1. Καλώς ήρθατε στο AVsite! Ελάτε στην παρέα μας κάνοντας εγγραφή!

Οριστική ταφόπλακα στα δίλιτρα και άνω....

Συζήτηση στο φόρουμ 'Οικονομικά, Πολιτικά' που ξεκίνησε από το μέλος Voreios, στις 12 Ιανουαρίου 2013.

  1. lakiss51

    lakiss51

    Μηνύματα:
    8.113
    Likes:
    307
    Απάντηση: Οριστική ταφόπλακα στα δίλιτρα και άνω....

    Συμφωνω! Αρκει βεβαια να πληρωσεις τους δασμους που πληρωσε ο πρωτος ιδιοκτητης του αυτοκινητου σου (αν το πηρες μεταχειρισμενο), γιατι με 1700€ παπακι παιρνεις οχι αυτ/το!
    Φτιαχνουν ομως αυτοκινητα που τα πουλανε σε ιθαγενεις!
  2. notiskas

    notiskas

    Μηνύματα:
    6.690
    Likes:
    326
    Με ποια λογική πρέπει να λογαριάζονται οι φόροι που πλήρωσε κάποιος στην αγορά του καινούριου; Το καινούριο είναι καινούριο, αυτό επιβαρύνεται με ΦΠΑ και λοιπούς φόρους σε όλες τις συναλλαγές που γίνονται, πως να το κάνουμε και γιατί να το αλλάξουμε;

    Τα αυτοκίνητα με το πέρας του χρόνου χάνουν σημαντικά την αξία τους, ενώ και η συντήρηση παλιότερων μοντέλων είναι πολύ συχνά πολύ οικονομικότερη. Υπό αυτό το πρίσμα είναι σαφές ότι ο κάτοχος του νέου Golf GT, 1400 κυβικών π.χ. που μπορεί να κοστίζει και πάνω από 25.000 πληρώνει πολύ περισσότερο για να αποκτήσει και να συντηρήσει το αυτοκίνητό του από αυτόν που αγόρασε ένα μεταχειρισμένο δεκαετίας άνω των 2000 κυβικών ίσως και με λιγότερα από 3.000 ευρώ και το κόστος συντήρησης του μπορεί να είναι και αστείο. Επίσης είναι πολύ μικρότερο το κόστος αποκατάστασής του σε περίπτωση ατυχήματος, κάτι το οποίο θα έπρεπε να μεταφράζεται και σε σημαντικά μειωμένα ασφάλιστρα. Σε ότι αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, εφόσον αυτά πρέπει να είναι ανταποδοτικά, θα πρέπει να συνδέονται με το πόσο χρησιμοποιεί ο κάθε οδηγός το αυτοκίνητό του, κάτι το οποίο συνδέεται άψογα με ενσωμάτωση των τελών στο κόστος της Βενζίνης.
  3. notiskas

    notiskas

    Μηνύματα:
    6.690
    Likes:
    326
    Re: Απάντηση: Re: Οριστική ταφόπλακα στα δίλιτρα και άνω....

    Αν τα τέλη κυκλοφορίας ενσωματωθούν στην τιμή των καυσίμων, όσο περισσότερο καίει ένα αυτοκίνητο τόσο περισσότερα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνει για να καλύψει τα ίδια χιλιόμετρα. Καμία απολύτως ανάγκη λοιπόν να πειστεί κανένας. Ο οδηγός μόνος του, με την επιλογή αυτοκινήτου και με τον τρόπο οδήγησης θα αποφασίζει πόσα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσει για δεδομένη απόσταση.

    Δείτε το και απλά. Κάποιος που σήμερα κάνει 15.000 χλμ το χρόνο και πληρώνει 260 ευρώ τέλη κυκλοφορίας (για ένα 1600άρι) πληρώνει περίπου 1,73 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Αν στα 100 χλμ καίει κατά μέσο όρο 8 λίτρα καυσίμου, αυτό θα σήμαινε ότι αν υπήρχε ενσωμάτωση τελών κυκλοφορίας στα καύσιμα, θα του ερχόταν μια ή άλλη το να πληρώνει καπέλο στην τιμή καυσίμου 21,7 λεπτά το λίτρο. Αν λοιπόν έθεταν αυτό το τέλος κυκλοφορίας, 21,6 λεπτά στο λίτρο, κάποιος που σήμερα έχει το αμάξι για λίγες περιστάσεις και κάνει 4-5.000 χλμ το χρόνο το πολύ θα έβγαινε ωφελημένος αφού θα γλύτωνε και τα 170 ευρώ το χρόνο από τα 260 που ήδη πληρώνει. Αντίθετα αυτός που χρησιμοποιεί το αμάξι περισσότερο από τον μέσο όρο, θα πληρώνει κάτι παραπάνω, απολύτως δίκαιο όμως αφού θα χρησιμοποιεί περισσότερο τους δρόμους.

    Αυτό το μέτρο στέκει απόλυτα και περιβαλλοντικά, αφού επιβραβεύει έμπρακτα όσους περιορίζουν τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο, ή επιλέγουν να οδηγούν οικονομικά.
    MaxHeadroom and Zizik like this.
  4. Dimpas

    Dimpas

    Μηνύματα:
    1.498
    Likes:
    77
    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οριστική ταφόπλακα στα δίλιτρα και άνω....

    Σωστά για τα τέλη κυκλοφορίας ! Αλλά όμως η υπάρχουσα τιμή βενζίνης ΔΕΝ μπορεί να φορτωθεί με ακόμα 20 πχ λεπτά τό λίτρο !
    Άν είχε 1 € τότε ναι να μπεί !
  5. teachertza

    teachertza

    Μηνύματα:
    3.639
    Likes:
    204
    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οριστική ταφόπλακα στα δίλιτρα και άνω....

    Το ίδιο πράγμα είναι για ένα μέσο οδηγό, πιο δίκαιο γενικότερα.

    Ίσως βέβαια να επηρεασθούν τα επαγγελματικά οχήματα κτλ
  6. notiskas

    notiskas

    Μηνύματα:
    6.690
    Likes:
    326
    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Οριστική ταφόπλακα στα δίλιτρα και άνω....

    Ακριβώς το ίδιο είναι είτε η βενζίνη έχει 1 ευρώ είτε 2. Αντί να πληρώνεις μια φορά εφάπαξ τα τέλη κυκλοφορίας θα τα πληρώνεις με δόσεις κάθε φορά που βάζεις βενζίνη.

    Τα επαγγελματικά κόβουν τιμολόγιο στα πρατήρια. Το μόνο εύκολο είναι να τους ενσωματώσουν ένα πλεονάζον ποσό στην επιστροφή φόρου, ή να το συμψηφίσουν στην δήλωση εσόδων - εξόδων, αν αποφασιστεί ότι θα ισχύει διαφορετικό καθεστώς για αυτά. Αν βέβαια δεν αποφασιστεί ότι ισχύει διαφορετικό καθεστώς για τα επαγγελματικά, ακόμη απλούστερο, ισχύει ότι ισχύει για όλους.
  7. pankrok

    pankrok

    Μηνύματα:
    4.371
    Likes:
    77
    Απάντηση: Οριστική ταφόπλακα στα δίλιτρα και άνω....

    αφου ειμαστε για τον αυτο ναουμ
    τι περιμενεται τωρανα συμβει...
  8. tkin73

    tkin73

    Μηνύματα:
    2.293
    Likes:
    119
    Διπλό χαράτσι στα αυτοκίνητα – Φοροσόκ για όσους έχουν δίλιτρα!

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=238281&catid=3

    Μαμω την ψυχη σας ρουφιανοι...

    Τιμωρειτε την καταναλωτική επιλογη καποιου μιας 10ετιας πριν....
  9. kogni

    kogni

    Μηνύματα:
    661
    Likes:
    357
    Σκέτη πίκρα.....
    για μια στιγμή κυριολεκτικά που πέσανε οι τιμές....
    δεν συζητώ για το δόλωμα με τα μειωμένα τέλη ταξινόμησης ..
    μιλάω για ΄΄'εξυπνες΄΄ αγορές Ο θεος να τις κάνει...
    πληρώνουμε τα σπασμένα για 1000 οικογένειες φοροφυγάδων πλουτοκρατών ....
    Κρίμα ....να μου πεις τι τα ήθελε η μούρη σου τα 2300 κυβικα ρε Μ*^*^%*κα σκατονεόπλουτε που δεν έχεισ βάλει ούτε 100€ στην άκρη
    Αφού πούλησα ένα γκολφάκι και πήρα το αμάξι που ονειρευόμουνα !!!
    πάρτα βλάκα !!!
    Σκάσε και κολύμπα τώρα .....
  10. spitfire

    spitfire

    Μηνύματα:
    3.188
    Likes:
    208
    Και τι να κάνω που η Nissan το βγάζει με 2.4lt τούρμποντίζελ; Πως θα φορτώνω ξύλα για το χειμώνα; Πως θα περνάω από τη λασπουριά χωρίς να κολλήσω; Πως θα τραβάω το τρέιλερ;
  11. oldy

    oldy

    Μηνύματα:
    828
    Likes:
    472
    γκουχ γκουχ....τα αγροτικα υποκεινται σε αλλο φορολογικο καθεστως....
  12. spitfire

    spitfire

    Μηνύματα:
    3.188
    Likes:
    208
    Μόνο όταν είσαι αγρότης. Μια χαρά τα ίδια πληρώνουν ως I.X.
  13. oldy

    oldy

    Μηνύματα:
    828
    Likes:
    472
    ακριβως... αλλα αν δεν εισαι αγροτης (η' κατι σχετικο ... και δεν μιλαω προσωπικα ε? ) τι το χρειαζεσαι το θηριο ?
  14. spitfire

    spitfire

    Μηνύματα:
    3.188
    Likes:
    208
    Θηρίο το Navara; Τότε τα RAM trucks τι είναι; Αεροπλανοφόρα;:lol:

    Το χρειάζεσαι όταν μένεις σε ένα ορεινό χωριό γιατί είναι ο πιο φτηνός τρόπος να έχεις σοβαρό εργαλείο που δεν κολλάει, μεταφέρεις ό,τι θέλεις και έχει και χώρο για την οικογένεια.
    Φαντάσου να έχεις και ένα χωραφάκι κάπου χωρίς να είσαι αγρότης.
  15. spitfire

    spitfire

    Μηνύματα:
    3.188
    Likes:
    208
    Όχι ότι θα περίμενα από έναν εφοριακό να καταλάβει γιατί ένας τετρακύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης στα 2.4-2.5 λίτρα θεωρείται ιδανικός για τέτοιες δουλειές, αλλά κουβέντα να γίνεται... .

    Η ιδέα του να πληρώνουν φόρο πολυτελείας τα Hi-Fi ανάλογα με τη χωρητικότητα των πυκνωτών πως σας φαίνεται; :D
  16. oldy

    oldy

    Μηνύματα:
    828
    Likes:
    472
    "RAM trucks" ... επρεπε να το γκουγκλαρω για να δω τι ειναι... :thumbsup:
    να το πω πιο απλα
    εγω που ειμαι αγροτης οταν δεν ειμαι εργατης και τουμπαλιν και τα 2.5 lit εχω και στη φορολογια δε με ξεπουπουλιαζουνε (ακομα) και νομιζω δικαιως - εχω ενα εργαλειο απαραιτητο για τη δουλεια μου
    ... τωρα κοσμος που επαιρνε τα suv , 4χ4 και λοιπα, πως τα λενε δε ξερω , για να κοιταει αφ' υψηλου (ειναι πιο ψηλα αμαξια) τους υπολοιπους η' να παρκαρει στα πεζοδρομια και να νιωθει αρχοντας (ξερω πολλους) τι να πω ...
  17. Nick Arvanitakis

    Nick Arvanitakis Administrador Διαχειριστής

    Μηνύματα:
    35.492
    Likes:
    3.337
    Μη βάζεις ιδέες , αλλά τι λέω ...
    Οι ιθύνοντες δεν διαβάζουν τεχνολογικά sites, μόνο κουτσομπολίστικα και sites καναλιών της τιβι.
  18. oldy

    oldy

    Μηνύματα:
    828
    Likes:
    472
    παντως (δειτε το αλλιως) ειναι τρελλο ενα καταναλωτικο αγαθο για το οποιο πληρωνεις φορο για την αποκτηση του ....να πληρωνει φορο σε ολη την διαρκεια της ζωης του (τα παραμυθια περι συντηρησης οδικου δικτυου κτλ. νομιζω τα εχουμε βαρεθει ολοι)
  19. VLASSIS-S

    VLASSIS-S Λίτσα Πατέρα

    Μηνύματα:
    4.606
    Likes:
    1.834
    εδω πληρωνεις την γυναικα σου για μια ζωη ακομα και οταν περασει σε καθεστως αποσυρσης, το αυτοκινητο σε πειραξε ...........
  20. spitfire

    spitfire

    Μηνύματα:
    3.188
    Likes:
    208
    Με αυτή τη λογιστική λογική φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.

    Υπάρχει και κόσμος που παίρνει διπλοκάμπινα γιατί μένει στην επαρχία και με την πρώτη βροχή ο ορεινός δρόμος γίνεται απροσπέλαστος από ένα κοινό ατοκίνητο. Και στην τελική, ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει δύο τόνους, δεν είναι καθόλου υπερβολή να έχει κινητήρα 2.5 λίτρα, τουρμποντίζελ για να έχει και την κατάλληλη ροπή.
    Έχεις μπει σε Navara; Το θεωρείς πολυτελές αυτοκίνητο;
    Πολυτέλεια θα ήταν να ήθελε κάποιος ένα RAM 1500 HEMI 5.7lt V8 βενζίνης, με τα ραμμένα στο χέρι δέρματα άνω των 60 χιλιάδων ευρώ. Όχι το Νavara με το πλαστικό της δεκαετίας του '90 και με τιμή όσο ένα καλοεξοπλισμένο γκολφ... .

Μοιραστείτε τη σελίδα

TOP
TOP