Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.350
Reaction score
79.337
εκτός κι αν θες πραγματικά σοβαρή ισοστάθμιση χώρου, όπου είναι μία πολύ αξιόλογη επιλογή, κατά την εκτίμησή μου κλάσεις ανώτερη ενός πχ ντιρακ :p
Θα απαντούσα, ως ντιρακοφιλος, έτσι δεν ειναι;:)

Δεν γνωρίζω τις δυνατότητες της μετρικ σε αυτόν τον τομέα, και δεν είμαι σίγουρος τι εχεις διαβάσει για τις δυνατότητες του Dirac.
Βάζω λινκ για ενημέρωση:
http://www.dirac.com/live-home-professional-audio-info

Το ερώτημα μου (επειδή δεν γνωρίζω) , ειναι τι δυνατότητες προσφέρει η μετρικ σε time domain+impulse response correction. Αυτα ειναι τα δυνατά χαρτιά του Dirac και όχι το frequency response correction, αυτο το κάνουν και αλλα προγράμματα ικανοποιητικώς.

Μάλλον συζητηση για αλλο θρεντ :offtopic:
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Χαχαχα, ήμουν έτοιμος να απαντήσω αλλά σε περίμενα!

Ντιμιφούτη κάνε σε περικαλώ ένα ντεμοστρασιόν στο συνάδελφό σου! Δωρεάν είναι.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.668
Reaction score
1.504
Αν μουνταινοβαραινουν, είναι καλό ή κακό; Το αντίθετο είναι φωτεινοελαφραινουν;

Ρωταω αλήθεια.

Δε καταλαβαίνω αν είναι καλό ή κακό να μουνταινοβαραινουν τα δυναμικά περάσματα, ούτε καν τι σημαίνει μουνταινοβαραινουν τα περάσματα δε καταλαβαίνω.

Φαίνεται πάντως πως ο γουιζ καταλαβαίνει τη διάλεκτο αυτή, αφού απάντησε κιόλας.

Πόσα λίγα ξέρω! :(
Υπάρχει μια διάχυτη διάθεση ειρωνειας στην απάντηση - ερώτηση σου στην ερώτηση που εκανα στους ανθρώπους που μπαίνουν στη διαδικασία να δοκιμάσουν πέντε πραγματα να δουμε τι συμβαίνει τελικά ή είναι η ιδέα μου;

Μακάρι να είναι μύθος το θέμα με τα δυναμικα και απλα με το ups να κατεβαίνει το επίπεδο θορύβου και να τελειώνει εκεί η ιστορία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.350
Reaction score
79.337
Χαχαχα, είμουν έτοιμος να απαντήσω αλλά σε περίμενα!

Ντιμφούτη κάνε σε περικαλώ ένα ντεμονστρατιον στον συνάδελφό σου! Δωρεάν είναι.
Τον ψήνω να βάλουμε δοκιμαστικά στα μάγκ.
[DOUBLEPOST=1472215198][/DOUBLEPOST]Στο σπίτι μου το σύστημα ειναι μετρίων δυνατοτήτων και απλώς διασώζεται απο το Dirac (και απο το crossover που μου έφτιαξε :) )
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.276
Δεν διαφωνω,υπαρχει η σκεψη να συμπεριλαμβανεται το belden 19364 /schurter iec η ενα της Nexans.
Aνκαι γνωριζεις και συ που θα καταληξει τελικα :)
Μειώνεται δραματικά η πιθανότητα κατάληξης στο γνωστό σημείο, με τη χρήση ευπαρουσιαστης κάλτσας στο καλώδιο, σε συνδυασμό με θερμοσυστελόμενο στα βύσματα, και άπαντα με λογότυπο φίρμας ;)

Μπορεί να κοροϊδευουμε τους τσαρλατάνους για θέματα ουσίας, αλλά αυτό δεν απαγορεύει να μαθαίνουμε από αυτούς μαρκετιστικα κόλπα στα οποία (και μόνο σε αυτά) βασίζονται οι ουκ ολίγες πωλήσεις τους ;)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.276
Τον ψήνω να βάλουμε δοκιμαστικά στα μάγκ.
[DOUBLEPOST=1472215198][/DOUBLEPOST]Στο σπίτι μου το σύστημα ειναι μετρίων δυνατοτήτων και απλώς διασώζεται απο το Dirac (και απο το crossover που μου έφτιαξε :) )
Δεν έχω κανένα "ταμπού" και εκτιμώ ιδιαιτέρως το ντιρακ, αλλά:

1. Βγάζω φλύκταινες με όλες ανεξαιρέτως τις αυτόματες διορθώσεις

Δεν υπάρχει κανένα αρκουντως έξυπνο σοφτγουερ που να μπορεί άξια να αντικαταστήσει την μανιουαλ διόρθωση από έναν έμπειρο στο θέμα άνθρωπο, σε καμία ταργκετ κερβ. Το σοφτγουερ επιχειρεί να σε ευχαριστήσει στο μάτι, παρουσιάζοντας μία όσο το δυνατόν ευθεία καμπύλη, χρησιμοποιόντας όσα φίλτρα χρειαστούν, αλόγιστα και κάνοντας πιο πολύ κακό παρά καλό. Διότι για παράδειγμα κάτι σκαμπανεβάσματα που είναι ή τυχαία ή αδύνατον να τα ακούσεις, είναι προτιμότερο να τα αφήσεις στην ησυχία τους παρά να ασχοληθείς μαζί τους για να ευχαριστήσεις το ματι σου ή τη ματαιοδοξία σου στο τι καμπύλη θα δείξεις στους φίλους σου. Η γνώση του ποια φουσκώματα ακούγονται και πώς, δεν έχει περάσει σε κανένα σοφτγουερ. Ούτε περνάει η εκτίμηση των μεγαφώνων και των ορίων τους, ώστε εις βάρος της στο μάτι ευχάριστης καμπύλης να επιλεγεί η πιο άνετη χρήση των μηχανημάτων. Και άλλα πολλά σενάρια. Εξ ου και τα μη απόλυτα απολαυστικά στο μάτι (δίκην εγκεφαλογραφήματος νεκρής κάμπιας ή χαϊεντά) σχεδιαγράμματα σε νιαρφιλντ ή/και εντός νεκρού θαλάμου των απολύτως κορυφαίων υλοποιησεων των μεγάλων μηχανικών, τα οποία βεβαίως συμπεριλαμβάνουν δυνατότητα απόλυτης διόρθωσης στο μάτι, αλλά επιλέγεται αυτή να μη γίνει.

2. Οι δυνατότητες της μέτρικ και τα χαρακτηριστικά των δυνατοτήτων της τα έχουμε συζητήσει εκτενώς στα συναφή θρεντ. Συστήνεται επανάληψη.

3. Στην πράξη, κι όταν ξέρεις τι να ακούσεις, αυτά ξεβρακωνονται εύκολα. Ένας πχ τρόπος είναι η ηχογράφηση που σου εβαλα να ακούσεις, του γουοτερς, το αμιουζντ του ντεθ, ηχογράφηση εξόχως και εκτενώς συζητημενη εδώ στο φόρουμ, και από τον γράφοντα και από τον μάστερ μπουτχια, και από άλλους. Σε αυτην την ηχογράφηση, η μέτρικ έχει αποδείξει ότι δεν περιορίζει με τα φίλτρα της την αίσθηση του περιβάλλοντος ήχου. Αντιθέτως όταν είχα δοκιμάσει αυτόματη διαδικασία ισοστάθμισης, από άλλες μηχανές, υπήρξε περιορισμός, σαφής.

Για αυτό αλλά και για άλλους λόγους (κι όχι από την έλλειψη πληθώρας ή και προσωπικής ταργκετ κερβ) και στο του φλατ ορ νοτ του φλατ από την πρώτη παράγραφο και με συνοπτικές διαδικασίες απορρίπτω την αυτοματοποίηση της διαδικασίας. Στο ίδιο συμπέρασμα είχε συνταχθεί πρωτίστως ο Χατζησταμος, και οφείλουμε να του το αναγνωρίσουμε, καθως μάλιστα το ανέλυσε επαρκώς και με εμπειρία πολλών μηχανών, όπως και ο θεμης ο ζαφειροπουλος σε κάποιο ανάλογο θρεντ αν θυμάμαι καλά.

Παρ'ολα αυτά, από το ολότελα καλή κι η παναγιώταινα, και δεδομένου πως ο κόσμος δεν οφείλει να γνωρίζει, θεωρώ αναγκαίες τις αυτόματες διορθώσεις των όποιων μηχανημάτων, είτε στο δικαναλο είτε στον πολυκάναλο κινηματογραφικό ήχο. Όμως, ο "ειδικός" που θα έρθει σπίτι μας να μας σεταρει τον ήχο, ως γνωστόν, αδιαφορεί πλήρως για αυτές τις διαδικασίες, αλλά συνήθως μόνο το μικρόφωνο που έχει κοστίζει περισσότερο από το στέρεο, και το όμοιο ισχύει και για το σοφτγουερ που έχουν μερικοί μερικοί ;)
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.350
Reaction score
79.337
Δεν έχω κανένα "ταμπού" και εκτιμώ ιδιαιτέρως το ντιρακ, αλλά:

1. Βγάζω φλύκταινες με όλες ανεξαιρέτως τις αυτόματες διορθώσεις

Δεν υπάρχει κανένα αρκουντως έξυπνο σοφτγουερ που να μπορεί άξια να αντικαταστήσει την μανιουαλ διόρθωση από έναν έμπειρο στο θέμα άνθρωπο, σε καμία ταργκετ κερβ. Το σοφτγουερ επιχειρεί να σε ευχαριστήσει στο μάτι, παρουσιάζοντας μία όσο το δυνατόν ευθεία καμπύλη, χρησιμοποιόντας όσα φίλτρα χρειαστούν, αλόγιστα και κάνοντας πιο πολύ κακό παρά καλό. Διότι για παράδειγμα κάτι σκαμπανεβάσματα που είναι ή τυχαία ή αδύνατον να τα ακούσεις, είναι προτιμότερο να τα αφήσεις στην ησυχία τους παρά να ασχοληθείς μαζί τους για να ευχαριστήσεις το ματι σου ή τη ματαιοδοξία σου στο τι καμπύλη θα δείξεις στους φίλους σου. Η γνώση του ποια φουσκώματα ακούγονται και πώς, δεν έχει περάσει σε κανένα σοφτγουερ. Ούτε περνάει η εκτίμηση των μεγαφώνων και των ορίων τους, ώστε εις βάρος της στο μάτι ευχάριστης καμπύλης να επιλεγεί η πιο άνετη χρήση των μηχανημάτων. Και άλλα πολλά σενάρια. Εξ ου και τα μη απόλυτα απολαυστικά στο μάτι (δίκην εγκεφαλογραφήματος νεκρής κάμπιας ή χαϊεντά) σχεδιαγράμματα σε νιαρφιλντ ή/και εντός νεκρού θαλάμου των απολύτως κορυφαίων υλοποιησεων των μεγάλων μηχανικών, τα οποία βεβαίως συμπεριλαμβάνουν δυνατότητα απόλυτης διόρθωσης στο μάτι, αλλά επιλέγεται αυτή να μη γίνει.

2. Οι δυνατότητες της μέτρικ και τα χαρακτηριστικά των δυνατοτήτων της τα έχουμε συζητήσει εκτενώς στα συναφή θρεντ. Συστήνεται επανάληψη.

3. Στην πράξη, κι όταν ξέρεις τι να ακούσεις, αυτά ξεβρακωνονται εύκολα. Ένας πχ τρόπος είναι η ηχογράφηση που σου εβαλα να ακούσεις, του γουοτερς, το αμιουζντ του ντεθ, ηχογράφηση εξόχως και εκτενώς συζητημενη εδώ στο φόρουμ, και από τον γράφοντα και από τον μάστερ μπουτχια, και από άλλους. Σε αυτην την ηχογράφηση, η μέτρικ έχει αποδείξει ότι δεν περιορίζει με τα φίλτρα της την αίσθηση του περιβάλλοντος ήχου. Αντιθέτως όταν είχα δοκιμάσει αυτόματη διαδικασία ισοστάθμισης, από άλλες μηχανές, υπήρξε περιορισμός, σαφής.

Για αυτό αλλά και για άλλους λόγους (κι όχι από την έλλειψη πληθώρας ή και προσωπικής ταργκετ κερβ) και στο του φλατ ορ νοτ του φλατ από την πρώτη παράγραφο και με συνοπτικές διαδικασίες απορρίπτω την αυτοματοποίηση της διαδικασίας. Στο ίδιο συμπέρασμα είχε συνταχθεί πρωτίστως ο Χατζησταμος, και οφείλουμε να του το αναγνωρίσουμε, καθως μάλιστα το ανέλυσε επαρκώς και με εμπειρία πολλών μηχανών, όπως και ο θεμης ο ζαφειροπουλος σε κάποιο ανάλογο θρεντ αν θυμάμαι καλά.

Παρ'ολα αυτά, από το ολότελα καλή κι η παναγιώταινα, και δεδομένου πως ο κόσμος δεν οφείλει να γνωρίζει, θεωρώ αναγκαίες τις αυτόματες διορθώσεις των όποιων μηχανημάτων, είτε στο δικαναλο είτε στον πολυκάναλο κινηματογραφικό ήχο. Όμως, ο "ειδικός" που θα έρθει σπίτι μας να μας σεταρει τον ήχο, ως γνωστόν, αδιαφορεί πλήρως για αυτές τις διαδικασίες, αλλά συνήθως μόνο το μικρόφωνο που έχει κοστίζει περισσότερο από το στέρεο, και το όμοιο ισχύει και για το σοφτγουερ που έχουν μερικοί μερικοί ;)
Τρία σχολια:

  • Το Dirac δεν ειναι μόνο αυτόματο. Δίνει και την δυνατότητα να παρέμβεις (ή όχι) σε οποιοδήποτε κομμάτι του φάσματος, και όσο εσύ θελεις , αλλα και να "εισάγεις" αλλο πρότυπο target curve δικής σου επιλογής. Εγω το εχω στο αυτόματα (λόγω ασχετοσύνης...) ,αλλα και παλι λίγο το σκάλισες αν θυμάσαι. Ε, εχει πολυ πολυ ακόμα σκάλισμα αν εχεις όρεξη και γνώση. Στα χέρια κάποιου πολυ προχωρημένου εχει άπειρες δυνατότητες.
  • Ο δίσκος που αναφέρεσαι παίζει με την φάση. Αν και δεν υπάρχουν σαφής επεξηγήσεις του πως λειτουργεί ο αλγόριθμος του Dirac αυτο απεχθάνεται οτιδήποτε εκτός φάσης και πιστεύω πως γιαυτο "μαζεύει τον σκύλο στη θέση του" μόλις το ενεργοποιώ (λεω να γράψω ερώτηση στον Flávio, της εταιρίας, θα εχει ενδιαφέρον η απάντηση του). Επιπλέον πρέπει να λάβουμε υπόψιν την ασσυμετρια που εχω δεξιά και προσπαθεί να συμμαζέψει το Dirac. Σε καθε περίπτωση ομως ο τεχνητά out of phase σκύλος του Rogers δεν ειναι και το απόλυτο κριτήριο του Dirac ...
  • Ξαναλέω πως το frequency response equalization δεν ειναι το δυνατό χαρτί του Dirac. Διάβασες το λινκ;
Άντε τωρα να ψάχνω στα άδυτα του avsite να βρω τι κανει η μετρικ στο impulse response...όλη τη μερα θα μου φάει >:(
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.350
Reaction score
79.337
QSound is essentially a filtering algorithm. It manipulates timing, amplitude and frequency response to produce a binaural image. Systems like QSound rely on the fact that a sound arriving from one side of the listener will reach one ear before the other and that when it reaches the furthest ear, it is lower in amplitude and spectrally altered due to obstruction by the head. However, the ideal algorithm was arrived at empirically, with parameters adjusted according to the outcomes of many listening tests.[2]

Απο εδώ
https://en.m.wikipedia.org/wiki/QSound
(Η ηχογράφηση του amused to death εχει γίνει με αυτόν τον τροπο)

Η υπογραμμισμένη πρόταση ειναι "κόκκινο πανί" για το Dirac. Γιαυτο μάλλον βάζει τον σκύλο του Rogers να κάτσει στη θέση του

Αλλα θα ρωτήσω και τον Flávio.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.350
Reaction score
79.337
Σκ@τ@:focus:

Ανασκευάζω ολα οσα είπα για τον σκύλο. Πρώτον δεν ειναι του Rogers αλλα του Roger. Του Rogers ειναι στα αγγλικά :) (Rogers' dog)

Δεύτερον και κυριότερο. Το έβαλα τωρα να το ξανακούσω πριν γράψω στη Dirac, αλλα σε στάθμη ανάλογη με αυτη που ακούγαμε στου Εαρ. Ε, λοιπον ο σκύλος πήγε ακριβως στο ίδιο σημείο που ηταν και στου Κώστα, έξω δεξιά. Με το Dirac ενεργοποιημένο. (Και η στάθμη λοιπον παίζει ρόλο).

Άρα το προηγούμενο μου ποστ ειναι παντελώς άκυρο:D:D:D (Παρά λίγο θα γινόμουν ρόμπα στον Flávio, ευτυχώς έγινα μονο εδώ!)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.276
Κοίτα να στο πω αλλιώς να πάρεις τα πάνω σου που λένε:

Ο ζαπ γουσταρει ντιρακ.

Χρειάζεται να προσθέσω κάτι; :)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Dirac rulz. Κανει βελτιστοποιηση ταυτοχρονα στο impulse και στις συχνοτητες. Για να γινει αυτο εισαγει delay στο σημα. Τοιουτο δεν γινεται με το χερι, με κλασσικο eq, με τιποτις. Επισης ειναι αρκετα εξυπνο στο να μην παει να γεμισει κενα εκει που δεν πρεπει ενω μεριμνει ωστε να υπαρχουν οι ελαχιστοι κωδωνισμοι στην τελικη ομαδα φιλτρων. Στα μπρουτζινα αυτακια μου αυτο σημαινει μερικα επιπεδα αναλυσης, βαθους και εικονας πλας. Διαβαζω και ακουω ομως οτι αλλοι δε συμφωνουν μαζι μου. Αρα μπορει να λεω και βλακειες.

Ασχετο, αλλα το eq της μετρικ δεν παιζεται, ειδικα για μαγειρεμα κακων εγγραφων. Δεν εχω ξαναδει ψηφιακο eq που να αυξανεις και πανω απο το 0dbfs και να μην κλιπαρει. Μουρλια. Παρολα αυτα δεν κανει τιποτα για το impulse, δεν ειναι αυτη η δουλεια του.

My 2c.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.350
Reaction score
79.337
Παρολα αυτα δεν κανει τιποτα για το impulse, δεν ειναι αυτη η δουλεια του.
Να δες:

Impulse Response χωρις Dirac (του Β&W του μεταμοσχευμένου)


βεφορε.jpg


Impulse Response με Dirac

αφτερ.jpg


Κοίτα να στο πω αλλιώς να πάρεις τα πάνω σου που λένε:

Ο ζαπ γουσταρει ντιρακ.

Χρειάζεται να προσθέσω κάτι; :)
Οχι, αρκει....
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Super. Αυτο το μαγειρεμα χωρις εξυπνη χρηση delay ειναι αδυνατο. (Οτι κανει και μπρουνος δηλαδη στα ηχεια του για να εχουν αυτο το τελειο step response.) Παω στοιχημα οτι σε λιγο και ο μπρουνος θα κανει το τελικο optimisation στη θεση ακροασης. Και η b&o, και αλλοι φυσικα. Να αναφερουμε επισης οτι τετοια optimised συστηματα υπαρχουν ηδη στα αυτοκινητα. Δειτε λιγο τι παιρνεις με 1000 ευρουλακια στο νεο Α4.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.036
Και για επεκτεινω το σκεπτικο του εαρ: δεν εχει νοημα να κοιτουμε ενισχυτες, αλλα και dac και drc ξεχωριστα απο τα ηχεια. Ολα ειναι μια μοναδα, η οποια πρεπει να ειναι optimised, κατα τη γνωμη μου στη θεση ακροασης (και σε ενδιαμεσα σταδια φυσικα, οπου απαιτειται). Παιδες με τη φορα που παρει ο μπρουνος, ειλικρινα δεν ξερω που θα σταματησει. Και φυσικα και κολοσσοι οπως b&o. Φανταζομασταν αυτες τις καταπληκτικες εφαρμογες ηλεκτο-ακουστικης που υπαρχουν στα γκριμ, κιι, beolab90 πριν λιγα χρονια; Επισης, οι εξελιξεις στο home cinema ειναι καταπληκτικες, πρεπει να το αναγνωρισουμε.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.344
Reaction score
125.276
Ναι, απλώς φανταζαν σενάρια επιστημονικής φαντασίας ;)

Πλάκα πλάκα, ζούμε ωραίες εποχές, τυχερή η γενιά μας, είδαμε απο σπεκτρουμ και πράσινες οθόνες χερκουλες, μέχρι ίντερνετ σε μπλακ σκριν με λίνουξ!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.350
Reaction score
79.337
Σε λαθος θρεντ είμαστε, να πούμε για κανένα καλώδιο ρεύματος και να αφήσουμε τις βλακείες με τα dsp.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.587
Μηνύματα
2.865.063
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top