με το σχετικό λογισμικό της Genelec. Soco;
Last edited:
Μπορω να διαφωνησω? ενα σχολιο εκανα οσο αναφορα την εικονα και ποσο η γεωμετρικη κατασκευη μπορει να την επηρεασει.. σαφως και δεν αρκει αυτο για την γενικοτερη εικονα ενος ηχειου, ομως εαν ειχε προσεχτει και αυτο το σημειο στο φτηνοτερο θα ηταν ακομη καλυτερο ...Κι όμως, οι στουντιαδες που έβαλαν το πρισόνους δίπλα στο εκουειτορ, και μάλιστα το 8 με το 8 αντίστοιχα (κι όχι με το 10 που λες) προτίμησαν εκουειτορ δαγκωτό, κι όχι γιατί είναι στα μισά λεφτά, φτηνά είναι και τα δύο..
Ιδίως στο μπάσο λένε, η διαφορά υπέρ του εκουειτορ είναι πολύ μεγάλη.
Και βέβαια, για κακή τους τύχη, κάποιος άλλος στουντιας σα να πετάχτηκε από τη γωνία και τους είπε: μπράβο παιδιά που ψαχνετε καλό ήχο στο στούντιο, αξίζει τον κόπο, είναι μεγάλη η διαφορά στον ήχο, και αν κάποτε έχετε να δώσετε περισσότερα λεφτά, πάρτε ένα 310 να δείτε το φως το αληθινό. Άλλης κλάσης μόνιτορ.
Αυτά αν διαβάζεις γκιαρσλατζ.
Αλλιώς, δαγκωτό τζενελεκ. Όχι γιατί είναι καλύτερη επιλογή, αλλά γιατί έχει πολλά ωραία βύσματα στην πλάτη, και γω εδώ και χρόνια λέω ότι μετά από κάποιο επίπεδο, τρίχες κατσαρές, όλα αυτά τα υπέροχα ηχεία μπορείς ανετως να τα θαυμάζεις σπίτι σου. Άποψης όμως, επειδή "το άκουσες", δε δικαιούσαι.
αυτο που κανει verticaly δεν υπαρχει ....βαλτο Δημητρη εαν θες και οτι λινκ , ρεβιου , μετρησεις υπαρχει στο δικτυο.To Genelec 8351 αξίζει παρουσίαση στο δικό του νήμα, μαζί με το σχετικό λογισμικό της Genelec. Soco;
View attachment 62538
View attachment 62540
Σε διέψευσε ο μπρουνος στο διδρομο γκριμ με το τζάμπα τουιτερθελεις πανακριβη μοναδα υψηλων για να παιξει και να κοπει οσο χαμηλα γινεται που να γινει μεσουψηλων δηλ για να συγκριθει με ενα τριδρομο στην διαφανεια σε αυτην την κρισιμη περιοχη
Υπάρχει. Δε κάνει τίποτα φοβερό, για όνομα.. στις 40-45 μοίρες.. δες λίγο και το κλαϊν μαϊν, και το γκριμ, και το κιι, και και και...αυτο που κανει verticaly δεν υπαρχει
Θα σου εβαζα λινκ του ζαπαντη τώρα, αλλά βαργιεμαι..Να τακουσω πρωτα
Vertically ειπε ο soco.Υπάρχει. Δε κάνει τίποτα φοβερό, για όνομα.. στις 40-45 μοίρες.. δες λίγο και το κλαϊν μαϊν, και το γκριμ, και το κιι, και και και...
Απο το YouTube θα τα ακουσεις;Να τακουσω πρωτα
απο τα 250 hz ειναι ετσι...
Δημήτρη, λαμβάνοντας υπόψην πως αυτα τα ηχεία εχουν σχεδιαστεί για να τοποθετούνται (και) πάνω απο κονσόλες, η προς τα κάτω διασπορά στον κάθετο άξονα ειναι καλο να περιορίζεται, με σκοπό την μείωση των ανακλάσεων απο την κονσόλα . Σωστα;Vertically ειπε ο soco.
Ομοιόμορφη διασπορά στον κάθετο και οριζόντιο άξονα μόνο με ομοαξονικό μεγάφωνο, μόνο του στη μπάφλα. Δηλ., Genelec, ls50, phantom, κλπ. Όλα τα άλλα ηχεία δεν...Λογικό όταν υπάρχει κάποιο άλλο μεγάφωνο δίπλα στο tweeter. Αυτό ούτε με dsp δε διορθώνεται.
Το ΚΗ310 φαίνεται παρακάτω:
View attachment 62566
Δεν έχω βρει αντίστοιχες μετρήσεις για αυτά τα δύο ηχεία. Μόνο στα review του audio που μετράνε 0 και 10 μοίρες στον κάθετο.Άντε, αφού μπηκες στον κόπο, ανέβασε και γκριμ κ κιι να τα συζητήσουμε
Γενικά ένα ηχείο όταν σχεδιάζεται δεν μπορεί να λαμβάνονται υπόψη άγνωστοι παράγοντες όπως αυτοί που αναφέρεις και που η αλληλεπίδραση μαζί τους είναι απροσδιόριστη. Ναι, αν με ένα μαγικό τρόπο μπορούσε να διασφαλιστεί εκπομπή με καλή διασπορά μέχρι την κονσόλα και μετά να περιοριζόταν η εκπομπή ώστε να μην υπάρχουν ανακλάσεις και ταυτόχρονα να υπάρχει καλή διασπορά προς τα πάνω, αριστερά, δεξιά, θα ήταν ιδανικά. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν είναι εφικτό. Ίσως στο μέλλον με τεχνικές micro-line array σε συνδυασμό με dsp όπως της B&O και της Kii audio. Μέχρι τότε το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι αυτό της genelec.Δημήτρη, λαμβάνοντας υπόψην πως αυτα τα ηχεία εχουν σχεδιαστεί για να τοποθετούνται (και) πάνω απο κονσόλες, η προς τα κάτω διασπορά στον κάθετο άξονα ειναι καλο να περιορίζεται, με σκοπό την μείωση των ανακλάσεων απο την κονσόλα . Σωστα;
Πολύ σωστά όλα αυτά.Απο την περιγραφή της εταιρίας
Elliptical Mathematically Modeled Dispersion™ (MMD™) waveguide, with wide horizontal and narrow vertical dispersion
Smoother off-axis response,
More forgiving of diverse acoustical environments
Freedom of movement across the mixing console
Reduces reflections off the mixing console
Πρόσεχε τι λες μη σε δαγκώσουν έτσι και τα ξανανοίξειςΡισπεκτ έτσι κι αλλιώς, μιλάμε πλέον τζάμπα κι άδικα, όλα αυτά είναι σοβαρά μηχανήματα κι όχι χαρμερθοκουδουνιστρες και παθητικά μπιεντνταμπλεγιου