Ιδανική αναλογία ισχύος ενισχυτή -ηχείων

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.037
Καλά, ο εαρ δεν ξέρει να μας υποδείξει ένα pdf. Όλο φωτογραφίες ανεβάζει. Καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα.
Αυτός ο Ζαπ θα κάνει τον κόπο να κάνει login και να μας ανεβάσει κανένα λινκ;
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.037
Thanks Akis_G. Το έχω διαβάσει παλιότερα. Ωραία τα λεν οι τύποι της JL, των οποιών τα καταπληκτικά προϊόντα είναι δυστυχώς ανύπαρκτα ή πανάκριβα στην Ελλάδα. Και προφανώς όλα τους τα προϊόντα είναι κλειστά κουτιά.

Λένε τα γνωστά, ότι το κλειστό κουτί έχει το καλύτερο transient response αρκεί να μην ζορίζεται με υψηλά SPL και αρκεί ο σχεδιαστής να έχει φροντίσει για το σωστό damping alignment. Αναφέρουν επίσης τα μειονεκτήματα που σχετίζονται με την χαμηλή αποδοτικότητα των κλειστών κουτιών όπως η παραμόρφωση. (Η οποία χαμηλή αποδοτικότητα είναι ουσιαστικά οικονομικής φύσης μειονέκτημα και όχι τεχνικής.)
Λένε επίσης προς το τέλος ότι δεν υπάρχει νικητής, κλπ. κλπ. Σα τη Dynaudio που σε αντίστοιχο αρθράκι λέει ότι ενεργά/παθητικά/dsp όλα καλά είναι, κλπ. κλπ. Marketing bullsh!t.

Κανένας ουσιαστικός λόγος να υπάρχει ακόμη τρύπα σε state of the art ηχεία του 21ου αιώνα, υπάρχει;
 
Last edited:

Μηνύματα
1.723
Reaction score
994
Λοιπόν, κουμπάρε, ξάνοιξε να δεις ενεργές εμορφιές: :party:

Gibson Les Paul 8 Reference Monitor





Μη τζι γροικάς τσι μοσχοκούζουλους επαέ πέρα .... να σ' απομπουνταλιάσουνε θέλει! :headbang::o:confused::o

ΥΓ: ( :onthequiet:αυστηρά μεταξύ μας:onthequiet:): υπάρχουνε παθητικά ηχεία :whistling: που έμορφα παίζουν και είναι .... σσσσσσσ :wink:
Μπραβο ωρε κοπελι πολυ καλο ! μπηκε στη λιστα
Να σας ρωτηξω και κατι αλλο που δε κατεω
Βλεπω ηχεια που γραφουν studio monitor οπως αυτο και αλλα που λενε ενεργα μονο οπως τα dali ax
Τα studio monitor δεν κανουν για ηχοσυστημα οικιας η μπαινουν σε καποιες "ειδικες" περιπτωσεις ( περιεργου χωρου πχ?)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.323
Μεχρι να γινει αυτό, λιγο light reading.
Οι τελευταίες 3 σειρές, περιγράφουν τη συμπεριφορά μου στον (κάθε) Μάρκου. :p

Πέραν του χαβαλέ πάντως, το άνωθεν λινκ είναι όντως λαϊτ ρίντινγκ. Υπάρχουν και πολλά ακόμα τεχνικά θέματα που δε τα περιγράφει ο απλοϊκός εν λόγω σύνδεσμος. 8-)

Ο Ζαπάντης λέει το ιδιαίτερα χαριτωμένο και εξόχως εμπνευσμένο "που πάνε τα σκατά", το οποίο περιγράφει το σημαντικότερο λόγο χρήσης του μπας ριφλεξ, ιδίως στην μορφή των πασιβ ραντιέιτορς. Αν θέλει, θα το αναπτύξει ο ίδιος. ;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.323
Καλά, ο εαρ δεν ξέρει να μας υποδείξει ένα pdf. Όλο φωτογραφίες ανεβάζει. Καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα.
Δεν έχω άλλη επιλογή. ;)

Είναι πολύπλοκο το ζήτημα και δεν λύνεται με ένα πιντιεφάκι. Θέλει πολύ διάβασμα και στη συνέχεια ριβερς εντζινιρινγκ για να κατανοήσουμε τις τεχνικές επιλογές κορυφαίων σχεδιαστών, το γιατί και το πώς στην αντιμετώπιση των προβλημάτων αναπαραγωγής. ;)

Στην τελική, οι γνωστές μεγάλες υλοποιήσεις (που δείχνουν οι φωτογραφίες που ανεβάζω) εξηγούν δια του παραδείγματος την ορθή προσέγγιση του θέματος. Είναι σα πυξίδα που δείχνει το σωστό δρόμο. :)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.037
Ο Ζαπάντης λέει το ιδιαίτερα χαριτωμένο και εξόχως εμπνευσμένο "που πάνε τα σκατά", το οποίο περιγράφει το σημαντικότερο λόγο χρήσης του μπας ριφλεξ, ιδίως στην μορφή των πασιβ ραντιέιτορς. Αν θέλει, θα το αναπτύξει ο ίδιος. ;)
Ναου γιουρ τοκινγκ, αναμένουμε την ανάπτυξη!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.323
Λένε τα γνωστά, ότι το κλειστό κουτί έχει το καλύτερο transient response αρκεί να μην ζορίζεται με υψηλά SPL
Δηλαδή, το κλειστό κουτί κάνει μόνο για χαμηλές στάθμες, και όχι λάιβ στάθμες που απαιτούν κορυφές έως και πάνω από 130 ντεσιμπέλ στις πρώτες 4 οκτάβες, δηλαδή είναι άχρηστο, ανεξαρτήτως ποιότητας και αντοχής μεγαφώνου, όπως πχ στο τελευταίο κτήνος που υλοποιεί η γνωστή μας φίρμα σαμπ, με το μεγαλύτερο πηνίο φωνής εβερ. ;)

Η ελάττωση της απαιτούμενης πρόσληψης ισχύος, όσο κι αν "αντέχει", για την επιθυμητή στάθμη, οδηγεί πάντα σε μειωμένη δυναμική συμπίεση, κι αυτό είναι κανόνας που δε μπορεί να ξεπεραστεί για αντικειμενικούς λόγους.

Ο έλεγχος και η ελάττωση του απαιτούμενου εξ μαξ, είναι ακόμα ένας αντικειμενικός λόγος, ομοίως αξεπέραστος.

Ο όγκος της καμπίνας, ομοίως.

Και το σημαντικότερο όλων, το κατά Ζαπάντειου ευαγγελίου συμμάζεμα του "σκατού". Το οποίο είναι εντελώς ανέφικτο σε κλειστή καμπίνα.

Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, η κλειστή καμπίνα είναι ένα τεχνικό σφάλμα (ή ένας συμβιβασμός που θα μπορούσε να αποφευχθεί) σε συχνότητες κάτω των ..πριμων. (κι αυτό γιατί στα πρίμα είναι εφικτή η πλήρης απορρόφηση της οπίσθιας ακτινοβολίας, κάτι αδύνατο χαμηλότερα, με ελάχιστες εξαιρέσεις στυλ σαλιγκαριού της μπιενταμπλεγιου και κάποιων ελαχίστων άλλων εξόχως εμπνευσμένων σχεδιασμών) :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.323
ΥΓ: ( :onthequiet:αυστηρά μεταξύ μας:onthequiet:): υπάρχουνε παθητικά ηχεία :whistling: που έμορφα παίζουν ...
Ναι, καλά ήταν κι η γριά που πέθανε.

Έτσι λένε. Καλά ήταν.

Καλάθια.

Το παθητικό ηχείο είναι ένα σχεδιαστικό σφάλμα. Ένας συμβιβασμός κόστους, με αναπόφευκτα σαφή και αξεπέραστα προβλήματα και μειονεκτήματα, που το καθιστούν υποδεέστερη υλοποίηση.

Κανόνας. Απαράβατος. 8-)

Σφάλμα είναι και το πολύ αλάτι στο φαγητό, που το κάνει λύσσα.

Το αν σου "αρκεί" ή αν σου "αρέσει", μου είναι εντελώς και παγερά αδιάφορο.:p

:angel:
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.037
Δηλαδή, το κλειστό κουτί κάνει μόνο για χαμηλές στάθμες, και όχι λάιβ στάθμες που απαιτούν κορυφές έως και πάνω από 130 ντεσιμπέλ στις πρώτες 4 οκτάβες, δηλαδή είναι άχρηστο, ανεξαρτήτως ποιότητας και αντοχής μεγαφώνου, όπως πχ στο τελευταίο κτήνος που υλοποιεί η γνωστή μας φίρμα σαμπ, με το μεγαλύτερο πηνίο φωνής εβερ. ;)

Η ελάττωση της απαιτούμενης πρόσληψης ισχύος, όσο κι αν "αντέχει", για την επιθυμητή στάθμη, οδηγεί πάντα σε μειωμένη δυναμική συμπίεση, κι αυτό είναι κανόνας που δε μπορεί να ξεπεραστεί για αντικειμενικούς λόγους.

Ο έλεγχος και η ελάττωση του απαιτούμενου εξ μαξ, είναι ακόμα ένας αντικειμενικός λόγος, ομοίως αξεπέραστος.

Ο όγκος της καμπίνας, ομοίως.
Την κατά 20-30-40% αυξημένη στάθμη που δίνει η τρύπα (πάντα με τίμημα στο transient response) μπορούμε να την πάρουμε με ικανότερο μεγάφωνο και καμπίνα κλειστού κουτιού. Εκτός αν μιλάμε για PA σε συναυλίες.

Και το σημαντικότερο όλων, το κατά Ζαπάντειου ευαγγελίου συμμάζεμα του "σκατού". Το οποίο είναι εντελώς ανέφικτο σε κλειστή καμπίνα.
Εδώ ίσως υπάρχει ζουμί αλλά περιμένω pdf, μαθηματικά, κλπ.

Κατά την προσωπική μου εκτίμηση, η BR καμπίνα είναι ένα τεχνικό σφάλμα (ή ένας συμβιβασμός) που μπορεί να αποφευχθεί σε σύγχρονα state of the art ηχεία για κλειστούς χώρους, που δεν τσιγκουνεύονται υλικά, τεχνολογία, μέγεθος. Παραδείγματα αρκετά. Και βασικά υπάρχουν ως γνωστόν και καλύτερες λύσεις από κλασσικά κλειστά κουτιά που λαμβάνουν υπόψη και το χώρο (π.χ. εντοιχισμένα, IB). Μια και, πάλι ως γνωστόν, μπάσο = χώρος. Άρα ολίγον άτοπη η όλη κουβέντα αν μιλούμε για state of the art αναπαραγωγή σε κλειστούς χώρους. Σε ανοιχτούς χώρους, ΟΚ, χρειάζονται οι τρύπες.
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
Το παθητικό ηχείο είναι ένα σχεδιαστικό σφάλμα
Ε, και;

Ένας συμβιβασμός κόστους, με αναπόφευκτα σαφή και αξεπέραστα προβλήματα και μειονεκτήματα
Ε, και;

που το καθιστούν υποδεέστερη υλοποίηση.
Ε, και;

Κανόνας. Απαράβατος.
Ε, και;

Το αν σου "αρκεί" ή αν σου "αρέσει", μου είναι εντελώς και παγερά αδιάφορο.
Ε, και;

Και στην τελική ...... Ε, ΚΑΙ;;;;;;;;;

:welcome:
 



vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
8.250
Reaction score
8.149
παρε τηλ τον ζαπ.
σε 2 λεπτα θα σου τα εξηγησει ΟΛΑ, ειναι αριστος σε αυτο.
Επισης, ΔΕΝ θα τα γραψει εδω....
οπότε... τηλ....
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.794
Reaction score
11.037
Θέλω pdf και μαθηματικά για να τα εμπεδώσω...

(Ή με άλλα λόγια, δε με έχει πείσει στο προφορικό. Θέλω papers. Επαγγελματική διαστροφή.)

Bhutia ίσως;
 
Last edited:

Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.180
Αυτο?
καλο?

OΧΙ.
[DOUBLEPOST=1492602981][/DOUBLEPOST]
Οι τελευταίες 3 σειρές, περιγράφουν τη συμπεριφορά μου στον (κάθε) Μάρκου. :p

Πέραν του χαβαλέ πάντως, το άνωθεν λινκ είναι όντως λαϊτ ρίντινγκ. Υπάρχουν και πολλά ακόμα τεχνικά θέματα που δε τα περιγράφει ο απλοϊκός εν λόγω σύνδεσμος. 8-)

Ο Ζαπάντης λέει το ιδιαίτερα χαριτωμένο και εξόχως εμπνευσμένο "που πάνε τα σκατά", το οποίο περιγράφει το σημαντικότερο λόγο χρήσης του μπας ριφλεξ, ιδίως στην μορφή των πασιβ ραντιέιτορς. Αν θέλει, θα το αναπτύξει ο ίδιος. ;)

I REST MY CASE.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Οι τελευταίες 3 σειρές, περιγράφουν τη συμπεριφορά μου στον (κάθε) Μάρκου. :p

Πέραν του χαβαλέ πάντως, το άνωθεν λινκ είναι όντως λαϊτ ρίντινγκ. Υπάρχουν και πολλά ακόμα τεχνικά θέματα που δε τα περιγράφει ο απλοϊκός εν λόγω σύνδεσμος. 8-)

Ο Ζαπάντης λέει το ιδιαίτερα χαριτωμένο και εξόχως εμπνευσμένο "που πάνε τα σκατά", το οποίο περιγράφει το σημαντικότερο λόγο χρήσης του μπας ριφλεξ, ιδίως στην μορφή των πασιβ ραντιέιτορς. Αν θέλει, θα το αναπτύξει ο ίδιος. ;)
Καλά, ο εαρ δεν ξέρει να μας υποδείξει ένα pdf. Όλο φωτογραφίες ανεβάζει. Καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα.
Αυτός ο Ζαπ θα κάνει τον κόπο να κάνει login και να μας ανεβάσει κανένα λινκ;
Ιδού και το σχετικό link, μαζί με δύο ΠΛΗΡΩΣ ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΑ video:


[DOUBLEPOST=1492604811][/DOUBLEPOST]
Άμα πάψει κανείς να είναι φτωχός, οφείλει να πάρει αυτό ή αυτό ή έστω αυτό, με 4 τρύπες στρογγυλές το καθένα.

Από την γνωστή που μας έδωσε δείγμα ο βετ, υπάρχει φυσικά η ολοκληρωμένη πρόταση με σαμπ, τα οποία προφανώς είναι τρύπια... Σαν αυτά.

Εμείς οι πιο φτωχοί, με τα μικρά σπιτάκια μας, κοιτάμε το πολύ μέχρι αυτό με αυτό.

Και θα ήμασταν στην απόλυτη κορυφή αν θα τα είχαμε αποκτήσει αυτά, αντί των ηλιθιοτήτων που πήγαμε και πήραμε, αλλά να, οι μ@λακιες εδώ πληρώνονται..

Σε μεγάλους χώρους, η τιτανοτεράστια JBL έχει συνήθως τρύπες μπας ριφλεξ που χωράνε να περάσει ο Μάρκου αλλά πιθανότατα να μην έχουν ιδιαίτερα μεγάφωνα..



Πιθανώς να μην έχει καλή ατάκα η JBL. Μόνο τρύπια ηχεία. Αισχος.



Μαρκούλη, ρίξε μιά προσ-χή και ένα τιμητικό χαιρετισμό, και σημείωσε λήξη συναγερμού.:p

Κάθε βράδυ, στην προσευχή θα λες "πιστεύω εις ένα μπας ριφλεξ, μεγάλο και βαθύ, εκ του μπασός εκπορευόμενου και αέρος στα μούτρα φυσούμενου και τα μαλλιά στεγνούμενα και τα μπατζάκια κουνούμενα".:D
Ω ρε παιδάκι μου!
Τι τρούπες είναι αυτές!




Το παραπάνω ηχείο σίγουρα θα παίζει "παπάδες": :p


 
Last edited by a moderator:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Θέλω pdf και μαθηματικά για να τα εμπεδώσω...

(Ή με άλλα λόγια, δε με έχει πείσει στο προφορικό. Θέλω papers. Επαγγελματική διαστροφή.)

Bhutia ίσως;
Μη σε νοιάζει...

Την επόμενη φορά θα χρησιμοποιήσω και "διδακτικά βοηθήματα"... >:(

:):D:p
 

Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.180
Εμείς οι πιο φτωχοί, με τα μικρά σπιτάκια μας, κοιτάμε το πολύ μέχρι αυτό με αυτό.




Πιθανώς να μην έχει καλή ατάκα η JBL. Μόνο τρύπια ηχεία. Αισχος.



[/QUOTE]

Λοιπόν Μάστορα τώρα που το θυμήθηκα, μεγάλος άνθρωπος γαρ, εσείς με τα μικρά σπιτάκια να πάτε να γ@μηθείτε να δείτε τι τραβάμε εμείς με τα μεγάλα σπίτια.
Ασε με χάμω με τα γαμίδια. Ενα σαλόνι μαζί με χώλ 100 τμ , έχω , που να το γιομίσω ό άμοιρος. Κιόμως τα CORAL παίζνε όμορφα , ιδίως στην πέριξ αυτών περιοχή στα 4-5 μέτρα γύρω γύρω. Αμα έρθεις κάτω έλα να τα ακούσεις. PDF δεν έχω.
 

Μηνύματα
27.206
Reaction score
25.180
Οι τελευταίες 3 σειρές, περιγράφουν τη συμπεριφορά μου στον (κάθε) Μάρκου. :p

Πέραν του χαβαλέ πάντως, το άνωθεν λινκ είναι όντως λαϊτ ρίντινγκ. Υπάρχουν και πολλά ακόμα τεχνικά θέματα που δε τα περιγράφει ο απλοϊκός εν λόγω σύνδεσμος. 8-)

Ο Ζαπάντης λέει το ιδιαίτερα χαριτωμένο και εξόχως εμπνευσμένο "που πάνε τα σκατά", το οποίο περιγράφει το σημαντικότερο λόγο χρήσης του μπας ριφλεξ, ιδίως στην μορφή των πασιβ ραντιέιτορς. Αν θέλει, θα το αναπτύξει ο ίδιος. ;)
Καλά φυσικά και δεν προσπαθώ να σε πείσω , δεδομένου ότι είσαι τόσο ξεροκέφαλος όσο και ένα UNICORN. Ομως επειδή έχω ασχοληθεί με την κατασκευή ηχείων πιο πολύ από σένα ( όσο γνωρίζω τουλάχιστον ) έχω να σου πω πώς ότι λέω ή ό,τι γράφω πηγάζει από προσωπική εμπειρία ενασχόλησης με το θέμα ΗΧΕΙΑ και όχι΄με την απλή ανάγνωση PDF ή όποιας άλλης μπούρδας βρίσκεις στο NET. :laugh:
 


Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.599
Μηνύματα
2.865.504
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top