Bullying (Kii Audio Three)

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Βεβαίως, το Internet έδωσε και την δυνατότητα σε εμπόρους να μπαίνουν και να αρθρογραφούν όχι με κύριο στόχο τη διάδοση της γνώσης , φυσικά, αλλά το πάτημα του κουμπιού ‘Add to Cart’.

Γι αυτό ο καθένας που διαβάζει τα γραφόμενα εδώ πρέπει να είναι υποψιασμένος.
Και ποτέ να μην αγοράζει μηχάνημα χωρίς να το ακούσει πρώτα, επειδή το πρότεινε κάποιος ή κάποιοι στο internet, γιατί πολύ απλά μπορεί να μην ταιριάζει στα γούστα του.
Πολύ σωστά

Και πολλές φορές ο ανταγωνισμός χρησιμοποιοεί members να θυμίζουν αυτά τα πράγματα για να μην πάρει και όλες τις πωλήσεις !!

Και εννοείται πως όποιος μιλάει για οποιοδήποτε μηχάνημα που αγόρασε ( η δεν αγόρασε ) είναι παπαγαλάκι του αντιπροσώπου.

Οπότε κάθε συζήτηση στο forum αναιρείται γιατί όλοι κάποιο κρυφό ρόλο παίζουν τελικά.
 

Κ

κιμωνhifi

Guest
προς ChrisHat,

Οι συσκευές studio φτιάχνονται για να εξυπηρετούν κάποιες επαγγελματικές ανάγκες αλλιώς θα χρησιμοποιούνταν οι άλλες, εταιρείες όπως η ATC η Focal και άλλες φτιάχνουν και hi fi & studio ηχεία, γιατί άραγε;

Ναι οι νέοι βασικά "παραμυθιάζονται" πιο εύκολα γιατί δεν έχουν εμπειρίες και τους αρέσει να αγοράζουν in & new style items για να νιώθουν ότι είναι μέσα στη μόδα και στα "πράγματα".

Σωστός αλλά οι "νεόκοποι" του χώρου άλλα κάνουν. Το τι γράφουν τα περιοδικά ξέρεις σίγουρα κατά πόσο είναι αξιόπιστα.

Ναι αυτή τη στιγμή παρακολουθώ έναν επιστήμονα να λέει για ένα κολαγόνο, πάω να το παραγγείλω, με έπεισε ο άτιμος.

Τα μεγάφωνα δεν εξελίσσονται, αλλάζουν όσο αφορά το υλικό και όχι από όλες τις εταιρείες άρα μιλάμε για διαφορετικό ήχο όχι απαραίτητα καλύτερο. Η υπόλοιπη σχεδίαση (όχι εμφανισιακά) του ηχείου παραμένει σχεδόν η ίδια π.χ. η σειρά 800 της B&W, κάθε νέα σειρά ηχεί διαφορετικά όχι ντε και καλά καλύτερα.

προς Bhutia,

"Η πιστότητα προς δεδομένο master"
χμ δηλαδή πάμε να αναπαράγουμε το τροποποιημένο μουσικό γεγονός και όχι να "αγγίξουμε" το αληθινό. Πιστότητα στο λάθος δεν υπάρχει.

φίλε Costas Coyias,

τι μας λες;
οι παλιοί είναι χαζοί, αμαθείς, αγνοούν την σύγχρονη επιστήμη κλπ; και ποιος σου είπε ότι δεν ενημερώνονται και δεν βάζουν τη λογική πάνω από όλα; Και από την άλλη ναι οτιδήποτε αλλάξει στην πορεία του σήματος αντικατοπτρίζεται στην απόδοση. Ένα set ακίδες σε μία συσκευή κάνουν διαφορά. Όχι απαραίτητα προς το καλύτερο αλλά ο ήχος αλλάζει.

Δεν θα συνεχίσω να απαντώ γιατί είμαστε εκτός θέματος.

Με εκτίμηση όπως πάντα.
 

Μηνύματα
4.461
Reaction score
7.732
φίλε Costas Coyias,

τι μας λες;
οι παλιοί είναι χαζοί, αμαθείς, αγνοούν την σύχρονη επιστήμη κλπ; και ποιός σου είπε ότι δεν ενημερώνονται και δεν βάζουν τη λογική πάνω από όλα; Και από την άλλη ναι ότιδήποτε αλλάξει στην πορεία του σήματος αντικατοπρίζεται στην απόδοση. Ένα set ακίδες σε μία συσκευή κάνουν διαφορά. Όχι απαραίτητα προς το καλύτερο αλλά ο ήχος αλλάζει.

Δεν θα συνεχίσω να απαντώ γιατί είμαστε εκτός θέματος.

Με εκτίμηση όπως πάντα.

:D:D

εκει που σταματαει η λογικη, αρχιζει το χαλι εντ:D
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.104
Reaction score
2.740
:angel: :download:

http://avmentor.gr/features/interview_atc_robert_polley_0.htm

Θεωρείτε ότι τα παθητικά φίλτρα είναι πρόβλημα;
Ναι. Θεωρώ ότι τα κροσόβερ αυτού του τύπου δημιουργούν σοβαρά προβλήματα (σ.σ.: στο πρωτότυπο: “bad news”...). Σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε το καλύτερο δυνατό φίλτρο για κάθε παθητικό μας ηχείο αλλά, εντούτοις, τα προβλήματα παραμένουν. Και θα πρέπει να προσθέσετε σε αυτά το γεγονός ότι η ύπαρξη ενός παθητικού φίλτρου επιβάλλει, τις περισσότερες φορές, την αγορά ενός πολύ ισχυρότερου, επομένως και ακριβότερου τελικού ενισχυτή.

Λογικό δεν είναι να ρωτήσω γιατί, αφού είναι τόσο χάλια, παράγετε ηχεία με παθητικά φίλτρα;
Γιατί δεν είμαστε και τόσο αυτοκαταστροφικοί! Γνωρίζουμε ότι είναι αδύνατον να πείσεις μεγάλη μερίδα του κοινού για την αξία των ενεργών ηχείων. Αν δεν παράγουμε συμβατικά ηχεία θα χάσουμε ολόκληρες αγορές. Για παράδειγμα, κανένας Ιάπωνας δεν θα αγόραζε ενεργό ηχείο. Είναι αντίθετο προς την audiophile κουλτούρα τους η οποία επιβάλει πολλούς ενισχυτές έξω από το ηχείο.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Ενδιαφέρον θα είχε να μας έλεγε ο chrishat λίγα πράγματα για τη χρήση μηχανημάτων με λυχνίες στο studio του και γενικότερα στην ηχοληψία, mixing, mastering. Παράγονται ακόμη αρκετά τέτοια, π.χ. https://www.athensproaudio.gr/el/cranesong-syren.html
Η αλυσίδα ηχοληψία - mixing - mastering δημιουργεί το αποτέλεσμα που ακούν οι ακροατές.
( όχι πάντα πετυχημένα αλλά αυτό είναι άλλα συζήτηση)

Όπως έδειξα και σε κάποιο demo που πρέπει να ήσουν παρών, οι εκφράσεις , "ζεστό", "ανοικτός ήχος" , " μεγάλος ήχος" "τρισδιάστατη εικόνα" είναι ... συνταγές που μπορείς να δημιουργήσεις αν αυτό είναι το ζητούμενο για την ανάδοιξη κάποιων μουσικών.

Για όλα αυτά χρειάζεσαι μια παλλέτα με χρώματα, επεξεργαστές που έχουν χρώμα, επεξεργαστές με μεγάλη ακρίβεια κλπ, οι λάμπες σε κάποια μηχανήματα είναι μέρος αυτής της παλλέτας.

Θεωρητικά όταν το προιόν παραδοθεί στους ακροατές θα έπρεπε να αναπαραχθεί όπως έφυγε απο το mastering studio όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί έτσι θα αναδειχθεί καλύτερα το πνεύμα της μουσικής.

Τώρα αν κάποιοι θέλουν να ξανακάνουν ... "mastering" στο σπίτι τους, μια χαρά !
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Θεωρητικά όταν το προιόν παραδοθεί στους ακροατές θα έπρεπε να αναπαραχθεί όπως έφυγε απο το mastering studio όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί έτσι θα αναδειχθεί καλύτερα το πνεύμα της μουσικής.
Ποια η γνωμη σου για τα re-masterings?Καταργουν το "πνευμα της μουσικης" ιδιαιτερα οταν στο original master ειχε αμεση εμπλοκη ο ιδιος ο συνθετης?
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
προς ChrisHat,

Οι συσκευές studio φτιάχνονται για να εξυπηρετούν κάποιες επαγγελματικές ανάγκες αλλιώς θα χρησιμοποιούνταν οι άλλες, εταιρείες όπως η ATC η Focal και άλλες φτιάχνουν και hi fi & studio ηχεία, γιατί άραγε;
Η γνώμη που έχω αναπτύξει πολλά χρόνια τώρα είναι πω υπάρχουν μέτριες - καλές - εξαιρετικές υλοποιήσεις ηχείων σε Pro και Hi-Fi. Οι ταμπέλες έμειναν γιατί αυτό βολεύει και τις 2 αγορές να μην ... "μπερδεύονται"

Απο εκεί και πέρα δεν είναι τυχαίο που το 90 % των mastering studio χρησιμοποιεί "Hi-Fi" ηχεία γιατί είναι εξαιρετικά και εκατοντάδες χιλιάδες διεθνώς ακούμε με ηχεία " monitor " γιατί έχουν τρομερό λόγω αξίας πρός απόδοση.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Ποια η γνωμη σου για τα re-masterings?Καταργουν το "πνευμα της μουσικης" ιδιαιτερα οταν στο original master ειχε αμεση εμπλοκη ο ιδιος ο συνθετης?
Το remastering όταν γίνει απο ανθρώπους που ξέρουν τι κάνουν είναι πάντα καλύτερο και αναδεικνύει ακόμα περισσότερο το υλικό γιατί την εποχή του συνθέτη τα μέσα ακρόασης ήταν υποδεέστερα κατά πολύ και δεν είχαν ακριβή εικόνα του τι πραγματικά είχαν παράγει.

Δηλαδή αν ένας ήχος ήταν λεπτός η σκληρός, αν ένα βιολί έξυνε π.χ αυτό δεν το είχαν καταλάβει κατά την πρώτη έκδοση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.246
Reaction score
78.932
προς ChrisHat,

Οι συσκευές studio φτιάχνονται για να εξυπηρετούν κάποιες επαγγελματικές ανάγκες αλλιώς θα χρησιμοποιούνταν οι άλλες, εταιρείες όπως η ATC η Focal και άλλες φτιάχνουν και hi fi & studio ηχεία, γιατί άραγε;

Ναι οι νέοι βασικά "παραμυθιάζονται" πιο εύκολα γιατί δεν έχουν εμπειρίες και τους αρέσει να αγοράζουν in & new style items για να νιώθουν ότι είναι μέσα στη μόδα και στα "πράγματα".

Σωστός αλλά οι "νεόκοποι" του χώρου άλλα κάνουν. Το τι γράφουν τα περιοδικά ξέρεις σίγουρα κατά πόσο είναι αξιόπιστα.

Ναι αυτή τη στιγμή παρακολουθώ έναν επιστήμονα να λέει για ένα κολαγόνο, πάω να το παραγγείλω, με έπεισε ο άτιμος.

Τα μεγάφωνα δεν εξελίσσονται, αλλάζουν όσο αφορά το υλικό και όχι από όλες τις εταιρείες άρα μιλάμε για διαφορετικό ήχο όχι απαραίτητα καλύτερο. Η υπόλοιπη σχεδίαση (όχι εμφανισιακά) του ηχείου παραμένει σχεδόν η ίδια π.χ. η σειρά 800 της B&W, κάθε νέα σειρά ηχεί διαφορετικά όχι ντε και καλά καλύτερα.

προς Bhutia,

"Η πιστότητα προς δεδομένο master"
χμ δηλαδή πάμε να αναπαράγουμε το τροποποιημένο μουσικό γεγονός και όχι να "αγγίξουμε" το αληθινό. Πιστότητα στο λάθος δεν υπάρχει.

φίλε Costas Coyias,

τι μας λες;
οι παλιοί είναι χαζοί, αμαθείς, αγνοούν την σύγχρονη επιστήμη κλπ; και ποιος σου είπε ότι δεν ενημερώνονται και δεν βάζουν τη λογική πάνω από όλα; Και από την άλλη ναι οτιδήποτε αλλάξει στην πορεία του σήματος αντικατοπτρίζεται στην απόδοση. Ένα set ακίδες σε μία συσκευή κάνουν διαφορά. Όχι απαραίτητα προς το καλύτερο αλλά ο ήχος αλλάζει.

Δεν θα συνεχίσω να απαντώ γιατί είμαστε εκτός θέματος.

Με εκτίμηση όπως πάντα.
Μην πάρεις απάτη ειναι.
(Το κολλαγόνο.)
 

Μηνύματα
851
Reaction score
748
Πολύ σωστά

Και πολλές φορές ο ανταγωνισμός χρησιμοποιοεί members να θυμίζουν αυτά τα πράγματα για να μην πάρει και όλες τις πωλήσεις !!

Και εννοείται πως όποιος μιλάει για οποιοδήποτε μηχάνημα που αγόρασε ( η δεν αγόρασε ) είναι παπαγαλάκι του αντιπροσώπου.

Οπότε κάθε συζήτηση στο forum αναιρείται γιατί όλοι κάποιο κρυφό ρόλο παίζουν τελικά.
Συμφωνώ απολύτως. Που να ξέρεις τι παίζει στο internet.

Γι αυτό είπα:

‘Και ποτέ να μην αγοράζει μηχάνημα χωρίς να το ακούσει πρώτα, επειδή το πρότεινε κάποιος ή κάποιοι στο internet, γιατί πολύ απλά μπορεί να μην ταιριάζει στα γούστα του.’
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Το remastering όταν γίνει απο ανθρώπους που ξέρουν τι κάνουν είναι πάντα καλύτερο και αναδεικνύει ακόμα περισσότερο το υλικό γιατί την εποχή του συνθέτη τα μέσα ακρόασης ήταν υποδεέστερα κατά πολύ και δεν είχαν ακριβή εικόνα του τι πραγματικά είχαν παράγει.

Δηλαδή αν ένας ήχος ήταν λεπτός η σκληρός, αν ένα βιολί έξυνε π.χ αυτό δεν το είχαν καταλάβει κατά την πρώτη έκδοση.
Απο τεχνικης πλευρας θα ελεγα οτι αναδεικνυεται διαφορετικα το "υλικο" ,επετρεψε μου την αποφυγη της λεξης "καλυτερα" η "περισοτερο"(ιδιαιτερα το περισοτερο) αλλα ρωτησα για το "πνευμα" που αναφερθηκες πριν.
Μπορει αληθεια ενα βιολι που εξυνε,να ξε-ξυστει?
Moυ χαρισε προσφατα ενας φιλος μου ενα remastered δισκο του Χατζηδακι,να πω την αληθεια ουτε που τον ακουσα ξανα μετα την πρωτη φορα.Απλα δεν,ουτε σε θεμα ηχου,ουτε πνευματος imo.
 

Μηνύματα
569
Reaction score
487
Από τη στιγμή που, διαμορφωμένο από το σήμα, ένα ποσοστό ηλεκτρονίων που πέφτει πάνω στην άνοδο δεν απορροφάται από αυτή, αλλά σκεδάζεται και ξαναπέφτει λίγο αργότερα, η τεχνολογία της λάμπας παύει να ανήκει στην υψηλή πιστότητα και εισάγει παραμορφώσεις. Αν σε κάποιος αρέσουν, δικαίωμά τους.
Ε ! , μαθε λοιπον οτι αντιμετωπιζεται με διαφορους τροπους αυτο το φαινομενο ! , επισης μαθε οτι τα τρανζιστορ πασχουν απο το φαινομενο " ουρας " :D ! .
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.113
Reaction score
124.682
Οι συσκευές studio φτιάχνονται για να εξυπηρετούν κάποιες επαγγελματικές ανάγκες αλλιώς θα χρησιμοποιούνταν οι άλλες, εταιρείες όπως η ATC η Focal και άλλες φτιάχνουν και hi fi & studio ηχεία, γιατί άραγε;
http://avmentor.gr/features/interview_atc_robert_polley_0.htm

Θεωρείτε ότι τα παθητικά φίλτρα είναι πρόβλημα;
Ναι. Θεωρώ ότι τα κροσόβερ αυτού του τύπου δημιουργούν σοβαρά προβλήματα (σ.σ.: στο πρωτότυπο: “bad news”...). Σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε το καλύτερο δυνατό φίλτρο για κάθε παθητικό μας ηχείο αλλά, εντούτοις, τα προβλήματα παραμένουν. Και θα πρέπει να προσθέσετε σε αυτά το γεγονός ότι η ύπαρξη ενός παθητικού φίλτρου επιβάλλει, τις περισσότερες φορές, την αγορά ενός πολύ ισχυρότερου, επομένως και ακριβότερου τελικού ενισχυτή.

Λογικό δεν είναι να ρωτήσω γιατί, αφού είναι τόσο χάλια, παράγετε ηχεία με παθητικά φίλτρα;
Γιατί δεν είμαστε και τόσο αυτοκαταστροφικοί! Γνωρίζουμε ότι είναι αδύνατον να πείσεις μεγάλη μερίδα του κοινού για την αξία των ενεργών ηχείων. Αν δεν παράγουμε συμβατικά ηχεία θα χάσουμε ολόκληρες αγορές. Για παράδειγμα, κανένας Ιάπωνας δεν θα αγόραζε ενεργό ηχείο. Είναι αντίθετο προς την audiophile κουλτούρα τους η οποία επιβάλει πολλούς ενισχυτές έξω από το ηχείο.
Εντάξει κιμων; Σου "κάνει" η επίσημη θέση στο ζήτημα αυτό, από την ATC αυτοπροσώπως;

Διότι "δε σου κάνει" προφανώς η δική μου "άποψη" για τα παθητικά κρος που τα φωνάζω 12+ χρόνια σερί εδώ μέσα, ούτε καν δέχεσαι πως το "μόνιτορ" ηχείο το "κακό" το "στουντιακό" έχει θέση στο σπίτι μας, αλλιώς δε θα ρωτουσες για χιλιοστή φορά τα χιλιοειπωμένα!

Να να, στο λέει ο Χατζησταμος:
, οι συσκευές studio δεν είναι Hi-end ?
( Ενώ στην πραγματικότητα είναι ως επι το πλείστον πολύ καλύτερες συσκευές και ποιό Hi-end απο τις Hi-Fi και σε απείρως καλύτερες τιμές ?
Η δύναμη της λογικής, δες πότε άρχισα να προτείνω ως μόνες λογικές επιλογές σε κάθε κοστολογιο τα ενεργά ηχεία, πχ της τότε κλαϊν μαϊν, εδώ και αιώνες!

Εντάξει, προφανώς είμαι παπαγαλακι του Χατζησταμου εγώ, σωστά; Ασχέτως αν έλεγα τα ίδια αιώνες πριν ο Χατζησταμος βρει το φόρουμ, ε; Ήξερα από πριν ότι θα έμπαινε κάποτε, κι έστρωνα το χαλί, ε; Βρε δε ντρεπομαστε λίγο λέω γω...

Αλλά ναι, τζάμπα καίει η λάμπα, ότι πεις.
"Έχεις δίκιο".

Ουφ, καταντάει βαρετό. Δεν ξανασχολουμαι. Παρτε παθητικά ηχεία, ο,τι πουν τα αυτιά σας, εμπιστευτείτε τα, το αυτί ξέρει. Ειναι και θέμα γούστου. Σαφώς. Βρε...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
...
προς Bhutia,
"Η πιστότητα προς δεδομένο master"
χμ δηλαδή πάμε να αναπαράγουμε το τροποποιημένο μουσικό γεγονός και όχι να "αγγίξουμε" το αληθινό. Πιστότητα στο λάθος δεν υπάρχει.
...
Δεν θα συνεχίσω να απαντώ γιατί είμαστε εκτός θέματος.
Με εκτίμηση όπως πάντα.
.

Έχει αναλυθεί ενδελεχώς από τον υποφαινόμενο σε αλλότρια νήματα το ζήτημα της πιστότητας σε σχέση με το αυθεντικό μουσικό γεγονός στην ηχητική αναπαραγωγή.Θ'αρκεστώ εδώ να υπενθυμίσω εν συντομία ότι ο Δεύτερος Νόμος της Θερμοδυναμικής αποκλείει τα ίδια τα ηλεκτρομηχανικά μέσα από την απόλυτη ανάπλαση των μουσικών συμβάντων.
Το ΄΄αληθινό΄΄ -όπως αποκλήθηκε- δύναται ν'αναπλαστεί αντιληπτικώς και με εξαιρετική προσέγγιση μονάχα στη συνείδηση εκάστοτε ακροατή και χάρη σε σειρά κατάλληλων συνθηματικών που οφείλουν να περιέχονται στο αναπαραγόμενο σήμα- σύμφωνα με τις επιταγές του αντίστοιχου master- και όλα αυτά εφόσον οι συσκευές αναπαραγωγής σε συνδυασμό με την ακουστική συμπεριφορά του δωματίου δεν θα προβαίνουν σε καταστρεπτικές προσθαφαιρέσεις ενεργειακών συνιστωσών.

Δια του Λόγου το ασφαλές,ιδού και μια ενδεικτική δημοσίευση από νήμα αφιερωμένο σε ΄΄αντίπαλον δέος΄΄:
http://www.avsite.gr/forum/threads/Έμεινα-πάκης.144618/page-12#post-1960476

 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απο τεχνικης πλευρας θα ελεγα οτι αναδεικνυεται διαφορετικα το "υλικο" ,επετρεψε μου την αποφυγη της λεξης "καλυτερα" η "περισοτερο"(ιδιαιτερα το περισοτερο) αλλα ρωτησα για το "πνευμα" που αναφερθηκες πριν.
Μπορει αληθεια ενα βιολι που εξυνε,να ξε-ξυστει?
Moυ χαρισε προσφατα ενας φιλος μου ενα remastered δισκο του Χατζηδακι,να πω την αληθεια ουτε που τον ακουσα ξανα μετα την πρωτη φορα.Απλα δεν,ουτε σε θεμα ηχου,ουτε πνευματος imo.
Είσαι άσχετος είσαι και εμπαθής.

Αν θες να δείς πως φτιάχνεις τον ήχο ενός βιολιού που ξύνει ευχαρίστως να σου κάνω ένα σεμινάριο δωρεάν.

Αν εννοείς πως δεν σου άρεσε δίσκος του Χατζιδάκι που έκανα remastering υπάρχουν 3 θέματα πρός συζήτηση.

1. Δεν ξέρεις να ακούς αφού δεν ξέρεις ούτε πως ένα βιολί ακούγεται φυσικό και πότε ξύνει

2. Δεν είχα καλό υλικό πρός επεξεργασία γιατί πολλές φορές μου έφερναν σκουπίδια 2ης η 3ης γενιάς master και έχω κάνει θάυματα αλλά δεν γίνονται πάντα θαύματα

3. Δεν έκανα εγώ το δίσκο ( ακόμα και αν γράφει το όνομα μου !!). Ουσιαστικά τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχω κάνει δίσκο και σε διάφορες αναπαραγωγές κρατάνε το όνομα μου και βάζουν παιδάκια να κάνουν νέα αμφίβολα transfer

Οπότε πες μου δίσκο τίτλο, εταιρεία , έκδοση κλπ και θα σου απαντήσω συγκεκριμένα.

Αυτό που δεν επιτρέπεται ακόμα και στα όρια ενός χαλαρού forum όπως αυτό, είναι οι υπόνοιες σε κάποιον που την δουλειά του ξέρουν απο την Αμερική μέχρι την Αυστραλία, πως δεν την κάνει καλά, γιατί άκουσες ένα δίσκο του Χατζιδάκι που δεν σου άρεσε η δεν ξέρω τι.

Φαντάσου να ήσουν στην Αμερική και να έγραφε σε ενα forum ο Ludwig η ο Katz και να τους έλεγες " ... ξέρεις ο δίσκος των Roling Stones που έκανες remastering δεν... δεν ... μου αρέσει " και φτιάχνεται το βιολί που ξύνει ? "

Θα γέλαγε όλο το forum, αλλά εδώ είναι Ελλάδα οπότε .... " δίκιο έχεις " πάμε παρακάτω
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
[moderation]Προσέξτε όλοι με τις προσωπικές προσβολές. Δεν θα υπάρξει δεύτερη προειδοποίηση.[/moderation]









PS. Υπάρχουν και τα υπόλοιπα. Τα παλιά. ;)
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
Είσαι άσχετος είσαι και εμπαθής.

Αν θες να δείς πως φτιάχνεις τον ήχο ενός βιολιού που ξύνει ευχαρίστως να σου κάνω ένα σεμινάριο δωρεάν.

Αν εννοείς πως δεν σου άρεσε δίσκος του Χατζιδάκι που έκανα remastering υπάρχουν 3 θέματα πρός συζήτηση.

1. Δεν ξέρεις να ακούς αφού δεν ξέρεις ούτε πως ένα βιολί ακούγεται φυσικό και πότε ξύνει

2. Δεν είχα καλό υλικό πρός επεξεργασία γιατί πολλές φορές μου έφερναν σκουπίδια 2ης η 3ης γενιάς master και έχω κάνει θάυματα αλλά δεν γίνονται πάντα θαύματα

3. Δεν έκανα εγώ το δίσκο ( ακόμα και αν γράφει το όνομα μου !!). Ουσιαστικά τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχω κάνει δίσκο και σε διάφορες αναπαραγωγές κρατάνε το όνομα μου και βάζουν παιδάκια να κάνουν νέα αμφίβολα transfer

Οπότε πες μου δίσκο τίτλο, εταιρεία , έκδοση κλπ και θα σου απαντήσω συγκεκριμένα.

Αυτό που δεν επιτρέπεται ακόμα και στα όρια ενός χαλαρού forum όπως αυτό, είναι οι υπόνοιες σε κάποιον που την δουλειά του ξέρουν απο την Αμερική μέχρι την Αυστραλία, πως δεν την κάνει καλά, γιατί άκουσες ένα δίσκο του Χατζιδάκι που δεν σου άρεσε η δεν ξέρω τι.

Φαντάσου να ήσουν στην Αμερική και να έγραφε σε ενα forum ο Ludwig η ο Katz και να τους έλεγες " ... ξέρεις ο δίσκος των Roling Stones που έκανες remastering δεν... δεν ... μου αρέσει " και φτιάχνεται το βιολί που ξύνει ? "

Θα γέλαγε όλο το forum, αλλά εδώ είναι Ελλάδα οπότε .... " δίκιο έχεις " πάμε παρακάτω
Κατ'αρχην να πω οτι δεν σε γνωριζω,απο τα λεγομενα σου καταλαβα την ιδιοτητα σου.
Και δεκτον,με βαση την ιδιοτητα και εμπειρια σου,στον τομεα σου ειμαι ασχετος.
Το εμπαθης ομως ? Εστω. Ειπα ΙΜΟ και αυτο θα επρεπε να μεταφραστει ακριβως ετσι.
Δεν γνωριζω δουλειες σου,αλλα ουτε εχω κανενα λογο να αμφισβητω τις ικανοτητες σου.
Τωρα που συνεδεσα την ιδιοτητα σου με το ονομα σου που αναφερθηκε σε προηγουμενα ποστ,και ειδα τον δισκο καταλαβα την σχεση.Καμια προθεση για να σε προσβαλω δεν υπηρχε εξ'αλλου γιατι να θελω μη γνωριζοντας σε ?
Εκανα μια ερωτηση ,πως γινεται αν ηχογραφηθει παραμορφωμενο ενα βιολι, να διορθωθει.Την εμπαθεια που την βλεπεις?Εχουμε να χωρισουμε κατι?Δεν νομιζω.
Οσον αφορα το αν μια ηχογραφιση η ενα remastering αρεσει η δεν αρεσει σε καποιον ,ειναι κατι που γινεται συνεχως και απο πολλους,ασχετους,και σχετικους.
Γιατι να γαλασει καποιος? Ειναι βεβαια και αυτο δικαιωμα του.
Εχω ακουσει και γω αρνητικα σχολια για δουλειες μου,και μαλιστα απο γνωστους που ηξεραν οτι επροκειτο για δουλειες μου.Δεν πιστευα ποτε ουτε πιστευω οτι θα αρεσουν σε ολους οι δουλειες μου.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.302
Reaction score
7.781
Εντάξει, προφανώς είμαι παπαγαλακι του Χατζησταμου εγώ, σωστά;
Εσυ εισαι παπαγαλακι του Μπρουνο ειπαμε. Τι μπερδευεσαι?

Παρτε παθητικά ηχεία, ο,τι πουν τα αυτιά σας, εμπιστευτείτε τα, το αυτί ξέρει.
Εμ βεβαια θα παρουμε παθητικα!
Τι θα τα κανουμε τα ενκορ που μας εβαλες να παρουμε?:D
Για πες κανα καλο 5-10Κ.
Ή να ρωτησω τον Μπουτχια που τα ακουσε με τα αυτια του στο Μοναχο?:p
Αλλα αυτος μονο κατι χρησμους βγαζει!:laugh:
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
13.876
Reaction score
20.367
Διαβάζοντας το post του PURETONE στο οποίο απαντάς δεν διέκρινα κάτι το οποίο να προκαλέσει τους χαρακτηρισμούς που του απηύθυνες.

Λυπάμαι.

Ελπίζω η προειδοποίηση του Zizik να πιάσει τόπο.
 

Μηνύματα
8.990
Reaction score
12.406
Η πιστότητα προς δεδομένο master"
χμ δηλαδή πάμε να αναπαράγουμε το τροποποιημένο μουσικό γεγονός και όχι να "αγγίξουμε" το αληθινό. Πιστότητα στο λάθος δεν υπάρχει.
ξεμαλιαζονται για το πως ..θα ακουσουμε το λαθος..:)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.318
Μηνύματα
2.858.384
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top