- Μηνύματα
- 46.964
- Reaction score
- 23.739
Από πότε ?Είναι το στυλ (γραφής και ομιλίας*) μου έτσι, δεν το κάνω επίτηδες. Αν με ήξερες ή αν μιλούσαμε από κοντά δε θα υπήρχε τέτοιο πρόβλημα.
Εσύ στόμα είχες και μιλιά δεν είχες!
Από πότε ?Είναι το στυλ (γραφής και ομιλίας*) μου έτσι, δεν το κάνω επίτηδες. Αν με ήξερες ή αν μιλούσαμε από κοντά δε θα υπήρχε τέτοιο πρόβλημα.
Όχι, μην ανησυχείς. Μια ωραία συζήτηση κάνουμε, να περνά η ώρα.Πετρο σου ζητω συγνωμη.
Ειναι η δευτερη φορα που κανω αυτο το ιδιο λαθος.
Ελπιζω να μη φανηκε ως ευθεια προσωπικη επιθεση - πεσιμο !
Κανένα πικαπ πεντακάναλο τουλάχιστον θα μου βρεις να κλεισει σετάκι;
Πεντακάναλο παρακαλώ τουλάχιστον, στο 2017 είμαστε.Quadraphonic Discography. Ερεθίζομαι!
http://www.avsite.gr/forum/threads/Άγνωστοι-πρωτοποριακοί-δίσκοι-ηλεκτρονικής-μουσικης.146650/page-2#post-2145956
Σ' αυτό συμφωνώ και επαυξάνω. Απλά δε μπορώ να καταλάβω, γιατί θα πρέπει να θεωρηθώ μακάκας επειδή ακούω και ευχαριστιέμαι π.χ. τις ηχογραφήσεις τις sheffield lab πιο πολύ με set και κόρνες, τη στιγμή που όταν τις πρωτοάκουσα έτσι ξέσπασα σε λυγμούς. Γιατί η πιστότητα θα πρέπει να νικήσει το ανθρώπινο συναίσθημα; Γιατί πρέπει να ακούσω πιστά μία άθλια ηχογράφηση του '60 και όχι μέσα από τις μαγικές μου λυχνίες; Γιατί να μη βλέπω κάθε προενισχύτριά μου ως εισιτήριο ένα άλλο φανταστικό κόσμο; Γιατί να μη νιώθω στο πετσί μου έστω και με το στοιχείο της υπερβολής πόσα τσιγάρα κάπνισε χτες ο τραγουδιστής, σε ποια σημεία κορυφώνεται το άγχος του και εν γένει μία τέταρτη διάσταση απροσδιόριστη. Τελικά μπορούν κάποια άψυχα μηχανήματα να έχουν όχι μόνο προσωπικότητα, αλλά και ψυχή.Είτε συμφωνεί κάποιος είτε διαφωνεί, δεν μπορεί να μην δεχτεί ότι η παρουσία στα φόρουμς ανθρώπων με γνώση, μας έχει κάνει (σχεδόν) όλους καλύτερους. Ε ας έχουν και υφάκι τι έγινε...
Το αν ακολουθήσω τις συμβουλές τους είναι άλλο θέμα.
Πολλά ζητάς!Πεντακάναλο παρακαλώ τουλάχιστον, στο 2017 είμαστε.
Τετρακαναλο είχαμε στο σπίτι στα μεσα της δεκαετίας του 70.
Rotel, Kenwood ραδιοενισχυτή και Rank Domus ηχεία.
Α, εσύ είσαι deep ya deep unwrestleable...Σ' αυτό συμφωνώ και επαυξάνω. Απλά δε μπορώ να καταλάβω, γιατί θα πρέπει να θεωρηθώ μακάκας επειδή ακούω και ευχαριστιέμαι π.χ. τις ηχογραφήσεις τις sheffield lab πιο πολύ με set και κόρνες, τη στιγμή που όταν τις πρωτοάκουσα έτσι ξέσπασα σε λυγμούς. Γιατί η πιστότητα θα πρέπει να νικήσει το ανθρώπινο συναίσθημα; Γιατί πρέπει να ακούσω πιστά μία άθλια ηχογράφηση του '60 και όχι μέσα από τις μαγικές μου λυχνίες; Γιατί να μη βλέπω κάθε προενισχύτριά μου ως εισιτήριο ένα άλλο φανταστικό κόσμο; Γιατί να μη νιώθω στο πετσί μου έστω και με το στοιχείο της υπερβολής πόσα τσιγάρα κάπνισε χτες ο τραγουδιστής, σε ποια σημεία κορυφώνεται το άγχος του και εν γένει μία τέταρτη διάσταση απροσδιόριστη. Τελικά μπορούν κάποια άψυχα μηχανήματα να έχουν όχι μόνο προσωπικότητα, αλλά και ψυχή.
Γαιτί με τις λυχνίες καταλαβαίνεις πόσα τσιγάρα κάπνισε ο τραγουδιστής; Ή πότε έχει άγχος.....δηλαδή ακούς κάτι περισσότερο από ό,τι έχει συμπεριληφθεί στην ηχογράφηση; Και δηλαδή ό,τι τέλος πάντων περιλαμβάνεται στην ηχογράφηση γιατί να μην το ακούς και με τα mosfet κ.λ.π δεν ξέρω τι άλλον ενισχυτικό εργαλείο; Και αν τελικά κάποιο μηχάνημα "προσθέτει" πράγματα ανύπαρκτα στην αρχική ηχογράφηση τότε είναι εξ' ορισμού απορριπτέο!!Σ' αυτό συμφωνώ και επαυξάνω. Απλά δε μπορώ να καταλάβω, γιατί θα πρέπει να θεωρηθώ μακάκας επειδή ακούω και ευχαριστιέμαι π.χ. τις ηχογραφήσεις τις sheffield lab πιο πολύ με set και κόρνες, τη στιγμή που όταν τις πρωτοάκουσα έτσι ξέσπασα σε λυγμούς. Γιατί η πιστότητα θα πρέπει να νικήσει το ανθρώπινο συναίσθημα; Γιατί πρέπει να ακούσω πιστά μία άθλια ηχογράφηση του '60 και όχι μέσα από τις μαγικές μου λυχνίες; Γιατί να μη βλέπω κάθε προενισχύτριά μου ως εισιτήριο ένα άλλο φανταστικό κόσμο; Γιατί να μη νιώθω στο πετσί μου έστω και με το στοιχείο της υπερβολής πόσα τσιγάρα κάπνισε χτες ο τραγουδιστής, σε ποια σημεία κορυφώνεται το άγχος του και εν γένει μία τέταρτη διάσταση απροσδιόριστη. Τελικά μπορούν κάποια άψυχα μηχανήματα να έχουν όχι μόνο προσωπικότητα, αλλά και ψυχή.
Βρε γιατρέσο δεν παρατάς τις θεωρείες και να έρθεις να τα πιούμε?Η ζωή έχει όντως πολλούς συμβιβασμούς, αλλά γιατί να μην αποφύγουμε όσους μπορούμε να αποφύγουμε, και γιατί να συμβιβαστούμε με κάτι το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό;;
μαγικές μου λυχνίες;
ένα άλλο φανταστικό κόσμο
κάπνισε
μία τέταρτη διάσταση απροσδιόριστη
Ντόκτορ, επειδή σε έχω συμπαθήσει τα μάλλα και βλέπω ότι σε διακρίνει σήμερα μία ευρύτητα πνεύματος και είσαι ώριμος για υπερβάσεις, ως ελάχιστη χειρονομία καλής θέλησης θα σου προτείνω και ενεργά ηχεία.
Τώρα μου βάζεις δύσκολα, έκανα αναλογικά ηλεκτρονικά στο πανεπιστήμιο αλλά όχι ψηφιακά.Με την ευκαιρία,ας τεθεί κι ένα μικρό quiz:
Σε ποια περίπτωση θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι ένας class-D ενισχυτής λειτουργεί σε ψηφιακό πεδίο;
Διάβασε τα specs της Dolby να δεις τι λέει και μετά ρωτα τη πόσες επιλογές αναπαραγωγής έχεις.Φίλε μου η ουσία του χόμπυ δεν είναι η τεχνολογία της αναπαραγωγής. Είναι η ακρόαση μουσικής. Εκεί δεν υπάρχει μία αλήθεια. Υπάρχουν τόσες αλήθειες όσοι και οι άνθρωποι.
Αυτό μας έλλειπε..όχι μονογαμικός
Περί τέχνης, και περί μουρης.Για τα περί τέχνης γενικά .. ισχύει το follow the money.
Να κι ο απελπισμένος!Our hobby sucks, απορώ γιατί το συζητάμε ακόμη.
Όντως. Συμφωνούμε απολύτως συνάδελφε.βαριέμαι να διαφωνήσω.
Γιατί δεν είναι εχθροί, όπως ίσως υπονοεις.Γιατί η πιστότητα θα πρέπει να νικήσει το ανθρώπινο συναίσθημα;
Μέσα!Εχω κρασάρα 28 ετών με προσωπική αφιέρωση!
Ε, υπάρχουν και με άτακτα χρονικά διαστήματα, αλλά και πάλι, αναλογικότατες είναι.είναι σε τακτά χρονικά διαστήματα, άρα δεν είναι κβαντισμένες στον χρόνο.
Τα ύστερα του κόσμου...!θα σου προτείνω και ενεργά ηχεία.
Δε θα βάλω το κινητό σου που δεν παίζει καλά ως πηγή - μη μου αγχώνεσαι.Αυτό μας έλλειπε..
Μέσα!
Δεν έχω πρόβλημα να ακούω μηχανήματα που δε παίζουν καλά, αφού ακούω κι απ'το κινητό τηλέφωνο μουσική!
ΚαλησπέραΣαββατο αργά το βραδυ, ξεσκονησα ένα φτηνό Harman Kardon CD player
Και ένα ακόμα φτηνότερο ηχειακι Wharfedale,
Και τα συνδεσα πάνω σ εναν sun audio με El 34, με 8 φτωχά βατ στο κανάλι, με καλώδια της πλάκας
Η μόνη παραχώρηση στη χλιδη, ένα ασημένιο ιντερκονεκτ και σπέσιαλ πρίζα -καλωδιο-πολυπριζο.
Το αποτέλεσμα ήταν αναπάντεχα απολαυστικό.
Κλασσική κιθαρα, τσεμπαλο, ακουστικό μπάσο, φωνές όλα παρόντα στο χώρο, τρισδιάστατα, καθαρά
Με όλο το αρμονικό τους περιεχομενο, σχεδόν ολογραφικα.
Η πίστη μου στην αναπαραγωγή 16/44.1 ανανεώθηκε με τον καλλίτερο τρόπο.