Bullying (Kii Audio Three)

Μηνύματα
851
Reaction score
748
Ακόμα περιμένω απάντηση για αυτό. Δεν είδες την προηγούμενη αναφορά που σου έκανα; Ή δε θες να απαντήσεις;
Μα νομίζω σου απάντησε ο vet. Τι άλλο να πω εγω ? :rofl:


Προσωπικά δεν μου αρέσει ένα τοοσο μικρό sweet spot.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Αν και το πρώτο σκέλος δεν το αντιλήφθηκα πλήρως...
Αναφέρεται με μια πρόσφατη δική σου παρατήρηση περί ΄΄ιστορικών στιγμών΄΄ που αναμενόταν να βιώσουν κάποτε τα μέλη...
Ρε μπάσο έχει;
...
Ο μπουτχιας είναι μπανγκενολουφσενάκιας, μάλλον θα κυκλοφορεί και με αϊφόνι, μπρρρρ:gotcha:
Ναι...Σαν και το δικο σου,όχι όμως.:D
...
Τα B&O πάντοτε τα συμπαθούσα από τα παιδικά μου χρόνια...Ευτυχώς,δεν υπήρχαν iphone τότε.
Έχω στην κατοχή μου διαφορετικές εκδόσεις του τελευταίου,χάρη σε δώρα που μου έχουν κάνει.
Καλύτερα...σιφόνι παρά το αϊφόνι.:lolsign:
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.266
Reaction score
93.665
Ρε π@υστη μου σε αυτό το σάιτ οτι θέμα ανοίξω μου το γ..μ..τε:o...ακόμη και τις αγγελίες...
αμα κοιμηθεί ο μπέμπης νωρίς θα γράψω .....
Εσύ φταις.

Κατανοείς φαντάζομαι πόσο σώφρων ενέργεια είναι η αποφυγή ανάλογων...ιστορικών στιγμών για κάποιους...:sneaky:
Προτείνεται πάντως να καθυστερήσουν για μερικούς...μήνες οι ακροαματικές εντυπώσεις από το ολοκληρωμένο setup.Να καλλιεργηθεί ολίγον τι σασπένς και να εκδηλωθούν άπαντες και παντοιοτρόπως βρε παιδί μου...
Κι άλλο; :o

30 σελίδες μαλλιοτραβιόμαστε, κι ο Γκόνης έχει βάλει 3 φωτογραφίες μόνο...:D
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.792
Reaction score
11.032
Προσωπικά δεν μου αρέσει ένα τοοσο μικρό sweet spot.
Φοβάμαι πως και το θέμα του sweet spot άπτεται ανάγνωσης pdf. Ή του συγκεκριμένου post: (Και κάποιων παλαιότερων του bhutia που όμως δεν τα βρίσκω.)

"Στο δικό μου χώρο ακρόασης, που το γέμισα με διάχυση και έχω πολύ καλούς χρόνους αντήχησης σε όλο το φάσμα (edit: και ελεγχόμενες ανακλάσεις), θα προτιμούσα ηχείο με όσο το δυνατόν πιο ευρύ πεδίο πλήρους και ομοιόμορφης διασποράς, ιδανικά μία παλλόμενη σφαίρα.
...
Η υποχρεωτική καθήλωση σε μία ιδανική θέση ακρόασης πολύ περιορισμένων φυσικών διαστάσεων (πολύ στενό σουιτ σποτ σε πλάτος και ύψος) δεν είναι ευχάριστη, αλλά είναι αναγκαία και ικανή συνθήκη σε ακατάλληλο χώρο, με ένα ακόμα φραγμό, αυτόν της υψηλής στάθμης ακρόασης."
 
Last edited:







ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Τωρα που συνεδεσα την ιδιοτητα σου με το ονομα σου που αναφερθηκε σε προηγουμενα ποστ,και ειδα τον δισκο καταλαβα την σχεση.Καμια προθεση για να σε προσβαλω δεν υπηρχε εξ'αλλου γιατι να θελω μη γνωριζοντας σε ?
A... μετά είδες το δίσκο και την σχέση.

Όσα χρόνια είμαι στο forum τουλάχιστον 4-5 φορές κάποιος θυμήθηκε τον Χατζιδάκη και remastering που έκανα και δεν του άρεσε υποτίθετε για να προσάψει κάτι στα λεγόμενα μου.

Οπότε moderator μπορώ να εκνευρίζομαι και λιγάκι ε...

ΟΚ, ας δεχτώ πως δεν ήξερες. Βγάλε την πρώτη αγενή μου φράση ( ήμουν υπεβολικός , δεν θα έπρεπε αλλά εξήγησα το λόγο ) και διάβασε την απάντηση μου απο εκεί και μετά.

Και ναι, όταν έκανα μια δουλειά που έλεγχα, ήταν σε πολύ υψηλό επίπεδο.
Δεν ρωτάς ένα γιατρό αν ξέρει να κάνει επέμβαση σε ασθενή. Εννοείται
Ούτε ρωτάει κάποιος την γνώμη σου αν η εγχείρηση είναι επιτυχημένη. Εννοείται
Ούτε θα καθίσει να εξηγήσει 20-30-40 χρόνια σπουδών και εμπειρίας για το πως και τι έκανε.

Και δεν υπάρχει κάτι καλύτερο ? Όλα είναι τέλεια ?

Σε σε αυτό το υψηλό επίπεδο κάποιος άλλος εξαίρετος συνάδελφος μπορεί να το βελτίωνε ακόμα ποιό πολύ , ανάλογα την προσέγγιση, την ημέρα, το αρχικό master κλπ

Π.Χ σε ένα βιολί που ξύνει σημαίνει πως περιοχές του οργάνου και κύρίως το σώμα του στα μεσοχαμηλά και τα μεσαία έχουν χαθεί στην ηχογράφηση από επιλογή μικρόφώνου, θέση μικροφώνου, τον ήχο του κάθε μουσικού, τις αντηχήσεις της αίθουσας που μπορεί να είναι άδεια και ζωντάνη, την ποιότητα των μέσων ηχογράφησης και την ρύθμισή τους.

Κάνοντας συχνοτικό " reverse engineering" λέξη της μόδας στις μέρες μας, επαναφέρεις τις περιοχές που λοίπουν για ένα όργανο ώστε να ακοστεί όσο το δυνατόν ποιό φυσικό.

¨Ολοι οι δυνητικοί mastering engineer θα ακούσουν σε κλάσμα του δευτερολέπτου το πρόβλημα, στην τελική ρύθμιση θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις αλλά στην ίδια βασική ιδέα.

Αυτό με μια αναλογία, μπορεί να γίνει και σε δωμάτια που ακούμε μουσική. Να ομαλοποιήσεις mode και θέματα χώρου, η προβλήματα τονικά για μεγαλύτερη αληθοφάνεια της αναπαραγωγής.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
A... μετά είδες το δίσκο και την σχέση.
Ναι μετα , αφου διαβασα το ποστ σου.
Το ειπα ακομη μια φορα σε μια συζητηση στο διπλανο φορουμ λιγο μετα που μου χαρισαν τον δισκο,πολυ πριν "συναντηθουμε" εδω.Kαι τοτε τον ηχο του δισκου σχολιασα και οχι τις ικανοτητες κανενος ηχοληπτη.
Ουτε τοτε ουτε τωρα σε ηξερα.
 
Last edited:


vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.246
Reaction score
8.146
Για όσους αναζητούν... ΕμπΥριες ακροάσεων και περιγραφές...

Quote:
Originally Posted by carloff
I haven't heard anything better. The instruments are simply in air. Uknown experience to me yet


exactly my impression....was listening to some acapella group on them and i could exactly hear at which position everyone stood in front of the mic.

phantom center was stunning (and i have a trinnov optimizer in my studio so i know how tight the center can get)

Yes I could really hear how wide the instruments in the air are - not only where they are located. And also so detailed and yet pleasant sound . I could hear every mistake in my mix which I know about but cannot properly hear on the other speakers - and they - the mistakes- are only muddying mix. Amazing experince my Kh are sold and in January i'm looking forward a lot !i expect new level in my mixies .
 

I

iason

Guest
A... μετά είδες το δίσκο και την σχέση.

Όσα χρόνια είμαι στο forum τουλάχιστον 4-5 φορές κάποιος θυμήθηκε τον Χατζιδάκη και remastering που έκανα και δεν του άρεσε υποτίθετε για να προσάψει κάτι στα λεγόμενα μου.

Οπότε moderator μπορώ να εκνευρίζομαι και λιγάκι ε...

ΟΚ, ας δεχτώ πως δεν ήξερες. Βγάλε την πρώτη αγενή μου φράση ( ήμουν υπεβολικός , δεν θα έπρεπε αλλά εξήγησα το λόγο ) και διάβασε την απάντηση μου απο εκεί και μετά.

Και ναι, όταν έκανα μια δουλειά που έλεγχα, ήταν σε πολύ υψηλό επίπεδο.
Δεν ρωτάς ένα γιατρό αν ξέρει να κάνει επέμβαση σε ασθενή. Εννοείται
Ούτε ρωτάει κάποιος την γνώμη σου αν η εγχείρηση είναι επιτυχημένη. Εννοείται
Ούτε θα καθίσει να εξηγήσει 20-30-40 χρόνια σπουδών και εμπειρίας για το πως και τι έκανε.

Και δεν υπάρχει κάτι καλύτερο ? Όλα είναι τέλεια ?

Σε σε αυτό το υψηλό επίπεδο κάποιος άλλος εξαίρετος συνάδελφος μπορεί να το βελτίωνε ακόμα ποιό πολύ , ανάλογα την προσέγγιση, την ημέρα, το αρχικό master κλπ

Π.Χ σε ένα βιολί που ξύνει σημαίνει πως περιοχές του οργάνου και κύρίως το σώμα του στα μεσοχαμηλά και τα μεσαία έχουν χαθεί στην ηχογράφηση από επιλογή μικρόφώνου, θέση μικροφώνου, τον ήχο του κάθε μουσικού, τις αντηχήσεις της αίθουσας που μπορεί να είναι άδεια και ζωντάνη, την ποιότητα των μέσων ηχογράφησης και την ρύθμισή τους.

Κάνοντας συχνοτικό " reverse engineering" λέξη της μόδας στις μέρες μας, επαναφέρεις τις περιοχές που λοίπουν για ένα όργανο ώστε να ακοστεί όσο το δυνατόν ποιό φυσικό.

¨Ολοι οι δυνητικοί mastering engineer θα ακούσουν σε κλάσμα του δευτερολέπτου το πρόβλημα, στην τελική ρύθμιση θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις αλλά στην ίδια βασική ιδέα.

Αυτό με μια αναλογία, μπορεί να γίνει και σε δωμάτια που ακούμε μουσική. Να ομαλοποιήσεις mode και θέματα χώρου, η προβλήματα τονικά για μεγαλύτερη αληθοφάνεια της αναπαραγωγής.
Αγαπητέ φίλε ,αφού εχω διαβασει αυτά που εχεις αναφερει στα ποστ σου και εγω δεν σε γνωρίζω αλλα βασει με τα λεγόμενά σου εχεις μεγάλη εμπειρία από ενεργά ηχεία και άλλα πολλά.
Θα θεσω ενα απλό ερωτημα ,μπορεις να προτείνεις ενα ζευγος ενεργων ηχείων με ενα κοστος 5000 ευρώ που να στέκονται καλυτερα σε ενα οικιακό αφρόντιστο χωρο απο ενα ζευγος παθητικων ηχειων ?
Σε ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντησή σου.
Φιλικά Ιάσων .
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.013
I could really hear how wide the instruments in the air are - not only where they are located.
Εκανα ακριβως το ιδιο σχολιο σημερα το απογευμα στο σπιτι του wizzy περιγραφοντας τις διαφρες δυο ακροασεων του ιδιου τραγουδιου που ακουσαμε.
Προσπαθωντας να του περιγραψω αυτο που ηθελα,θυμηθηκα το σχολιο ενος φιλου παλαιοτερα που ειπε για μια γυναικεια φωνη ,οτι ακουγοντας την το στομα της ακουγοταν τεραστιο σαν ρινοκερου ........ χαχαχα.
 

Μηνύματα
348
Reaction score
685
Για όσους αναζητούν... ΕμπΥριες ακροάσεων και περιγραφές...

Quote:
Originally Posted by carloff
I haven't heard anything better. The instruments are simply in air. Uknown experience to me yet


exactly my impression....was listening to some acapella group on them and i could exactly hear at which position everyone stood in front of the mic.

phantom center was stunning (and i have a trinnov optimizer in my studio so i know how tight the center can get)

Yes I could really hear how wide the instruments in the air are - not only where they are located. And also so detailed and yet pleasant sound . I could hear every mistake in my mix which I know about but cannot properly hear on the other speakers - and they - the mistakes- are only muddying mix. Amazing experince my Kh are sold and in January i'm looking forward a lot !i expect new level in my mixies .
carl orff ?:confused: instruments are simply in air ? :O_o:

spooky stuff :D
 



Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.558
Μηνύματα
2.864.330
Members
37.930
Νεότερο μέλος
l.koustimpis@visualacoust
Top