Βλάβη σε LG 47άρα λίγο μετά την εγγύηση

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Καλησπέρα σας. Το πρώτο μου ποστ στο φόρουμ και αναζητώ γνώμες - βοήθεια...

Και εξηγώ...

Προγραμματισμένες βλάβες?? Γκαντεμιά?? Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πιστέψω...

Στις 02/07 έληξε η διετής εγγύηση σε 47άρα LG. Πριν την λήξη είχα επικοινωνήσει με την LG για αγορά επέκτασης και μου είπαν ότι δεν με καλύπτει λόγω παραεισαγωγής. Σήμερα σταμάτησε να λειτουργεί στα καλά καθούμενα. Flickering στην εικόνα. Είναι δυνατόν να γίνονται αυτά?? Εντάξει, το ξέρω ότι τα σημερινά ηλεκτρονικά έχουν ημερομηνία λήξης, αλλά αυτό είναι κοροιδία. Καμμιά ιδέα για το τι μπορώ να κάνω και αν έχω δικαίωμα για να κινηθώ νομικά?? Έχει ξανατύχει σε κανέναν κάτι τέτοιο?? Τι κάνατε?? Έχω ήδη στείλει μήνυμα στο FB και φυσικά θα τους κάνω ρόμπα παντού...
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
Παρε στην αντιπροσωπια και παρακαλεσε να σε καλυψουν συνηθως εναν μηνα μετα την εγγυηση δινουν καλυψη .
Ασε τις ρομπες και τα υπολοιπα μην σου τραβηξουν και καμμια μηνυση για συκοφαντικη δυσφημιση
 

Μηνύματα
1.173
Reaction score
186
Η εγγύηση που δίνουν οι εταιρείες είναι πανευρωπαικές και δε τίθεται θέμα παραεισαγωγής ή μη διότι δεν υπάρχουν πλέον αποκλειστικότητες στην αντιπροσώπευση προιόντων. Όποιος υποστηρίζει το αντίθετο κάνει λάθος. Η εγγύησή σου μετά το πέρας των 2 ετών έχει λήξει ετσι κι αλλιώς. Επαφίεται στην καλή διάθεση της LG αν σε καλύψει ή όχι, χωρίς να είναι υποχρεωμένη. Χρειάζεται καλή "τακτική" μήπως καταφέρεις κάτι, χωρίς λεονταρισμούς και κορώνες, γιατί ετσι κι αλλιώς είσαι με "την πλάτη στον τοίχο".
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...

@archontas Αν ισχύει αυτό που λες, γιατί δεν δέχθηκαν να μου πουλήσουν το πρόγραμμα επέκτασης, από την στιγμή που εγώ είχα όλη την καλή διάθεση να πληρώσω τα 75€ - 100€ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο??

Από Δευτέρα θα μιλήσω μαζί τους και θα δω τι θα μου πούν...
 

Μηνύματα
1.173
Reaction score
186
Νομίζω, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης είναι προωθητικές ενέργειες απο τις αντιπροσωπείες για τα προιόντα που εισάγουν αυτές και ίσως δεν έχουν σχέση μετις εγγυήσεις των 2 ετών που είναι υ π ο χ ρ ε ω μ έ ν ε ς να σε καλύψουν.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.650
Reaction score
27.990
Θα συμφωνήσω με τους παραπάνω. Παρ' το λίγο χαλαρά γιατί είσαι εκτός εγγύησης. Χαμένος θα βγεις, και με χαλασμένη TV και με καμία μήνυση στο χέρι.
Εξάλλου η βλάβη σου δεν ειναι σιγουρο ότι θα ηταν εντός εγγύησης ακόμα και μέσα στο χρόνο να ήταν.
Η εγγύηση καλύπτει καλή λειτουργία και αστοχία υλικών. Δηλαδή εργοστασιακα λάθη και βλάβες που δεν έχουν βγει από εσένα. Κάψιμο τροφοδοτικού από υψηλή τάση ας πούμε δεν είναι στη εγγύηση γιατί δεν φταίει το εργοστάσιο για την ποιότητα ρεύματος που εχουμε σπίτια μας.
Και μιλώντας για ρεύμα εχουμε απο τα χειρότερα ποιοτικά. Η κακή ποιοτητα και οι αυξομειώσεις τάσης προκαλούν βλάβες σε ευπαθή κυκλώματα όπως μου έχουν πει. Μπορεί να περάσει από ενα κύκλωμα χωρίς να πάθει τίποτα και στο επόμενο να το τινάξει. Δεν ξέρεις σε πιο θα κάτσει η βλάβη. Όλα αυτά καταπονούνται μέχρι να σκάσει το πιο ευάλωτο. Και μην περιμένεις καμια αντιπροσωπία να σου το πει ή να παραδεχθεί ότι δεν φταίει το ρεύμα αλλά το κύκλωμα.
Εγγύηση δεν σημαίνει καλύπτω τα πάντα εντός 2 ετών.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.591
Μηνύματα
2.866.903
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top