Πείτε μια γνώμη

Μηνύματα
423
Reaction score
39
Καλησπέρα σε όλους,
μιας και πήρα την απόφαση να αντικαταστήσω το S Max 2.5T που έχω , άρχισα να ψάχνω για το νέο αντικαταστάτη.Δεν είχα κανένα παράπονο από το πολυμορφικό μου, αντιθέτως ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος (χώροι άστα να πάνε/ μοτέρ επίσης άστα να πάνε/ κόστος συντήρηση της πλάκας/ καινούριοι φόροι ....άστα να πάνε...). Ο λόγος της αλλαγής είναι καθαρά οικονομικός. Στοχεύω σε 1500-1800 κ.εκ. βενζίνη.Βρήκα νέο αγοραστή για το S Max. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω... Αρχικά πήγα να δω το Κuga σε καινούριο. Στόχευα στο 1500άρι βενζίνη αν και τεστ έκανα το ντιζελ γιατί δεν υπήρχε σε βενζίνη. Απόλυτα θετικές οι εντυπώσεις σε όλα τα επίπεδα. Οι λίγο μικρότεροι χώροι σε σχέση με το S Max , δε με ενοχλούν αφού τα 3 μου παιδιά έχουν μεγαλώσει σε σημείο που δεν έχω τόση μεγάλη ανάγκη τον τεράστιο χώρο αποσκευών.
Μετά άρχισα να έχω δεύτερες σκέψεις , να στραφώ σε μεταχειρισμένο και πιο ειδικά πάλι σε S Max ή σε Kuga στα 1600 κ.εκ. To S Max που βρήκα ήταν στην Αθήνα. Έτσι ξεκίνησα να βλέπω και την αγορά της Θεσσαλονίκης. Βρήκα λοιπόν στη Θεσσαλονίκη S Max 16άρι αλλά ντίζελ (εισαγωγής). Το οδήγησα. Τα 115 άλογα που έχει , ενώ σκεφτόμουν πως είναι πολύ λίγα για το συγκεκριμένο σκαρί, αυτό δε φάνηκε καθόλου στο δρόμο. Επαρκές και ικανοποιητικό στο δρόμο. Το παίρνω σκέφτηκα αρχικά. Όμως...από την άλλη ...τα 16άρια ντίζελ της εταιρίας γνωρίζω ότι έχουν συχνά πυκνά θέματα με τα μπεκ - κυρίως- μετά τις 100.000 Km και ενδεχομένως με την αντλία.... Δίπλα στο S Max έστεκε και ένα Galaxy επίσης ντίζελ 1600. Είπαμε όμως...Το θέμα του κινητήρα... Όπως κάνω να φύγω μετά το τεστ στο S Max πέφτει το μάτι μου πάνω σε ένα Mitsubishi ASX. Diesel 1.8 150HP. Δεν είχα ξαναοδηγήσει Mitsubishi (επιλεγόμενη τετρακίνηση). Φυσικά....το έκανα βόλτα. Μοτέρ παααρα πολύ καλό. Οδηγική συμπεριφορά επίσης πολύ καλή. Δε σε τρομάζει (ως τζιπακι) . Με χάλασε ο θόρυβος του ντίζελ...Ακουγόταν αρκετά. Συν ότι μετά τα 130 ο αεροδυναμικός θόρυβος ήταν ενοχλητικός στ αυτιά μου... Εσωτερικός διάκοσμος ,κλασσικός Γιαπωνέζικος...(Σπαρτιάτικος) .Έριξα κ μια ματιά σε κάτι άλλα τύπου Peugeot 5008...αλλά από μακρυά...Γνωστά τα θέματα με την κατανάλωση του λαδιού και τις καδένες....
Μέσα σε όλα διαβάζω και αυτό ένα πρωινό...( http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-diesel-skotwnei-pethainei_144848.asp). Πείτε μια γνώμη... Κριτήριο η ασφαλής μετακίνηση της 5μελούς οικογένειας με αυτοκίνητο 1500-1800 κ.εκ. Να μη σέρνεται. Να κινείται ικανοποιητικά (εννοώ να μην κατεβάζεις πέμπτη ταχύτητα για να βγάλεις την ανηφόρα) και να μη μου πιάνει τον κ@λο το κράτος. Τι λέτε ντίζελ (που κάνω γύρω στα
10000 + χλμ το χρόνο , εκτός πόλης) ή βενζίνη. Τι γνώμη έχετε για τα προαναφερθέντα? μεταχειρισμένο Γερμανίας? καινούριο?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.298
Reaction score
125.090
Πόσα λεφτά διαθέτεις;


Και γω είχα s-max diesel 2.0 και το έδωσα γιατί τα χαράτσια ήταν απίστευτα..
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.298
Reaction score
125.090
Ένα τυπικό οικογενειακό αυτοκίνητο, με εξαιρετικό συντελεστή αεροδυναμικής και πολύ χαμηλή κατανάλωση, απλετους χώρους και απροβλημάτιστο, είναι σε προσφορά αυτόν τον καιρό, και νομίζω πως αξίζει ένα τεστ ντραιβ.



Η τιμή του είναι απίστευτη.. ;)

Από την Τογιότα αξίζει να ρίξεις μία ματιά και σε αυτό, με χώρους για όλους.
 

D

Deleted member 23222

Guest
Πόσα λεφτά διαθέτεις;


Και γω είχα s-max diesel 2.0 και το έδωσα γιατί τα χαράτσια ήταν απίστευτα..
Πόσο απίστευτα ρε παιδιά,για πείτε...έστω ως τάξη μεγέθους
[DOUBLEPOST=1487791800][/DOUBLEPOST]
Καλησπέρα σε όλους,
μιας και πήρα την απόφαση να αντικαταστήσω το S Max 2.5T που έχω , άρχισα να ψάχνω για το νέο αντικαταστάτη.Δεν είχα κανένα παράπονο από το πολυμορφικό μου, αντιθέτως ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος (χώροι άστα να πάνε/ μοτέρ επίσης άστα να πάνε/ κόστος συντήρηση της πλάκας/ καινούριοι φόροι ....άστα να πάνε...). Ο λόγος της αλλαγής είναι καθαρά οικονομικός. Στοχεύω σε 1500-1800 κ.εκ. βενζίνη.Βρήκα νέο αγοραστή για το S Max. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω... Αρχικά πήγα να δω το Κuga σε καινούριο. Στόχευα στο 1500άρι βενζίνη αν και τεστ έκανα το ντιζελ γιατί δεν υπήρχε σε βενζίνη. Απόλυτα θετικές οι εντυπώσεις σε όλα τα επίπεδα. Οι λίγο μικρότεροι χώροι σε σχέση με το S Max , δε με ενοχλούν αφού τα 3 μου παιδιά έχουν μεγαλώσει σε σημείο που δεν έχω τόση μεγάλη ανάγκη τον τεράστιο χώρο αποσκευών.
Μετά άρχισα να έχω δεύτερες σκέψεις , να στραφώ σε μεταχειρισμένο και πιο ειδικά πάλι σε S Max ή σε Kuga στα 1600 κ.εκ. To S Max που βρήκα ήταν στην Αθήνα. Έτσι ξεκίνησα να βλέπω και την αγορά της Θεσσαλονίκης. Βρήκα λοιπόν στη Θεσσαλονίκη S Max 16άρι αλλά ντίζελ (εισαγωγής). Το οδήγησα. Τα 115 άλογα που έχει , ενώ σκεφτόμουν πως είναι πολύ λίγα για το συγκεκριμένο σκαρί, αυτό δε φάνηκε καθόλου στο δρόμο. Επαρκές και ικανοποιητικό στο δρόμο. Το παίρνω σκέφτηκα αρχικά. Όμως...από την άλλη ...τα 16άρια ντίζελ της εταιρίας γνωρίζω ότι έχουν συχνά πυκνά θέματα με τα μπεκ - κυρίως- μετά τις 100.000 Km και ενδεχομένως με την αντλία.... Δίπλα στο S Max έστεκε και ένα Galaxy επίσης ντίζελ 1600. Είπαμε όμως...Το θέμα του κινητήρα... Όπως κάνω να φύγω μετά το τεστ στο S Max πέφτει το μάτι μου πάνω σε ένα Mitsubishi ASX. Diesel 1.8 150HP. Δεν είχα ξαναοδηγήσει Mitsubishi (επιλεγόμενη τετρακίνηση). Φυσικά....το έκανα βόλτα. Μοτέρ παααρα πολύ καλό. Οδηγική συμπεριφορά επίσης πολύ καλή. Δε σε τρομάζει (ως τζιπακι) . Με χάλασε ο θόρυβος του ντίζελ...Ακουγόταν αρκετά. Συν ότι μετά τα 130 ο αεροδυναμικός θόρυβος ήταν ενοχλητικός στ αυτιά μου... Εσωτερικός διάκοσμος ,κλασσικός Γιαπωνέζικος...(Σπαρτιάτικος) .Έριξα κ μια ματιά σε κάτι άλλα τύπου Peugeot 5008...αλλά από μακρυά...Γνωστά τα θέματα με την κατανάλωση του λαδιού και τις καδένες....
Μέσα σε όλα διαβάζω και αυτό ένα πρωινό...( http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-diesel-skotwnei-pethainei_144848.asp). Πείτε μια γνώμη... Κριτήριο η ασφαλής μετακίνηση της 5μελούς οικογένειας με αυτοκίνητο 1500-1800 κ.εκ. Να μη σέρνεται. Να κινείται ικανοποιητικά (εννοώ να μην κατεβάζεις πέμπτη ταχύτητα για να βγάλεις την ανηφόρα) και να μη μου πιάνει τον κ@λο το κράτος. Τι λέτε ντίζελ (που κάνω γύρω στα
10000 + χλμ το χρόνο , εκτός πόλης) ή βενζίνη. Τι γνώμη έχετε για τα προαναφερθέντα? μεταχειρισμένο Γερμανίας? καινούριο?
Ταπεινή μου γνώμη:
Όχι μεταχειρισμένο,ιδιαίτερα Γερμανίας.
Όχι ντίζελ,κάνεις πολύ λίγα χιλιόμετρα.

Αν διαθέτεις το χρήμα,περίμενε να δεις το Σιβίκ το 1,5 ...δεν νομίζω να έρθει κάτω από 26-27χιλιάρικα όμως...
Αλλά γκάζι με Ιαπωνική εγγύηση!!!

http://www.drive.gr/test-drives/apostoli/honda-civic-15-i-vtec-turbo
 
Last edited by a moderator:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.873
Reaction score
41.080
Αν δεν χρειάζεσαι πραγματικά την τετρακίνηση αγνόησε τη. Αν θέλεις χώρους, οδηγική άνεση, και ευελιξία στο δρόμο τότε πήγαινε σε δικίνητο crossover.
από τα πιο οικονομικά και αξιόπιστα
https://www.nissan.gr/vehicles/new-vehicles/qashqai.html

Τα χιλιόμετρα που κάνεις δεν δικαιολογούν τη διαφορά τιμής σε πετρέλαιο από την άλλη στα κυβικά που ψάχνεσαι η ροπή των πετρελαιοκινητήρων χαμηλά θα σε κινούν αξιοπρεπώς και με χαμηλή κατανάλωση.
Εισαγωγής το ξεχνάς, αυτή τη στιγμή δεν συμφέρει.
Δεν λες όμως μέχρι πόσα λεφτά διαθέτεις και είναι δύσκολο να γίνουν άλλες προτάσεις.
 


D

Deleted member 23222

Guest
870€ τέλη κυκλοφορίας, κάνα 500-αρικο πολυτελείας, ασφάλιστρα στο θεό..
Ναι αλλά με τους ρύπους δεν πληρώνεις πια τόσο...
Τώρα ο φόρος πολυτελείας στο πεντακοσάρικο...αν δίνει κάποιος τριάντα με σαράντα χιλιάρικα για αυτοκίνητο θα σκεφτεί τα 40+ ευρώ το μήνα;;
 

Μηνύματα
23
Reaction score
3
Ναι αλλά με τους ρύπους δεν πληρώνεις πια τόσο...
Τώρα ο φόρος πολυτελείας στο πεντακοσάρικο...αν δίνει κάποιος τριάντα με σαράντα χιλιάρικα για αυτοκίνητο θα σκεφτεί τα 40+ ευρώ το μήνα;;
Ο κινητηρας diesel κυριως σε ι.χ 2000cc και κατω,μπηκε στη ζωη μας σαν ''μοδα'',δημιουργησε πολλες προσδοκιες αλλα με τον καιρο,αποκαλυφθηκαν οι αδυναμιες του [ρυποι,πανακρβες και συχνες βλαβες,απαιτηση για καλης ποιοτητας καυσιμα , θορυβος κλπ],με αποτελεσμα οι βενζινοκινητηρες να επανελθουν και παλι στο προσκηνιο.Προσωπικα θα επελεγα βενζινοκινητο εως 1600cc
με αρκετη ιπποδυναμη[turbo] και με οσο το δυνατον χαμηλη καταναλωση.
Επισης θα κοιταζα και για οχημα με φυσικο αεριο ,διοτι κυκλοφορουν ηδη και ειναι πολυ οικονομικα. Σε καθε περιπτωση μεινε μακρυα απο τα εισαγωγης μεταχειρισμενα πετρελαιοκινητα. Καλη επιτυχια στην προσπαθεια σου για σωστη επιλογη.
 
Last edited by a moderator:


D

Deleted member 23222

Guest
Ο κινητηρας diesel κυριως σε ι.χ 2000cc και κατω,μπηκε στη ζωη μας σαν ''μοδα'',δημιουργησε πολλες προσδοκιες αλλα με τον καιρο,αποκαλυφθηκαν οι αδυναμιες του [ρυποι,πανακρβες και συχνες βλαβες,απαιτηση για καλης ποιοτητας καυσιμα , θορυβος κλπ],με αποτελεσμα οι βενζινοκινητηρες να επανελθουν και παλι στο προσκηνιο.Προσωπικα θα επελεγα βενζινοκινητο εως 1600cc
με αρκετη ιπποδυναμη[turbo] και με οσο το δυνατον χαμηλη καταναλωση.
Επισης θα κοιταζα και για οχημα με φυσικο αεριο ,διοτι κυκλοφορουν ηδη και ειναι πολυ οικονομικα. Σε καθε περιπτωση μεινε μακρυα απο τα εισαγωγης μεταχειρισμενα πετρελαιοκινητα. Καλη επιτυχια στην προσπαθεια σου για σωστη επιλογη.
Δεν έχουν τέτοιες αδυναμίες τα ντίζελ.
Τα τούρμπο που περιγράφεις καίνε περίπου τριπλάσια ποσότητα καυσίμου από τα ντίζελ, όταν πιεστούν.

ΥΓ. Δεν ενδιαφέρομαι προς το παρόν για αγορά...:D
 


Μηνύματα
14.963
Reaction score
20.613
Νομίζω ότι τα λεφτά που θα χάσεις στην αλλαγή δε θα καλύψουν τα γ@μησιατικ@ που θα γλυτώσεις και θα πάρεις και χειρότερο όχημα.
 
Last edited by a moderator:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.873
Reaction score
41.080
Reclocking
Αν πρόκειται για αγορά από ντόπιο έμπορο πιθανόν να συμβαίνει αυτό.
Αν όμως το πάρεις και το φέρεις μόνος σου δεν νομίζω οτι υπάρχει θέμα, ειδικά από Γερμανία και από καταστήματα του επίσημου δικτύου εκεί.
2 αυτοκίνητα έφερα προσωπικά από Γερμανία τα τελευταία 4 χρόνια και ως αυτοκίνητα δεν είχαν κανένα πρόβλημα.
Βέβαια ήταν ενός έτους ή λίγο παραπάνω οταν τα πήρα και εντός εγγύησης.
 


Μηνύματα
777
Reaction score
820
Αν πρόκειται για αγορά από ντόπιο έμπορο πιθανόν να συμβαίνει αυτό.
Αν όμως το πάρεις και το φέρεις μόνος σου δεν νομίζω οτι υπάρχει θέμα, ειδικά από Γερμανία και από καταστήματα του επίσημου δικτύου εκεί.
2 αυτοκίνητα έφερα προσωπικά από Γερμανία τα τελευταία 4 χρόνια και ως αυτοκίνητα δεν είχαν κανένα πρόβλημα.
Βέβαια ήταν ενός έτους ή λίγο παραπάνω οταν τα πήρα και εντός εγγύησης.
Έτσι συμφωνώ Βασίλη. Αν πρόκειται όμως για τόσο καινούρια οχήματα, και με το υφιστάμενο φορολογικό καθεστώς, κερδίζεις κάτι στο τέλος της μέρας;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.873
Reaction score
41.080
Έτσι συμφωνώ Βασίλη. Αν πρόκειται όμως για τόσο καινούρια οχήματα, και με το υφιστάμενο φορολογικό καθεστώς, κερδίζεις κάτι στο τέλος της μέρας;
Εισαγωγής το ξεχνάς, αυτή τη στιγμή δεν συμφέρει.
:)
 


Μηνύματα
639
Reaction score
1.152
Για τα χιλιόμετρα που γράφεις, δεν έχει νόημα να πάρεις πετρέλαιο. Δε θα κάνεις ποτέ απόσβεση.
Σου προτείνω να κοιτάξεις για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μέχρι 40.000 χλμ.
Αν δε σε περιορίζει το τεκμήριο, μπορείς να βρεις πολύ καλά αυτοκίνητα σε λίγα λεφτά.
Δες Honda Accord, Subaru Legacy, Mazda 6 από Γιαπωνέζικα.
Αν έχεις κοντά σου καλό συνεργείο Mercedes εκτός δικτύου, δες C200 Kompressor σειρά W204. Αν εξασφαλίσεις σέρβις φθηνό, δεν υπάρχει καλύτερο αμάξι.
Όλα τα άνω αυτοκίνητα έχουν αξιοπρεπές πορτ μπαγκάζ αλλά στο πίσω κάθισμα ο μεσαίος θα κάτσει λίγο άβολα.
Τα βρίσκεις όλα σε τιμές από 9 έως 14 χιλιάρικα σε χειροκίνητο σαζμάν.
Για να πάρεις μια ιδέα τι σου προτείνω, είμαι μηχανολόγος μηχανικός, πρώην στέλεχος αντιπροσωπείας αυτοκινήτων και έχω ένα C200 kompressor με 120.000 χλμ (βλάβες 250 ευρώ συνολικά στη ζωή του και ετήσιο σέρβις 120 ευρώ), ένα καινούργιο Α180 πετρέλαιο (δεν το συνιστώ, βγάζει ζημιές στα ηλεκτρικά) και ένα Yaris με 190.000 χλμ.
Είχα μεταξύ άλλων Μοndeo, Laguna, Accord, Peugeot 406, Alfa 156, Golf TSI DSG.
Μακριά από BMW δίλιτρα βενζίνη και 1500άρια πετρέλαια.
 

Μηνύματα
423
Reaction score
39
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά,
πραγματικά τις μέρες που πέρασαν δοκίμασα πολλαααάα αυτοκίνητα... Το ένα μου βρωμούσε και το άλλο μου ξίνιζε... Εκεί που το ένα είχε τους χώρους δεν είχε ιπποδύναμη και το αντίθετο... Πραγματικά απογοητεύτηκα γιατί δεν μπορούσα να βρω αυτοκίνητο στα μέτρα μου...Ίσως πάλι να μην έβρισκα γιατί ενδόμυχα το σύγκρινα με αυτό που έχω... Ήξερα όμως ότι έπρεπε να βάλω το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη για να αποκτήσω κάτι που να του "μοιάζει"... Τελικά...Ο φόρος πολυτελείας στο δικό μου έως εδώ ήταν 1250 ευρώ (αν και έκανα ένσταση γι αυτό αλλά ...τζίφος). Από αυτή τη χρονιά ο φόρος πολυτελείας μηδενίζεται (συμπλήρωσε δεκαετία). Το αυτοκίνητο θα το κρατήσω. Νοιώθω σα να αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο κ πάλι, μετά από ότι είδα στην αγορά και είμαι τρισευτυχισμένος! Σας ευχαριστώ όπως και να χει για το ενδιαφέρον.
ΥΓ: τελικά οι βλαμμένοι παραμένουν βλαμμένοι σε όλα τους..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.298
Reaction score
125.090
Η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό τα έχει όλα, και χώρους και γκάζι.
Καίει λίγο παραπάνω, αλλά έχει δύναμη.

Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι πλέον είναι 10-ετιας. Η τεχνολογία προχώρησε πολύ στα 10 χρόνια που πέρασαν.

Προσωπικά τα αυτοκίνητα τα αλλάζω το πολύ στα 4 χρόνια, και μόνο το s-max αποτέλεσε εξαίρεση, αφού το κράτησα 7,5 ολόκληρα χρόνια, είναι το προσωπικό μου ρεκόρ! Χαχαχαχαχα
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.553
Μηνύματα
2.864.155
Members
37.929
Νεότερο μέλος
stergiosgk
Top