Lifetime Songs

cosmarpan

Underground
Reaction score
Brian Eno / David Byrne - The Regiment from LP "My Life In The Bush Of Ghosts" (1981) Sire Records

Οταν το ταλέντο συναντά την ιδιοφυΐα, το αποτέλεσμα δεν μπορει να ειναι κατι λιγότερο απο αυτο. Ο Eno, his majesty, Εν ετει 1981, ονειρεύεται μουσικη με Λιβανεζες να ψάλλουν σε εκκλησίες, τον Byrne να παίζει εξάχορδο μπάσο σε πλήρη στύση, και τον εαυτό του στην αγαπημένη του κονσόλα και τα σύνθια σε καθε λογής ηχητική διαςτροφη να χύνει μεςα στα αυτιά μας. Έτη φωτός μπροστα απο την εποχή τους, οταν οι άλλοι πήγαιναν αυτοί ήδη ερχόντουσαν, τουλαχιςτον 5 μπυρες μπροστα to say the least.

Pin

Θεΐτσα
Reaction score
The Smiths- Take me out tonight
Album: The Queen Is Dead

image.jpeg

Take me out tonight
Where there's music and there's people
Who are young and alive
Driving in your car
I never never want to go home
Because I haven't got one anymore

Take me out tonight
Because I want to see people
And I want to see life
Driving in your car
Oh please don't drop me home
Because it's not my home, it's their home
And I'm welcome no more

And if a double-decker bus
Crashes in to us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well the pleasure, the privilege is mine

Take me out tonight
Take me anywhere, I don't care
I don't care, I don't care
And in the darkened underpass
I thought Oh God, my chance has come at last
But then a strange fear gripped me
And I just couldn't ask

Take me out tonight
Oh take me anywhere, I don't care
I don't care, I don't care
Driving in your car
I never never want to go home
Because I haven't got one
No, I haven't got one

And if a double-decker bus
Crashes in to us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well the pleasure, the privilege is mine

Oh, there is a light and it never goes out
There is a light and it never goes out

cosmarpan

Underground
Reaction score
Shiny Gnomes - Temple Balls from LP "Wild Spells" (1986) Pastell Records

Ενα "σύγχρονο" κοματι που εχει εισχωρήσει στην ψυχεδελεια ως φορμα όσο λίγα, παλιότερα και νεωτέρα απ αυτο. Ειναι το μοναδικο κοματι που γνωρίζω που εχει συμπεριληφθεί σε συλλογή με 60's garage & psych μπάντες, κι αυτο απο μονο του λεει πολλα. Κι ηταν μονο η αρχή, οι Shiny Gnomes ηταν απο τα ελάχιστα groups της γενιάς τους, για το ειδος, που ουτως η αλλως ειναι λιγο μονοδιάστατο, που ειχαν τοςο συνεπή δισκογραφια με τουλαχιςτον 4 αριστουργηματικά albums.

Κι αλλο ενα επισης, που προσωπικά ίσως να γουστάρω και περισοτερο, απο το αριστουργηματικο album "MC Creatrix"του 1994 στην Our Choice Records, με τίτλο "It's All Here"

http://redmp3.su/27830572/shiny-gnomes-it-s-all-here.html

ΚΟΛΑΣΗ.

cosmarpan

Underground
Reaction score
Siouxsie And The Banshees - Jigsaw Feeling from LP "The Scream" (1978) Polydor Records

http://redmp3.su/31335/siouxsie-and-the-banshees-jigsaw-feeling.html (πατήστε listen πανω δεξιά)

Διάολε, εχουν περαςει σχεδον 40 χρονια κι ακομα με κάνει να ανατριχιάζω αυτο το απιςτευτα κατατονικο, πεσιμιστική, εσωστρεφές, σχεδον σχιζοφρενικό κομματι απο το ντεμπούτο album τους. Το σοκ τοτε που το ειχα πρωτοακούσει ηταν τεράστιο και άλλαξε σχεδον τον τροπο που θα άκουγα μουσικη στο μέλλον. Τα τυμπανα του Kenny Morris ακούγονταν έτοιμα για πόλεμο, το μπαςςο του Severin έδινε το σήμα για επιθεςη, οι κιθάρες του McKay απεγνωσμένες, γεμάτες γωνιές, και η φωνάρα της Siouxsie, απόμακρη, νευρασθενικη, αλλα και ταυτόχρονα επιθετική και τσαμπουκαλεμενη. Ηταν εκπληκτικό το πως για μια περίπου πενταετία, κατάφεραν να βγάζουν τον ενα διςκο καλυτερο απο τον άλλον, μια γέφυρα ιδεών του 60 και του 70 με ήχο και αποψη του 80 και του...σημερα.
Ποςο επίκαιρο, ολα διαλυμένα.

Send me forwards--say my feelings
But all the signals--send me reeling
Jigsaw Feeling

One day I'm feeling total
The next I'm split in two
My eyes are doing somersaults
Staring at my shoe

My brain is out of my hand
There's nothing to prevent
The impulse is quite meaningless
In a cerebral nonevent

Jigsaw Feeling

Five fingers do my walking
Ten toes unravel 'Knots'
Amorphous jigsaw pieces
Falling into slots

Jigsaw Feeling

So I just sit in reverie
Getting on my nerves
The intangible bonds that keep me
Sitting on the verge...
Of a breakdown
Of a reaction
Of a result

Complete me... maybe... defeat me

cosmarpan

Underground
Reaction score
Tim Buckley - Pleasant Street from LP "Goodbye And Hello" (1967) Elektra Records

Εδω δεν υπάρχουν λόγια, παρά μονο αυτα

You don't remember what to say
You don't remember what to do
You don't remember where to go
You don't remember what to choose
You wheel, you steal, you feel, you kneel down

All the stony people
Walking 'round in Christian licorice clothes
I can't hesitate
And I can't wait
For Pleasant Street

The sunshine reminds you of concreted skies
You thought you were flying but you opened your eyes
And you found yourself falling back to yesterday's lies
Hello, Pleasant Street, you know she's back again

All the stony people
I can't hesitate
And I can't wait
For Pleasant Street

At twilight your lover comes to your room
He'll spin you, he'll weave you 'round his emerald loom
And softly you'll whisper all around his ear
"Sweet lover, I love Pleasant Street
I wheel, I steal, I feel my way down to kneel"

All the stony people
I can't hesitate
And I can't wait
For Pleasant Street

You don't remember what to say
You don't remember what to do
You don't remember which way to go
You don't remember who to choose

cosmarpan

Underground
Reaction score
The Legendary Pink Dots - The Dairy from LP "Island Of Jewels" (1986) Ply It Again Sam Records

Δεν ξέρω τι γίνεται, αυτό το κοματι απλά με τρελαίνει, δεν ξέρω τι άλλο να πω. Κι επειδή οι LPD με έχουν στοιχειώσει εδω και πολλά χρονια, τα lifetime songs ειναι πολλά, μα παρα πολλα.

The Legendary Pink Dots - Disturbance / The Grain Kings from LP "The Maria Dimension" (1991) Play It Again Sam Records

Ντρέπομαι ακόμα και να αναφέρω τι έκανα όταν τα έπαιξαν αυτα λαϊβ σε μια συναυλία τους.:whistling:

The Legendary Pink Dots - Clockwise / Citadel from LP "From Here You'll Watch The World Go By" (1995) Soleilmoon Recordings

Σταματάω εδω πριν ξημερωθουμε, ενα απο τα σημαντικότερα groups που έβγαλε ο πλανήτης, για λιγα περισοτερα εδώ

http://www.avsite.gr/forum/threads/...στη-δισκοθήκη-μας.139121/page-43#post-1884250

cosmarpan

Underground
Reaction score
New York Dolls - Personality Crisis / Frankenstein (Orig.) from LP "New York Dolls" (1973) Mercury Records

https://musicmp3.ru/artist_new-york-dolls__album_new-york-dolls.html#.V_TU2WbylaQ

New York Dolls - Stranded In The Jungle / (There's Gonna Be a) Showdown from LP "Too Much Too Soon" (1974) Mercury Records

https://musicmp3.ru/artist_new-york-dolls__album_too-much-too-soon.html#.V_TUaWbylaR

Πολλα τα lifetime songs κι από τις Κουκλες της Νεας Υορκης, εδώ μιλαει μονο ο κρυμμενος μας εαυτος, τα νιατα μας, τα γκομενιλικια μας, οι σουρες μας, οι τρελλες μας, τα ξενυχτια μας, τα ξεφτιλικια μας, το ιδιο το rock'n'roll, ετσι δεν είναι κουκλες μου?

Λιγα περισοτερα εδω

http://www.avsite.gr/forum/threads/debut-albums-Αριστουργήματα-με-το-καλημέρα.146624/#post-1998685

Mr Spock

demokratischer - sektor
Reaction score
The Legendary Pink Dots - The Dairy from LP "Island Of Jewels" (1986) Ply It Again Sam Records

Δεν ξέρω τι γίνεται, αυτό το κοματι απλά με τρελαίνει, δεν ξέρω τι άλλο να πω. Κι επειδή οι LPD με έχουν στοιχειώσει εδω και πολλά χρονια, τα lifetime songs ειναι πολλά, μα παρα πολλα.

The Legendary Pink Dots - Disturbance / The Grain Kings from LP "The Maria Dimension" (1991) Play It Again Sam Records

Ντρέπομαι ακόμα και να αναφέρω τι έκανα όταν τα έπαιξαν αυτα λαϊβ σε μια συναυλία τους.:whistling:

The Legendary Pink Dots - Clockwise / Citadel from LP "From Here You'll Watch The World Go By" (1995) Soleilmoon Recordings

Σταματάω εδω πριν ξημερωθουμε, ενα απο τα σημαντικότερα groups που έβγαλε ο πλανήτης, για λιγα περισοτερα εδώ

http://www.avsite.gr/forum/threads/albums-που-πρέπει-οπωσδήποτε-να-έχουμε-στη-δισκοθήκη-μας.139121/page-43#post-1884250
- οι lepidots ( έτσι τους λέγαμε εν συντομία στο happenig ) μαζί με τον Κασπελίδη και τα Project του , θα πρέπει να μετράνε πλέον πάνω από 100 δίσκους

cosmarpan

Underground
Reaction score
- οι lepidots ( έτσι τους λέγαμε εν συντομία στο happenig ) μαζί με τον Κασπελίδη και τα Project του , θα πρέπει να μετράνε πλέον πάνω από 100 δίσκους
Σιγουρα, μονο ο Κασπελ εχει κυκλοφορησει καμμια πενηνταρια προσωπικα. βεβαια, γατακια είναι μπροστα στον Zorn, μονο περσι κυκλοφορησε 15, και φετος, μεχρι στιγμης, εχει κυκλοφορησει καμμια δεκαρια. :lolsign: Βεβαια, δεν ξερω αν τους παρακολουθείς ακομα τους LPD, αλλα συνεχιζουν να βγαζουν το ένα δισκο καλυτερο από τον άλλο :headbang:, προσωπικα Κασπελ τα εχω αλλα δεν τα εχω ακουσει ακομα (όλα) :lol:, δεν μπορω να πω για τον Zorn τα ιδια, μεχρι και χαπια δοκιμασα, :laugh:δεν μπορω να τα ακουσω ευκολα, δεν είναι κακα, αλλα δεν....:idk:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Reaction score
- τους LPD τους παρακολουθώ σταθερά

- ( κουφό ) , ο Κασπέλ πάντα μου έκανε για μετεμψύχωση του Μπάρετ

- για τον Zorn . . . ακριβώς όπως τα λες . . . στρώνεις όμως καλώδια με την μουσική του ;)

cosmarpan

Underground
Reaction score
Minimal Man - Show Time from LP "Safari" (1984) CD Presents Ltd. Records

Το εχω ακούσει χιλιάδες φορές, η κασέτα που το ειχα εχει λιώσει εδω και χρονια, ειναι απίστευτος ο τρόπος το πως το κανουν να ακούγεται τοςο σημαντικο, σου τρυπάει το μεδούλι με την εμμονική ακαταλειπτη ερμηνεια μεςα σε πελάγη επικών πολυεπιπεδων σύνθις και μανιασμένα κιθαριστικα επαναλαμβανόμενα riffs. Θα το έπαιρνα μαζι μου άνετα και στην Κόλαση.

Reaction score
Και το συγχρονο...ισως ,απο τον για μένα,
Καλύτερο συγχρονο μουσικο καλλιτέχνη...

cosmarpan

Underground
Reaction score
Tiny Lights - Painted Skies from LP "Prayer For the Halcyon Fear" (1985) Uriel Records

Ειναι κάποια πραγματα που μας στιγματίζουν ανεξίτηλα, κι αυτο το κοματι (ολο το album βασικά), ειναι ενα απο αυτα. Δεν ξερω που στο διάτανο ενα άσημο group απο το Hoboken του New Jersey ειχε τόση ευαισθησία και λυρισμό συσσωρευμένη και κατόρθωσε να την διοχετεύσει με ενα εκπληκτικά άμεσο τροπο στον ακροατή, αλλα πραγματικά θα ήθελα να γνωρίσω απο κοντά την Jane Scarpantoni, σνθετρια και ιθύνων νου της μπάντας, με το ανατριχιαςτικο τςελο της να μου εξηγήσει κάποια πραγματα. Υποκλίνομαι αισίως 30 χρονια τωρα ανελλιπώς.

cosmarpan

Underground
Reaction score
Shakti With John McLaughlin - La Danse Du Bonheur from LP "A Handful Of Beauty" (1977) CBS Records

Εκστατική έθνικ παράνοια με φουλ πειραγμένo pitch. Το χαος της ζωής μας μεςα σε 5 λεπτά. Απόλυτο αριστούργημα.

cosmarpan

Underground
Reaction score
Genesis - The Carpet Crawlers from LP "The Lamb Lies Down On Broadway" (1974) Charisma Records

Μου τριβελίζει το μυαλό χρονια τώρα, μια σύνθεση κέντημα ανεπτυγμένη με χειρουργική ακρίβεια και παιγμένη αριστοτεχνικά, στέκεται μέχρι και σήμερα με άνεση ως μια κορυφαία στιγμη αρτιατικης ποπ τραγουδοποιιας. You gotta get in to get out.

There is lambswool under my naked feet
The wool is soft and warm
Gives off some kind of heat
A salamander scurries into flame to be destroyed
Imaginary creatures are trapped in birth
On celluloid

The fleas cling to the golden fleece
Hoping they'll find peace
Each thought and gesture are caught in celluloid
There's no hiding in memory
There's no room to void

The crawlers cover the floor
In the red ochre corridor
For my second sight of people
They've more life's blood than before
They're moving in time
To a heavy wooden door
Where the needle's eye is winking
Closing on the poor

[Chorus]
The carpet crawlers heed their callers
You gotta get in to get out

There's only one direction
In the faces that I see
And it's upward to the ceiling
Where the chamber's said to be
Like the forest fight for sunlight
That takes root in every tree
They are pulled up by a magnet
Believing they're free

[Chorus]

Mild-mannered Supermen
Are held in kryptonite
And the wise and foolish virgins giggle
With there bodies glowing bright
And through the door a harvest feast
Is lit by candle light
It's the bottom of a staircase
That spirals out of sight

[Chorus]

The porcelain mannequin with shattered skin
Fears attack
And the eager pack lift up their pitchers
That carry all they lack
The liquid has congealed
Which has seeped out through the crack
And the tickler takes his stickleback

[Chorus]

cosmarpan

Underground
Reaction score
The Beau Brummels - The Wolf Of Velvet Fortune / Magic Hollow / Only Dreaming Now / Nine Pound Hammer from LP "Triangle" (1967) Warner Bros. Records

Και φυσικά το Nine Pounds Hammer, σε μια απίστευτη διασκευή στο κλασικό του Merle Davis.
9 "κιλά" σφυρί, ειναι πολυ βαρύ για μένα μωρό μου...

This nine pound hammer is a little too heavy
For my size, honey, for my size

Roll on buddy, don't you roll so slow
Baby, how can I roll when the wheels won't go

Up on the mountain just to see my honey
And I ain't coming back, lord, I ain't coming back

It's a long way to Hazard a long way to Harian
Just to get a little booze, just get a little boos

Ain't one hammer in this tunnel
That rings like mine that rings like mine

It rings like silver and shines like gold
It rings like silver and shines like gold

Somebody stole my nine pound hammer
They've took it and gone, they've took it and gone

That nine pound hammer that killed John Henry
Ain't a gonna kill me, ain't a gonna kill me

Ότι και να πω για αυτή την μπάντα ειναι λίγο...Τα lifetime songs, άπειρα... Ενα απο τα μεγαλύτερα εγκλήματα της ροκ'ν'ρολ ιστορίας, θα έπρεπε να ειναι στο hall of fame, αλλα δεν... Ήχος εκπληκτικά πλούσιος και λυρικός, κάνουν την Καντάρη και την αμερικανική παραδοσιακή μουσικη να ηχεί πιο σημαντική όσο ποτε, και για την φωνή του Sal...ότι και να πω λίγο ειναι, κανει ολόκληρη ορχήστρα να ακούγεται σαν τενεκεδακι μπροστα του. Ενα πραγματικά απίθανο group.

Κι ενα απο το "Bradley's Barn" της επόμενης χρονιάς, το απίθανο "Deep Water"

cosmarpan

Underground
Reaction score
Suburban Nightmare - Schizophrenic X-mas from compilation LP "A Midnight Christmas Mess" (1984) Midnight Records

Αλλο ενα lifetime song, στο πνεύμα των ημερών, απο τους καταπληκτικους Suburban Nightmare, με ενα καταπληκτικό mini LP στο ενεργητικό τους (κι αρκετά δυσεύρετο/ακριβό), πριν μετεξελιχθούν στους original gore garage σπηλαιανθρωπους The Dwarves, και το απιθανο ελιξίριο νεότητας που κυκλοφόρησαν 2 χρονια αργοτερα στην Voxx Records, "Horror Stories". Μετα τα εκαναν κυριολεκτικά σαλάτα, αλλα αυτο ειναι άλλη ιστορία. Για την ώρα φάτε τους δηλητηριασμένους κουραμπιέδες και τα γρασαρισμενα μελομακαρουνα που μας προσφέρουν. Exclusive track μονο γι'αυτη την συλλογή, και μακραν το καλυτερο.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
albie