- Μηνύματα
- 51.105
- Reaction score
- 124.671
Σκέφτομαι αλλαγή κατηγορίας αυτοκινήτου, και ως σχεδόν πολύτεκνος (3 έχω) καιρός να πάω από το αγριεμένο SKODA Octavia (4) 1.8T με τα 230+ άλογα και το τόρσεν διαφορικό, σε... πολυμορφικό 7 θέσιο!
Η δεύτερη σε σειρά προτίμησή μου είναι το αναμενόμενο εντός απριλίου VW Cross Touran με τον 1,4 TSI κινητήρα με τους 140 ίππους. Στα 23.000 ευρώ περίπου.
Η επιλογή που προτιμώ είναι αυτή του νέου Ford S-Max με τον καινούριο 2.0L πετρελαιοκινητήρα Duratorq ΤDCi (προδιαγραφών Euro Stage 4), 140 ίππων, με πολύ χαμηλές τιμές κατανάλωσης για το 1,897 κιλών όχημα. Κιβώτιο μηχανικό Durashift 6-τάχυτο. Στα 28,000 ευρώ περίπου.
Αυτό το S-Max διαθέτει μια εκπληκτική ανάρτηση (πάει πακέτο με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) το οποίο δεν είναι στάνταρ σε καμιά έκδοση). Η ανάρτηση αυτή διαθέτει συνεχώς ελεγχόμενη απόσβεση IVDC (Interactive Vehicles Dynamics Control), ένα ρυθμιζόμενο σύστημα (σύστημα με 3 ρυθμίσεις: Normal, Sport και Comfort) το οποίο σε κάθε ρύθμιση είναι μεταβαλλόμενης απόσβεσης, βάσει οδηγικών συνθηκών και ποιότητας οδοστρώματος.
Με μήκος 4.768μ διαθέτει εκπληκτικούς χώρους. Με 5-θέσια διαμόρφωση οι επιβάτες της δεύτερης σειράς κάθονται υπερβολικά άνετα, έως και σταυροπόδι, ενώ ο χώρος αποσκευών μέχρι την οροφή φτάνει τα 1170 λίτρα, μέχρι την εταζέρα στα 850! Με το FFS (Ford Flat System) τα καθίσματα δεύτερης και 3ης σειράς γίνονται ένα με το δάπεδο και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 2000 λίτρα! Ακόμα και με 7-θέσια διαμόρφωση, ο χώρος μέχρι την εταζέρα είναι 285 λίτρα...
Εκτός από το θέμα της ανάρτησης, το αυτοκίνητο διαθέτει μια ατελείωτη σειρά από ...συντμήσεις: HLA (υδραυλική υποβοήθηση εκκίνησης - κρατά πατημένο το φρένο σε ανηφόρα για να μη πας προς τα πίσω), AFS (κατευθυνόμενοι προβολείς με στατικά φώτα στροφής), IPS (Intelligent Protection System), σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών TPMS (Tyre Pressure Monitoring System), Αυτορυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου γκαζιού ACC (Adaptive Cruise Control) με προειδοποίηση προσέγγισης (FA), ΕSP με TA (traction Assist) και ΕΒΑ (σύστημα έκτακτης υποβοήθησης πέδησης), ABS με EBD (ηλεκτρονική κατανομή πέδησης) , ΕHPAS (τιμόνι με ηλεκτρο-υδραυλική υποβοήθηση), CFC free A/C (κλιματιστικό χωρίς χλωροφθοράνθρακες) και με DEATC (διπλό σύστημα αυτόματου ελέγχου θερμοκρασίας ξεχωριστό για οδηγό-συνοδηγό) κλπ κλπ κλπ
Διαθέτει πλούσια γκάμα ευκολιών, όπως αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και αυτόματους προβολείς με αισθητήρες βροχής και νυκτός αντίστοιχα, κατευθυνόμενους προβολείς (στρίβουν μαζί με το τιμόνι - έξτρα), ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με μνήμες, ηλεκτρικό εσωτερικό και εξωτερικούς καθρέφτες - αναδιπλώμενους, φιμέ τζάμια, θερμαινόμενο παρμπρίζ με θερμαινόμενους πιτσιλιστήρες, ενσωματωμένες κουρτίνες, δίσκους στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, κλπ κλπ κλπ
Επίσης μπορεί να έχει σταθερή γυάλινη πανοραμική οροφή (2 τεμαχίων) που του "πάει" πολύ...
Να το πάρω?????? :cool_4:
http://www.ford.gr/opera/smax/-/-/-/-/-/-
Η δεύτερη σε σειρά προτίμησή μου είναι το αναμενόμενο εντός απριλίου VW Cross Touran με τον 1,4 TSI κινητήρα με τους 140 ίππους. Στα 23.000 ευρώ περίπου.
Η επιλογή που προτιμώ είναι αυτή του νέου Ford S-Max με τον καινούριο 2.0L πετρελαιοκινητήρα Duratorq ΤDCi (προδιαγραφών Euro Stage 4), 140 ίππων, με πολύ χαμηλές τιμές κατανάλωσης για το 1,897 κιλών όχημα. Κιβώτιο μηχανικό Durashift 6-τάχυτο. Στα 28,000 ευρώ περίπου.
Αυτό το S-Max διαθέτει μια εκπληκτική ανάρτηση (πάει πακέτο με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) το οποίο δεν είναι στάνταρ σε καμιά έκδοση). Η ανάρτηση αυτή διαθέτει συνεχώς ελεγχόμενη απόσβεση IVDC (Interactive Vehicles Dynamics Control), ένα ρυθμιζόμενο σύστημα (σύστημα με 3 ρυθμίσεις: Normal, Sport και Comfort) το οποίο σε κάθε ρύθμιση είναι μεταβαλλόμενης απόσβεσης, βάσει οδηγικών συνθηκών και ποιότητας οδοστρώματος.
Με μήκος 4.768μ διαθέτει εκπληκτικούς χώρους. Με 5-θέσια διαμόρφωση οι επιβάτες της δεύτερης σειράς κάθονται υπερβολικά άνετα, έως και σταυροπόδι, ενώ ο χώρος αποσκευών μέχρι την οροφή φτάνει τα 1170 λίτρα, μέχρι την εταζέρα στα 850! Με το FFS (Ford Flat System) τα καθίσματα δεύτερης και 3ης σειράς γίνονται ένα με το δάπεδο και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 2000 λίτρα! Ακόμα και με 7-θέσια διαμόρφωση, ο χώρος μέχρι την εταζέρα είναι 285 λίτρα...
Εκτός από το θέμα της ανάρτησης, το αυτοκίνητο διαθέτει μια ατελείωτη σειρά από ...συντμήσεις: HLA (υδραυλική υποβοήθηση εκκίνησης - κρατά πατημένο το φρένο σε ανηφόρα για να μη πας προς τα πίσω), AFS (κατευθυνόμενοι προβολείς με στατικά φώτα στροφής), IPS (Intelligent Protection System), σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών TPMS (Tyre Pressure Monitoring System), Αυτορυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου γκαζιού ACC (Adaptive Cruise Control) με προειδοποίηση προσέγγισης (FA), ΕSP με TA (traction Assist) και ΕΒΑ (σύστημα έκτακτης υποβοήθησης πέδησης), ABS με EBD (ηλεκτρονική κατανομή πέδησης) , ΕHPAS (τιμόνι με ηλεκτρο-υδραυλική υποβοήθηση), CFC free A/C (κλιματιστικό χωρίς χλωροφθοράνθρακες) και με DEATC (διπλό σύστημα αυτόματου ελέγχου θερμοκρασίας ξεχωριστό για οδηγό-συνοδηγό) κλπ κλπ κλπ
Διαθέτει πλούσια γκάμα ευκολιών, όπως αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και αυτόματους προβολείς με αισθητήρες βροχής και νυκτός αντίστοιχα, κατευθυνόμενους προβολείς (στρίβουν μαζί με το τιμόνι - έξτρα), ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με μνήμες, ηλεκτρικό εσωτερικό και εξωτερικούς καθρέφτες - αναδιπλώμενους, φιμέ τζάμια, θερμαινόμενο παρμπρίζ με θερμαινόμενους πιτσιλιστήρες, ενσωματωμένες κουρτίνες, δίσκους στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, κλπ κλπ κλπ
Επίσης μπορεί να έχει σταθερή γυάλινη πανοραμική οροφή (2 τεμαχίων) που του "πάει" πολύ...
Να το πάρω?????? :cool_4:
http://www.ford.gr/opera/smax/-/-/-/-/-/-