Bullying (Kii Audio Three)

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
Ποσα μετρητικα μηχανηματα και software υπαρχουν?
Ολα θα εδιναν τα ιδια αποτελεσματα μετρώντας το ιδιο συστημα στον ιδιο χωρο?
Οι γνωστες των μετρησεων ας απαντησουν
Εχω περιεργεια
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Προσοχή μην πιαστούμε πάλι σε κανένα...κοτετσόσυρμα.:p
Κάλλιο Four και στο χέρι,παρά...more & more και καρτέρει
Το four και στο χερι δεν θα αντεξει πανω απο μερικους μηνες.
Δεν υπαρχει χειροτερο κοτετσοσυρμα απο 10-15 Κ-euro που θα λιωσουν με το τυπωμα του επομενου pdf του more & more. :D
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.312
Reaction score
7.822
ετσι και αλλιως τις τ@βλες του καθε ηχοληπτη θα ακους..στο τελος...τωρα αν η τ@βλα του καθε μαστορα ειναι μοναδικη αληθεια τι να πω?
Δηλαδη πράγματι λες: τι να ξερει ο μ@λακας ο Parsons για το πως πρεπει να ακουγεται το dark side of the moon -εγω ξερω καλυτερα ?
Και: γιατι να ακούσω την τ@αβλα του Parsons - θα ακούσω την τ@βλα αυτου που εφτιαξε τον προενισχυτη μου πχ και τη δικη μου που εκανα fine tuning αλλάζοντας καλώδια ?

Τελικα οντως εχουμε εντελως διαφορετικά χόμπι.
Εγω θελω να ακούσω τη μουσικη που έφτιαξαν αλλοι.
Εσυ θες να δημιουργήσεις τη δικη σου διασκευή αυτής της μουσικής.
Γιατι δεν παιρνεις τα κατάλληλα εργαλεία τοτε?
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Εγω θελω να ακούσω τη μουσικη που έφτιαξαν αλλοι.
Εσυ θες να δημιουργήσεις τη δικη σου διασκευή αυτής της μουσικής.
Γιατι δεν παιρνεις τα κατάλληλα εργαλεία τοτε?
Μαλλον εσυ πρεπει να παρεις τα καταλληλα εργαλεια ;)
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Οι γνωστες των μετρησεων ας απαντησουν
Εχω περιεργεια
¨ολα τα μετρητητικά ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα μετρήσουν το ίδιο. Ανάλογα τις δυνατότητες τους και την γνώση του χρήστη θα υπάρχει μεγαλύτερη η μικρότερη σε βάθος ανάλυση. Αλλά ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα μετρήσουν το ίδιο
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Οι γνωστες των μετρησεων ας απαντησουν
Εχω περιεργεια
Χωρίς να είμαι ο μέγας ειδικός των...μετρήσεων (μια και υπάρχουν εδώ μέλη έχοντα μεγαλύτερη πρακτική εξάσκηση),έχω να σημειώσω ότι τα ποιοτικά μετρητικά μηχανήματα είναι βαθμονομημένα και ρυθμισμένα κατά τρόπον ώστε ν'ακολουθούν κατά τη λειτουργία τους συγκεκριμένα πρωτόκολλα,φέροντας κιόλας την ομόλογη πιστοποίηση.Αναμένονται αμελητέες διαφορές μεταξύ μετρητικών που φέρουν δεδομένη πιστοποίηση,εφόσον βεβαίως θα διατηρηθούν απαράλλακτα η μέθοδος μέτρησης,το μετρητικό hardware (τα...εργαλεία δηλαδή) και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του χώρου.

Και για να μην ξεχνιόμαστε,ιδού και μια σχετική καταχώρηση από την "Ανατομία Ακουστικής Χώρων":
http://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-5#post-1100245
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.312
Reaction score
125.154
Χρήστο (και μπουτια) μη μπαίνεις στον κόπο να απαντάς σε βλακείες..
[DOUBLEPOST=1472294416][/DOUBLEPOST]
Oυτε το ιδιο συστημα σε δεκα διαφορετικους χωρους ακομη και φροντισμενους .δεν θα παιζει το ιδιο.
Να, αυτό είναι το δόγμα του χαϊεντά.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Ο λόγος της συνεχούς και χρόνιας συζήτησης περί ήχου, ηχογραφήσεων και αναπαραγωγής με πολλές και διαφορετικές απόψεις έγκειται στο ότι :

1. Ηχογραφήσεις

Χωρίζονται σε κακές - μέτριες - καλές - εξαιρετικές

2. Συστήματα αναπαραγωγής

Χωρίζονται σε μέτρια - καλά - εξαιρετικά

3. Χώρος Αναπαραγωγής

Χωρίζονται σε κακούς - μέτριους - καλούς - εξαιρετικούς

¨οπως καταλαβαίνετε οι συνδιασμοί των παραπάνω είναι πάρα πολλοί και δυστυχώς ως επι το πλείστον τυχαίοι.

Για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς ως πρός την ποιότητα θεωρούμε μια εξαιρετική ηχογράφηση σε ένα πολύ καλό σύστημα αναπαραγωγής , σε έναν καλό χώρο, πρέπει να πάιξει ακριβώς η πολύ κοντά σε αυτό που ήθελαν ο ηχολήπτης και ο mastering engineer σε συνδιασμό με την παραγωγή..

Το γούστο έγκειται στο ότι κάποιος είτε γιατί δεν ακούει καλά είτε απο άποψή θέλει ποιό πολλά πρίμα ας πούμε η ποιό πολλά μπάσσα. Μέχρι εδώ υπάρχει μια λογική ακολουθία.

Η λογική ακολουθία πάει περίπατο όταν για παράδειγμα μια μέτρια σκληρή ηχογράφηση πάιζει σε ένα μέτριο ας πούμε σύστημα που φουσκώνει τα μπάσσα και αυτή η ηχογράφηση ακούγεται "καλύτερα" απο ότι σε ένα σύστημα εξαιρετικό που δείχνει όμως τα προβλήματα.

Για όλα αυτά στις αρχές του 21 αιώνα υπάρχουν ΑΠΛΕΣ λύσεις. Και αυτές είναι η δημιουργία profiles. Δηλαδή έχουμε σετάρει και πληρώσει ένα Χ, Ψ σύστημα. Με τις σύχρονές δυνατότητες αναπαραγωγής μπορούμε να έχουμε για παραδειγμα 3 καμπύλες
( και πολύ περισσότερες προφανώς ) αλλά 3 είναι υπεραρκετές

1. FLAT

για όλες τις εξαιρετικές ηχογραφήσεις που στο μετρημένο σύστημα μας πάιζουν όπως πρέπει

2. ΠΟΙΟ ΜΑΛΑΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ

Για τις σκληρές ηχογραφήσεις

3. ΠΟΙΟ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΜΠΥΛΗ

Για τις ποιό μουντές ηχογραφήσεις

Αυτό είναι το παρόν και το μέλλον της αναπαραγωγής.

(πάντα έτσι ήταν δηλαδή με άλλο τρόπο, π.χ το Linn έγινε μυθικό γιατί όταν όλα έξυναν τα μαλάκωνε και έκανε mastering,οι ψαγμένοι ειχαν 2 βραχίονες και 2 κεφαλές ανάλογα την ηχογράφηση κλπ )

Is that simple

¨οπως όλα τα πράγματα, όλα είναι στο μυαλό μας
 

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
2 - 3 σελιδες γεμίζει το θεμα την ημερα ...

εγώ πάλι το μπλα μπλα το προσπερνάω ψάχνοντας να δω κάποιο βιντεακι με τα συγκεκριμενα kii εν δραση :)
 


PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Ο λόγος της συνεχούς και χρόνιας συζήτησης περί ήχου, ηχογραφήσεων και αναπαραγωγής με πολλές και διαφορετικές απόψεις έγκειται στο ότι :

1. Ηχογραφήσεις

Χωρίζονται σε κακές - μέτριες - καλές - εξαιρετικές

2. Συστήματα αναπαραγωγής

Χωρίζονται σε μέτρια - καλά - εξαιρετικά

3. Χώρος Αναπαραγωγής

Χωρίζονται σε κακούς - μέτριους - καλούς - εξαιρετικούς

¨οπως καταλαβαίνετε οι συνδιασμοί των παραπάνω είναι πάρα πολλοί και δυστυχώς ως επι το πλείστον τυχαίοι.

Για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς ως πρός την ποιότητα θεωρούμε μια εξαιρετική ηχογράφηση σε ένα πολύ καλό σύστημα αναπαραγωγής , σε έναν καλό χώρο, πρέπει να πάιξει ακριβώς η πολύ κοντά σε αυτό που ήθελαν ο ηχολήπτης και ο mastering engineer σε συνδιασμό με την παραγωγή..

Το γούστο έγκειται στο ότι κάποιος είτε γιατί δεν ακούει καλά είτε απο άποψή θέλει ποιό πολλά πρίμα ας πούμε η ποιό πολλά μπάσσα. Μέχρι εδώ υπάρχει μια λογική ακολουθία.

Η λογική ακολουθία πάει περίπατο όταν για παράδειγμα μια μέτρια σκληρή ηχογράφηση πάιζει σε ένα μέτριο ας πούμε σύστημα που φουσκώνει τα μπάσσα και αυτή η ηχογράφηση ακούγεται "καλύτερα" απο ότι σε ένα σύστημα εξαιρετικό που δείχνει όμως τα προβλήματα.

Για όλα αυτά στις αρχές του 21 αιώνα υπάρχουν ΑΠΛΕΣ λύσεις. Και αυτές είναι η δημιουργία profiles. Δηλαδή έχουμε σετάρει και πληρώσει ένα Χ, Ψ σύστημα. Με τις σύχρονές δυνατότητες αναπαραγωγής μπορούμε να έχουμε για παραδειγμα 3 καμπύλες
( και πολύ περισσότερες προφανώς ) αλλά 3 είναι υπεραρκετές

1. FLAT

για όλες τις εξαιρετικές ηχογραφήσεις που στο μετρημένο σύστημα μας πάιζουν όπως πρέπει

2. ΠΟΙΟ ΜΑΛΑΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ

Για τις σκληρές ηχογραφήσεις

3. ΠΟΙΟ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΜΠΥΛΗ

Για τις ποιό μουντές ηχογραφήσεις

Αυτό είναι το παρόν και το μέλλον της αναπαραγωγής.

(πάντα έτσι ήταν δηλαδή με άλλο τρόπο, π.χ το Linn έγινε μυθικό γιατί όταν όλα έξυναν τα μαλάκωνε και έκανε mastering,οι ψαγμένοι ειχαν 2 βραχίονες και 2 κεφαλές ανάλογα την ηχογράφηση κλπ )

Is that simple

¨οπως όλα τα πράγματα, όλα είναι στο μυαλό μας
Μια κακη ηχογραφιση,θα παραμεινει κακη οποιο eq και να της δωσεις.
Αλλα αν μπορεις να την κανεις πιο ανεκτη δεν ειναι κακο.Και ασφαλως δεν εισαι υποχρεωμενος να την ακους και να σε ενοχλει.
[DOUBLEPOST=1472295935][/DOUBLEPOST]
Δε μου φτάνουν τα λεφτα.
Το ξερω γι αυτο το ειπα. :):drinks:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
2 - 3 σελιδες γεμίζει το θεμα την ημερα ...

εγώ πάλι το μπλα μπλα το προσπερνάω ψάχνοντας να δω κάποιο βιντεακι με τα συγκεκριμενα kii εν δρασει :)


Ηθικόν δίδαγμα: ανακοινώνουμε την απόκτηση των Kii αφότου έχουμε ολοκληρώσει το όλον setup τους...;)
τούτα θέλω να ακούσω ;)
Βλέπε...σώπα...άκου -αναγκαστικώς με αυτήν τη σειρά.:D
 
Last edited:

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
Προέκυψε διανυκτέρευση στην Αθήνα και είπα να αρχίσω το στήσιμο:o

View attachment 62366


View attachment 62367


View attachment 62368


View attachment 62369


η πίσω όψη με τις ρυθμίσεις ειναι τόσο μικρή που λες οτι απευθύνεται μόνο σε μικροκαμωμένους... χειρουργούς... Ασιάτες :roflmao:
τούτα θέλω να ακούσω ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.312
Reaction score
125.154
Χρήστο, λυπάμαι πολύ που στο λέω, αλλά δεν έχεις μέλλον στο χώρο του χάι εντ.

Δηλαδή τι; Μας λες για μπας και τρεμπλ ρυθμιστικά; Για εκείνα τα εκτρωματα τα καρακτερς της μπφφφ κάρτας ήχου; Στο αγνό αναλογικό σήμα; Ρε πας καλά;

Κοίτα, όλα παίζουν διαφορετικά γιατί έτσι. Και γω έχω το ίδιο κινητό με το ζιζικο που είναι στην Αθήνα, και με τον ιχαλτου που είναι δίπλα μου, στον τριλοφο, αλλά το δικό μου είναι πιο μεγάλο, οριακα πιο μεγαλο από του ζιζικου, ενώ στου ιχαλτου του ρίχνω σχεδόν μία ίντσα διαφορά στην οθόνη, αυτό πιστεύω. Είναι θέμα πίστης. Οφείλεις να σεβαστεις την θρησκεία μου και τα πιστεύω μου. Είμαι χαϊεντάς, περαστε έξω κύριε! :)

σε ένα πολύ καλό σύστημα αναπαραγωγής
Χρήστο Χρήστο, δε καταλαβαίνεις ότι ο ορισμός του καλού συστήματος είναι το πρόβλημα. Καλό σύστημα ποιο ειναι δε μας ειπες. Το όμορφο; Το ακριβό; Το αναλογικό; Το λαμπατο; Το μπασαριστό; Αυτό που μου αρέσει; Άσε, θα σου πω εγώ. Το καλό σύστημα είναι το δικό μου. Γιατί είναι σανσούι.

Α, παλεψτο.

Πιο καλό από το δικό μου; Ρε πας καλά; Εγώ έχω σανσουι!

Εγώ πιστεύω οτι το ψηφιακό σήμα δεν είναι καλό.

Αντε παλεψτο. Όχι, προσπάθησε αν θες να τα βάλεις με τα πιστεύω μου. Βρωμοχουντικέ ναζί παλιορατσιστή κουφάλογο. Βρε κακομοίρη άντε έλα να σε μάθω ποιο καβλωδιο ρεβματος παιζ κι άσε τις θεωρίες που σε μαθαν στα στουντια..

Ρε μία είναι η λύση:

Ειρωνεία ολκής στη θρησκεία του χάι εντ.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.792
Reaction score
11.032
Ο λόγος της συνεχούς και χρόνιας συζήτησης περί ήχου, ηχογραφήσεων και αναπαραγωγής με πολλές και διαφορετικές απόψεις έγκειται στο ότι :

1. Ηχογραφήσεις

Χωρίζονται σε κακές - μέτριες - καλές - εξαιρετικές

2. Συστήματα αναπαραγωγής

Χωρίζονται σε μέτρια - καλά - εξαιρετικά

3. Χώρος Αναπαραγωγής

Χωρίζονται σε κακούς - μέτριους - καλούς - εξαιρετικούς

¨οπως καταλαβαίνετε οι συνδιασμοί των παραπάνω είναι πάρα πολλοί και δυστυχώς ως επι το πλείστον τυχαίοι.

Για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς ως πρός την ποιότητα θεωρούμε μια εξαιρετική ηχογράφηση σε ένα πολύ καλό σύστημα αναπαραγωγής , σε έναν καλό χώρο, πρέπει να πάιξει ακριβώς η πολύ κοντά σε αυτό που ήθελαν ο ηχολήπτης και ο mastering engineer σε συνδιασμό με την παραγωγή..

Το γούστο έγκειται στο ότι κάποιος είτε γιατί δεν ακούει καλά είτε απο άποψή θέλει ποιό πολλά πρίμα ας πούμε η ποιό πολλά μπάσσα. Μέχρι εδώ υπάρχει μια λογική ακολουθία.

Η λογική ακολουθία πάει περίπατο όταν για παράδειγμα μια μέτρια σκληρή ηχογράφηση πάιζει σε ένα μέτριο ας πούμε σύστημα που φουσκώνει τα μπάσσα και αυτή η ηχογράφηση ακούγεται "καλύτερα" απο ότι σε ένα σύστημα εξαιρετικό που δείχνει όμως τα προβλήματα.

Για όλα αυτά στις αρχές του 21 αιώνα υπάρχουν ΑΠΛΕΣ λύσεις. Και αυτές είναι η δημιουργία profiles. Δηλαδή έχουμε σετάρει και πληρώσει ένα Χ, Ψ σύστημα. Με τις σύχρονές δυνατότητες αναπαραγωγής μπορούμε να έχουμε για παραδειγμα 3 καμπύλες
( και πολύ περισσότερες προφανώς ) αλλά 3 είναι υπεραρκετές

1. FLAT

για όλες τις εξαιρετικές ηχογραφήσεις που στο μετρημένο σύστημα μας πάιζουν όπως πρέπει

2. ΠΟΙΟ ΜΑΛΑΚΗ ΚΑΜΠΥΛΗ

Για τις σκληρές ηχογραφήσεις

3. ΠΟΙΟ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΜΠΥΛΗ

Για τις ποιό μουντές ηχογραφήσεις

Αυτό είναι το παρόν και το μέλλον της αναπαραγωγής.

(πάντα έτσι ήταν δηλαδή με άλλο τρόπο, π.χ το Linn έγινε μυθικό γιατί όταν όλα έξυναν τα μαλάκωνε και έκανε mastering,οι ψαγμένοι ειχαν 2 βραχίονες και 2 κεφαλές ανάλογα την ηχογράφηση κλπ )

Is that simple

¨οπως όλα τα πράγματα, όλα είναι στο μυαλό μας

Αυτο το κειμενο καλο θα ηταν να μπει sticky μηπως και σωθει πολυς κοσμος απο αναιτια εξοδα. Ειναι ακριβως αυτοι οι τρεις παραγοντες που δημιουργουν το φαυλο κυκλο στο hifi. Και οι λυσεις υπαρχουν, δε χρειαζεται να καταφευγει κανεις στο μυστικισμο. Χωρος (ιςως το πιο δυςκολο), ενα συγχρονο συστημα (στις μερες μας απο 3500€ εως 10000€ max) και δυνατοτητα απλων ρυθμισεων τονικοτητας. To drc το αφηνω απεξω, αντε.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.312
Reaction score
125.154
Το four και στο χερι δεν θα αντεξει πανω απο μερικους μηνες.
Δεν υπαρχει χειροτερο κοτετσοσυρμα απο 10-15 Κ-euro που θα λιωσουν με το τυπωμα του επομενου pdf του more & more. :D
Λάθος, υπάρχει πολύ χειρότερο κοτετσοσυρμα, αυτό που δεν λιώνει με το τύπωμα του επόμενου PDF, ακόμα κι αν ανεβάζει ασταμάτητα τα Κ των euro :p
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
Χρήστο (και μπουτια) μη μπαίνεις στον κόπο να απαντάς σε βλακείες..
[DOUBLEPOST=1472294416][/DOUBLEPOST]
Να, αυτό είναι το δόγμα του χαϊεντά.
Αν εννοεις την δικη μου ερωτηση
Εχω να σου απαντησω πως απ το δημοτικο καποιος μαθαινει πως δεν υπαρχουν βλαμμενες ερωτησεις παρα μονο βλαμμενες απαντησεις και μολις εδωσες μια
Επισης δεν καταλαβαινω το απολυτο που βγαζεις οπως και μια επιθετικοτητα, βεβαια δεν με ενδιαφερει να την καταλάβω απλα το σημειωνω
Μας ειπες αδελφες χτες βλακες σημερα
Χαχα πραγματικα απορω
Anyway πες οτι θες τσαμπα ειναι:)
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Χρήστο, λυπάμαι πολύ που στο λέω, αλλά δεν έχεις μέλλον στο χώρο του χάι εντ.
Γιατί ?!

Αυτά που ανέφερα ισχύουν για όλα τα συστήματα και όλα τα ηχητικά γούστα.

Αν κάποιος θέλει να κάνει "profiles" με καλώδια, η αλλάζοντας ενισχυτές δικαίωμα του

Απλά καλό είναι να ξέρει γιατί αλλάζει καλώδια η άλλα μηχανήματα.

Δεν αλλάζει για να βρεί κάποια "μαγική" συνταγή, αλλά για να αλλάξει την τονική ισσοροπία του συτήματος του σε κάτι που θα του δώσει μεγαλύτερη ευχαρίστηση, σε κάποιες ηχογραφήσεις που του αρέσουν.

Η ηχητική νιρβάνα είναι προσωπική ιστορία του καθενός. Και έχει στάδια εξέλιξης.

Αυτά τα κείμενα έχουν κάποιο νόημα μόνο αν επιταχύνουν τις διαδικασίες αυτογνωσίας σε κάποιους. Τότε μπορούμε να πούμε πως δεν χάνουμε απλώς το χρόνο μας.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.558
Μηνύματα
2.864.312
Members
37.930
Νεότερο μέλος
l.koustimpis@visualacoust
Top