1. Καλώς ήρθατε στο AVsite! Ελάτε στην παρέα μας κάνοντας εγγραφή!

Να το πάρω?????????

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γενικά Θέματα Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας' που ξεκίνησε από το μέλος costas EAR, στις 24 Μαρτίου 2007.

  1. costas EAR

    costas EAR EAR Moderator

    Μηνύματα:
    15.518
    Likes:
    1.173
    Σκέφτομαι αλλαγή κατηγορίας αυτοκινήτου, και ως σχεδόν πολύτεκνος (3 έχω) καιρός να πάω από το αγριεμένο SKODA Octavia (4) 1.8T με τα 230+ άλογα και το τόρσεν διαφορικό, σε... πολυμορφικό 7 θέσιο!

    Η δεύτερη σε σειρά προτίμησή μου είναι το αναμενόμενο εντός απριλίου VW Cross Touran με τον 1,4 TSI κινητήρα με τους 140 ίππους. Στα 23.000 ευρώ περίπου.

    Η επιλογή που προτιμώ είναι αυτή του νέου Ford S-Max με τον καινούριο 2.0L πετρελαιοκινητήρα Duratorq ΤDCi (προδιαγραφών Euro Stage 4), 140 ίππων, με πολύ χαμηλές τιμές κατανάλωσης για το 1,897 κιλών όχημα. Κιβώτιο μηχανικό Durashift 6-τάχυτο. Στα 28,000 ευρώ περίπου.

    Αυτό το S-Max διαθέτει μια εκπληκτική ανάρτηση (πάει πακέτο με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) το οποίο δεν είναι στάνταρ σε καμιά έκδοση). Η ανάρτηση αυτή διαθέτει συνεχώς ελεγχόμενη απόσβεση IVDC (Interactive Vehicles Dynamics Control), ένα ρυθμιζόμενο σύστημα (σύστημα με 3 ρυθμίσεις: Normal, Sport και Comfort) το οποίο σε κάθε ρύθμιση είναι μεταβαλλόμενης απόσβεσης, βάσει οδηγικών συνθηκών και ποιότητας οδοστρώματος.

    Με μήκος 4.768μ διαθέτει εκπληκτικούς χώρους. Με 5-θέσια διαμόρφωση οι επιβάτες της δεύτερης σειράς κάθονται υπερβολικά άνετα, έως και σταυροπόδι, ενώ ο χώρος αποσκευών μέχρι την οροφή φτάνει τα 1170 λίτρα, μέχρι την εταζέρα στα 850! Με το FFS (Ford Flat System) τα καθίσματα δεύτερης και 3ης σειράς γίνονται ένα με το δάπεδο και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 2000 λίτρα! Ακόμα και με 7-θέσια διαμόρφωση, ο χώρος μέχρι την εταζέρα είναι 285 λίτρα...

    Εκτός από το θέμα της ανάρτησης, το αυτοκίνητο διαθέτει μια ατελείωτη σειρά από ...συντμήσεις: HLA (υδραυλική υποβοήθηση εκκίνησης - κρατά πατημένο το φρένο σε ανηφόρα για να μη πας προς τα πίσω), AFS (κατευθυνόμενοι προβολείς με στατικά φώτα στροφής), IPS (Intelligent Protection System), σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών TPMS (Tyre Pressure Monitoring System), Αυτορυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου γκαζιού ACC (Adaptive Cruise Control) με προειδοποίηση προσέγγισης (FA), ΕSP με TA (traction Assist) και ΕΒΑ (σύστημα έκτακτης υποβοήθησης πέδησης), ABS με EBD (ηλεκτρονική κατανομή πέδησης) , ΕHPAS (τιμόνι με ηλεκτρο-υδραυλική υποβοήθηση), CFC free A/C (κλιματιστικό χωρίς χλωροφθοράνθρακες) και με DEATC (διπλό σύστημα αυτόματου ελέγχου θερμοκρασίας ξεχωριστό για οδηγό-συνοδηγό) κλπ κλπ κλπ

    Διαθέτει πλούσια γκάμα ευκολιών, όπως αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και αυτόματους προβολείς με αισθητήρες βροχής και νυκτός αντίστοιχα, κατευθυνόμενους προβολείς (στρίβουν μαζί με το τιμόνι - έξτρα), ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με μνήμες, ηλεκτρικό εσωτερικό και εξωτερικούς καθρέφτες - αναδιπλώμενους, φιμέ τζάμια, θερμαινόμενο παρμπρίζ με θερμαινόμενους πιτσιλιστήρες, ενσωματωμένες κουρτίνες, δίσκους στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, κλπ κλπ κλπ

    Επίσης μπορεί να έχει σταθερή γυάλινη πανοραμική οροφή (2 τεμαχίων) που του "πάει" πολύ...

    Να το πάρω?????? :cool_4:

    http://www.ford.gr/opera/smax/-/-/-/-/-/-
  2. Vertigo

    Vertigo

    Μηνύματα:
    6.129
    Likes:
    68
    Απάντηση: Να το πάρω?????????

    Εχεις δει το νεο zafira opc;
    Ειναι λιγο πιο ακριβο αλλα νομιζω πως αξιζει
    Το φορντ ειναι θηριωδες και χανει στο πισω μερος του(φαναρια)
    Επισης σκεψου πως 2000cc για 2 τονους σχεδον αυτοκινητο μαλλον ειναι λιγα.Κατα τα αλλα ειναι αψογο!
  3. pankrok

    pankrok

    Μηνύματα:
    4.375
    Likes:
    79
    αν και φορντακιας αυτο το smax δε μου αρεσει τοσο:
    -τα καθισματα της μεσαιας σειρας δειχνουν πολυ φθηνα
    -1900 κιλα βαρος. νομιζω οτι ειναι δεν υπαρχει λογος να σερνουμε τοσα κιλα (με αντικτυπο στην καταναλωση και τις εκπομπες CO2)

    αντιθετα το cmax θα το αγοραζα αυριο το πρωι.
    θες οπωσδηποτε mpv για 7 θεσεις ?
    απλο station (octavia combi rs πχ)δε σου φτανει?
  4. pankrok

    pankrok

    Μηνύματα:
    4.375
    Likes:
    79
    και αυτο το ασημι στην κονσολα ποιος το εμπνευστηκε παναθεματονε...
  5. costas EAR

    costas EAR EAR Moderator

    Μηνύματα:
    15.518
    Likes:
    1.173
    fanisz το ZAFIRA είναι όντως μια ακόμα επιλογή, γενικά πιστεύω όμως ότι τα Ford είναι πιο ποιοτικά από τα Opel.

    Η μόνη έκδοση του OPEL ZAFIRA που με ενδιαφέρει είναι το 1.9 CDTI Cosmo που κοστίζει 32,000 ευρώ, 4.000 ευρώ παραπάνω από το S-Max χωρίς να δίνει κάτι περισσότερο. Βέβαια είναι πιο συμμαζεμένο σε μήκος (4,467)...

    Το OPC πολύ καλό, αλλά η κατανάλωσή του είναι ...ανήθικη!

    Παναγιώτη το S-Max ΤDCi έχει παραπλήσια κατανάλωση με το OPEL ZAFIRA CDTI, και χαμηλή, παρά το βάρος του.
    To C-Max είναι μικρό και δε μου δίνει τίποτα παραπάνω από το Octavia...
  6. Costas Coyias

    Costas Coyias Ημίθεος Διαχειριστής

    Μηνύματα:
    19.271
    Likes:
    2.925
    Κι εγώ κρυφοφορντάκιας είμαι, αλλά ψηφίζω Touran. Όλο Focus - Focus, ε, καταντάει μονότονο... Φάε και ένα πιάτο ρεβύθια ρε, που μου θες κάθε μέρα κοκορέτσι.

    Να, σου πω! Μια φίλη πήγε σε έναν -και καλά ντεμέκ- εξουσιοδοτημένο κι έτσι, να αλλάξει τα πρώτα λάδια, στις 10000km στο Golf της, και της χρέωσαν 150 ευρά. Το σύνδεσαν και στον "εγκέφαλο", λέει, για να το τσεκάρουν. Υποθέτω, ότι αυτές τις απατεωνιές δεν τις κάνουν όλοι οι εξουσιοδοτημένοι της VW, έτσι δεν είναι;
  7. prometheas

    prometheas

    Μηνύματα:
    497
    Likes:
    0
    Δυστυχώς τέτοιες απατεωνιες και πολύ ακριβά servιce είναι common sense για την VW στην Ελλάδα. Προσωπικά είχα Golf μετά πέρασα σε Audi και με ολα όσα έχω πάθει δεν ξαναπερνάω από το μαγαζί τους με τίποτα . (Το τρεις εξαμαρτείν ουκ ανδρός...)

    Το Zafira είναι πολύ καλό αλλά νομίζω οτι το S-Max είναι αλλού και σε χαρακτηριστικά και σε ποιότητα αρκεί να αποδεχθείς τον όγκο του

    (Εγώ θα περίμενα το καινούργιο Mondeo πάντως.. :happy_9:)
  8. pankrok

    pankrok

    Μηνύματα:
    4.375
    Likes:
    79
    το οποιο καινουριο mondeo θα εχει πλατος 2.08(!!!!!!!???????) αλλα τελικα δε θα φοραει τον 2,2 diesel της peugeot με τα 170 αλογα (τουλαχιστον ετσι εγραφε στο quattroruote)
    υπογραφω και τα παραπανω για την αντιμετωπιση της VW
  9. Vertigo

    Vertigo

    Μηνύματα:
    6.129
    Likes:
    68
    Απάντηση: Re: Να το πάρω?????????



    Συμφωνω μαζι σου μιας κι εχω το μοντεο.Το OPC παει ψηλα και πινει αγρια.Στην κατηγορια αυτη ομως εχεις πολλες επιλογες.Γενικα τον τελευταιο καιρο η φορντ εχει καλες τιμες.
  10. costas EAR

    costas EAR EAR Moderator

    Μηνύματα:
    15.518
    Likes:
    1.173
    Τρίτη επιλογή μου είναι το Renault Grand Scenic (7θέσιο) 1,5 DCi το οποίο έχει και το ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης... Είναι όμως και ο πιο αδύναμος κινητήρας (ε, αυτά πάνε πακέτο...). Είναι και φτηνό...

    Κώστα μου το Touran δε το σκέφτομαι, καν. Το Cross Touran ναι. Λέω, μήπως ξεχάστηκες....

    Trellaras το X-Max φοράει το πάτωμα του καινούριου Mondeo. Πριν από σας για σας....
  11. pankrok

    pankrok

    Μηνύματα:
    4.375
    Likes:
    79
    αν πας γαλια μερια μπορεις να περιμενεις το c4 picasso με τον 2.2 διτουρμπο πετρελαιοκινητηρα των 170 ιππων αν βγει τελικα (γιατι ουτε γερμανια δεν το βλεπω) αλλα στην ξεφτυλα με τον 2λιτρο που φορεαει και το smax.
    επισης τουραν με 150 αλογα πετρελαιο.
  12. Andrew

    Andrew

    Μηνύματα:
    5.771
    Likes:
    0
    S-Max .:cool_4:
    Στην κατηγορια του ειναι :king:
  13. Σπύρος Μπλάτσιος

    Σπύρος Μπλάτσιος Super Moderator Super Moderator

    Μηνύματα:
    15.871
    Likes:
    206
    Απάντηση: Re: Να το πάρω?????????

    +1

    Όταν αλλάξω το mondeo θα πάω σε Smax...
  14. ak1s

    ak1s

    Μηνύματα:
    8.256
    Likes:
    1
    Χμ. Με το πετρέλαιο πώς θα μπαίνεις Θεσσαλονίκη (και Αθήνα); Και πού θα βρίσκεις καλό (=νορμάλ) πετρέλαιο, που όλα είναι μπερδεμένα τόσο πολύ που ούτε η χημική ανάλυση δεν βγάζει πόρισμα; (πετρέλαιο είναι; λάδι για καντήλι; λίπος για τηγάνισμα; κανείς δεν ξέρει...) ;-)
  15. Κωστής Μάνης

    Κωστής Μάνης

    Μηνύματα:
    489
    Likes:
    0
    To s-max θα έπαιρνα και εγώ.

    Δυστυχώς δεν εισάγεται στην Ελλάδα το νέο FIAT Croma!
    Το είδα στην Ιταλία και είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία για μένα.
    Ειδικά με τον 2.4 Μultijet των 200 ίππων και 18αρες για τους ανήσυχους οικογενειάρχες :cool_1:

    http://www.fiat.co.uk/cgi-bin/pbran...fkkcefecejgdfiidgnm.0&categoryOID=-1073794671

    Attached Files:

  16. unforgiven

    unforgiven AVSite Spy

    Μηνύματα:
    13.065
    Likes:
    1
    Έρωτας! Αυτό το 2.5Τ... Αλλά πού τα 30,000;;;
  17. costas EAR

    costas EAR EAR Moderator

    Μηνύματα:
    15.518
    Likes:
    1.173
    Το FIAT Croma είναι κουκλί.....
    Και εκπληκτικοί οι πετρελαιοκινητήρες του.....
  18. lakiss51

    lakiss51

    Μηνύματα:
    8.161
    Likes:
    331
    Απάντηση: Re: Να το πάρω?????????

    Οι τιμες που αναγραφονται ειναι...αληθινες; ισχυουν για εδω (μαλλον θα ισχυαν ερχοταν κι εδω το croma?). Μου φαινονται πολυ πολυ καλες
  19. Κωστής Μάνης

    Κωστής Μάνης

    Μηνύματα:
    489
    Likes:
    0
    Oι τιμές φυσικά και είναι αληθινές αλλά στο UK only.
    Τώρα πόσα χρήματα ακόμη θα χρειάζονται για την εισαγωγή στην Ελλάδα...:sad:
  20. Κωστής Μάνης

    Κωστής Μάνης

    Μηνύματα:
    489
    Likes:
    0
    Αυτές είναι οι τιμές του croma στην Ιταλία:

    http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.d...ccfaddkhjlldmkcefecejgdfiidgnk.0&modelKey=194


    Η αγορά μας σε σχέση με την ιταλική έχει μικρές διαφορές μέχρι τα 2 λίτρα.
    Οπότε η έκδοση με τον multijet των 1.9 λίτρων με τους 150 ίππους θα κοστίζει γύρω στα 26000 ευρώ.

    (παίρνει και μπλοκέ αυτό το σασμάν...:violent:)

Μοιραστείτε τη σελίδα

TOP
TOP