Audio Craftworks - Μιχαλης Σπερτος


Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Audio Craftworks - The Scout Mk III - TriLinear



Ο MK III ηταν ενας ενισχυτης ισχυος2x 65 W, με 4x EL34 σε διαταξη TriLinear. Αλλα καλυτερα ας αφησουμε τον Μιχαλη να τον περιγραψει

Ειναι γνωστο οτι οι Τετροδες και Πεντοδες λυχνιες οι οποιες ηρθαν να αντικαταστησουν τις Τριοδους, στην αναζητηση υψηλοτερου βαθμου Ενισχυσης και περιορισμου των παρασιτικων χωρητικοτητων, ειναι δυνατον, εαν θα το ηθελε κανεις, να λειτουργησουν σαν Τριοδες. Αυτο, σε ενα ενισχυτη γειωμενης καθοδου με πεντοδο, γινεται συνδεοντας το προστατευτικο πλεγμα (screen grid ή g2) στην Ανοδο της λυχνιας. Τοτε, τα Ηλεκτρονια μεσα στην λυχνια δεν υφιστανται την επιπλεον επιταχυνση που επιτυγχανεται κατα την Πενταοδικη λειτουργια (οπου το προστατευτικο πλεγμα συνδεεται κατευθειαν στην Υψηλη Ταση), αλλα ακολουθουν τους ρυθμους επιταχυνσης που οριζει το δυναμικο της Ανοδου και μονο.
Με αυτον τον τροπο συνδεσμολογημενη, μια Τετροδος ή Πεντοδος λυχνια συμπεριφερεται περιπου (αλλα οχι ακριβως) σαν μια απο κατασκευης Τριοδος, εμφανιζοντας χαρακτηριστικα Τριοδου, και γι’αυτο η συνδεση αυτη ονομαζεται Ψευδοτριοδικη. Στην πραγματικοτητα κατι τετοιο αντιστοιχει σαφως σε καποιο βαθμο τοπικης Αρνητικης αναδρασης, η δε Πεντοδος εργαζομενη ψευδοτριοδικα (ή σε συντομια Τριοδικα), αποτελει ενα νεο ειδος λυχνιας, η οποια εχει μικροτερο βαθμο Ενισχυσης, αποδιδει μικροτερη Ισχυ στο φορτιο, παρουσιαζει σχετικα αυξημενη Συνολικη Αρμονικη παραμορφωση (αν και αυτη συγκεντρωνεται κυριως σε χαμηλης ταξεως αρμονικες), τραβαει χαμηλοτερο μεγιστο ρευμα απο το τροφοδοτικο, η Αντισταση Εξοδου της μειωνεται, και η λυχνια εργαζεται σε πιο γραμμικη περιοχη.

Πολλοι ακροατες εχουν δειξει ιδιαιτερη εκτιμηση στον Ηχο που παραγεται απο την Ψευδοτριοδικη συνδεσμολογια, ειδικοτερα στις χαμηλομεσαιες σταθμες, οταν ειχαν την δυνατοτητα να την συγκρινουν αμεσα με την συνδεσμολογια Ultralinear. Η τελευταια ειναι η συνδεσμολογια που κυριαρχει στις σχεδιασεις, ειναι μεν πιο κοντα στην Πενταοδικη αλλα διαθετει συγκεκριμενη κυκλωματικη διαφοροποιηση και πλεονεκτηματα τετοια που την καθιστουν την συχνοτερα χρησιμοποιουμενη εφαρμογη. Ωστοσο, η Τριοδικη συνδεση δεν παυει να ειναι δημοφιλης, και να συγκεντρωνει την προτιμηση μεγαλης μεριδας Ακροατων, χαρις στην ευρυτερη Ηχητικη εικονα, την χαμηλοτερη Αρμονικη παραμορφωση και την πιο αναλυτικη παρουσιαση, που την χαρακτηριζει.
Στην σειρα Ενισχυτων “The Scout” περιλαμβανονται μοντελα με δυνατοτητα επιλογης αναμεσα στις καταστασεις Triode και Ultralinear απο τον ακροατη, με ευκολο τροπο, ακομη και εν λειτουργια του Ενισχυτη, εν μεσω ενος μουσικου κομματιου. Στον Scout Mk III - TriLinear ομως, εχουμε κατι ακομη πιο προχωρημενο : Μονιμο αρμονικο συνδιασμο και των δυο καταστασεων (Tριοδικης και Ultralinear), και ιδιαιτερα προχωρημενη λειτουργια σε Ταξη Α.



Πως μπορει να γινει κατι τετοιο και τι προσφερει ??

Στην βαθμιδα εξοδου του καθε καναλιου υπαρχουν τεσσερεις λυχνιες (EL34), που βρισκονται σε συνδεσμολογια ανα δυο Push Pull και παραλληλα. Εξ αυτων, και στην ιδια βαθμιδα, το ενα Push Pull ζευγος εργαζεται σε Ultralinear mode, ενω το αλλο ζευγος εργαζεται Τριοδικα.
Η ιδεα προεκυψε με αφορμη ενα αρθρο στο on line περιοδικο “GlassWare” με τιτλο “Mixed Topology Amplifiers”, και ενδεχομενως, απο οσο μπορουμε να γνωριζουμε, δεν εχει εφαρμοστει ποτε πριν. Σαν Μηχανικο αναλογο της εφαρμογης θα μπορουσε να θεωρηθει ο Μεταβλητος Χρονισμος Βαλβιδων (VVT-Variable Valve Timing) σε κινητηρες Εσωτερικης Καυσεως, που αποσκοπει στο να συνδιασει την Ροπη απο χαμηλα, με αυξημενη Ισχυ στις υψηλες στροφες.
Ωστοσο, για να αποδωσει τελεια ο Tri-Linear, απαιτηθηκε αρκετη ερευνα και εξελιξη μεχρι να επιτευχθει ο ιδανικος συνδιασμος των δυο mode στην ιδια βαθμιδα, καθως μεταξυ των επιμερους παραλληλων λυχνιων εχουμε σαφως διαφορετικες συνθηκες λειτουργιας, διαφορετικα ρευματα Καθοδου, διαφορετικες απαιτησεις οδηγησης, φορτιου και πολωσεως. Ανα μπρατσο του Push Pull ωστοσο, υπαρχει παντα πληρης συμμετρια, ενω οι συγκεκριμενοι μετ/στες Εξοδου (VanderVeen Toroidals) προσφερουν το καταλληλη υποδομη για αυτην την εφαρμογη.
Για την πολωση ολων των Λυχνιων Εξοδου χρησιμοποιειται ρυθμιζομενη Αρνητικη ταση (Fixed bias) που παραγεται απο ξεχωριστο τροφοδοτικο, σε συνδιασμο με διαφορετικες, ανα mode (triode/UL), αντιστασεις Καθοδου, σε ρολο ρυθμιστων της επιθυμητης αναλογιας μεταξυ των δυο modes.
Πιο συγκεκριμενα, σε χαμηλες εως μεσαιες σταθμες, το ζευγος που εργαζεται Τριοδικα πολωνεται ωστε να βρισκεται σε ταξη Α, και να παραμενει επι μακρον μεσα σε αυτην την ταξη. Αυξανομενης της οδηγησης, και σαφως πριν το Τριοδικο ζευγος φτασει στα ορια του, το αλλο ζευγος λυχνιων που βρισκεται σε Ultralinear mode και πολωμενο για ταξη ΑΒ1, εχει ηδη αναλαβει καθηκοντα, συνεισφεροντας ρευμα στο φορτιο και επεκτεινοντας αρκετα τα ορια Ισχυος του Ενισχυτη.
Το αποτελεσμα στον Scout Mk III - TriLinear ειναι οτι απο μια 4αδα καλες EL34 (ματσαρισμενες Svetlana) ανα καναλι, και με τον συγκεκριμενο τυπο μετ/στη Εξοδου, εχουμε ανετα περι τα 65 καθαρα Watt RMS στην Εξοδο, με απολυτη σταθεροτητα και αξιοσημειωτα χαμηλη Αρμονικη παραμορφωση, καθ’ολη την γκαμα Ισχυος σχεδον μεχρι και την μεγιστη Ισχυ, παρολο τον ελαχιστο βαθμο Αρνητικης Αναδρασης. Συγκριτικα να αναφερουμε οτι ο Scout Mk IV που εχει επισης 4x EL34 στο καναλι, με επιλογη μεταξυ καθαρα UL ή καθαρα Triode mode, παραγει 90 Watt σε Ultralinear ή 45 Watt σε Τριοδικη λειτουργια.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Audio Craftworks - The Scout MK IV



Ο MK IV απεδιδε 2x 85 βατ σε ULTRALINEAR λειτουργια και 42 βατ σε τριοδικη, ενω ειχε ως λαμπες ισχυος 4x EL34 ανα καναλι

ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ SCOUTS.

Εναι μακρυς ο καταλογος των Ποιοτικων Εξαρτηματων που ενσωματωνουμε στους Ενισχυτες μας, αλλα διαθετουμε και σαν ανταλλακτικα. (Φωτο). Πρωτον οι Λυχνιες Ισχυος Svetlana-SED (St. Petersbourgh factory), οι Ηλεκτρικα και Ηχητικα ανωτερες συγχρονης παραγωγης EL84, EL34, 6550, KT88, 300B, προσεκτικα ματσαρισμενες. Σαν προενισχυτριες και Driver υπαρχουν οι διπλοτριοδες 5814A, 6189W, 6922, 12BH7A, προδιαγραφων JAN-USA (Joined Army-Navy), απο NOS (New-Old Stock).

Standard μεσα στους Scouts υπαρχουν πυκνωτες σηματος MPP (Metallized Polypropylene), οι περιφημοι Auricaps της Audience-Usa. Σαν option : Film & Tin Foil οι Hovland-Musicaps, Multicaps, SCR (Solen) ή ακομη οι Paper-in-Oil / Alu-Foil της JENSEN. Επισης Ηλεκτρολυτικοι υψηλης ποιοτητας, ενω για αποζευξη ΜΚΡ SCR (Solen) ή Mundorf , Standard ποτενσιομετρα ALPS blue velvet, και σαν option ενσωματωνουμε ALPS-Motorized με Tηλεχειρισμο.



ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ

Σαν δειγματα σημασιας στην λεπτομερεια αναφερουμε :

- Φιλτρο Ραδιοσυχνοτητων (RFI) στην εισοδο των 220 Volt, που αφαιρει την σκληραδα του Ηχου που προκαλειται απο τα Υψισυχνα παρασιτα στην τροφοδοσια.

- Ultra Fast - Soft recovery Διοδοi Ανορθωσεως στην παραγωγη της Υψηλης Τασης.

- Σταθεροποιημενο συνεχες για τα νηματα και Σταθεροποιημενη Υψηλη για τις Ανοδους των προενισχυτριων.

- Διακοπτης Stand-By στην προσοψη, για ελεγχο της Υψηλης τασης. Ο διακοπτης αυτος ελεγχει ενα ρελαι, που με την σειρα του μπορει να ενεργοποιηθει μονο εφοσον εχει αναπτυχθει εντελως η Ταση πολωσης στις Λυχνιες Εξοδου. Κατι τετοιο εχει δυο ευεργετηματα :
α) Αυξηση της μακροζωιας των Λυχνιων, καθως μπορει κανεις να προθερμανει τα νηματα για λιγα λεπτα πριν εφαρμοσει την Υψηλη Ταση, ή να διακοψει την Υψηλη κατα τα διαλλειματα μιας ακροασης, διατηρωντας τον Ενισχυτη σε θερμοκρασια λειτουργιας.
β) αποτελει μια προσθετη εξασφαλιση για την βαθμιδα Εξοδου και το τροφοδοτικο Υψηλης, για τα οποια ηδη υπαρχουν κλασσικες Ασφαλειες ταχειας τηξεως.

- Διπλη στρωση Ηλεκτροστατικης βαφης του Σασσι και του πατωματος, που εγγυαται την αριστη κατασταση των μεταλλικων μερων για πολλες δεκαετιες, ακομη και διπλα στην θαλασσα. Το σασσι ειναι περιμετρικο στιβαροτατης κατασκευης. Σαν λαμαρινενιο που ειναι διαθετει χαρακτηριστικα anti EMI/RFI, καθως αποτελει απο μονο του κλωβο Faraday. Φερει με μεγαλη ανεση τα 22-24 κιλα ενος μεσου Scout, και η μηχανικη του σταθεροτητα δεν εχει καμμια σχεση με το γνωστο συναρμολογουμενο τυπο σασσι σχηματος Π, απο Αλουμινιο υποστηριζομενο απο ξυλινο πλαισιο.

- Συστημα αποβολης θερμοκρασιας. Standard εξοπλισμος για τα μεγαλυτερα μοντελα, με χρηση ενος ανεμιστηρα σε Silent mode, και αυτοματη ενεργοποιηση μεσω αισθητηρα θερμοκρασιας, που επιτρεπει την συνεχη λειτουργια με ασφαλεια ακομη και κατω απο συνθηκες Καυσωνα.

- Οφθαλμοφανες παραδειγμα πλουσιοπαροχης υλοποιησης αποτελει ο Μετ/στης τροφοδοσιας : Ογκωδης, Κλασσικος, με ειδικης ποιοτητας πυρηνα, σχεδιασμενος για μεγιστη παροχη ρευματος αρκετα υψηλοτερη της αναγκαιας, βερνικωμενος με την μεθοδο αναρροφησης του αερα, δεσποζει σε εμφανες σημειο καθως δεν εχουμε λογους να τον κρυβουμε. Η ολη σχεδιαση-υλοποιηση του τροφοδοτικου συνδιαζει υψηλα αποθεματα ενεργειας εκει που χρειαζονται, με αποφυγη στιγμιαιων υπερφορτισεων του δικτυου κατα την εκκινηση.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Audio Craftworks - The Scout MK 100



Ο ενισχυτης ειχε ισχυ 2x 100 W και εφερε 4x 6550 η 4x KT88 ανα καναλι

ΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ ΕΞΟΔΟΥ

Τελευταιους αφησαμε τους Μετ/στες Εξοδου, το πιο κρισιμο εξαρτημα ενος Ενισχυτη Λυχνιων. Στους Scout χρησιμοποιουμε οτι καλυτερο : Τους εξαιρετικους Toroidal, σχεδιασης του Ολλανδου Μηχανικου Menno VanderVeen, κατασκευασμενους στην Δυτικη Ευρωπη απο την Amplimo Bv με χρηση ειδικων Grain Oriented Silicon Steel πυρηνων, με πολυπλεγμενη και συμμετρικη περιελιξη, μεσα σε μεταλλικο κελυφος (potted) εμβαπτισμενοι σε Εποξικο υλικο. Περαν του οτι οι μετ/στες Toroidal ειναι οι κορυφαιοι στην ιεραρχια των μετ/στων Εξοδου, οι VanderVeen θεωρουνται ως οι κορυφαιοι μεταξυ αυτων. Αποτελει κοινο τοπο οτι οι Toroidal σαν Εξοδου διακρινονται απο μια σειρα απο αδιαμφισβητητα πλεονεκτηματα :

- ΕΥΡΥ ΦΑΣΜΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ. ΑΣΥΓΚΡΙΤΗ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ
- ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΦΑΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ
- ΥΨΗΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΖΕΥΞΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΟΣ- ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΟΣ.
- ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ.
- ΥΨΗΛΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Q FACTOR)
- ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΑΥΤΕΠΑΓΩΓΗ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΟΓΚΟ.
- ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ.
- ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟΣ ΚΩΔΩΝΙΣΜΟΣ.
- ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΔΡΑΣΗΣ.

Σαν μειονεκτημα για τους Τοροειδεις καποιοι αναφερουν την απαιτητικη Σχεδιαση του Μετ/στη, την αναγκη πιο περιπλοκου Μηχανισμου περιελιξης σε σχεση με τους κλασσικους Ε-Ι ή τους Double-C core, και την οχι ευρεια διαθεσιμοτητα του ειδικης συστασης πυρηνα. Τα παραπανω σιγουρα αποτελουν περιοριστικους παραγοντες για καποιες βιοτεχνιες. Οχι ομως για κατασκευαστες οπως η Amplimo-Netherlands ή Plitron-Canada που κατασκευαζουν under licence τους Toroidal σχεδιασης του Menno VanderVeen.
Οσον αφορα τις Ακουστικες ιδιοτητες των τελευταιων, αυτες ειναι Πρωτογνωρες : οτι πιο Ουδετερο και Διαφανο μπορει να μεσολαβει αναμεσα σε Λυχνιες Εξοδου και Ηχεια ! Ξεχαστε τις απροσδιοριστες Χροιες, τον ανεπιθυμητο χρωματισμο, την φτωχη οδηγηση και πλαδαροτητα αλλων Ενισχυτων με κοινους Μετ/στες.
Μετα απ’αυτα θα περιμενε κανεις να διατιθενται σε εξωφρενικες τιμες. Ομως οχι. Δειτε ΕΔΩ για τιμες και διαθεσιμοτητα. Συνεχιζοντας τα καλα νεα, να πουμε οτι υπαρχει ολοκληρη σειρα που περιλαμβανει μετ/στες Εξοδου Push-Pull, Single-Ended, και Special Range, αλλα και μια πληρεστατη σειρα απο υψηλης ποιοτητας μετ/στες Τροφοδοσιας για Ενισχυτες Λυχνιων.
Ολη η σειρα διατιθενται στην Ελλαδα και Κυπρο αποκλειστικα απο την Audio Craftworks προς καθε ενδιαφερομενο για κατασκευες αξιωσεων ή σαν την σημαντικοτερη μιας σειρας βελτιωσεων που προτεινουμε για ορισμενους Ενισχυτες αλλων κατασκευαστων, που πραγματικα το χρειαζονται.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Επισης ειναι γνωστο, οτι το ανησυχο πνευμα του Μιχαλη δεν αρνιοταν οποιαδηποτε ιδιαιτερη παραγγελια, το αντιθετο μαλιστα καθως θεωρουσε ως προκληση και μαλιστα ευχαριστη το παραπανω. Στα πλαισια μιας τετοιας παραγγελιας ειχε κατασκευασει και δυο μονομπλοκς των 200 βατ και 8 KT88 ανα καναλι.

 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
ο Μιχαλης δεν ειχε θεσει σε παραγωγη καποιον λαμπατο προενισχυτη, μιας και πιστευε τα παρακατω

Απο καθε σκοπια, ειτε Τεχνικη ειτε Ακουστικη, ενας σωστα σχεδιασμενος Ολοκληρωμενος Λαμπατος Ενισχυτης αποδιδει καλυτερα και κοστιζει λιγοτερο απο ενα συνδιασμο Προενισχυτη – Τελικου. Ωστοσο, οποιοσδηποτε Scout μπορει να παραδωθει κατ’ απαιτηση με την μορφη Τελικου, δηλαδη, με ενα μονο ζευγος εισοδων και χωρις ελεγχο Εντασης. Ουτως ή αλλως οι Scout με την Direct εισοδο που ηδη διαθετουν στην Standard μορφη, δεν απεχουν πολυ απο την μορφη του Τελικου. Δεν παυουμε ωστοσο να θεωρουμε οτι το σεναριο Προενισχυτη - Τελικου, δεν προσφερει κατι καλυτερο απο την μορφη του Ολοκληρωμενου Ενισχυτη. Επιβαρυνεται ομως με την πολυπλοκοτητα και το επιπλεον κοστος ενος εξωτερικου προενισχυτη, καλωδιωσεων κλπ
 

Μηνύματα
2.161
Reaction score
1
Αυτό είναι μεγάλη κουβέντα και συγγνώμη που θα εκτρέψω το θέμα.

Όντως ένα καλός ολοκληρωμένος γιατί να μην είναι καλύτερος απο έναν ίδιας ποιότητας προενισχυτή/τελικό. Μάλιστα το αντίθετο, αποφεύγονται καλωδιώσεις, κόστος κτλ. Με τα ίδια λεφτά προ/τελικού, πάρε έναν ίδιου κόστους ολοκληρωμένο. Πάντα δεν το καταλάβαινα αυτό το πράγμα στον ήχο. Σαν να βάζουμε εμπόδια στους εαυτούς μας, και να κάνουμε τα πράγματα πιο δύσκολα από ότι είναι. Είμαι λίγο noob στον ήχο, ίσως έιναι κάτι που μου διαφεύγει.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
ο Μιχαλης δεν ειχε θεσει σε παραγωγη καποιον λαμπατο προενισχυτη, μιας και πιστευε τα παρακατω

Απο καθε σκοπια, ειτε Τεχνικη ειτε Ακουστικη, ενας σωστα σχεδιασμενος Ολοκληρωμενος Λαμπατος Ενισχυτης αποδιδει καλυτερα και κοστιζει λιγοτερο απο ενα συνδιασμο Προενισχυτη – Τελικου. Ωστοσο, οποιοσδηποτε Scout μπορει να παραδωθει κατ’ απαιτηση με την μορφη Τελικου, δηλαδη, με ενα μονο ζευγος εισοδων και χωρις ελεγχο Εντασης. Ουτως ή αλλως οι Scout με την Direct εισοδο που ηδη διαθετουν στην Standard μορφη, δεν απεχουν πολυ απο την μορφη του Τελικου. Δεν παυουμε ωστοσο να θεωρουμε οτι το σεναριο Προενισχυτη - Τελικου, δεν προσφερει κατι καλυτερο απο την μορφη του Ολοκληρωμενου Ενισχυτη. Επιβαρυνεται ομως με την πολυπλοκοτητα και το επιπλεον κοστος ενος εξωτερικου προενισχυτη, καλωδιωσεων κλπ
Την Πρωτοχρονια ανημερα ημουν στο σπιτι του Μιχαλη.
Εκει μου ειπε οτι εχει σχεδια για να ξεκινησει να φτιαχνει Προενισχυτες.
Θα ειχαν απο 3 λαμπες νομιζω και το κοστος θα επαιζε αναλογα απο τον αριθμο των εισοδων και αν θα ηταν με balanced εξοδους αναλογα με τις απαιτησεις του πελατη.

Αφου τους θελει ο κοσμος εγω θα τους φτιαξω μου ειχε πει.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Στην πραγματικοτητα εφτιαχνε καποιους προενισχυτες,ως επι το πλειστον παθητικους η κατοπιν παραγγελιας. Εμενα ας πουμε μου εχει φτιαξει εναν εξακαναλο παθητικο με τηλεχειριζομενο Βολουμ και δυο εξακαναλες εισοδους.



Ειχε σε παραγωγη δυο μοναδες με Remote volume control μια δικαναλη και μια εξακαναλη, ενω ειχε και δυο παθητικους προενισχυτες με 4 εισοδους, ο ενας με απλο ποντεσιομετρο και ο αλλος με τηλεχειριζομενο.

Οπως εγραφε στο σαιτ του

Mια απλη αλλα πολυ χρησιμη συσκευη επιπεδου Hi-End που κατασκευαζουμε με την χαρακτηριστικη για ολα τα προιοντα μας προσοχη και υψηλη ποιοτητα εξαρτηματων. Προκειται για το γνωστο Motorized stereo ποτανσιομετρο Blue Velvet της ALPS που ελεγχεται απο ενα συγχρονο δικαναλο δεκτη Τηλεχειρισμου RF, που με την σειρα του παιρνει εντολη για αυξηση η μειωση της Εντασης απο ενα Τηλεχειριστηριο τυπου συναγερμου αυτοκινητου. Η συσκευη στεγαζεται σε ενα καλαισθητο κουτι απο Ανοδειωμενο Αλουμινιο, τροφοδοτειται απο Εξωτερικο Power Pack, και συνδεεται μεταξυ Πηγης η Προενισχυτη και κυριως Ενισχυτη με επιχρυσα RCA. Βεβαιως το συστημα ειναι 100% Παθητικο και δεν αλλοιωνει τον Ηχητικο χαρακτηρα του υπολοιπου Ηχοσυστηματος, ενω η ALPS εγγυαται για την Ακριβεια και Αξιοπιστια του συστηματος.
Παραπερα, το ποτανσιομετρο εννοειται οτι μπορει να περιστραφει και χειροκινητα, η εμβελεια του Τηλεχειρισμου πρακτικα θα καλυψει και τους μεγαλυτερους χωρους ακροασης, η ρυθμιση ειναι εξαιρετικα μικρομετρικη και δεν απαιτει στοχευση, ενω δυο φωτοδιοδοι δειχνουν την φορα περιστροφης. Επισης το ολο συστημα βρισκεται απο κατασκευης ενσωματωμενο μεσα σε ορισμενα μοντελα των Ενισχυτων μας της σειρας “The Scout “ και ειναι εκ των υστερων εφαρμοσιμο για καθε Ενισχυτη της σειρας. Κατι παρομοιο δεν αποκλειεται για Ενισχυτες η Προενισχυτες αλλων κατασκευαστων, πλην καθε περιπτωση χρειαζεται ιδιαιτερη εξεταση.
Μια αλλη παραλλαγη της συσκευης περιλαμβανει 4 stereo Εισοδους με περιστροφικο επιλογεα, ωστε να αποτελει κατʼ αυτον τον τροπο ενα ωραιοτατο Παθητικο Προενισχυτη με Τηλεχειρισμο της Εντασης και χειροκινητη επιλογη Εισοδου.
Τα καλα νεα αφορουν και οσους διαθετουν Ηχοσυστημα 2.1 Stereo με Subwoofer η 5.1 Surround Sound / SACD και χρειαζονται μια κεντρικη ρυθμιση Volume με πιθανη απαιτηση προρυθμισης της Σταθμης καθε καναλιου ξεχωριστα. Για καθεμια απο αυτες τις περιπτωσεις υπαρχει λυση στην Audio Craftworks παντα με χρηση των προιοντων της ALPS.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Επισης κατασκευαζε δυο προενισχυτες φονο, που εχουν αφησει πολυ καλες εντυπωσεις μεταξυ των ανθρωπων του χωρου μας και πολλοι μαλιστα κατεχουν μια απο αυτες τις μοναδες.

MM / MC phono stages : Phono One & One plus
by Audio Craftworks





Σαν απαραιτητο συμπληρωμα των Ενισχυτων Λυχνιων μας, δημιουργησαμε και εξελιξαμε για τους ρεκτες του Βινυλιου, τον προενισχυτη πικαπ με προεξισωση RIAA καταλληλο για κεφαλες Κινητου Μαγνητη (MM) και Κινητου Πηνιου (MC).
Στο Phono One χρησιμοποιουνται συνολικα 34 διακριτοι Ημιαγωγοι (Transistors ) χαμηλου θορυβου, που εργαζονται σε Ταξη Α σε ολες τις βαθμιδες, συν δυο IC Voltage Regulators, για σταθεροποιηση της Τασης λειτουργιας. Στο Phono One η τροφοδοσια γινεται με Εξωτερικο Τροφοδοτικο, ισχυος πολλαπλασιας της απαιτουμενης. Η Εξοδος της συσκευης βρισκεται σε επιπεδο Line Level (παρομοια με αυτη ενος CD player), και ειναι σε θεση να οδηγησει κατευθειαν Ενισχυτες με εξαιρετικα χαμηλη Αντισταση Εισοδου, χωρις την αναγκη αλλης βαθμιδας.

Στο Phono One Plus χρησιμοποιουνται τα ιδια κυκλωματα, πλην εδω εχουμε τροφοδοσια απο συστοιχια Μπαταριων (επαναφορτιζομενες, σφραγισμενες, μολυβδου ) και εξωτερικο φορτιστη, που αναλαμβανει καθηκοντα με το σβυσιμο της συσκευης, και δεν χρειαζεται επιτηρηση. Για τις συγκεκριμενες δε μπαταριες θα περασουν πολλα χρονια πριν χρειαστουν αντικατασταση, εφοσον γινεται σεβαστη η αναγκη τους για επαναφορτιση . Η χρηση μπαταριων αποτελει λυση που χωρις να ειναι απαραιτητη ωστοσο αποτελει σχετικο πλεονεκτημα. Και οι δυο εκδοσεις στεγαζονται σε ενα compact κουτι απο Ανοδειωμενο Αλουμινιο (στην εκδοση plus ειναι λιγο υψηλοτερο), προδιαγραφων EMI / RFI, με Antishock βασεις.
Δεν ειναι τυχαιοι οι λογοι για τους οποιους επελεγη η χρηση Ημιαγωγων και μαλιστα επιλεγμενων διακριτων Τρανζιστορς χαμηλου Θορυβου αντι, ας πουμε, Λυχνιων ή Op-amps (Τελεστικων Ενισχυτων). Ειδικα οταν ο Ενισχυτης που ακολουθει ειναι ενας καλος Ενισχυτης Λυχνιων, αυτος ειναι καθοριστικος για το λαμπατο Ηχοχρωμα. Σε αυτην την περιπτωση, η χρηση λυχνιων ΚΑΙ στο Ρhono stage γινεται αστοχη εως ανεπιθυμητη. Σε τοσο χαμηλα επιπεδα σηματος οι Ημιαγωγοι, με καταλληλη σχεδιαση, υπερτερουν λειτουργικα, ενω Ακουστικα εχουν λιγοτερο χρωματισμο. Αντιθετα ειναι χαρακτηριστικα τα παραδειγματα εξαιρετικων κατα τα αλλα Λαμπατων phono stages που συνδεομενα σε συγκεκριμενους Λαμπατους Ενισχυτες προσδιδουν εντονο χρωματισμο στον ηχο.
Απ’ την αλλη πλευρα, για να παρουμε αποτελεσματα καποιων αξιωσεων με χρηση Τελεστικων (op amps), απαιτουνται ιδιαιτερα ακριβα, τελευταιας γενιας τσιπακια, και παλι το αποτελεσμα δεν θα ειναι το ιδιο, ενω με τελεστικους της σειρας, οπως εκεινοι που συνηθως χρησιμοποιουνται σε καποια αλλα Phono stages ή ακομα και σε επωνυμους Solid state Ενισχυτες, το αποτελεσμα κρινεται ανεπαρκες. Οι δε opamps δεν προτεινονται για Ταξη Α.



Στην θεση ΜΜ το Phono One (και Plus) εχει
- Ευαισθησια Εισοδου τυπικα 3mV, με Αντισταση Εισοδου 47ΚΩ.
- Ενισχυση 46 dB στον 1KHz.
- Αποκλιση απο την καμπυλη RIAA καλυτερη απο 1%,
- Tεραστια περιθωρια υπερφορτωσης, τυπικα 1V RMS
- Πολυ χαμηλα επιπεδα θορυβου, τυπικα 76 dB στην απλη εκδοση και 79 dB στην Ρlus.

Η σχεδιαση προβλεπει ξεχωριστο τμημα προ-προενισχυτη για τις κεφαλες MC Κινητου Πηνιου, που τιθεται εντος του δρομολογιου του σηματος με χρηση ενος μικρου διακοπτη που βρισκεται στην πισω πλευρα της συσκευης. Αυτος ενεργοποιει δυο υψηλης ποιοτητας μινι Ρελαι (ενα ανα καναλι). Τα δυο ρελαι βρισκονται στην πλακεττα πολυ κοντα στο κυκλωμα του προ-προενισχυτη MC, για ελαχιστοποιηση των καλωδιωσεων. Το κυκλωμα MC κανει απο μονο του Ενισχυση x 12, απασχολει 7 ματσαρισμενα τρανζιστορ ανα καναλι, συνδεδεμενα ετσι ωστε το κυκλωμα να εχει απο την φυση του πολυ χαμηλη Αντισταση Εισοδου, σε αντιθεση με αλλες σχεδιασεις που προσπαθουν να προσαρμοσουν κεφαλες MC με αυξηση της Ενισχυσης του κυκλωματος ΜΜ επεμβαινωντας στην αναδραση του, και προσθηκη Αντιστασεων παραλληλα στην Εισοδο ΜΜ με χρηση μικροδιακοπτων.
Χαρη στην συγκεκριμενη σχεδιαση, το Phono One στην θεση MC παρουσιαζει καλη προσαρμογη πρακτικα ολης της γκαμας των Κεφαλων Κινητου Πηνιου, χωρις αλλες ρυθμισεις, με εξαιρετικα χαμηλο θορυβο βαθους, και τεραστια περιθωρια υπερφορτωσης.

Ετσι στην θεση MC εχουμε :
- Ευαισθησια Εισοδου : τυπικα 0.25 mV * με Αντισταση Εισοδου τυπικα 300 Ω *
- Συνολικη Ενισχυση : 67 dB στον 1KHz
- Περιθωρια υπερφορτωσης της βαθμιδας MC : τυπικα 1V RMS
- Επιπεδο θορυβου : τυπικα 69 dB στην απλη εκδοση και 72 dB στην Ρlus.
( * Τυπικες τιμες. Στην πραγματικοτητα υποστηριζονται Κεφαλες με χαμηλοτερη ή υψηλοτερη Ταση και Αντισταση Εξοδου )



Κατα την σχεδιαση της βαθμιδας MC του Phono One, εξετασαμε και την περιπτωση χρησης Moving Coil Step-up Transformers, αλλα μετα απο Ακουστικες δοκιμες προτιμησαμε εν τελει την λυση του ενεργου κυκλωματος που εφαρμοζουμε καθως βρεθηκε να υπερεχει σε Τονικη ισορροπια, χαμηλη Παραμορφωση, Διαυγεια και Αναλυση, ενω ταυτοχρονα ελαχιστοποιειται καθε πιθανοτητα καταστροφης της απο εξωτερικα αιτια ( που ομως υφισταται για τους Step-up Transformers ).

Παραπερα μια σημειωση για την σωστη χρηση του Phono One που ισχυει και γενικοτερα.
Η σταθμη του σηματος στην Εξοδο του Phono One ειναι τυπικα γυρω στα 600 mV ή και παραπανω – μπορει να φτασει μεχρι και 1000 mV , αναλογα με την Εξοδο της κεφαλης. Η σταθμη αυτη ειναι ηδη αρκετη για να οδηγησει πληρως καθε τυπικο Oλοκληρωμενο Ενισχυτη με Line Εισοδους ( ακομη και ορισμενους Τελικους με ευαισθησια Εισοδου σε Line Level ) χωρις να χρειαζεται παραπερα αυξηση της σταθμης (προενισχυση). Εαν παρεμβληθει αλλη βαθμιδα ( προενισχυτης Line ) αυτη, το πιθανοτερο ειναι πως θα αλλοιωσει τον Ακουστικο Χαρακτηρα του Phono One, και θα υπεισαγει θορυβους, λογω υπερβολικης Ενισχυσης. Σε αυτη την περιπτωση ισως ειναι καλυτερα να προτιμηθει ενας Παθητικος προενισχυτης, αλλα εν πασει περιπτωσει, αυτο εξαρταται απο τις συγκεκριμενες συσκευες που θα εμπλακουν.

 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Aυτο που πολλοι ισως δεν γνωριζουν, ειναι οτι ο Μιχαλης εχει κατασκευασει κατα καιρους και αρκετα ζευγη ηχειων, οπως το τελευταιο που βλεπουμε και στις φωτο, για το οποιο εγω δεν θα σας παραθεσω κατι, πλην των εντυπωσεων δυο συνφορουμιτων μας που το ακουσαν.



Κατά την δειαρκεια της Εκθεσης ειχα την χαρα να γνωριστω με αρκετα μελη του site και αναμεσα σ αυτά και με τον Μιχαλη Σπερτο. Στην ουσια κατεβαινονοντας στην Αθηνα περασαμε με την γυναικα μου από το εργαστηριο του και καναμε μια σταση 2-3 ωρων. Σ αυτό τον χρονο ειχαμε την ευκαιρια να τα πουμε και να γνωριστουμε καλυτερα. Ο Μιχαλης είναι όπως τον ξερουμε και από τα γραπτα κειμενα στο site μας. Ανοιχτος και προθυμος να βοηθησει τον καθενα με τις γνωσεις του. Παντα φιλικος και με καλη διαθεση. Τον διακρινει ένα παθος γι την δουλεια του και ξημεροβραδιαζεται στο εργαστηριο του. Αν και οι γνωσεις του είναι πολλες παραδεχεται τα λαθη του και το γεγονος ότι μπορει να υπαρχουν ανθρωποι που να μην είναι επαγγελματιες αλλα ωστοσο να γνωριζουν πολλα από τεχνικα ζητηματα.
Κατά την δειαρκεια της συζητησης μας δοθηκε η δυνατοτητα να ακουσουμε και τα ηχεια που κατασκευαζει ο ιδιος συνοδευομενα από τους ενισχυτες του. Κατ αρχην να διευκρινησω ότι ο χωρος του δεν είναι και ο καταλληλοτερος για ακροασεις μιας και όπως τον εκοψα είναι περιπου στα 10-15 τ.μ. Ωστοσο εχει φροντισει για την ηχομονωση. Τα ηχεια του είναι αρκετα ογκωδη με ένα 10 ιντζο γουφερ, μιντμπας 6,5 ιντσων συν το τουιτερ 1 ιντσα. Όλα τα εξαρτηματα που χρησιμοποιει είναι κορυφαιας ποιοτητας (μεγαφωνα, crossover κ.λ.π.) Η τιμη του ηχειου νομιζα ότι ηταν περιπου στα 4.500 από μια τηλεφωνικη συζητηση που καναμε παλαιωτερα. Για πηγη χρησιμοποιηθηκε καποιο πλαιυερ σαφως όχι εφαμιλο του υπολοιπου σεταπ. Λοιπον με λιγα λογια το ηχειο επαιξε καταπληκτικα. Το μπασο ηταν δυνατο και σφιχτο. Θα ελεγα όπως το θελουν οι απαιτητικοι χαιενταδες. Η μεσουψηλη περιοχη και αυτή σε πολύ υψηλα επιπεδα. Αμεσως εκανα καποιες συγκρισεις με αρκετα ακριβωτερα ηχεια. Θα ελεγα ότι δεν εχει να ζηλεψει τιποτα από ηχεια που το ξεπερνουν κατά 2-3 χιλιαρικα. Η εμφανιση του είναι κλασικη. Προσωπικα μου θυμιζει λιγο τα ATC.
Προχθες που μιλησαμε στο τηλεφωνο τον ξαναρωτησα για την τιμη. Μου ειπε ότι το ηχειο κανει 2.500 ευρω!!! Τι να πω. Απιστευτο. Πρεπει καποιος να ακουσει το ηχειο για να καταλαβει ότι το αφεντικο τρελαθηκε! Μακραν το καλυτερο ηχειο κατά την ταπεινη μου αποψη στην κατηγορια τιμης του. Αλλα ένα τετοιο δεν διαννοεισαι να το συγκρινεις με ηχεια της δικιας του κατηγοριας τιμης του. Θυμαμαι όμως ότι ο Στεριος καποτε μου ειπε και για τους ενισχυτες που πουλαει ο Μιχαλης, αν παρεις ξεχωριστα τις μοναδες και τις προσθεσεις σαν αξια θα δεις ότι αυτά που περισευουν για κερδος είναι πολύ λιγα. Μενω στο θεμα τιμης μιας και στον χωρο μας δυστυχως το να πουλαει καποιος φυκια για μεταξωτες κορδελες παει να γινει ο κανονας και όχι η εξαιρεση. Και όταν εχουμε ένα ελληνα κατασκευαστη με μεγαλες γνωσεις που μαλιστα εχουμε την χαρα να τον διαβαζουμε τακτικα στο δικο μας site προσωπικα αισθανομαι και λιγο ως πολύ περηφανος που είναι στην «παρεα μας».



Πέρασα και εγώ απο την φωλιά του, άσχετος και άπειρος με τον χώρο σας.

Πρώτη φορά άκουσα κάτι τόσο ακριβό να παίζει, όλη την αλυσίδα δλδ, πρώτη φορά να φανταστείτε άκουσα ενισχυτή με λάμπες (εννοώ άκουσα να παίζει, γιατί ήξερα ότι υπήρχαν :p ).

Στην αρχή με ξένισε οφείλω να ομολογήσω. Έφυγα όμως μπήκα στο λεωφορίο να επιστρέψω σπίτι μου, και όσο και αν φαίνεται περίεργο το μυαλό μου έμεινε εκεί, προσπαθώντας να χωνέψω τι άκουσα. Πρώτη φορά ακούω κάτι - κάπου και καρφώνεται για μέρες η σκέψη μου εκεί. Τώρα ωρίμασε λίγο, κ νομίζω ότι θέλω να ξαναακούσω (με δικά μου CD αυτήν την φορά!) Δεν μπορώ να πώ λεπτομέρειες, δεν έχω σχεδόν κανένα σημείο αναφοράς, σε γενικές γραμμές με το δικό μου "απλό" σύστημα, εδώ υπάρχουν πρίμα (η διαφορά έιναι τόση που σε εμένα απλά δεν υπάρχουν, δεν μιλάω απλά για βελτίωση), το μπάσο αντιδρά ακαριαία όταν πρέπει (εκρηκτικότητα) και ακόμα και στο τέρμα του ενισχυτή δεν υπάρχει κανένα ζόρισμα.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Aυτο που πολλοι ισως δεν γνωριζουν, ειναι οτι ο Μιχαλης εχει κατασκευασει κατα καιρους και αρκετα ζευγη ηχειων, οπως το τελευταιο που βλεπουμε και στις φωτο, για το οποιο εγω δεν θα σας παραθεσω κατι, πλην των εντυπωσεων δυο συνφορουμιτων μας που το ακουσαν.



Κατά την δειαρκεια της Εκθεσης ειχα την χαρα να γνωριστω με αρκετα μελη του site και αναμεσα σ αυτά και με τον Μιχαλη Σπερτο. Στην ουσια κατεβαινονοντας στην Αθηνα περασαμε με την γυναικα μου από το εργαστηριο του και καναμε μια σταση 2-3 ωρων. Σ αυτό τον χρονο ειχαμε την ευκαιρια να τα πουμε και να γνωριστουμε καλυτερα. Ο Μιχαλης είναι όπως τον ξερουμε και από τα γραπτα κειμενα στο site μας. Ανοιχτος και προθυμος να βοηθησει τον καθενα με τις γνωσεις του. Παντα φιλικος και με καλη διαθεση. Τον διακρινει ένα παθος γι την δουλεια του και ξημεροβραδιαζεται στο εργαστηριο του. Αν και οι γνωσεις του είναι πολλες παραδεχεται τα λαθη του και το γεγονος ότι μπορει να υπαρχουν ανθρωποι που να μην είναι επαγγελματιες αλλα ωστοσο να γνωριζουν πολλα από τεχνικα ζητηματα.
Κατά την δειαρκεια της συζητησης μας δοθηκε η δυνατοτητα να ακουσουμε και τα ηχεια που κατασκευαζει ο ιδιος συνοδευομενα από τους ενισχυτες του. Κατ αρχην να διευκρινησω ότι ο χωρος του δεν είναι και ο καταλληλοτερος για ακροασεις μιας και όπως τον εκοψα είναι περιπου στα 10-15 τ.μ. Ωστοσο εχει φροντισει για την ηχομονωση. Τα ηχεια του είναι αρκετα ογκωδη με ένα 10 ιντζο γουφερ, μιντμπας 6,5 ιντσων συν το τουιτερ 1 ιντσα. Όλα τα εξαρτηματα που χρησιμοποιει είναι κορυφαιας ποιοτητας (μεγαφωνα, crossover κ.λ.π.) Η τιμη του ηχειου νομιζα ότι ηταν περιπου στα 4.500 από μια τηλεφωνικη συζητηση που καναμε παλαιωτερα. Για πηγη χρησιμοποιηθηκε καποιο πλαιυερ σαφως όχι εφαμιλο του υπολοιπου σεταπ. Λοιπον με λιγα λογια το ηχειο επαιξε καταπληκτικα. Το μπασο ηταν δυνατο και σφιχτο. Θα ελεγα όπως το θελουν οι απαιτητικοι χαιενταδες. Η μεσουψηλη περιοχη και αυτή σε πολύ υψηλα επιπεδα. Αμεσως εκανα καποιες συγκρισεις με αρκετα ακριβωτερα ηχεια. Θα ελεγα ότι δεν εχει να ζηλεψει τιποτα από ηχεια που το ξεπερνουν κατά 2-3 χιλιαρικα. Η εμφανιση του είναι κλασικη. Προσωπικα μου θυμιζει λιγο τα ATC.
Προχθες που μιλησαμε στο τηλεφωνο τον ξαναρωτησα για την τιμη. Μου ειπε ότι το ηχειο κανει 2.500 ευρω!!! Τι να πω. Απιστευτο. Πρεπει καποιος να ακουσει το ηχειο για να καταλαβει ότι το αφεντικο τρελαθηκε! Μακραν το καλυτερο ηχειο κατά την ταπεινη μου αποψη στην κατηγορια τιμης του. Αλλα ένα τετοιο δεν διαννοεισαι να το συγκρινεις με ηχεια της δικιας του κατηγοριας τιμης του. Θυμαμαι όμως ότι ο Στεριος καποτε μου ειπε και για τους ενισχυτες που πουλαει ο Μιχαλης, αν παρεις ξεχωριστα τις μοναδες και τις προσθεσεις σαν αξια θα δεις ότι αυτά που περισευουν για κερδος είναι πολύ λιγα. Μενω στο θεμα τιμης μιας και στον χωρο μας δυστυχως το να πουλαει καποιος φυκια για μεταξωτες κορδελες παει να γινει ο κανονας και όχι η εξαιρεση. Και όταν εχουμε ένα ελληνα κατασκευαστη με μεγαλες γνωσεις που μαλιστα εχουμε την χαρα να τον διαβαζουμε τακτικα στο δικο μας site προσωπικα αισθανομαι και λιγο ως πολύ περηφανος που είναι στην «παρεα μας».



Πέρασα και εγώ απο την φωλιά του, άσχετος και άπειρος με τον χώρο σας.

Πρώτη φορά άκουσα κάτι τόσο ακριβό να παίζει, όλη την αλυσίδα δλδ, πρώτη φορά να φανταστείτε άκουσα ενισχυτή με λάμπες (εννοώ άκουσα να παίζει, γιατί ήξερα ότι υπήρχαν :p ).

Στην αρχή με ξένισε οφείλω να ομολογήσω. Έφυγα όμως μπήκα στο λεωφορίο να επιστρέψω σπίτι μου, και όσο και αν φαίνεται περίεργο το μυαλό μου έμεινε εκεί, προσπαθώντας να χωνέψω τι άκουσα. Πρώτη φορά ακούω κάτι - κάπου και καρφώνεται για μέρες η σκέψη μου εκεί. Τώρα ωρίμασε λίγο, κ νομίζω ότι θέλω να ξαναακούσω (με δικά μου CD αυτήν την φορά!) Δεν μπορώ να πώ λεπτομέρειες, δεν έχω σχεδόν κανένα σημείο αναφοράς, σε γενικές γραμμές με το δικό μου "απλό" σύστημα, εδώ υπάρχουν πρίμα (η διαφορά έιναι τόση που σε εμένα απλά δεν υπάρχουν, δεν μιλάω απλά για βελτίωση), το μπάσο αντιδρά ακαριαία όταν πρέπει (εκρηκτικότητα) και ακόμα και στο τέρμα του ενισχυτή δεν υπάρχει κανένα ζόρισμα.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Ειμαι σιγουρος οτι εχω ξεχασει πολλα πραγματα απο αυτα που εχει κανει αυτος ο εξαιρετος φιλος. Θελοντας να τον θυμομαστε παραθετω μια φωτογραφια του απο καποια στιγμη που ηταν μαζι μας - λιγο θολη αλλα δεν πειραζει, δεν ειναι το εξωτερικο αυτο που μας φωτογραφιζει



Τελος θα κλεισω με ενα μηνυμα που μου εστειλε ο Κώστας Δ. απο μια συνομιλια του με τον Κώστα Φ. και που χαρακτηριζει τον Μιχαλη Σπερτο και την εταιρια του Audio Craftworks.

Originally Posted by Κώστας Φ.

Μιχάλη, απο περιέργεια, ποιό είναι το πιο "extreme" ενισχυτικό που έχεις φτιάξει ποτέ? Κάποιος "cost-no-object" τελικός, ας πούμε?...

Originally Posted by Μιχαλης Σπερτος

Κωστα καλη ερωτηση.
Eγω ποτε δεν θα εφτιαχνα Cost-no-object και με τιποτε.
Κατι τετοιο δεν θα ηταν εγω.
Ειμαι βεβαιως κατα της κακως νοουμενης οικονομιας οταν πρεπει να προκυψει ενα συγκεκριμενο αποτελεσμα. Πιστευω και εφαρμοζω αυστηρη ομοιογενεια στα μηχανηματα μου.
Θεωρω οτι το σχεδιαστικο μεγαλειο (οπου υπαρχει) δεν μπορει να το υποσκελισει καμμια ακροτητα σε εξαρτηματα, χρυσαφια, κρυογεννεσεις και λοιπα κουδουνια. Υποφερω οταν βρισκομαι αντιμετωπος με εργα ανθρωπινης ματαιοδοξιας που συνηθως συνυπαρχει με πνευματικη στενοτητα και ελλειψη αναγνωρισης. Οσο για την Υψηλη Πιστοτητα πιστευω οτι θα επρεπε και θα μπορουσε να γινει κτημα περισσοτερων. Η Audio Craftworks ειναι στημενη στην βαση αυτης ακριβως της προσπαθειας.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.739
Απάντηση: Re: Audio Craftworks - Μιχαλης Σπερτος

Κατι τετοιο δεν θα ηταν εγω.
Ειμαι βεβαιως κατα της κακως νοουμενης οικονομιας οταν πρεπει να προκυψει ενα συγκεκριμενο αποτελεσμα. Πιστευω και εφαρμοζω αυστηρη ομοιογενεια στα μηχανηματα μου.
Θεωρω οτι το σχεδιαστικο μεγαλειο (οπου υπαρχει) δεν μπορει να το υποσκελισει καμμια ακροτητα σε εξαρτηματα, χρυσαφια, κρυογεννεσεις και λοιπα κουδουνια. Υποφερω οταν βρισκομαι αντιμετωπος με εργα ανθρωπινης ματαιοδοξιας που συνηθως συνυπαρχει με πνευματικη στενοτητα και ελλειψη αναγνωρισης.

Ειμαι περηφανος που εχω πιει ενα κρασι μαζι μ αυτον τον Κυριο.
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Βρήκα και αυτή τη φωτογραφία του Μιχάλη μας....
Ήταν στο Studio 845....



Α ρε Μιχάλη... που να σαι τώρα...;;
 

Μηνύματα
901
Reaction score
0
Μου είχε βάλει μια ιδέα κάποτε.... Όταν τον ρώτησα ποιό είναι το καλύτερο υλικό για καμπίνες ηχείων.??

Νοβοπάν..?
Κόντρα πλακέ θαλάσσης..?
MDF..?

Μου είπε τα εξής.:
- "Το ηχείο θα το κρίνεις κατασκευαστικά, πρώτα εάν το χτυπήσεις λίγο στο πλάι. Όσο πιο ψιλός είναι η ήχος που θα ακούσεις, τόσο καλύτερη απόδωση έχει. Όσο πιο βουβός, τόσο πιο πολλές πατάτες θα ακούσεις."
- Άρα (του λέω) κατα τη γνώμη σου το καλύτερο υλικό για καμπίνες ηχείων πιο είναι..??
- Μάρμαρο..!!

Ρε Μιχάλη... μια μέρα θα το φτιάξω.... Για την πάρτη σου, για το μεράκι σου.... θα τα φτιάξω και θα στα φέρω να τα δείς.... Στο υπόσχομαι.!!

[edit] (και αναρωτιέμαι πάλι όταν ξαναδιαβάζω αυτά που γράφω.... Μήπως κάτι ήξερε και πέταγε υπονοούμενα.??
 


Μηνύματα
901
Reaction score
0
Και σε όλες τις στιγμές του ρε γαμώτο έδινε γνώσεις. Συνέχεια.!! Του άρεσε..!!

Κοιτάχτε τις φωτογραφίες.... Στην πρώτη που ανέβασε ο Θανάσης,
είμαι σίγουρος ότι 100% δίνει συμβουλή - θεωρία - λύνει μια απορία - βοηθάει.
Στην 2η φωτογραφία που έβαλε ο Θανάσης, φαίνεται ξεκάθαρα ότι ακούει μια απορία.
Δέχεται μια άποψη και είναι έτοιμος να απαντήσει με τον πιο ξεκάθαρο
και συμβουλευτικό, και πάνω απο όλα ορθό λόγο....

Έιμαι σίγουρος πώς οι περισσότερες μη-στημένες φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί, τον πιάνουν να μαθαίνει τον άλλον κάτι.... Γκαραντί..!!

με μία λέξη....: Δάσκαλος.-
 

Μηνύματα
928
Reaction score
4
Απάντηση: Audio Craftworks - Μιχαλης Σπερτος

ενδιαφεροντα πραγματα...

η audio craftworks ομως πεθαινει μαζι με το Μιχαλη ή θα υπαρξει συνεχεια στο οραμα του;
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Δυστηχως μαζι με τον ανθρωπο Μιχαλη, το πιθανοτερο ειναι να σβησει και το οραμα του, μιας και δεν προλαβε να μεταδωσει τις γνωσεις του σε καποιον που θα ηθελε να παραλαβει την σκυταλη και να συνεχισει το εργο του. Αλλωστε η χαρισματικη του προσωπικοτητα ηταν μοναδικη και δεν θα μπορουσε να μεταβιβαστει.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.297
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top