Ιστορίες hi end για κλάματα: Director's Cut (Τα κομμένα)

Μηνύματα
731
Reaction score
616
Απολύτως σεβαστό αυτό, αν είναι να χαίρεται ο χομπιστας βλέποντας τις συσκευές, πάω πάσο, το δέχομαι, το σέβομαι σαν επιλογή, και χαίρομαι και γω με τη δική σας χαρά, και απορω γιατί επανέρχεται το θέμα αφού απάντησε ήδη ο ημίθεος επί τούτου, εξηγώντας ότι αποτελεί άλλο χόμπι, και επιτρεψτε μου να προσθέσω και να εξηγήσω πως αυτό ακριβώς είναι το χόμπι του χάι εντ, αλλά δυστυχώς εγώ ασχολούμαι μόνο με το χάι φαϊ εδώ και μία 15-ετια γεμάτη, κι εσείς επιμενετε να προσπαθείτε να συνδεσετε αυτά τα δύο διαφορετικά χόμπι, επειδή έχουν και τα δύο σχέση με την αναπαραγωγή ήχου, όμως δυστυχώς η σύνδεση είναι ανεπιτυχής, το ένα έχει στόχο το μάτι και την ικανοποίηση διάφορων αισθήσεων (υπερηφάνειας, γοήτρου, επίδειξης, καλαισθησίας, κατοχης μηχανήματος από εταιρείες θρύλους, ευκολίας στην τραμπα, κλπ), ενώ το άλλο έχει στόχο μόνο την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής, ουδεμία σχέση με χαρές και πανηγύρια..
Θα χαιρομουν να πιουμε καποια στιγμη ενα καφε απο κοντα. Το πληκτρολογιο δεν βοηθαει...:drinks:
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
...
Έτσι είναι η νευροφυσιολογια και έτσι λειτουργεί μέχρι και ή μετάφραση του πόνου.
...
Αυτή η πολυθρύλητη μετάφραση του...πόνου είναι στενά συνυφασμένη με τα υψιτελή ζητούμενα και συνάμα πηγή των προκατασκευασμένων δικαιολογιών περί προσωπικού γούστου.Εφόσον λοιπόν αγαπητοί συμπολίτες δεχόμασταν ότι μια ενασχόληση διέπεται από κανόνες υποκειμενικής φύσης,καθίσταται εξίσου άκυρη με τους αντικειμενικούς παράγοντες -έως δε κι...επιζήμια για το ακροαματικόφιλο κοινό- η κατάθεση υποκειμενικών δεδομένων και νουθεσιών σχετικών με τα εξαρτήματα εκείνης από πηγές αλλότριες προς τον εκάστοτε δέκτη-χρήστη.
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
Αυτή η πολυθρύλητη μετάφραση του...πόνου είναι στενά συνυφασμένη με τα υψιτελή ζητούμενα και συνάμα πηγή των προκατασκευασμένων δικαιολογιών περί προσωπικού γούστου.Εφόσον λοιπόν αγαπητοί συμπολίτες δεχόμασταν ότι μια ενασχόληση διέπεται από κανόνες υποκειμενικής φύσης,καθίσταται εξίσου άκυρη με τους αντικειμενικούς παράγοντες -έως δε κι...επιζήμια για το ακροαματικόφιλο κοινό- η κατάθεση υποκειμενικών δεδομένων και νουθεσιών σχετικών με τα εξαρτήματα εκείνης από πηγές αλλότριες προς τον εκάστοτε δέκτη-χρήστη.
Αυτο μετα απο μπυρονια δυσκολο να το διαβασεις....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.329
Γενικά "δύσκολο" είναι το διάβασμα των κατά μπουτχια ευαγγελίων στους φιλικά κείμενους προς τις υποκειμενικές ακροάσεις, ασχέτως κατανάλωσης αλκοολούχων ηδύποτων :angel:
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
Γενικά "δύσκολο" είναι το διάβασμα των κατά μπουτχια ευαγγελίων στους φιλικά κείμενους προς τις υποκειμενικές ακροάσεις, ασχέτως κατανάλωσης αλκοολούχων ηδύποτων :angel:
Αυτο ΠΡΕΠΕΙ να χεις πιει μπυρονια για να το διαβασεις....
:acute::gotcha:
 

Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.181
Ισως αυτά που πολύ δογματικά υποστηρίζει ο ear να μην αρέσουν στους περισσότερους από μας. Δεν ασπάζομαι τις απόψεις του αλλά συμφωνώ σε κάποια σημεία. Και εγώ με ενεργή πολυενίσχυση δουλεύω , χωρίς dsp , και με αναλογικό ενεργό κρος.Τα ενισχυτικά μου είναι εκτός των ηχείων φυσικά , δεν θα χωρούσαν με τίποτα μέσα , και ούτε τα ήθελα ποτέ μέσα να τρώνε σφαλιάρες από τα 15ιντσα. Επίσης όλα τα ενισχυτικά είναι ΑΒ, και όχι Δ. Τα ηχεία μου μου αρέσουν. Αυτό είναι το ζητούμενο άλλωστε. Ο χώρος είναι αφρόντιστος και μάλλον έτσι θα παραμείνει προς το παρόν. Αργότερα κάτι θα κάνω. Όμως σαφώς και δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι το παθητικό κρος είναι απαραίτητα πάντα για πέταμα.
Υπάρχουν τα νέα ηχεία του φίλου μου που κάναμε τους ΑΥΛΟΥΣ με παθητικό κρος τα οποία παίζουν εξαιρετικά. Με εξαίρετες μονάδες , πειραγμένες από τον ίδιο , και παθητικό κρός με πηνία τυλιγμένα από τον ίδιο και γενικά όλο το κρός είναι σχεδιασμένο μετρημένο και υλοποιημένο από τον ίδιο . Και μετρημένο και μια χαρά. Τα δε ηχεία του τρίδρομα με 15ιντσο , 4,5 μιντ θόλου και 1,5 ιντσα τουίτερ θόλου σκοτώνουν και δεν έχουν να ζηλέψουν σχεδόν τίποτα από τα δικά μου. Οποιος ενδιαφέρεται κανονίζουμε και ακρόαση.
 






costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.329
Τα δε ηχεία του τρίδρομα με 15ιντσο , 4,5 μιντ θόλου και 1,5 ιντσα τουίτερ θόλου σκοτώνουν και δεν έχουν να ζηλέψουν σχεδόν τίποτα από τα δικά μου.
Το θέμα αγαπητέ τζωνη μου, δεν είναι αν οι νέοι αυλοί με το ωραιότατο παθητικό τους κρος, έχουν ή δεν έχουν να ζηλέψουν από τα δικά σου ηχεία.

Το θέμα είναι αν μπορείς να αποδείξεις, εσύ ή ο κατασκευαστής τους, ότι δεν έχουν να ωφεληθούν σε τίποτα από τη χρήση ενεργού κρος και πολυενίσχυσης.

Διότι, έρχομαι γω ο εγκάθετος που σας ξεβολευω λιγάκι, και λέω ότι μπορώ να αποδείξω πως με ενεργή πολυενίσχυση θα παίξουν καλύτερα, κι επίσης λέω πως αδιαφορώ πλήρως για την ποιότητα των υλικών του κρος, διότι τον κώλο σας κάτω να βαρατε με υλικά κρος, δε θα φτάσετε ποτέ το αποτέλεσμα ενός απλού "αναλογικού" ενεργού κρος, με πολλαπλά ενισχυτικά παραμασχαλα.

Διαφωνεις μήπως; ;)

Το αν έχεις ενισχυτή μέσα στο ηχείο ή σπ'εξω, είναι αδιάφορο.
Σημασία έχει αν ο τελικός ενισχυτής συνδέεται κατευθείαν με ένα μεγάφωνο, να παίζει συγκεκριμένο τμήμα του φάσματος, ή αν ο ίδιος ενισχυτής συνδέεται με ένα παθητικό κρος και μέσω αυτού συνδέεται με διάφορα μεγάφωνα, ώστε να παίζει όλο το ακουστικό φάσμα. Δεν είναι καθόλου το ίδιο, ε; ;)
 
Last edited:

Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.181
Λοιπόν , δεν διαφωνούμε ακριβώς. Όμως να σου πω τα εξής. Τα μόνα υλικά που υπάρχουν στο παθητικό και απουσιάζουν από το ενεργό είναι τα πηνία. Αντιστάσεις και πυκνωτές υπάρχουν και στα δύο . Είτε Metal film και κάτι άλλες Special είτε όχι. Αλλά οι διαφορές δεν είναι εκεί. Η αυτεπαγωγή ενός πηνίου πόσο Phase shift να σου κάνει? 45 μοίρες , έδεν χάλασε και ο κόσμος.
Οσο για το τι παίζει ο κάθε ενισχυτής στο ενεργό , ναι φυσικά ο καθένας παίζει τον δικό του δρόμο. Ο μόνος που δουλεύει όμως σχετικά υπερωρίες είναι αυτός του σαμπ (στο δικό μου σύστημα) που μπορεί και όντως φτάνει τα 300rms σε πρόγραμμα με μπάσσα. Ολοι οι άλλοι δουλεύουν με 1-2-5 10 το πολύ watts. Αυτός δε του tweeter σπάνια παίζει πάνω από 1 watt. Τα ΄όργανά τους είναι όλα καλιμπραρισμένα και ελεγμένα ότι δείχνουν σωστά.
Όπως αντιλαμβάνεσαι η υπάρχουσα ισχύς περισσεύει. Σε τι λοιπόν θα σε χάλαγε ένας 2χ300/8 να οδηγεί τα ίδια 4 μεγάφωνα μέσω ενός καλού παθητικού κρός? Φυσικά και δεν θα παίξει το ίδιο αλλά οι διαφορές θεωρώ ότι δεν είναι τραγικές.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.329
Ξεκινάς το συλλογισμό σου με λάθος παραδοχή:

Τα μόνα υλικά που υπάρχουν στο παθητικό και απουσιάζουν από το ενεργό είναι τα πηνία.
Λάθος. Στο ενεργό ηχείο, εξ'ορισμού, δεν υπάρχει κανένα παθητικό υλικό μεταξύ ενισχυτή και μεγαφώνου.

Ούτε πυκνωτές, ούτε αντιστάσεις, για όνομα!

Το τι κάνεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος, αδιάφορο.

Φυσικά και δεν θα παίξει το ίδιο αλλά οι διαφορές θεωρώ ότι δεν είναι τραγικές
Το τι θεωρεις εσύ ή εγώ, αδιάφορο επίσης.
Είναι ή δεν είναι πιο σωστό; Αυτό μετράει.
Και είναι πιο σωστό.
Εκεί τελειώνει η οποιαδήποτε "θεωρία".

Αυτά είναι χειροπιαστά πραγματακια, έχουν αποδειχθεί πλήρως και τελεσίδικα. Το να τα αμφισβητουμε δεν είναι σοφό. ;)
δεν διαφωνούμε ακριβώς
Το ξέρω.;)
 

Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.181
Κροςς , ενεργό και παθητικό κροςς Κώστα . Εκεί γίνεται ο διαχωρισμός συχνοτήτων. Αν και επειδή με τσιγκλάς ..
Δε μου λές μέσα στον κάθε τελικό δεν υπάρχουν πυκνωτές και αντιστάσεις και πηνία στην πορεία του σήματος?
Δλδ αυτά δεν πιάνονται? Αδιάφορο της τάξης του ενισχυτή.
 

Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.181
Τς τς τς , ACCUPHASE , YAMAHA, ποταπά γιαπωνεζάκια . Πάρε κανά KRELL να βρείς την υγειά σου. Ασχετο αν το cd πλέον είναι παρωχημένο ως μέσο αναπαραγωγής.
 

zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Ούτε πυκνωτές, ούτε αντιστάσεις, για όνομα!
Πυκντωτές, αντιστάσεις και opamps, είναι τα υλικά που αποτελούν ένα Αναλογικό ενεργό κρος, αντίστοιχα και στα ψηφιακά με την διαφορά ότι τα opamps μπορεί να είναι μέσα στο τσιπ ή εκτός.

Σε κάθε περίπτωση η ένταξη των ενεργών crossover εντός του ηχείου είναι ένας συμβιβασμός, όπως συμβιβασμός είναι να βάζεις τους ενισχυτές εντός της καμπύνας, πόσο μάλλον πίσω από το woofer.

Οι λόγοι είναι οι εξής, Κραδασμοί, EMI, Θερμοκρασία.

Τα πλεονεκτήματα των ενεργών cross, φθίνουν όταν αυτά εντάσσονται εντός του ηχείου.

Ειδικά τα Αναλογικά ενεργά κρος, ανήκουν σε παλαιότερη εποχή και θα έπρεπε να είχαν καταργηθεί για τους ίδιους λόγους που καταργήθηκαν τα Αναλογικά EQ που ήταν standard σε κάθε σύστημα τις δεκαετίες '70 & '80.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.602
Μηνύματα
2.865.616
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top