ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ - Ενα αρχείο με φωτογραφίες!


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14


ATH Athens [Eleftherios Venizelos International], Greece 29-May-2003
Olympic Airlines Boeing 737-200 Some of the stored B732s with rainbow

βλέπει κανείς rainbow?????????????:cool_4: :cool_4: :cool_4:
 

Attachments


Μηνύματα
333
Reaction score
0
Κατ' αρχήν, έστω και καθυστερημένα, να σε ευχαριστήσω για το thread που άνοιξες, μια που για μένα η Ολυμπιακή ήταν και είναι η ζωή μου. Χαίρομαι που υπάρχουν και συμπαθούντες αυτήν την εταιρεία, η οποία για κάποια χρόνια και περήφανη και μεγάλη υπήρξε.
Επίσης, να ζητήσω συγγνώμη από τους αντιπαθούντες την εταιρεία για την αγάπη μου αυτή, και να τους πληροφορήσω ότι οι κυβερνήσεις που οι ίδιοι εξέλεγαν από το 1974 και μετά, αποφάσιζαν να την κρατούν σε λειτουργία, έστω κι αν υποθέσουμε ότι έπρεπε να κλείσει. Η ΟΑ είναι η μόνη που δεν φταίει γιατί υπάρχει. Ας όψεται η ατολμία όλων αυτών, που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η επανεκλογή κι όχι η αναδιοργάνωση και ο εξορθολογισμός των οικονομικών της εταιρείας. Όσο για τους υπαλλήλους-τέρατα με τους παχυλούς μισθούς; Ναι, υπήρξαν, αλλά και πάλι οι άτολμες κυβερνήσεις έκαναν υπόκλιση στον κάθε προεδρίσκο σωματείου της εταιρείας. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά τους έκαναν και βουλευτές.
Όταν, λοιπόν, κάθε ενδοεταιρική εκπαίδευση εξέλειψε, οι εργαζόμενοι κατέληξαν να εμπνέονται μόνο από τις παροχές κι όχι από το προϊόν που προσέφεραν, νοιώθοντας συγχρόνως ατιμώρητοι και άτρωτοι κάτω από την σωματειακή ομπρέλα, συν το γεγονός του μονοπωλίου εκείνη την εποχή. Καταλαβαίνει κανείς πόσο εύκολα κατρακύλησαν σε αλαζονικές και συντεχνιακές συμπεριφορές. Θεωρούσαν ότι το κέρας της Αμάλθειας, οι κρατικές επιχορηγήσεις δηλαδή, ήταν ατέλειωτες. Και μετά...., μετά ήρθε η Ευρώπη, η απελευθέρωση των αεροπορικών συγκοινωνιών και τα δύσκολα....
Έτσι, φτάσαμε στο σημερινό σημείο, το οποίο είναι ο αντίποδας της παλιάς εποχής. Όπου πάλι οι υπάλληλοι σέρνονται, πρώτον γιατί δουλεύουν για 6 ή 7 κατοστάρικα και δεύτερον γιατί είναι όλοι σχεδόν εποχικοί, χωρίς καμμιά εργασιακή εξασφάλιση αυτή τη φορά. Από το ένα άκρο στο άλλο. Όποτε θέλουν τους διώχνουν, τους μεταθέτουν, τους αλλάζουν αντικείμενο. Εντελώς ανεκπαίδευτοι οι πάντες. Έτσι κι αυτοί χρησιμοποιούν αυτήν την δουλειά βιτρίνας, την σπουδαία δουλειά της εξυπηρέτησης του αεροπορικού επιβάτη, σαν ένα πέρασμα από την ζωή τους, μέχρι να βρουν κάτι "καλύτερο", κάτι σαν ταμίες στα Goody's!
Η εξαίρεση εδώ είναι οι πιλότοι και οι μηχανικοί. Δεν έχω καμμία συναδελφική ανησυχία, ούτε επιζητώ καμμιά προσωπική προβολή και αίγλη. Γενικά τάχω καλά με μένα. Απλά, αυτή είναι η αλήθεια. Είναι οι μόνες δύο ειδικότητες, οι οποίες είναι απόρροια επιλογής και σκληρής αεροπορικής ειδίκευσης. Αμα κλείσουν οι πόρτες δεν έχεις παρά να δουλέψεις. Αλλιώς....
Καβαλημένα καλάμια και πουλαμούρηδες, φυσικά και υπάρχουν. Άνθρωποι με συνεχή ανάγκη επιβεβαίωσης. Από πού λείπουν, άλλωστε; Και χωρίς λόγο τις περισσότερες φορές!
Ουφ, πάλι πήρα φόρα.
Έχω να προσφέρω στο άλμπουμ δύο φωτογραφίες από πτητικά μέσα, τα οποία λίγοι γνωρίζουν ότι κάποτε βάφτηκαν με τα χρώματα της ΟΑ.

1. Ελικόπτερο Sud Aviation SA-321F Super Frelon. Περίπου 20 μέτρα μήκος, 37 επιβάτες, χρησιμοποιήθηκε σε νησιά, κυρίως Μύκονο το 1968-1969. Διατηρείται από τους Άγγλους στα χρώματα της ΟΑ, στο International Helicopter Museum στο Weston-super-Mare, στο Somerset, κοντά στο Bristol. Από πού να μας τα ρίξω;

2. Αερόστατο ζεστού αέρα, με νηολόγιο SX-MOA, δικό της, τότε που ακόμα κάποιοι ασχολούνταν με το promotion της εταιρείας!











 

Attachments


Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
1. Ελικόπτερο Sud Aviation SA-321F Super Frelon. Περίπου 20 μέτρα μήκος, 37 επιβάτες, χρησιμοποιήθηκε σε νησιά, κυρίως Μύκονο το 1968-1969. Διατηρείται από τους Άγγλους στα χρώματα της ΟΑ, στο International Helicopter Museum στο Weston-super-Mare, στο Somerset, κοντά στο Bristol.

Από πού να μας τα ρίξω;​
:-o


Από όπου και να τα ρίξεις....δίκιο θα έχεις. :-(
 

Μηνύματα
1.220
Reaction score
3
Θα συμφωνήσω με τον agapios για τους λόγους που παραπαίει η ΟΑ, πως θα μπορούσα να διαφωνήσω άλλωστε. Να προσθέσω ήθελα ότι οι πολιτικοί τις έχουν κάνει κακό από πολλά μέτωπα. Διπλοί "στόλοι" προσωπικού, εκμετάλλευση στις περιόδους εκλογών, βόλεμα ημετέρων, μη σωστή, σε ύποπτο βαθμό, εκμετάλευση δρομολογίων, άσχετες διοικήσεις κλπ...
Και οι υπάληλοι βέβαια δεν είναι άμοιροι των ευθυνών τους. Κάποτε ένας ξυλουργός συνδικαλισταράς είχε κόψει το ρεύμα στα φώτα του διαδρόμου με αεροπλάνα σε φάση προσγείωσης - το ποιό χοντρό που θυμάμαι
 


Μηνύματα
29.199
Reaction score
23.229
ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ".

1. ΕΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΔΕΚΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ-ΜΕΛΕΤΗ (ΤΟΥ ΣΠΡΑΟΥ ΝΟΜΙΖΩ) ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 74 ΕΩΣ ΤΟ 92 ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕ ΕΝΤΟΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ! ΑΚΟΜΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΓΙΑ ΤΑ 600,000,000 ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ. ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Η ΟΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΖΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΑΓΕ......

2.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΑΝ ΟΛΕΣ!!!! ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ. ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΑΝ ΑΜΦΟΤΕΡΕΣ. ΤΥΧΑΙΟ ΚΙ ΑΥΤΟ?

3.ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΣΚΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΩΣ ΠΡΩΙΜΟΙ ΝΕΟΜΟΝΤΕΡΝΙΣΤΑΔΕΣ. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΩΝΑΣΚΟΥΝ ΟΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ.....

4.ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΜΕ ΝΤΟΡΝΙΕ ΚΑΙ 8Β ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΡΟΔΟ-ΚΑΡΠΑΘΟ-ΚΑΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΝΤΑΣ.

5. ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΟΜΕΤ 4 ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΠΟΛΕΦ 154.

6. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΛΕΙΝΣΠΟΤΙΓΚ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛ (ΘΕΟΔΟΤΟΣ).
 


Μηνύματα
27.199
Reaction score
25.155
Απάντηση: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ - Ενα αρχείο με φωτογραφίες!

Αφήστε την καλύτερα στην ησυχία της , και όλους του εργαζόμενους στην ΟΑ στην λήθη και την απραξία.
Πρώην πιλότος ΟΑ.
 

Μηνύματα
7
Reaction score
0
Απάντηση: Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ - Ενα αρχείο με φωτογραφίες!

ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ "ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ".

1. ΕΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΔΕΚΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ-ΜΕΛΕΤΗ (ΤΟΥ ΣΠΡΑΟΥ ΝΟΜΙΖΩ) ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 74 ΕΩΣ ΤΟ 92 ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕ ΕΝΤΟΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ! ΑΚΟΜΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΓΙΑ ΤΑ 600,000,000 ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ. ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Η ΟΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΖΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΑΓΕ......

2.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΑΝ ΟΛΕΣ!!!! ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ. ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΑΝ ΑΜΦΟΤΕΡΕΣ. ΤΥΧΑΙΟ ΚΙ ΑΥΤΟ?

3.ΟΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΣΚΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΘΕΙ ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΩΣ ΠΡΩΙΜΟΙ ΝΕΟΜΟΝΤΕΡΝΙΣΤΑΔΕΣ. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΩΝΑΣΚΟΥΝ ΟΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ.....

4.ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΜΕ ΝΤΟΡΝΙΕ ΚΑΙ 8Β ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΡΟΔΟ-ΚΑΡΠΑΘΟ-ΚΑΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΝΤΑΣ.

5. ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΟΜΕΤ 4 ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥΠΟΛΕΦ 154.

6. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΛΕΙΝΣΠΟΤΙΓΚ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛ (ΘΕΟΔΟΤΟΣ).
Με κάθε σεμνότητα αλλά και αυτοπεποίθηση, είχαμε πάντα τονίσει σε όσους από ιδεοληψία (κατ ελάχιστο) είχαν λυσσάξει να διαλύσουν την OLYMPIC AIRWAYS, ότι έστω και εάν ήταν ψυχικά και νοητικά ανήμποροι να καταλάβουν την Οντολογική Υπόσταση ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ, αλλά ακόμα και σε όσους με συνειδητή σκοπιμότητα «αγωνίζονται» να καταργήσουν την Ελλάδα και τον Ελληνισμό, διαλύοντας την Οικονομική Δομική Υπόσταση του Κράτους, καταργώντας η απαξιώνοντας τα σύμβολα, (αυτοί καταλαβαίνουν πολύ καλά την ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και την σημασία της ως ενος ουσιαστικού ιστού της Οντολογικής Υπόστασης της Ελλάδος. Ο αεροπορικός ιστός με κάθε σημείο της Ελλάδας, αλλά και με κάθε σημείο του Ελληνισμού, είναι για μεν το εσωτερικό Εθνική Κυριαρχία για δε το εξωτερικό, όπου Ελληνισμός ΕΘΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ. Όλες οι εθνικές αεροπορικές εταιρείες, αυτή περίπου την αποστολή είχαν για τα Έθνη τους. Για την Ελλάδα όμως η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είχε ένα ρόλο πολύ πιο σημαντικό κυρίως λόγω των σκληρών περιφερειακών ανισοτήτων και του νησιώτικου χαρακτήρα της χώρας, μιας χώρας Αρχιπελάγους οριζόμενου, και σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο της θάλασσας, για λόγους Εθνικής Οντολογικής Υπόστασης, η Ελλάδα χρειαζόταν την Ολυμπιακή Αεροπορία ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι του κορμιού της, της Υπόστασης της και της Εθνικής της Κυριαρχίας. Αλλά ακόμα και σε οικονομικούς όρους, η Ελλάδα λόγω «μεγέθους», μόνο μια αεροπορική εταιρεία μπορεί να έχει λόγω φυσικού μονοπωλίου. Μέσα στα πλαίσια της Παγκοσμιοποίησης, οι εθνικές αεροπορικές εταιρείες έπρεπε να εξαφανιστούν, ακριβώς γιατί με κάθε τρόπο πρέπει να καταργηθούν τα έθνη , οι πατρίδες και κάθε τι που προσδίδει πολιτιστικοί ταυτότητα και εμποδίζει την μετατροπή των λαών σε χύδην μάζα, μηδενισμένων ανθρώπων. Για αυτό και η Ολυμπιακή έπρεπε να καταργηθεί, στα πλαίσιο της προσπάθειας μηδενισμού του όρου Ελλάδα και Ελληνισμός. Στα ίδια πλαίσια του «συνωστισμού» της καταστροφής της Σμύρνης, η της καθαρά «φτιαχτής» άποψης ότι τα Εθνη είναι κατασκευές …. η της προσπάθειας χειραγώγησης των κοινωνιών σε μια δήθεν πολυπολιτισμικη αλλά στην ουσία συνειδητά απολιτισμικη κοινωνία. Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΣ (ραχοκοκαλιά) της ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΣ (ραχοκοκαλιά) ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, για αυτό ακριβώς έπρεπε να «εκλείψει». Με συνειδητές πολιτικές αποφάσεις, οι κερδοφόρες γραμμές της έκλεισαν η μια μετά την άλλη, καταργήθηκε το μοντέλο Ωνάση όπου οι κερδοφόρες χρηματοδοτούσαν τις αναπτυξιακές και η εταιρεία ήταν ΚΑΙ οικονομικά υγειης. Ύστερα άρχισε η υστερία των δήθεν ζημιών και ελλειμμάτων, με τα οικονομικά του «μπακάλη». Και καταλήξαμε στην ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ κατασκευασμένη για ηλιθίους η για αποδέκτες σκόπιμα παραπληροφορημενους. Η προπαγάνδα που ακόμα ακούγεται ΣΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ είναι για γέλια, αφού έχουν αποκρύψει σκόπιμα από τον Ελληνικό λαό: 1) ΑΠΕΚΡΙΒΕΙ το πόσα ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΟΣΤΙΣΕ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ Η ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ, και πόσα από αυτά τα δισεκατομμύρια τα δανείστηκε το Ελληνικό Δημόσιο από την Διεθνή τοκογλυφία για την μεγάλη (ΔΗΘΕΝ) επιτυχία της αποκρατικοποίησης, και πόσο από αυτό το τοκογλυφικό δανεισμό είναι μέσα στα διαφημιζόμενα (φτιαγμένα τεχνητά από την πολιτική αυτή που δεν ήταν μονόδρομος αλλά μόνο «Αλμουνιαδρομος») δανεικά και χρεωστουμενα που λένε σήμερα ότι έχει η χώρα. 2) ΑΠΕΚΡΥΒΕΙ το ότι στην Ελλάδα, η αποεπενδυση, ήταν στόχος χρηματοδοτούμενος συνειδητά από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Παγκοσμιοποίηση , μέσα από μια «φτιαχτή» ιδεολογία, που παρουσιάσθηκε από τα οικονομικά της προπαγάνδας, ως ελεύθερη οικονομία της αγοράς, ενώ στην ουσία ήταν μια πολιτική ΣΚΛΗΡΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΣΜΟΥ για ΑΠΟΕΠΕΝΔΥΣΗ σε κάποιες χώρες, και μεταφορά της παραγωγής σε άλλες χώρες, και κυνηγημένων ντεσπεραντος, θυμάτων δουλεμπόρων . Αυτά βέβαια όλα , βαφτίστηκαν με διάφορα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΠΛΑΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, όπως ελεύθερη διακίνηση ανθρώπων και χρήματος, ανθρώπινα δικαιώματα, και άλλες αδόκιμες ανοησίες, εργαλεία απλώς μια πλύσης εγκεφάλου που ποδηγετεί λαούς με σκοπό την επιβολή της Νέας Τάξης Πραγμάτων. 3) ΑΠΕΚΡΥΒΕΙ το ότι η διάλυση του Εθνικού αερομεταφορέα, έχει τρομακτικές αρνητικές επιπτώσεις στην περιφερειακή ανάπτυξη, επιτείνει τις περιφερειακές ανισότητες , την συγκέντρωση στη χώρα, έχει αντιαναπτυξιακή δυναμική, και συνεισφέρει με την ερήμωση και την συγκέντρωση στην αύξηση του κόστους παραγωγής και στην μείωση της ανταγωνιστικότητας της χώρας. Φυσικά αυτά θέλουν λίγες περισσότερες γνώσεις από πρόσθεση και αφαίρεση. Όμως δεν είναι αυτό που λείπει. Αντίθετα υπάρχει η πολιτική βούληση συρρίκνωσης στο χώρο, ερήμωσης της περιφέρειας και όξυνσης των περιφερειακών ανισοτήτων, ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ. Απόδειξη τόσο ο «Καποδιστρια όσο και ο «Καλλικράτης» που ενισχύουν την ερήμωση και τις περιφερειακές ανισότητες αλλά και τη συγκέντρωση της δραστηριότητας την αύξηση του κόστους και μείωση της ανταγωνιστικότητας. 4) ΑΠΕΚΡΥΒΕΙ ότι η Ελλάδα της διασποράς έχει τρομακτικές δυσκολίες να ταξιδεύει στην Ελλάδα, ταξίδι των 8 ωρών, έγινε περιπέτεια ημερών, και τα ταξίδια των Ελλήνων δυσκόλεψαν. 5) ΑΠΕΚΡΥΒΕΙ ότι όλα αυτά έχουν τρομακτική απώλεια οικονομικού αποτελέσματος, και εισροής πόρων στην Ελλάδα, όσο από ταξίδια οσο και από ματαίωση επενδύσεων. 6) ΑΠΕΚΡυΒΕΙ ότι το επιχείρημα «σώσαμε τους Έλληνες από 1.000.000 την ημέρα» είναι προπαγανδιστικό επιχείρημα, διότι έστω και εάν είναι αληθινό, το κόστος του να μην συμβούν τα ανωτέρω είναι για κάθε Έλληνα ΔΕΚΑ ΣΕΝΤΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ η 36 Ε το χρόνο. Πέραν του ότι τα 36 Ε αυτά θα τα έδιναν οι Έλληνες προκειμένου να έχουν την δική τους αεροπορική εταιρεία , την Ολυμπιακή τους, έστω και σε ΠΑΓΩΜΕΝΟΥΣ ΜΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΟΡΟΥΣ, (που ωθούν τον άνθρωπο να καταναλώνει άχρηστα πράγματα έστω και με δανεισμό (κάρτες κατανάλωση), ενώ αντίθετα, τον ενοχοποιούν, τον προσβάλουν, και καταστροφολογουν όταν η δαπάνη είναι για ανώτερους σκοπούς) όπως η ΟΑ. ΣΕ ΠΑΓΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ το κόστος του Κρατικού ταμείου του 1.000.000 είναι πολύ μικρό μπροστά στην απώλεια εσόδων που υπάρχει για το Δημόσιο Ταμείο από την αρνητική αντιαναπτυξιακή δυναμική που κοστίζει πολύ περισσότερο σε απώλεια εσόδων Με απλά λόγια «γλυτώνει» 1.000.000 έξοδα και διώχνει πολλαπλά δεκάδες εκατομμύρια έσοδα. Και επειδή κάποιος μπορεί να το καταλάβει έστω και με γνώσεις Δ Δημοτικού, είναι ηλίου φαεινότερο ότι η αποεπενδυση και η αποεθνοποιηση είναι αυτοσκοπός. Για χρόνια αντικρούσαμε όλα αυτά τα «επιχειρήματα» αποκαλύπτοντας ότι ήταν «δήθεν» Οικονομικά Επιχειρήματα, με ακριβή αντιστοιχία στην σκοπιμότητα και ανακρίβεια του συνωστισμού της Σμύρνης. Οι πολιτικές αποφάσεις είναι τύπου «Στεργιαδη» και με σκοπιμότητα ΑΝΤΑΝΤ. Η χθεσινή ανακοίνωση συγχώνευσης της Ο.Α. με την άλλη εταιρεία, αποδεικνύει ένα πολύ σοβαρό δεδομένο. Ότι για την Ελλάδα, μια αεροπορική εταιρεία ειναι φυσικό μονοπώλιο. Ένα ένα όσα έχουμε υποστηρίξει κατά καιρούς αποδεικνύονται, αφού όμως οι υπηρετήσαντες την Παγκοσμιοποίηση έχουν κάνει την ζημιά τους. Μεγάλη ζημιά που πληρώθηκε με δανεικά από τοκογλύφους που ήταν και αυτό πολιτική επιλογή, αφού δεν χρειάζονταν δανεικά από τοκογλύφους, και η επίκληση των μονόδρομων δεν είναι παρά μια ΑΠΑΤΗ.-----------------
 

Μηνύματα
29.199
Reaction score
23.229
ΤΟ 1,000,000 ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΝΥΒΛΑΚΑ "ΝΥΚΟΚΥΡΑΙΟΥΣ". ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑΔΙΝΕ Σ ΑΥΤΟΥΣ......
ΤΟΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΗΜΑ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΦΥΓΕ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ.
 

Μηνύματα
27.199
Reaction score
25.155
Απάντηση: Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ - Ενα αρχείο με φωτογραφίες!



ATH Athens [Eleftherios Venizelos International], Greece 29-May-2003
Olympic Airlines Boeing 737-200 Some of the stored B732s with rainbow

βλέπει κανείς rainbow?????????????:cool_4: :cool_4: :cool_4:


Κάποτε τα πετούσα αυτά τα αεροπλάνα και με πονάει πάρα πολύ , και για αυτά που φύγανε, και για τά άλλα που κάθονται άπραγα στους τροχόδρομους του βενιζέλου.
 

Μηνύματα
27.199
Reaction score
25.155
Απάντηση: Re: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ - Ενα αρχείο με φωτογραφίες!

ΤΟ 1,000,000 ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΝΥΒΛΑΚΑ "ΝΥΚΟΚΥΡΑΙΟΥΣ". ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑΔΙΝΕ Σ ΑΥΤΟΥΣ......
ΤΟΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΗΜΑ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΦΥΓΕ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ.


ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Μ@ΛΑΚΙΣΜΕΝΗ ΨΕΥΤΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ 2004.
ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΥΤΑ Ο ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ?
 

Μηνύματα
29.199
Reaction score
23.229
ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ! ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΩΣ ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ!
 

Μηνύματα
1.240
Reaction score
19
Απάντηση: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ - Ενα αρχείο με φωτογραφίες!

Για όσους έχουν όρεξη να ασχοληθούν ή "ξέρουν" πρέπει να γίνει μια σοβαρή συζήτηση για το τι γίνεται με τις υπηρεσίες εδάφους της Ολυμπιακής
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.558
Μηνύματα
2.864.318
Members
37.930
Νεότερο μέλος
l.koustimpis@visualacoust
Top