I stand left an' I stand right
Outta my head 'cause I'm outta sight
O' Glendora, I wanna see more of you

Late last night at the store they did some changin'
An' I stood watchin' when they started re-arrangin'
She lost her wig, she lost her arms
An' when they got through she lost all of her charms
O' Glendora, what did they do to you

(What they do, what they do, what they do)
(O' Glendora, O' Glendora)
(O' Glendora, what did they do to you)

(What they do, what they do, what they do)
(O' Glendora, O' Glendora)
(O' Glendora, what did they do to you)

(Do to you, oh, what did they do to you)
O' Glendora, what did they do to you

Glendora - Perry Como

cosmarpan

Underground
Reaction score
Κουμπότρυπες Α.Ε. - Ποθω Την Αγάπη :whistling: ακυκλοφόρητο κοματι from LP "Ηχογραφήσεις 1981-1984) (2015) Geheimnis Records

Οι ξεχασμένοι Κουμποτρυπες ΑΕ απο το Χατζηκυριάκειο του Πειραιά, εδω κοντά στα μέρη μου, έβγαλαν μονο 2 εφταιντσα, και εξαφανίστηκαν, ώσπου Εν ετει 2015 η δικη μας εκπληκτικη Geheimnis Records, κυκλοφόρησε σε βινύλιο τα απαντα τους. Εχει βαλθεί να βγαλει οτι σπουδαίο 80's ειχε βγει στην χώρα σε dark, minimal, new wave, cold, κτλ, και πέρασε απαρατήρητο η βγήκε σε λιγοστές κοπιες και ειναι πλεον δυσεύρετο η ακομα και ακυκλοφόρητο τοτε.

Your innards now a hot sticky mess, παίξτε τα οργανα δυνατά, θέλω αλήθεια στο κρεβάτι :rolleyes:

cosmarpan

Underground
Reaction score
ΑΝΤΙ... - Τα Χοντρά Γουρούνια Της Αγίας Τράπεζας from cassette "ΑΝΤΙ..." (1986) self released

Θρυλική μπαντα new wave που έδρασε μεςα με τέλη δεκαετιας 80, με τελείως ερασιτεχνικό ήχο και παραγωγή για κλάματα, αλλα με δυνατότητες, ενέργεια και γλώσσα που έσπαγε τοιχους. Η κασσετα ηταν C46 hand numbered Dolby B που ερχόταν μεςα σε πλαστική σακούλα μαζι με μία τσίχλα.:rolleyes: και προτεινόμενη τιμη 200,50 δραχμές. 4 χρονια αργοτερα, έβγαλαν ενα split μαζι με τα Κοινωνικά Αποβλητα στην Wipe Out και τελος. Όλες οι δουλειές τους επανακυκλοφορησαν απο την Ειρκτή.
Δεν μ'αρεσει το γ@μησι με κλειστό το φως, που λένε και σ'ενα κοματι τους.

cosmarpan

Underground
Reaction score
Van Der Graaf Generator - House With No Door from LP "H To He Who Am The Only One" (1970) Charisma Records

Κατάπια κατι λάθος χάπια μ@λ@κ@ κι είμαι στα πανω μου, :rolleyes: θέλω καλη μουσικη. Please. Thank u.

There's a house with no door and I'm living there
At nights it gets so cold
And the days are hard to bear inside.
There's a house with no roof, so the rain creeps in,
Falling through my head as I try to think out time.
I don't know you, you say you know me,
That may be so,
There's so much that I am unsure of
You call my name, but it sounds unreal,
I forget how I feel, my body's rejecting the cure.

There's a house with no bell, but then nobody calls;
I sometimes find it hard to tell
If any are alive at all outside.
There's a house with no sound; yes, it's quiet there
There's not much point in words
If there's no-one to share in time.
I've learned my lines, I know them so well,
I am ready to tell
Whoever will finally come in
Of the line in my mind that's cold in the night,
It doesn't seem right
When there's that little dark figure running

There's a house with no door
And there's no living there
One day it became a wall
Well I didn't really care at the time.
There's a house with no light,
All the windows are sealed,
Overtaxed and strained now nothing is revealed but time
I don't know you, you say you know me,
That may be so,
There's so much that I am unsure of
You call my name, but it sounds unreal,
I forget how I feel,
My body's rejecting the cure
Won't somebody help me?

cosmarpan

Underground
Reaction score
Minny Pops - Kojak from 7" single "Footsteps" (1979) Plurex Records

Θεϊκό coldwave απο την Ολλανδία με εκπληκτικη δισκογραφια, υπεράνω κριτικής. Εδω στο ντεμπούτο εφταιντσο και στο closing track Kojak (τον θυμάται αλήθεια κανεις με την θεϊκή καράφλα του και το γλειφιτζουρι του, που εμμέσως πλην σαφώς παρέπεμπε στο γλείψιμο του εαυτου του σε παραλληλισμό με την καράφλα του) :geek:Την ίδια χρονια έβγαλαν και το ντεμπούτο αριστούργηματικο album τους "Drastic Measures, Drastic Movement".
Guaranteed, breaks my heart every single time. Widescreen.

cosmarpan

Underground
Reaction score
Virgen Sideral - Adorativa from LP "Virgen Sideral" (2014) G.O.D. Records

Απο την Λίμα του Περου, ήδη εν ενέργεια απο το 1987, βουτηγμένοι στις μεσκαλινες και τα πεγιοτ, τους πήρε 27 χρονια να γράψουν αυτο το, πέραν πάσης υποψίας, ψυχεδελικό ογκόλιθο, και να βρουν στέγη κατω απο την "δικη" μας Garden Of Dreams.
Feast your ears on this fucking weird, disturbing and tremendously demented beauty, and thank your lucky stars for your place, however small, in this wonderful thing we call life.

:smoke:

Y

Yiannis_B

Virgen Sideral - Adorativa from LP "Virgen Sideral" (2014) G.O.D. Records

Απο την Λίμα του Περου, ήδη εν ενέργεια απο το 1987, βουτηγμένοι στις μεσκαλινες και τα πεγιοτ, τους πήρε 27 χρονια να γράψουν αυτο το, πέραν πάσης υποψίας, ψυχεδελικό ογκόλιθο, και να βρουν στέγη κατω απο την "δικη" μας Garden Of Dreams.
Feast your ears on this fucking weird, disturbing and tremendously demented beauty, and thank your lucky stars for your place, however small, in this wonderful thing we call life.

:smoke:
:geek:

-Θα σκάσω ένα τρίφυλλο πρωϊνιάτικα με φαίνεται. :rolleyes:

Last edited by a moderator:

cosmarpan

Underground
Reaction score
:geek:Θα σκάσω ένα τρίφυλλο πρωϊνιάτικα με φαίνεται. :rolleyes:
Μπη, απ'οτι καταλαβαίνω, γιατι είμαι και μπουφος, από φυτα και ριζες καλα πας, αν εχεις και ακουστικα, σου προτείνω να κατσεις να το ακουσεις μονορουφι, και που ξερεις, όλα πιθανα είναι. Αν δε, τα ακουστικα είναι AKG, και εχεις και shrooms, τοτε σου εγγυωμαι, it will be a real good time. :rolleyes:

Kalacakra - Crawling To Lhasa (1972) private press self released

Y

Yiannis_B

Τhe crack of doom is coming soon. - Καλή χρονιά. :rolleyes:

:fuckyou:

And so your life's been a success
And you have pleasure in excess
Don't worry it will all end soon
The crack of doom is coming soon

And so your future's looking bright
And you've reached the giddy heights
Don't worry it will soon end
It is all shallow and pretend

The crack of doom
Is coming soon
The crack of doom
Is coming soon

Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha

And so your life
Your life has failed
You've made the progress of a snail
Don't worry you'll get your revenge
For we're all equal in the end

The small and mighty all the same
This life a shallow, facile game
Where every empire turns to dust
And every ego will be crushed

The crack of doom
Is coming soon
The crack of doom
Is coming soon

Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha ha-ha

And every dream, hope and desire
Is just a flicker in the fire
And that fire it will consume
The crack of doom
Is coming soon

The crack of dooooooooooom

doooooooooooooooom

Is coming sooooooooooooooooooon :cool:

cosmarpan

Underground
Reaction score
Fela Kuti - Expensive Shit from LP "Expensive Shit" (1975) Soundworkshop Records

The title of the album refers to an incident in which the Nigerian police tried to arrest Kuti by planting a joint on him. Kuti managed to eat the joint, prompting police to bring him into custody and wait for him to produce the excrement. According to legend he managed to use another inmate's feces and was eventually released :lol:
Καλή χρονια παιδιά, κι αν τα δικά μας "σκ@τ@" δεν φερνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, χρησιμοποιούμε άλλων.:roflmao:

cosmarpan

Underground
Reaction score
Tuxedomoon - What Use? / Volvo Vivace from LP "Half-Mute" (1980) Ralph Records

Μεταμοντέρνα ηλεκτρονική ποπ παράνοια γεμάτη κλειστοφοβικες γωνιές, κανένας τρόπος διαφυγής ακόμα και με ανοικτές πόρτες.

What's the use
Of feeling betrayed
What's the use
Of feeling at all
I'm pacing the floor
I'm wearing it smooth
This is stupid
I think i'll go home
What's the use
Of moving uptown
Fly to Rome
On your credit card
An endless parade
Of lawyers and finance
Plenty of time with nothing to do
Give me new noise
Give me new affection
Strange new toys from another world
I need to see more
Than just three Dimension
Stranger than fiction
Faster than light

...για να παραδοθεις ανήμπορος στο ανελέητο κυνηγητό μιας...τέχνης του "Volo Vivace" και να συνηδειτοποιησεις οριστικά και αμετάκλητα ότι η τέχνη δεν ειναι ούτε αναλύσεις, ούτε πολυπλοκα μοτίβα, ούτε κάτι για τους λίγους. Μπορεί να ειναι μια νότα, ενα χρωμα, ένας θόρυβος, ενα...τίποτα, ο εαυτός μας στον καθρέφτη.

cosmarpan

Underground
Reaction score
Missing Presumed Dead - Revenge (1981) Sequel Records

Ειναι ενα απο τα πολυ αγαπημενα μου albums ολων των εποχων, που δυστυχώς δεν εχω καταφέρει ακομα να αποκτήσω, είτε γιατί δεν το εχω βρει σε καλη κατάσταση είτε γιατί το πούλαγαν ακριβά είτε και για τα δυο. Πρόσφατα το βρηκα σε καλη τιμη αλλα όχι σε καλη κατάσταση και δεν το πηρα. Εχω φτάσει αισίως τα 5 πικαπ :geek::roflmao::rolleyes:, που θα πάει, θα μπει κι αυτο κάποια στιγμη στο ράφι. Τελος πάντων, δεν εχω να πω και πολλα λογια, όπως είπα το θεωρω αριστούργημα αν και ειναι παντελως άγνωστο ακομα και σε συλλέκτες με πολυ μεγάλες γνώσεις. Και τι να πεις για ενα group με το ονομα Missing Presumed Dead, για ενα album με τίτλο Εκδίκηση και τραγούδια όπως "The Truth About Corned Beef" αλλα κυρίως για το αγαπημενο μου "My Little Sister's Turning Into Duane Edddie" ?:whistling::geek:

cosmarpan

Underground
Reaction score
Arnold Fish - The Guilty (Il Colpevole) from LP "In The Land Of The Elephant Blues" (2015) G.O.D. Records

Μην νομίζετε, το ειναι ειςαι βλάκας, μπούφος, βουρλο δεν ειναι κακό. Καθόλου κακό, ειςαι ευτυχισμένος, δεν νιώθεις καμμια ενοχή, δεν εχεις ιδέα, εισαι "κενός", δεν επηρεάζεσαι, δεν κολλάς, ειςαι ελεύθερος, μπορεις να γίνεις μεγάλος καλλιτέχνης. Μονο αγάπη θέλει, πραγμα που φαίνεται να περισσεύει στο απίστευτο Γάλλο πολυοργανοπαίχτη με το ψευδώνυμο Arnold Fish που πέρσι έβγαλε ενα απο τα πιο ντελικάτα ποπ κομψοτεχνήματα απο καταβολής μουσικής. Σε 111 μονο αριθμημένες κοπιες βινυλίου. Set, game, match, ολοι κατω, τέτοια κομματια γράφονται ενα ανα δεκαετία, και ο Ray Davies είμαι σίγουρος οτι θα σκότωνε για να το ειχε γράψει αυτος.

cosmarpan

Underground
Reaction score
The Liminanas - My Black Sabbath from LP "Costa Blanca" (2013) Trouble In Mind Records

Γαλλία κι Άγιος ο θεός, απο τους masters της ψυχεδελικής goofy pop. Chanson, pop, τόνοι υποβόσκουσας ψυχεδελικής λήθης, μπουζούκι και τίτλος τραγουδιού "My Black Sabbath". Δηλαδή πραγματικό trouble in mind. Θα το χρειαστώ ενα Talisker ακούγοντας το ξανά και ξανά και κοιτώντας το απόλυτο τίποτα χαρούμενος.

cosmarpan

Underground
Reaction score
Condor Gruppe - Ondt Blod from LP "Latituds Del Cavall" (2014) Condor Men Records

Βέλγοι masters των obscure soundtracks των 70's, ιδανικό για πρωινό, πλούσιο με αυγά, μπέικον, δημητριακά, φρούτα, κέικ, χυμούς, καφέδες, όλα φτιαγμένα με φροντίδα απο την Μαμα. Εύκολο και ξέγνοιαστο σαν Κυριακή πρωί, αλλα καλύτερα μην κάνετε το λάθος, ακολουθεί πάντα η Δευτέρα πρωί. Άλλο ενα αριστουργημα απο τα σημερινά ψαγμένα ροκ κ@λοπαιδα. Ανυπομονώ να ακούσω το φετινό τους. Όσο για τα obscure soundtracks των 70's, που αποτελούν και πραγματική μανία και φετίχ μου, σκέφτομαι να ανοίξω κι ενα νέο νήμα. Οδοντικό, μιας και δεν θα μείνει ούτε μασέλα απο τον μουσικό πλούτο που υπήρχε.

ΥΓ. Άσχετο, αυτος ο Μαραβέγιας, κάθε φορά που φεύγει μια τραγουδίστρια στο The Voice, κοιτάει μονο κ@λο.:rolleyes::angel::laugh::lol::roflmao::whistling:

Y

Yiannis_B

.....Εύκολο και ξέγνοιαστο σαν Κυριακή πρωί, αλλα καλύτερα μην κάνετε το λάθος, ακολουθεί πάντα η Δευτέρα πρωί. ...
:rolleyes:

Καλά ρε ψαγμένε μπαρμπίκουλα, πριν το κυριακάτικο πρωινό υπάρχει το σαββατιάτικο βράδυ. :fuckyou:

Άσε που ο έρως χρόνους δεν κοιτά.

Βάζω ένα τζακ σκέτο και φοράω την κολλητή μου μπιτζάμα, θα ξεσαλώσουμε πάλι σήμερα. :roflmao:

The Miracle Workers - Love Has No Time (1985)

Last edited by a moderator:

cosmarpan

Underground
Reaction score
Faces On Film - Percy from LP "Elite Lines" (2015) Randm Records

Πάμε στην Βοστώνη, κι ένα απο τα καλυτερα περσινά albums, εγκληματικά αγνοημένο, απλή, πούρα ποπ, αλλα προσοχή, μεγαλη προσοχή, υπερβολικά ύπουλη, ψυχεδελικη μεχρι το μεδούλι, αλλα ντυμένη με mainstream ενδυμασία, γι'αυτο και άκρως παραπλανητική. Elite lines, το λένε ξεκάθαρα, αλλα ποιος το προσέχει. Ψιλόβροχο, ακουστικα, περπάτημα ατελείωτο, και κανα Xanax για κούμπωμα και δεν ειςαι και πολυ μακριά απο το να νομίζεις οτι ειςαι κι ο μοναδικός άνθρωπος πανω στην Γη η ακομα κι ένας μικρός εξωγήινος θεουλης με 5 αυτιά, αισθητήρες αντι για ματια και τριχωτή τετράγωνη μύτη.

cosmarpan

Underground
Reaction score
:rolleyes:

Καλά ρε ψαγμένε μπαρμπίκουλα, πριν το κυριακάτικο πρωινό υπάρχει το σαββατιάτικο βράδυ. :fuckyou:

Τωρα, γιατί πριν μερικά χρονια δεν το θυμόμουν ποτε.:whistling::lol:

Άσε που ο έρως χρόνους δεν κοιτά.

Κοιτά κ@λους όμως, όπως ο Μαραβέγιας.:rolleyes:

Βάζω ένα τζακ σκέτο και φοράω την κολλητή μου μπιτζάμα, θα ξεσαλώσουμε πάλι σήμερα. :roflmao:

:laugh:

The Miracle Workers - Love Has No Time (1985)

που το θυμήθηκες αυτο ρε :drinks:

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis