- Μηνύματα
- 28.176
- Reaction score
- 50
Νέος εισαγωγέας αυτοκινήτων Renault
Η Renault ανακοίνωσε, πως στο εξής το ρόλο του επίσημου εισαγωγέα και διανομέα των αυτοκινήτων της στην Ελλάδα αναλαμβάνει o αυστριακός όμιλος PGA Motors. Από την πλευρά της, η MAVA A.E, μέχρι τώρα εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault στη χώρα μας, εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:
H MAVA AE, για 32 χρόνια αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault στην Ελλάδα, οδηγείται σε εμπορικό μαρασμό. Το πρωτοφανές αυτό γεγονός οφείλεται σε πολλούς λόγους:
· Στην εμπορική πολιτική της γαλλικής Renault, που τα τελευταία χρόνια επέβαλε δυσβάστακτους όρους στην εισαγωγική εταιρεία (υψηλές εκτός ανταγωνισμού τιμές και υποχρέωση πωλήσεων μεγάλου αριθμού μονάδων, για την επίτευξη ανέφικτου μεριδίου αγοράς). Η αλλαγή αυτή στην πολιτική της Renault οφείλεται στην παρουσία νέων στελεχών που, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς και τον οξύτατο άπω-ανατολικό ανταγωνισμό, προσπάθησαν πιεστικά να επιβάλουν δικά τους συστήματα και επέμειναν πεισματικά σε αυτά, ακόμη και αφού αποδείχτηκε η αποτυχία τους.
· Εξάλλου, σημαντικά συνέβαλε η γενικότερη πτώση (πανευρωπαϊκά) της ζήτησης για τα μοντέλα Renault, λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού τους, που δεν άρεσε στο κοινό, των πολλών προβλημάτων αξιοπιστίας και των κενών στην γκάμα των μοντέλων.
· Στην άρνηση της Renault να βοηθήσει την ελληνική της αντιπροσωπεία στην εξεύρεση λύσεων και στην υπαναχώρησή της από γραπτές συμφωνίες για μια διεύρυνση της μετοχικής σύνθεσης, που θα έλυνε το πρόβλημα της χρηματοδότησης.
· Στην επιβολή από μέρους της μητρικής εταιρείας embargo σε παραδόσεις αυτοκινήτων από τον Ιούνιο 2007, πράγμα που οδήγησε τη MAVA σε παράλυση και τεράστιες ζημιές.
· Στην επιβολή στη MAVA ΑΕ υπέρογκου προστίμου (12.700.000€) από την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού.
· Στην επιμονή της Renault σε μια και μόνη επιλογή εταίρου για συμμετοχή στην εταιρεία, παρά τις επανειλημμένες, επίμονες και συμφέρουσες αντιπροτάσεις της MAVA, που αφορούσαν σε Έλληνες επενδυτές, οι οποίοι θα είχαν αντιμετωπίσει το πρόβλημα ήδη από τα μέσα του 2007. Η εμμονή αυτή τεκμηριώθηκε τελικά με την ανάθεση της αποκλειστικής αντιπροσώπευσης σε αυτόν τον ένα (υποψήφιο) εταίρο. Η ανάθεση έγινε με χωριστές συνεννοήσεις, πίσω από την πλάτη της MAVA AE, αφού προηγουμένως με τη στάση της η γαλλική πλευρά την είχε οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή.
· Η Renault επέδειξε πρωτοφανή αδιαφορία για τη ζημιογόνα κατάσταση που προκάλεσε στη MAVA, σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις, π.χ. στην Ιρλανδία, που εξαγόρασε αμέσως τον εκεί εισαγωγέα.
· Η απάνθρωπη για το προσωπικό (300 άτομα) και τους συνεργάτες της MAVA και αρνητική για τους πελάτες απόφαση της Renault και του νέου αντιπροσώπου να μην αποτελέσουν τη συνέχεια της MAVA, αλλά να ξεκινήσουν νέα εταιρεία από το μηδέν.
Για όλα αυτά η MAVA προσφεύγει στα δικαστήρια, διεκδικώντας υψηλές αποζημιώσεις.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας θέλει να ζητήσει συγγνώμη από το προσωπικό, τους συνεργάτες και τους πελάτες για την εξέλιξη αυτή.
Διαβεβαιώνει, ότι μέχρι την τελευταία στιγμή έδωσε σκληρό αγώνα, με μεγάλες προσωπικές θυσίες, για να μην οδηγηθεί η MAVA σε αυτή την άδοξη κατάληξη. Δυστυχώς, η Renault φαίνεται να είχε προγραμματίσει το τέλος της MAVA και το πέτυχε ....
O όμιλος PGA Motors διαθέτει πολύ μεγάλο δίκτυο αυτοκινήτων Renault στη Γαλλία, ενώ σταδιακά επεκτείνεται και σε άλλες αγορές της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
www.pathfinder.gr
Η Renault ανακοίνωσε, πως στο εξής το ρόλο του επίσημου εισαγωγέα και διανομέα των αυτοκινήτων της στην Ελλάδα αναλαμβάνει o αυστριακός όμιλος PGA Motors. Από την πλευρά της, η MAVA A.E, μέχρι τώρα εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault στη χώρα μας, εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:
H MAVA AE, για 32 χρόνια αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault στην Ελλάδα, οδηγείται σε εμπορικό μαρασμό. Το πρωτοφανές αυτό γεγονός οφείλεται σε πολλούς λόγους:
· Στην εμπορική πολιτική της γαλλικής Renault, που τα τελευταία χρόνια επέβαλε δυσβάστακτους όρους στην εισαγωγική εταιρεία (υψηλές εκτός ανταγωνισμού τιμές και υποχρέωση πωλήσεων μεγάλου αριθμού μονάδων, για την επίτευξη ανέφικτου μεριδίου αγοράς). Η αλλαγή αυτή στην πολιτική της Renault οφείλεται στην παρουσία νέων στελεχών που, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς και τον οξύτατο άπω-ανατολικό ανταγωνισμό, προσπάθησαν πιεστικά να επιβάλουν δικά τους συστήματα και επέμειναν πεισματικά σε αυτά, ακόμη και αφού αποδείχτηκε η αποτυχία τους.
· Εξάλλου, σημαντικά συνέβαλε η γενικότερη πτώση (πανευρωπαϊκά) της ζήτησης για τα μοντέλα Renault, λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού τους, που δεν άρεσε στο κοινό, των πολλών προβλημάτων αξιοπιστίας και των κενών στην γκάμα των μοντέλων.
· Στην άρνηση της Renault να βοηθήσει την ελληνική της αντιπροσωπεία στην εξεύρεση λύσεων και στην υπαναχώρησή της από γραπτές συμφωνίες για μια διεύρυνση της μετοχικής σύνθεσης, που θα έλυνε το πρόβλημα της χρηματοδότησης.
· Στην επιβολή από μέρους της μητρικής εταιρείας embargo σε παραδόσεις αυτοκινήτων από τον Ιούνιο 2007, πράγμα που οδήγησε τη MAVA σε παράλυση και τεράστιες ζημιές.
· Στην επιβολή στη MAVA ΑΕ υπέρογκου προστίμου (12.700.000€) από την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού.
· Στην επιμονή της Renault σε μια και μόνη επιλογή εταίρου για συμμετοχή στην εταιρεία, παρά τις επανειλημμένες, επίμονες και συμφέρουσες αντιπροτάσεις της MAVA, που αφορούσαν σε Έλληνες επενδυτές, οι οποίοι θα είχαν αντιμετωπίσει το πρόβλημα ήδη από τα μέσα του 2007. Η εμμονή αυτή τεκμηριώθηκε τελικά με την ανάθεση της αποκλειστικής αντιπροσώπευσης σε αυτόν τον ένα (υποψήφιο) εταίρο. Η ανάθεση έγινε με χωριστές συνεννοήσεις, πίσω από την πλάτη της MAVA AE, αφού προηγουμένως με τη στάση της η γαλλική πλευρά την είχε οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή.
· Η Renault επέδειξε πρωτοφανή αδιαφορία για τη ζημιογόνα κατάσταση που προκάλεσε στη MAVA, σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις, π.χ. στην Ιρλανδία, που εξαγόρασε αμέσως τον εκεί εισαγωγέα.
· Η απάνθρωπη για το προσωπικό (300 άτομα) και τους συνεργάτες της MAVA και αρνητική για τους πελάτες απόφαση της Renault και του νέου αντιπροσώπου να μην αποτελέσουν τη συνέχεια της MAVA, αλλά να ξεκινήσουν νέα εταιρεία από το μηδέν.
Για όλα αυτά η MAVA προσφεύγει στα δικαστήρια, διεκδικώντας υψηλές αποζημιώσεις.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας θέλει να ζητήσει συγγνώμη από το προσωπικό, τους συνεργάτες και τους πελάτες για την εξέλιξη αυτή.
Διαβεβαιώνει, ότι μέχρι την τελευταία στιγμή έδωσε σκληρό αγώνα, με μεγάλες προσωπικές θυσίες, για να μην οδηγηθεί η MAVA σε αυτή την άδοξη κατάληξη. Δυστυχώς, η Renault φαίνεται να είχε προγραμματίσει το τέλος της MAVA και το πέτυχε ....
O όμιλος PGA Motors διαθέτει πολύ μεγάλο δίκτυο αυτοκινήτων Renault στη Γαλλία, ενώ σταδιακά επεκτείνεται και σε άλλες αγορές της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
www.pathfinder.gr