Ηχεια ευαισθητα και ευκολα για τους Αχιλλέας μονομπλοκ 2 χ 7 βαττ του Τσακιριδη

Μηνύματα
320
Reaction score
91
ΑΑΑΑ και ένα δευτερο για τους δυνατούς !!!! τα μονομπλοκ είναι 2 χ7 βαττ ποσο ρευμα εχουν όμως γιατι στην τελικη αυτό είναι που μετραει?Αν δεν κανω λαθος.Ευχαριστω
 

Μηνύματα
307
Reaction score
409
Καλησπέρα στο Forum. Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει απάντηση που θα σε γλυτώσει από το να πάρεις τους δρόμους και να ακούσεις καταρχήν ηχεία που βρίσκονται σε αντιπροσωπείες. Αντίθετα απ' ότι θα περίμενες τα λίγα watt είναι πολύ χρονοβόρα στο πάντρεμα με ενισχυτή. Έχε υπομονή και άκουσε ηχεία... και όχι πάντα αναγκαστικά πολύ ευαίσθητα...
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.408
Reaction score
50.364
Τι ενισχυτές είναι αυτοί; Πολύ αδύναμοι! Ίσως κάτι τέτοιο http://www.klipsch.com/products/rb-81-ii-bookshelf-speaker αλλά και πάλι δεν είναι και σίγουρο ότι θα παίζει......αλλά περίμενε και θα τα ακούσεις και εσύ σε λίγο από τους πιο ειδικούς!:)
- αυτό το ηχείο , θα παίξει αλλά δεν θα κελαηδήσει θέλουν watt τα klipsch , έχω τα rb-81-i τους ρίχνω 2x250watt@8ohm σε οριζόντια διενίσχυση και σηκώνουν και άλλα ( ok για εκκωφαντικές στάθμες )
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.408
Reaction score
50.364
- είχα στον νού μου ηχεία με fostex διαφράγματα και βρήκα τα κάτωθι , τα είχα ακούσει εδώ Αθήνα , αλλά δεν ξέρω εάν αντιπροσωπεύονται ακόμα . . .

http://www.pranawire.com/cain&cain.htm

. . . και είχαν και μπάσο

 

Μηνύματα
307
Reaction score
409
Η άποψη μου - αν μου επιτρέπεις - είναι ότι θα βοηθηθείς πολύ στην επιλογή του ηχείου εάν διαλέξεις να ακούς σε όχι ψηλές εντάσεις και τα ηχεία σου τα τοποθετήσεις σε βάσεις και όχι σε μεγάλο χώρο. Αν δεχθείς να κάνεις αυτό τον συμβιβασμό οι επιλογές σου σε μικρά ηχεία θα πολλαπλασιαστούν. Οι 300Β είναι ίσως οι μουσικότερες λάμπες. Είναι άδικο να τις ζητάς να έχουν και τα άπειρα γκάζια. Μην αγνοείς παράλληλα προτάσεις των κατασκευαστών ηχείων για την ισχύ συνοδών ενισχυτών. Η τελευταία επιλογή ωστόσο θα είναι αυτό που θα ακούσεις. Πρέπει να σου αρέσει και όχι να πείσεις το εαυτό σου ότι σου αρέσει...
 

Μηνύματα
106
Reaction score
123
Ευχαριστω πολύ ολουσ αλλα εχω μια τελαυταια ερωτηση?Τελικα αυτά τα δυο μονομπλοκ γιατι βγηκαν στην αγορα αφου ηχεια σε προσιτη τιμη μαλλον δεν υπαρχουν?
Δυσκολη απαντηση... Αν και κατοχος παρομοιου ενισχυτη εδω και καμια 20ετια μαλλον ειναι λιγο απο ολα ...Λιγο η μουσικοτητα που προσφερουν κατα τας γραφας λιγο το look που χορταινει και το ματι και "ψαρωνουν" οι "ασχετοι"Λλιγο η ασχολια με το μηχανακι (αλλαγη λυχνιων) κλπ. Τα πολυ ευαισθητα ηχεια μας αφησαν χρονους με την ελευση των τρανζιστορ και τα απειρα βατ οποτε τωρα θεωρουνται ηχεια ειδηκης κατηγοριας οποτε τιμολογουνται αναλογα...
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.269
Reaction score
1.350
Ευχαριστω πολύ ολουσ αλλα εχω μια τελαυταια ερωτηση?Τελικα αυτά τα δυο μονομπλοκ γιατι βγηκαν στην αγορα αφου ηχεια σε προσιτη τιμη μαλλον δεν υπαρχουν?
Θα σου απαντησω εγω φιλε μου που τα ειχα. Αυτα τα ενισχυτικα αλλα και τα πιο μικρα ακομα με την λυχνια 2Α3 που βγαζουν 3,5 βατ, αν τα παντρεψεις με ηχεια τυπου http://www.avantgarde-acoustic.de/uno-reviews-list-en.html
που ειχα, ειναι θεικος συνδυασμος. Μονο στις ροκιες δεν με καλυπτε η 2Α3.
Η αλλη λυση ειναι φουλ ρειντζ μεγαφωνο για μικρους χωρους, μικρα συνολα, φωνες, κ.λ.π. και μικρες εντασεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.102
Reaction score
124.658
Προφανώς ο Πλάτων έχει απόλυτο δίκιο.

Κοιτάξτε να σας πω, τα πράγματα είναι πολύ απλά:

Στα μεσαιοϋψηλά, η ισχύς που χρειάζεται είναι ελάχιστη, και προφανώς και η ένταση του ρεύματος (αμπέρ).

Για να το καταλάβουμε αυτό, αρκεί να αναφέρω ότι σε μία συναυλία λάιβ, μπορεί να παν δεκάδες κιλοβάτ στα γουφερ του ΡΑ ηχείου, και μόλις 5-10 βατ στην κόρνα υψηλών συχνοτήτων. Οκ?

Αν βγουν από τη μέση οι απαιτητικές σε ισχύ (και ρεύματα) χαμηλές συχνότητες, τότε τα πράγματα είναι πολύ εύκολα, ακόμα και για ενισχυτικές βαθμίδες ιδιαίτερα αναιμικές.

Προφανώς τα όρια της φυσικής μπορούμε να τα κάμψουμε ελαφρώς, αλλά δε γίνεται να τα ξεπεράσουμε, οπότε η ευαισθησία του ηχείου που θα συνδυαστεί με ενισχυτικες βαθμίδες ισχύος της τάξης των 10 βατ, οφείλει να είναι άνω των πραγματικών 100 dB/w/m, και κατά προτίμηση άνω των 105.

Και επειδή ήταν αδύνατο εξαπανέκαθεν να ξεπεράσεις τους νόμους της φυσικής, το ηχείο στην περίπτωση που είναι ενός δρόμου πλήρους φάσματος, δυστυχώς οφείλει να είναι μεγάλου όγκου, όπως αυτό, ώστε να υπάρχει κάποια επαρκής κόρνα φόρτισης χαμηλών συχνοτήτων, η οποία δε γίνεται να είναι μικρού μήκους, διότι το μήκος του λαιμού της κόρνας πρέπει να είναι ίσο με το 1/4 του μήκους κύματος της χαμηλότερης συχνότητας που θα ενισχύσει. Βλέποντας λοιπόν την υλοποίηση του φίλου μου του Μορφέα (κατά κόσμον Μανώλη Προεστάκη) δε μπορώ παρά να παραδεχτώ ότι έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, και προφανώς δε κοροϊδεύει τον κόσμο, ούτε στην αναφαιρόμενη ευαισθησία.

Αντίστοιχες υλοποιήσεις αξιόλογες έχει η επίσης ελληνική Ρόις, και επειδή οι άνθρωποι δεν είναι κάγκουρες αλλά είναι σοβαροί και επιστήμονες, εξηγούν κι οι ίδιοι την ανάγκη για ένα δεύτερο ενεργό μεγάφωνο που να αναλάβει τις κάτω οκτάβες και μάλιστα με χρήση DSP, όπως μπορείτε να διαβάσετε στις αραδες του φίλου μου του Δημήτρη του Σταματάκου.

Δυστυχώς για το χόμπι του χάι εντ, δε χρειάζονται ούτε ακροάσεις πολλών ηχείων στο χώρο μας, ούτε πολλές δοκιμές. Χρειάζεται σκέψη, γνώση, και ορθή υλοποίηση ενός συνόλου ηχείων χώρου, που να αποδίδει τα αναμενόμενα, χωρίς εκπλήξεις, δεν υπάρχουν εκπλήξεις.

Οπότε φίλοι μου, με τους πολυλατρεμένους σας ασθενικής ισχύος ενισχυτές σας, μη κοιτάτε καν μικρά ηχεία, εκτός κι αν πρόκειται ξεκάθαρα για δορυφόρους, με ξεχωριστό ενεργό μεγάφωνο για τις κάτω οκτάβες του φάσματος.

Τέτοια ηχεία, με ενσωματωμένο ενεργό μεγάφωνο για το κάτω μέρος του φάσματος, υπάρχουν πολλά στο εμπόριο, από μπιενταμπλεγιου μέχρι ντεφινιτιβ τεκνόλοτζι. Δείτε μόνο την ευαισθησία του άνω κλάδου που θα αναλάβει να οδηγήσει ο ενισχυτής σας, οπότε θα ανακαλύψετε τις κορυφές SPL που θα επιτύχετε στο χώρο σας. Προφανώς η επιλογή κόρνας είναι η προτιμότερη λόγω ευαισθησίας, όπως ακριβώς έκανε ο Πλάτων.

Και προφανώς, η όποια "μαγεία" της λάμπας σας οδήγησε στην αγορά της, ασχέτως αν αυτό ισχύει ή όχι, αυτή βρίσκεται στις μεσαίες συχνότητες, άντε για το χατήρι σας να πω στα μεσαιοϋψηλά, και σε καμία περίπτωση στις χαμηλές συχνότητες, οπότε συνδυάζοντας την αναιμική λάμπα με ένα ενεργό μεγάφωνο για το κάτω μέρος του φάσματος, συνδυάζετε τις αρετές απ'ολες τις υλοποιήσεις.

Σαφώς μία ορθή υλοποίηση είναι κι αυτή του ενός μεγαφώνου πλήρους φάσματος, ώστε να μη χάνεται πολύτιμη ενέργεια σε παθητικό δικτύωμα διαχωρισμού συχνοτήτων (κρος), με προϋπόθεση όμως ότι ο όγκος της καμπίνας είναι επαρκώς μεγάλος ώστε να έχει υλοποιηθεί μία κόρνα χαμηλών συχνοτήτων μεγάλου κέρδους. Η τοποθέτηση τέτοιων ηχείων σε γωνίες είναι μονόδρομος, όπως αναφέρει κι ο Μορφέας στο site της tune audio, αλλά κι όπως δίδαξε το αγαπημένο μου και γιγαντοτεραστιο κλιπσχορν επί σειρές γενεών, με πραγματική ευαισθησία στα 105.

Οι υπόλοιπες επιλογές, είτε μετά δοκιμής είτε χωρίς, είναι καταδικασμένες να μη παίζουν σωστά, κι ας σας "αρέσει" στην αρχή, είναι βέβαιο ότι με το πέρασμα του χρόνου θα σας ενοχλήσει το άκουσμα. Οπότε θα οδηγηθείτε αργά ή γρήγορα στην επόμενη αναβάθμιση, είτε ηχείων, είτε ενισχυτικων.

Τόσο απλά. Και σας τα περιγράφω με απόλυτη βεβαιότητα και σαφήνεια, και χωρίς ακροάσεις. ;)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
ΑΑΑΑ και ένα δευτερο για τους δυνατούς !!!! τα μονομπλοκ είναι 2 χ7 βαττ ποσο ρευμα εχουν όμως γιατι στην τελικη αυτό είναι που μετραει?Αν δεν κανω λαθος.Ευχαριστω
Συνοπτικά και όσο πιο απλά γίνεται:

Οι ίδιοι οι ηλεκτροδυναμικοί -και μαγνητοστατικοί βεβαίως- μετατροπείς απαιτούν γενικώς χαμηλότερες συγκριτικά τιμές τάσης στους ακροδέκτες τους και υψηλότερες τιμές ρεύματος για να βρίσκονται στη γραμμική ζώνη λειτουργίας τους.
(Το αντίστροφο ισχύει για τους ηλεκτροστατικούς μετατροπείς,αλλά εκείνοι διαθέτουν στην είσοδο ενσωματωμένους μετασχηματιστές με χαρακτηριστικά ανταποκρινόμενα σε αυτήν την απαίτηση).

Η λυχνία εξόδου στον Αχιλλέα λειτουργεί με τάση αρκετών εκατοντάδων Volt και ρεύμα τάξης μερικών δεκάδων χιλιοστών του Ampere.Η έξοδος της λυχνίας είναι συνδεδεμένη στο πρωτεύον πηνίο του μετασχηματιστή εξόδου με το φορτίο που θα κληθεί να οδηγήσει συνδεδεμένο στο δευτερεύον.Ο μετασχηματιστής εξόδου χάρη στην επαγωγική σύζευξη που επιτυγχάνει η Αρχή Λειτουργίας του μεταξύ πρωτεύοντος-δευτερεύοντος τυλίγματος μετατρέπει τις υψηλές τάσεις και χαμηλότατα ρεύματα που διαρρέουν το πρώτο σε αρκετά χαμηλότερες τάσεις και υψηλότερα ρεύματα στο δεύτερο.Η αναλογία μετατροπής ισούται με το λόγο ανάμεσα στο πλήθος σπειρών που θ'αποτελούν τα επιμέρους τυλίγματα.Επειδή βεβαίως κάθε σχετική μετατροπή διακρίνεται και από απώλειες ενέργειας υπό μορφή θερμότητας,οι πραγματικές τιμές κατά το μετασχηματισμό της ισχύος θα διαφέρουν σε κάποιο ποσοστό από τις θεωρητικώς αναμενόμενες.

Το δευτερεύον στον Αχιλλέα διακρίνεται από ένα μονάχα τύλιγμα ανταποκρινόμενο σε φορτίο 6 Ohm,επί του οποίου προβλέπεται απόδοση ισχύος 7 Watt.Γνωρίζοντας από το νόμο του Ohm ότι η ισχύς ισούται με το τετράγωνο του ρεύματος επί την αντίσταση και κάνοντας τις απλές μαθηματικές πράξεις,λαμβάνεις ιδέα του πόσο μικρές τιμές ρεύματος σε Ampere αναμένεται να διαρρέουν το κύκλωμα με το συνδεδεμένο ηχείο...

Σημειωτέον ότι η διακύμανση της αντίστασης σε υψηλότερες των 6 Ohm τιμές θα συνεπάγεται μικρότερες τιμές απαιτούμενου ρεύματος και μείωση στην αποδιδόμενη ισχύ,αφού η επίδραση που ασκεί η τιμή του ρεύματος είναι εκθετική.Επιπλέον,τιμές αντίστασης κατώτερες των 6 Ohm ή μεγάλες μεταπτώσεις (τάξης +- 40 μοιρών και άνω) στη φάση που χαρακτηρίζει αναπόφευκτα τη μιγαδική φύση της εμπέδησης σε κάθε ηχείο θα είναι ανεπιθύμητες,αφού οι απαιτήσεις σε τιμές ρεύματος καθώς και οι ιδιαίτερες συνθήκες (διαφορά φάσης ανάμεσα σε αναπτυσσόμενη τάση και αντίστοιχη ροή ρεύματος) που θα ζητείται στο δεύτερο ενδεχόμενο το ρεύμα από το συνδεδεμένο φορτίο θα εξαναγκάζουν την έξοδο του Αχιλλέα να βγαίνει -με αντιληπτά για τον ακροατή (για κάποιους δε μέχρι και...αρεστά) αποτελέσματα- από τη ζώνη γραμμικής λειτουργίας της.

Ως πρωταρχικός παράγοντας λοιπόν στην επιλογή -προτού να παρεμβληθούν εκ περιτροπής ανεξάρτητες υποβαθύφωνες μονάδες- ,εκτός της υψηλής τιμής ευαισθησίας,θα χρειαστείς και ηχείο (ηλεκτροδυναμικό κατά προτίμηση μετατροπέα) του οποίου η ωμική αντίσταση δεν θα λαμβάνει τιμές κάτω των 6 Ohm,ενώ θα εμφανίζει παράλληλα και όσο δυνατόν ομαλότερη διακύμανση στη φάση της σε συνάρτηση με τη συχνότητα (ιδανικώς όχι μεγαλύτερη απόκλιση από τιμή +- 15 μοιρών).Οι δε ανώτερες τιμές απόκλισης στη φάση να μη συμπίπτουν πάνω στο πεδίο της συχνότητας με ακραίες τιμές ωμικής αντίστασης.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.864
Reaction score
4.430
Προφ?ανώς ο Πλάτων έχει απόλυτο δίκιο.

Κοιτάξτε να σας πω, τα πράγματα είναι πολύ απλά:

Στα μεσαιοϋψηλά, η ισχύς που χρειάζεται είναι ελάχιστη, και προφανώς και η ένταση του ρεύματος (αμπέρ).

Για να το καταλάβουμε αυτό, αρκεί να αναφέρω ότι σε μία συναυλία λάιβ, μπορεί να παν δεκάδες κιλοβάτ στα γουφερ του ΡΑ ηχείου, και μόλις 5-10 βατ στην κόρνα υψηλών συχνοτήτων. Οκ?

Αν βγουν από τη μέση οι απαιτητικές σε ισχύ (και ρεύματα) χαμηλές συχνότητες, τότε τα πράγματα είναι πολύ εύκολα, ακόμα και για ενισχυτικές βαθμίδες ιδιαίτερα αναιμικές.

Προφανώς τα όρια της φυσικής μπορούμε να τα κάμψουμε ελαφρώς, αλλά δε γίνεται να τα ξεπεράσουμε, οπότε η ευαισθησία του ηχείου που θα συνδυαστεί με ενισχυτικες βαθμίδες ισχύος της τάξης των 10 βατ, οφείλει να είναι άνω των πραγματικών 100 dB/w/m, και κατά προτίμηση άνω των 105.

Και επειδή ήταν αδύνατο εξαπανέκαθεν να ξεπεράσεις τους νόμους της φυσικής, το ηχείο στην περίπτωση που είναι ενός δρόμου πλήρους φάσματος, δυστυχώς οφείλει να είναι μεγάλου όγκου, όπως αυτό, ώστε να υπάρχει κάποια επαρκής κόρνα φόρτισης χαμηλών συχνοτήτων, η οποία δε γίνεται να είναι μικρού μήκους, διότι το μήκος του λαιμού της κόρνας πρέπει να είναι ίσο με το 1/4 του μήκους κύματος της χαμηλότερης συχνότητας που θα ενισχύσει. Βλέποντας λοιπόν την υλοποίηση του φίλου μου του Μορφέα (κατά κόσμον Μανώλη Προεστάκη) δε μπορώ παρά να παραδεχτώ ότι έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, και προφανώς δε κοροϊδεύει τον κόσμο, ούτε στην αναφαιρόμενη ευαισθησία.

Αντίστοιχες υλοποιήσεις αξιόλογες έχει η επίσης ελληνική Ρόις, και επειδή οι άνθρωποι δεν είναι κάγκουρες αλλά είναι σοβαροί και επιστήμονες, εξηγούν κι οι ίδιοι την ανάγκη για ένα δεύτερο ενεργό μεγάφωνο που να αναλάβει τις κάτω οκτάβες και μάλιστα με χρήση DSP, όπως μπορείτε να διαβάσετε στις αραδες του φίλου μου του Δημήτρη του Σταματάκου.

Δυστυχώς για το χόμπι του χάι εντ, δε χρειάζονται ούτε ακροάσεις πολλών ηχείων στο χώρο μας, ούτε πολλές δοκιμές. Χρειάζεται σκέψη, γνώση, και ορθή υλοποίηση ενός συνόλου ηχείων χώρου, που να αποδίδει τα αναμενόμενα, χωρίς εκπλήξεις, δεν υπάρχουν εκπλήξεις.

Οπότε φίλοι μου, με τους πολυλατρεμένους σας ασθενικής ισχύος ενισχυτές σας, μη κοιτάτε καν μικρά ηχεία, εκτός κι αν πρόκειται ξεκάθαρα για δορυφόρους, με ξεχωριστό ενεργό μεγάφωνο για τις κάτω οκτάβες του φάσματος.

Τέτοια ηχεία, με ενσωματωμένο ενεργό μεγάφωνο για το κάτω μέρος του φάσματος, υπάρχουν πολλά στο εμπόριο, από μπιενταμπλεγιου μέχρι ντεφινιτιβ τεκνόλοτζι. Δείτε μόνο την ευαισθησία του άνω κλάδου που θα αναλάβει να οδηγήσει ο ενισχυτής σας, οπότε θα ανακαλύψετε τις κορυφές SPL στο χώρο σας. Προφανώς η επιλογή κόρνας είναι η προτιμότερη λόγω ευαισθησίας, όπως ακριβώς έκανε ο Πλάτων.

Και προφανώς, η όποια "μαγεία" της λάμπας σας οδήγησε στην αγορά της, ασχέτως αν αυτό ισχύει ή όχι, αυτή βρίσκεται στις μεσαίες συχνότητες, άντε για το χατήρι σας να πω στα μεσαιοϋψηλά, και σε καμία περίπτωση στις χαμηλές συχνότητες, οπότε συνδυάζοντας την αναιμική λάμπα με ένα ενεργό μεγάφωνο για το κάτω μέρος του φάσματος, συνδυάζετε τις αρετές απ'ολες τις υλοποιήσεις.

Σαφώς μία ορθή υλοποίηση είναι κι αυτή του ενός μεγαφώνου πλήρους φάσματος, με προϋπόθεση ότι ο όγκος της καμπίνας είναι επαρκώς μεγάλος ώστε να έχει υλοποιηθεί μία κόρνα χαμηλών συχνοτήτων μεγάλου κέρδους. Η τοποθέτηση τέτοιων ηχείων σε γωνίες είναι μονόδρομος, όπως αναφέρει κι ο Μορφέας στο site της tune audio, αλλά κι όπως δίδαξε το αγαπημένο μου και γιγαντοτεραστιο κλιπσχορν επί σειρές γενεών, με πραγματική ευαισθησία στα 105.

Οι υπόλοιπες επιλογές, είτε μετά δοκιμής είτε χωρίς, είναι καταδικασμένες να μη παίζουν σωστά, κι ας σας "αρέσει" στην αρχή, είναι βέβαιο ότι με το πέρασμα του χρόνου θα σας ενοχλήσει το άκουσμα. Οπότε θα οδηγηθείτε αργά ή γρήγορα στην επόμενη αναβάθμιση, είτε ηχείων, είτε ενισχυτικων.

Τόσο απλά. Και σας τα περιγράφω με απόλυτη βεβαιότητα και σαφήνεια, και χωρίς ακροάσεις. ;)


Αυτή είναι η πραγματικότητα και την περιγράφεις καλά.
 

Μηνύματα
307
Reaction score
409
Είναι τουλάχιστον αστείο να γίνεται επίκληση της επιστήμης για να καταστρατηγήσουμε την επιστήμη με την χρήση της οποίας ηχογραφήθηκαν και έχουν αναπαραχθεί αριστουργήματα ....αριστουργηματικά... Η μουσική για την οποία κατασκευάζονται όλα αυτά τα ποληπόθητα μηχανάκια (τελικά αυτά είναι το σημαντικό έτσι δεν είναι;) είναι τέχνη και όχι επιστήμη και φέρνει μαζί της το απροσδόκητο και το αναπάντεχο... Και ευτυχώς αυτό θα το έχουν πάντα όσοι από αγάπη, μεράκι και πάθος - κατά πρώτο - σχεδιάζουν μηχανήματα αναπαραγωγής του ήχου...
 

Μηνύματα
320
Reaction score
91
Είναι τουλάχιστον αστείο να γίνεται επίκληση της επιστήμης για να καταστρατηγήσουμε την επιστήμη με την χρήση της οποίας ηχογραφήθηκαν και έχουν αναπαραχθεί αριστουργήματα ....αριστουργηματικά... Η μουσική για την οποία κατασκευάζονται όλα αυτά τα ποληπόθητα μηχανάκια (τελικά αυτά είναι το σημαντικό έτσι δεν είναι;) είναι τέχνη και όχι επιστήμη και φέρνει μαζί της το απροσδόκητο και το αναπάντεχο... Και ευτυχώς αυτό θα το έχουν πάντα όσοι από αγάπη, μεράκι και πάθος - κατά πρώτο - σχεδιάζουν μηχανήματα αναπαραγωγής του ήχου...
Πολυ σωστα!αλλα αν ηταν μονο απο αγαπη και μερακι δε θα ειχαν αυτες της τιμες!!!Και το σιγουρο ειναι οτι ενω ακους το αγαπημενο σου (1200)euro ηχειο καποιος αλλος ακουει το ιδιο με εσενα μπορει και καλυτερα με 600 ευρω ηχειο (μαγκας)αυτι ισχυει και το εχω δει και ακουσει με τα ματια μου και τα αυτια μου.Τωρα οσο για της προτασεις καποιον με τιμη 2000 και ανω ......αστο καλυτερα υπαρχει και το live και με 2000 ευρω ακουω για πολυ καιρο live ορχιστρα!!!!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.102
Reaction score
124.658
Είναι τουλάχιστον αστείο να γίνεται επίκληση της επιστήμης για να καταστρατηγήσουμε την επιστήμη με την χρήση της οποίας ηχογραφήθηκαν και έχουν αναπαραχθεί αριστουργήματα ....αριστουργηματικά...
Είναι αριστούργημα η παραπάνω πρόταση.:p

Η μουσική για την οποία κατασκευάζονται όλα αυτά τα ποληπόθητα μηχανάκια (τελικά αυτά είναι το σημαντικό έτσι δεν είναι;) είναι τέχνη και όχι επιστήμη και φέρνει μαζί της το απροσδόκητο και το αναπάντεχο...
Η μουσική είναι τέχνη, και τα μηχανήματα είναι τεχνολογία και επιστήμη.
Ξεκόλλα.

Και ευτυχώς αυτό θα το έχουν πάντα όσοι από αγάπη, μεράκι και πάθος - κατά πρώτο - σχεδιάζουν μηχανήματα αναπαραγωγής του ήχου...
Τα μηχανήματα; :D
Τα μηχανήματα φίλε μου, θέλουν γνώση για να κατασκευαστούν. Αν κατασκευάζονται μηχανήματα χωρίς γνώση, αλλά με αγάπη μόνο, είναι αρλούμπες, και πάντα θα είναι κατώτερα των μηχανημάτων που ενσωματώνουν την γνώση, μετρήσιμα.

Κοίτα για να καταλάβεις, η δουλειά των μηχανημάτων είναι να μην αλλοιώνουν την τέχνη της μουσικής, και αυτό είναι επιστήμη και είναι μετρήσιμο μέγεθος.

Τα υπόλοιπα είναι αρλούμπες, φύκια και μεταξωτές κορδέλες. :p
 
Last edited:

D

Deleted member 23222

Guest
Οι χαμηλής ισχύος ενισχυτές, ιδανικά οδηγούν μόνο δορυφόρους, ενώ το κάτω μέρος του φάσματος καλύπτεται από ενεργή (αυτοενισχυόμενη) μονάδα.

Αυτή την κεντρική ιδέα θα ήθελα να περάσω ως τρόπο επιλογής κατάλληλου ηχείου, για έναν ενισχυτή χαμηλής ισχύος.

Η ευαισθησία του δορυφόρου, οφείλει να είναι μεγαλύτερη από 100 dB/w/m, εξ ου και η δική μου πρόταση, η οποία λέει 107 dB/w/m, οπότε με μόλις 8 βατ ενισχυτή μπορεί να αποδώσει στάθμη 116 ντεσιμπέλ στο 1 μέτρο, ικανοποιητική για οποιαδήποτε μουσική, στα πλαίσια της οικιακής αναπαραγωγής (στιγμιαίες κορυφές).

Για αναπαραγωγή σε στάθμες λάιβ ακούσματος φυσικού οργάνου, η απαίτηση των 130 ντεσιμπέλ στο 1 μέτρο (ως δυνατότητα των ηχείων) είναι δεδομένη.

The facts of life..

Το ποια υλοποίηση θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης, εξαρτάται από το βάθος της τσέπης του. ;)
Και γιατί να έχουμε αυτοενισχυόμενες μονάδες με τέτοια ενισχυτικά;;
Αφού θέλει 7 watt , να ακούσει με 7!!!

Γιατί μετά θα πάρει ενεργά και τις λάμπες θα τις έχει για να μην σκοντάφτει...
 


Μηνύματα
1.217
Reaction score
1.750
Πραγματι θα πρεπει οι προσδοκιες να κρατηθουν χαμηλα.
Γιατι το πραγμα μπορει να ξεφυγει οικονομικα ενω το τελικο αποτελεσμα που θα προκυψει, θα ειναι σιγουρα πολυ υποδεεστερο απο ισης αξιας ενεργα.
Θελει προσοχη αυτος ο δρομος με τα SET.
Δηλ. ενω το ξεκινας οικονομικα, φτανεις με αναβαθμισεις να εχεις πληρωσει οσο για κατι ασυναγωνιστα ανωτερο το οποιο βεβαια και ειναι αδυνατο να το φτασεις με τα SET.
Να αναρρωτηθεις αν πραγματικα εχεις επιλεξει συνειδητα και οχι τυχαια αυτο που ξεκινας.
 

Μηνύματα
320
Reaction score
91
Καλημερα σε ολους !Παρα πολυωραιες σκεψεις και αποψεις πραγματικα.Το ζουμι ειναι :Η πολυ μεγαλο ηχειο(κορνα) 105db+ η αλλιως ηχειο φουλρειτζ που να μην κατεβαινει κατω απο 6 ωμ και φυσικα και αυτο 93 + db.Για το δευτερο πιο κοντα ειναι το harmony micro μαλλον.Αν και θα ηθελα και μια vitange ηχεια αποψη εκεινα τα μεγαλα ηχεια με τα 40-80 watt με τα στενα κουτια αλλα με μεγαλους κωνους για παλιους ενισχυτες 2χ20-30βαττ!
 

D

Deleted member 23222

Guest
Ε, ναι, και με 7 μπορεί.

View attachment 71908
Ας πάμε κι ένα βηματάκι παραπέρα...
Έστω ότι ικανοποιηθούν τα μαθηματικά και βρεθεί το περίφημο full range ή vintage ηχείο...
Τι ..."γράφουν" τα εν λόγω ηχεία;
Φωνασκούν, κλατάρουν , ξύνουν ή ζωγραφίζουν στις ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ;;
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
παρε τηλεφωνο τα αδερφια και ρωτα τους τι προενισχυτη κ τι ηχεια προτεινουν
κανεις μας δεν ξερει καλυτερα τους ενισχυτες τους απο εκεινους
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.110
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top